Kehtaanko lihavana lähteä treffeille? Haluaisin alkaa deittailemaan
Haluaisin alkaa todella tapailemaan ihmisiä ja tutustua. Sellaista mukavaa hauskanpitoa ja ajanvietettä. Olisi ihanaa jos tapaisi elämänkumppanin tässä lähivuosina.
Olen siinä iässä, että täytyisi alkaa miettimään perheen perustamista.
Aion tietenkin alkaa pitämään itsestäni parempaa huolta ja liikkumaan, elämään itselleni. Siinä samalla se treffailu kiinnostaisi. En kuitenkaan tiedä kehtaanko, koska olen lihava, tosin nuori ja kaunis muuten mutta elämäni kriisit ja masennus sai minut niin maahan, etten jaksanut pitää huolta itsestäni.
Kommentit (89)
Totta kai. Treffailu, mukava tekemine ja paneminen on elämän suola.
Deittailet muita lihavia. Voitte yhdessä alkaa vaikka laittaa kasvisruokia ja käydä salilla.
Kyllä kai, mutta pysyttäydy kaltaistesi parissa äläkä kuvittele että hoikat ihmiset olisivat sinusta kiinnostuneita.
Mistä hiukan lihava mies löytää naisen itselleen koska ne lihavat naiset haluaa bodatun urheilija joka on 185 cm pitkäkin. Lihavat naiset on usein 160 cm mutta ne haluaa itseään 20 cm pidemmän miehen eikä alle 170 cm miehet kelpaa. 93 kiloisena tuntuu etten kelpaa edes lihaville naisille.
Aion ottaa pakaraimplantit ja sitten lähteä deiteille!
Koulussa olin Läski-Liisa, sitten laihdutin ja treenasin. Nykyään työpaikalla minut tunnetaan kurvittarena ja vanhat kiusaajat kadehtivat.
Anna mennä vain AP, moni soittaa täällä suutaan mutta jätä sellainen omaan arvoonsa. Se on kyllä totta että jos kerran käytät jotain treffipalvelua, niin ole rehellinen. Hittejä saattaa tulla vähän harvemmin mutta treffeille päässeiden kanssa on sitten paremmat edellytykset jatkoon.
Arvatkaapa kuka lähtee tänään treffeille!? NO MINÄ!
Kyllä tässä on paljon itseään rohkaistu ja löyty sitten sellainen erittäin kiinnostava ihminen treffipalstalta, joka ei ainakaan omien sanojensa mukaan ole niin ulkonäkökeskeinen ja aivan rehellisesti olen tilanteestani tietenkin kertonut. Kiitos av kun potkitte hieman eteenpäin, en olisi varmaan muuten kehdannut. :)
Ap
Lihava mutta kaunis? Kaikkea sitä kuuleekin avlla. Hhuhhuijaa.