Kehtaanko lihavana lähteä treffeille? Haluaisin alkaa deittailemaan
Haluaisin alkaa todella tapailemaan ihmisiä ja tutustua. Sellaista mukavaa hauskanpitoa ja ajanvietettä. Olisi ihanaa jos tapaisi elämänkumppanin tässä lähivuosina.
Olen siinä iässä, että täytyisi alkaa miettimään perheen perustamista.
Aion tietenkin alkaa pitämään itsestäni parempaa huolta ja liikkumaan, elämään itselleni. Siinä samalla se treffailu kiinnostaisi. En kuitenkaan tiedä kehtaanko, koska olen lihava, tosin nuori ja kaunis muuten mutta elämäni kriisit ja masennus sai minut niin maahan, etten jaksanut pitää huolta itsestäni.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Nyt se juuri kannattaa tehdä, koska nyt sinulla on paras mahdollisuus löytää aito rakkaus kun pinnalliset ja ulkonäkökeskeiset karsiutuvat automaattisesti pois. Ole siis rehellinen kiloistasi, jolloin säästät paljon aikaa kun ne miehet joille kroppa on tärkein, eivät lähesty sinua.
Itse löysin elämäni miehen silloin kun olin lihavimmillani <3 Sitä edelliset olivat olleet kiinnostuneita vain ulkonäöstäni joten ne suhteet eivät olleet hyviä eivätkä kestäviä.
Elämäsi mies tuskin kuitenkaan on lihava kuten sinä? Tämä se usein pistää silmään kun lihavilla naisilla normaalikroppainen mies. On kyllä naisen kannalta aivan unelmatilanne. Kenellepä lihavalle miehellekään ei kelpaisi hyväkroppainen nainen.
En ole enää lihava, olin sitä vain sen aikaa kun etsin miestä. Myös miehelläni on paino muuttunut vuosien myötä. Tällä hetkellä hänellä on lievästi ylipainoa. Minulle sillä ei ole merkitystä ja juuri siksi aikanaan etsinkin sellaista miestä jolle toisen paino ei olisi tärkein asia suhteessa koska se ei itsellenikään sitä ole.
Ei tietenkään miehen kilot enää haittaa kun on tunneside muodostunut. Mutta älä nyt väitä ettet pitänyt häntä silloin tavatessanne kivan näköisenä hoikempana.
No mitkä ap:n strategiset mitat sitten on?
Vielä sellainen lisäys, että en minä mieheltä vaadi kummoista ulkonäköä enkä todellakaan katso kiloja. Viehätyn erilaisista miehistä mutta minulle kyllä se luonne on ehdottoman tärkeä. Tärkeintä on, että se kunnioitus molemminpuolin ja että kolahtaa, on oikeasti mukavaa yhdessä, aitoa olemista eikä minkäänlaiseen ripustautumiseen perustuvaa suhdetta. Vain sellaista, että halutaan aidosti tutustua ja tehdä yhdessä asioita.
Olisin niin valmis tapaamaan ihmisiä. Olen jo innostunut. Tervetuloa uusi vuosi!
Paljon tsemppiä muillekin, ollaan rohkeita :)
Ap
Ehkä
Olet olet ihmetellyt tarpeeksi ja on toteutuksen aika.
Mene.
Sinun elämä on nyt.
Aivot uskoo sen, mitä niille syötät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP laita viestiä snapissa tai kik? Miten saan yhteyttä?
kik: try_hard007
snapchat: revori
Täällä toinen lihava mies.
Hei lihava mies. Ota sinäkin elämääsi pyyteetön kaunis poikarakkaus. Tunnet eläväsi kun höllyvien pakaroittesi väliin tunkeutuu rakkauden ryhmysauva. Lähetän kohta viestiä, tapaammekin jo tänään.
Ihan hetero olen, kiitos kysymästä.
Vierailija kirjoitti:
AP laita viestiä snapissa tai kik? Miten saan yhteyttä?
kik: try_hard007
snapchat: revori
Täällä toinen lihava mies.
Tavataan Heinolan rekkaparkissa. Olen iso ja karvainen.
Vierailija kirjoitti:
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Hmm. Sanon tähän kommentointiin, että typerykset on OFF.
Sen kyllä huomaa äkkiä.
Lihavuudella ja typeryydellä ei ole yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan valikoit seurasi hyvin, niin ykköset päälle ja elämään 👍
Minä en kehtaa. Miehet on tosi ilkeitä. Jos et ole hoikka ja nätti, niin saat miehiltä kuulla huutelua ja sietää tuojottrlua kadulla. Nuoret miehet eivät toimi niin, mutta keski- ikäiset ja siitä vanhemmat sedät.
Tämä on niin totta. Ystäväni on läski, todi läski. Pullukat setämiehet tulee joskus asioikseen kommentoimaan ystävälleni,että miten läski tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Nyt se juuri kannattaa tehdä, koska nyt sinulla on paras mahdollisuus löytää aito rakkaus kun pinnalliset ja ulkonäkökeskeiset karsiutuvat automaattisesti pois. Ole siis rehellinen kiloistasi, jolloin säästät paljon aikaa kun ne miehet joille kroppa on tärkein, eivät lähesty sinua.
Itse löysin elämäni miehen silloin kun olin lihavimmillani <3 Sitä edelliset olivat olleet kiinnostuneita vain ulkonäöstäni joten ne suhteet eivät olleet hyviä eivätkä kestäviä.
Elämäsi mies tuskin kuitenkaan on lihava kuten sinä? Tämä se usein pistää silmään kun lihavilla naisilla normaalikroppainen mies. On kyllä naisen kannalta aivan unelmatilanne. Kenellepä lihavalle miehellekään ei kelpaisi hyväkroppainen nainen.
En ole enää lihava, olin sitä vain sen aikaa kun etsin miestä. Myös miehelläni on paino muuttunut vuosien myötä. Tällä hetkellä hänellä on lievästi ylipainoa. Minulle sillä ei ole merkitystä ja juuri siksi aikanaan etsinkin sellaista miestä jolle toisen paino ei olisi tärkein asia suhteessa koska se ei itsellenikään sitä ole.
Ei tietenkään miehen kilot enää haittaa kun on tunneside muodostunut. Mutta älä nyt väitä ettet pitänyt häntä silloin tavatessanne kivan näköisenä hoikempana.
Väitän!
Lihava nainen ei halua lihavaa miestä. Naiset on vaan tosi nirsoja ja pakit tulee heti. Naiset ei halua myöskään alle 170 cm miestä. En voi siis saada lapsia koskaan.
Monet tutut naiset tehneet juoppojen kanssa lapsia. Mies kelpuuttaisi lihavan naisen mutta nainen ei lihavaa miestä. Olen saanut pakit monta kertaa vaikka en ole niin lihava edes kun painan 90 kg.
90kg mies kirjoitti:
Lihava nainen ei halua lihavaa miestä. Naiset on vaan tosi nirsoja ja pakit tulee heti. Naiset ei halua myöskään alle 170 cm miestä. En voi siis saada lapsia koskaan.
Monet tutut naiset tehneet juoppojen kanssa lapsia. Mies kelpuuttaisi lihavan naisen mutta nainen ei lihavaa miestä. Olen saanut pakit monta kertaa vaikka en ole niin lihava edes kun painan 90 kg.
Juppo voi olla komea ja väkivalta tuntua hetken hyvältä, siltä aidolta kovalta rakkaudelta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että pääset treffeille ylipäätään? Itse olen normaalipainoinen, mutta on todella vaikeaa saada ketään tapaamaan minua edes kerran.
Mene johonkin toimintaan mukaan. Tapaa ihmisiä ihan tavallisesti.
Mieti, miten moni ajattelee kuten sinä, eikö treffejä tule. Niihin pistetään liikaa painetta.
Parempi on tavata ihan jonkun aisan tiimoilla. Ei tarvitse olla tapetilla.
Itse olen joutunut lapsena jotenkin sellaisen suurennuslasin alle ja kiusaamista oli nuorena, kun sattui harrastukseen sellainen pia-paska, joka pelkäsi minun olevan kilpailijansa
ja aikuisena tuo treffi ym on tuottanut paineita.
Minulle ainakin on ollut helpompi tutustua harrastuksissa ja arjessa. Sieltä olen löytänyt kumppanit.
Perheen perustin 36-vuotiaana. Oli rohkea mies. Itse juoksin karkuun, vaikka kiinnostunut olin.
Vierailija kirjoitti:
90kg mies kirjoitti:
Juppo voi olla komea ja väkivalta tuntua hetken hyvältä, siltä aidolta kovalta rakkaudelta.
Naisille toki miehen ulkonäkö tärkeintä ja juopot on sosiaalisia. Niillä on rahaa ja kaikkea. Eihän nainen näe miehessä mitään hyvää jos on lähes raitis ja on normaaleja harrastuksia, lyhyt mies ei kelpaa naisille ellei ole miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä isoillekin tytöille riittää ratsuja! Eikun rohkeesti liikenteeseen ja pilkettä silmään! Älä sitten kuiteskaan luule että heti elämänrakkaus tulee vastaan, aika monta saat ensin koeratsastaa.
Heippa
Enpä usko, että ap haluaa pillureiäksi. Jos toinen haluaa vain tuota, niin dildò on parempi vaihtoehto.
Eihän aloittaja kirjoittanut kärsivänsä hysteriasta.
Itse juuri mietin, etten tämån jälkeen enää kehtaa. Juuri sain miesystävältä kuulla että olen sohvalla makaava valas, joka syö enemmän kuin kuluttaa.
Minkä vuoksi sitten edes rupesi olemaan kanssani? Jos näin on, että tyydytään ja sitten kohta alkaa haukkuminen kun ei muutukaan mieleiseksi, niin en halua enää riskiä ottaa.
Kyllä kannattaa deittailla. Mutta tosiaan älä missään tapauksessa yritä piilotella läskejäsi esim. Tinder-kuvissa. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin huomata vasta treffeille vaivauduttuaan, että nainen paljastuukin valaaksi vaikka kuvat ovat lupailleet muuta. Kun näytät rohkeasti kilosi heti, treffeille lähtevät ainoastaan ne miehet, joita ylipainosi ei haittaa.
M33
Paras muuntua kauniiksi ja hoikaksi ennen kuin alkaa treffailemaan niin tarjonnan laatu paranee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kannattaa deittailla. Mutta tosiaan älä missään tapauksessa yritä piilotella läskejäsi esim. Tinder-kuvissa. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin huomata vasta treffeille vaivauduttuaan, että nainen paljastuukin valaaksi vaikka kuvat ovat lupailleet muuta. Kun näytät rohkeasti kilosi heti, treffeille lähtevät ainoastaan ne miehet, joita ylipainosi ei haittaa.
M33
Tämä on ihan totta, ja hyödyt tästä itsekin kun pinnalliset miehet eivät lähde treffeille. He ovat muutenkin miesten alinta kastia, joten et itsekään halua heitä treffailla. Win-win.
Vierailija kirjoitti:
M33
Hyi miten rumaa valastella ihmisiä.
Paras mennä salille ensiksi bodaamaan ja hakemaan bodya, sitten vasta treffeille ettet vaan nolaa itseäsi tai päädy jonkun läski-Petterin patjaksi.