Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko lihavana lähteä treffeille? Haluaisin alkaa deittailemaan

Vierailija
27.12.2022 |

Haluaisin alkaa todella tapailemaan ihmisiä ja tutustua. Sellaista mukavaa hauskanpitoa ja ajanvietettä. Olisi ihanaa jos tapaisi elämänkumppanin tässä lähivuosina.
Olen siinä iässä, että täytyisi alkaa miettimään perheen perustamista.

Aion tietenkin alkaa pitämään itsestäni parempaa huolta ja liikkumaan, elämään itselleni. Siinä samalla se treffailu kiinnostaisi. En kuitenkaan tiedä kehtaanko, koska olen lihava, tosin nuori ja kaunis muuten mutta elämäni kriisit ja masennus sai minut niin maahan, etten jaksanut pitää huolta itsestäni.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen, että niitä halukkaita ei edes tule.

Vierailija
62/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei -lanka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko atleettinen läski vai enemmän veltto? Kyllä hieman pulleammille atleeteillekin seuraa riittää.

Vierailija
64/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko atleettinen läski vai enemmän veltto? Kyllä hieman pulleammille atleeteillekin seuraa riittää.

Minua ainakin kiinnostaa hieman muodokkaammat salimimmit.

Vierailija
65/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä lihavuutta ei peitä ja anna väärää kuvaa itsestään (vääristävät kuvat/kuvakulmat, vanhoja kuvia jne) esim. Tinderissä niin ei kai siinä. Jos joku lähtee treffeille niin tuskin ainakaan lihavuuteen tökkäisi siinä tapauksessa.

Vierailija
66/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse toinen lihava, niin mikä ettei?

Vierailija
67/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monet miehethän nimenomaan tykkää pullukoista. Tiedän useammankin lihavan naisen, jotka saaneet omaa tasoaan huomattavasti paremman miehen.

Vierailija
68/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtaa lähteä omana ittenäs.

Sinne vaan.

Mukaan vaan.

Ole utelias.

Olet just hyvä.

Voi katsella niitä hommia objektiivisesti, eikä olla pelkkä

Objekti.

Vaikka itse ajattelen, että ihmisiin tutustuu helpommin ihan tavistilanteissa. Noihin treffeihin-yhteen hetkeen- pistetään niin paljon painetta. Itse en tykkää sellaisesta.

Jotkut tykkää.

Mikä on tavistilanne?

Sellaisia tavistilanteita, joissa tutustui ihmisiin, oli teini-iässä.

Nyt keski-iässä ei kyllä tutustu mahdollisiin seurustelukumppaneihin muuten kuin tinderissä, happy pancakessa tms.

Ai, mä löysin harrastuksessa kumppanin ihan aikuisena.

Eikö nykyään muka liikkumassa/kulttuurissa? Muussa? Oikeesti?

Aika kapeana pidät aikuisväestöä. Kyllä meidän kulmilla käydään ja ollaan aktiivisia, kun halutaan.

Pururadalla tai hiihtoladulla ei tavata ketään.

Kirjastossa tai kirkkokonserteissa ei paljon seukata.

Minä tapasin mieheni kirjaston lukusalissa.

Vierailija
69/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet fiksu ja tykkäät panna, niin kyllä seuraa saa ihan laatukundeista.

Vierailija
70/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä tarvitsee vain elämännälkää ja -janoa, kuten Iggy Pop ja Pave Maijanen lauloivat.

Vierailija
71/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Olisi ihana tavata kaunis pullea tyttö.

Vierailija
72/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misogyyni mies kuvittelee että ylipaino on pahinta mitä nainen voi elämässään kokea. Jankuttanut naisten lihavuudesta koko päivän

Vierailija
73/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit atleettiset hieman pyöreät tytöt ovat kiven alla.

Vierailija
74/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin lihavana naisena Tinderiin pari viikkoa sitten. Nyt minulla on noin 1800 tykkäystä ja reilut 100 matchia siellä. Yhden olen treffannut ja nyt katson mitä tästä tulee. Kuvina minulla on pari kasvokuvaa ja yksi tuore, silottelematon kokovartalokuva. Kokoni siis ei tule yllätyksenä treffikumppanille. Viestejä tulee matcheilta koko ajan, mutta en jaksa niihin nyt vastailla kun taidan olla hieman ihastunut tuohon tapaamaani mieheen.

Vierailija
75/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehtaa tottakai. Toki nettitreffeillä ei kannata salailla painoa vaan alusta asti kertoa että pyöreyttä on ettei tule yllätyksenä.

Ja toki on tasapuolisuuden nimissä hyväksyttävä se jos miehelläkin pyöreyttä on.

Mitä enemmän ikää tulee sitä vähemmän ainakin itse välitän ulkonäöstä ja enemmän luonteesta. :)

N36

Vierailija
76/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se lihavuus ei ole se pääpointti vaan luonne ja liikunnallisuus. Kyllähän naisessa muotoja pitää olla, mutta se yleinen olemus ei saisi olla se sohvalla makoilija.

Eli rohkeasti vaan, kuulostat huipputyypiltä 👍

Vierailija
77/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa aikuisista on ylipainoisia! Tuskinpa siis erotut oikeasti joukosta paljoakaan. Hyviä vinkkejä on jo tullutkin, eli toki kokovartalokuva kannattaa laittaa jos tinderiin menet. Näin estät pettymykset. Treffailu voi olla parhaimmillaan todella kivaa, kun menee rennolla asenteella, arvostaa itseään ja on avoin uusille ihmisille. Ihania treffejä ap!

Vierailija
78/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en parisuhdetta tahdo, mutta löysin deittiapista ihan hyvännäköisen ja hyväkroppaisen miehen, joka tykkää mun kropasta juuri tällaisena. Eikä asu kuin 5 minuutin kävelymatkan päässä 😂

Parisuhteen kun löytäisi helposti jos vain haluaisin.

Vierailija
79/89 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa hauskanpitoa ja ajanvietettä vai oikeasti etsimään kumppania? Jos olisin etsimässä itselleni kumppania, ja vastapuoli treffeillä onkin vain hauskanpidossa, niin ei se kauhean kivalta tuntuisi.

80/89 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naisessa rasvaa saa olla reilusti! Mukavinta tietenkin, jos suurin osa siitä olisi rinnoissa ja takapuolessa sekä loput reisissä. Sitten nykyään on myös tärkeää, että osaa tehdä miehelle raparperipiirakan ja tarjoilee sen vaniljakastikkeen kera kesäisellä niityllä kukkaseppele päässä ja juomaksi omenamehua, jotka nainen on itse poiminut lasipullossa.

Jäänkin nyt odottamaan yhteydenottojanne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan