Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko lihavana lähteä treffeille? Haluaisin alkaa deittailemaan

Vierailija
27.12.2022 |

Haluaisin alkaa todella tapailemaan ihmisiä ja tutustua. Sellaista mukavaa hauskanpitoa ja ajanvietettä. Olisi ihanaa jos tapaisi elämänkumppanin tässä lähivuosina.
Olen siinä iässä, että täytyisi alkaa miettimään perheen perustamista.

Aion tietenkin alkaa pitämään itsestäni parempaa huolta ja liikkumaan, elämään itselleni. Siinä samalla se treffailu kiinnostaisi. En kuitenkaan tiedä kehtaanko, koska olen lihava, tosin nuori ja kaunis muuten mutta elämäni kriisit ja masennus sai minut niin maahan, etten jaksanut pitää huolta itsestäni.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtaa lähteä omana ittenäs.

Sinne vaan.

Mukaan vaan.

Ole utelias.

Olet just hyvä.

Voi katsella niitä hommia objektiivisesti, eikä olla pelkkä

Objekti.

Vaikka itse ajattelen, että ihmisiin tutustuu helpommin ihan tavistilanteissa. Noihin treffeihin-yhteen hetkeen- pistetään niin paljon painetta. Itse en tykkää sellaisesta.

Jotkut tykkää.

Mikä on tavistilanne?

Sellaisia tavistilanteita, joissa tutustui ihmisiin, oli teini-iässä.

Nyt keski-iässä ei kyllä tutustu mahdollisiin seurustelukumppaneihin muuten kuin tinderissä, happy pancakessa tms.

Ai, mä löysin harrastuksessa kumppanin ihan aikuisena.

Eikö nykyään muka liikkumassa/kulttuurissa? Muussa? Oikeesti?

Aika kapeana pidät aikuisväestöä. Kyllä meidän kulmilla käydään ja ollaan aktiivisia, kun halutaan.

Vierailija
22/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kehtaat, mutta älä vedätä ketään eli laita rehelliset kokovartalokuvat itsestäsi ja katso mitä tapahtuu. On paljon miehiä jotka pitävät myös pyöreämmistä naisista ja muista itsekin katsoa niitå pyöreämpiä miehiä, ei mitään urheilusankareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet, että pääset treffeille ylipäätään? Itse olen normaalipainoinen, mutta on todella vaikeaa saada ketään tapaamaan minua edes kerran.

Vierailija
24/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Nyt se juuri kannattaa tehdä, koska nyt sinulla on paras mahdollisuus löytää aito rakkaus kun pinnalliset ja ulkonäkökeskeiset karsiutuvat automaattisesti pois. Ole siis rehellinen kiloistasi, jolloin säästät paljon aikaa kun ne miehet joille kroppa on tärkein, eivät lähesty sinua.

Itse löysin elämäni miehen silloin kun olin lihavimmillani <3 Sitä edelliset olivat olleet kiinnostuneita vain ulkonäöstäni joten ne suhteet eivät olleet hyviä eivätkä kestäviä.

Elämäsi mies tuskin kuitenkaan on lihava kuten sinä? Tämä se usein pistää silmään kun lihavilla naisilla normaalikroppainen mies. On kyllä naisen kannalta aivan unelmatilanne. Kenellepä lihavalle miehellekään ei kelpaisi hyväkroppainen nainen.

Vierailija
25/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet, että pääset treffeille ylipäätään? Itse olen normaalipainoinen, mutta on todella vaikeaa saada ketään tapaamaan minua edes kerran.

Kuulostat ihan mieheltä.

Vierailija
26/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP laita viestiä snapissa tai kik? Miten saan yhteyttä?

kik: try_hard007

snapchat: revori

Täällä toinen lihava mies.

Vierailija
27/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskytys

Vierailija
28/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kehtaa. Yritän laihduttaa, mutta enpä usko, että sekään auttaa, koska olen myös vanha ja ruma.

Äh. Itse sinä uskottelet itsellesi tuon.

Ala uskotella jotain muuta. Ole niin hyvä.

Olet just hyvä.

Tuollainen itsesääli on myös mahdollisten kumppaneiden aliarvioimista. Joku tykkää juuri sinusta. Anna siihen mahdollisuus.

Vierailija
29/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, kehtaat. Jos mies, olet surkimus loppuelämäsi incell.

Vierailija
30/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kehtaat! Ole ylpeä itsestäsi, älä piilottele ylipainoasi äläkä tee siitä mitään numeroa. Et haluaisikaan seurustella heidän kanssaan, jotka eivät hyväksy sinua sellaisena kuin olet. Joutavatkin mennä. Mitä varmemmin olet oma itsesi, sitä nopeammin ja varmemmin löydät itsellesi sopivan kumppanin. Onnea matkaan!

Vierailija
31/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti tsempeistä!

Olette oikeassa, kyllä minä kehtaan. Menen omana itsenäni ja ehkä löydän ihmisen, joka näkee minussa persoonan eikä ulkonäön. Se olisi ihanaa.

Minusta tulee vielä jollekin aarre, tiedän sen kunhan vain uskallan lähteä ulos katsomaan mitä elämässä on tarjolla.

Minä tykkäsin mieluiten myös spontaaneista tapaamisista. En tiedä baareista mutta voisi kai sielläkin käydä kun en ole aikoihin ulkona käynyt. Olen miettinyt vapaaehtoistyötä tms.

Tinderiä en jaksaisi.

Ap

Vierailija
32/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne vaan.

Mukaan vaan.

Ole utelias.

Olet just hyvä.

Objekti.

Vaikka itse ajattelen, että ihmisiin tutustuu helpommin ihan tavistilanteissa. Noihin treffeihin-yhteen hetkeen- pistetään niin paljon painetta. Itse en tykkää sellaisesta.

Jotkut tykkää.

Mikä on tavistilanne?

Nyt keski-iässä ei kyllä tutustu mahdollisiin seurustelukumppaneihin muuten kuin tinderissä, happy pancakessa tms.

Aika kapeana pidät aikuisväestöä. Kyllä meidän kulmilla käydään ja ollaan aktiivisia, kun halutaan.

Pururadalla tai hiihtoladulla ei tavata ketään.

Kirjastossa tai kirkkokonserteissa ei paljon seukata.

Vierailija
33/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Nyt se juuri kannattaa tehdä, koska nyt sinulla on paras mahdollisuus löytää aito rakkaus kun pinnalliset ja ulkonäkökeskeiset karsiutuvat automaattisesti pois. Ole siis rehellinen kiloistasi, jolloin säästät paljon aikaa kun ne miehet joille kroppa on tärkein, eivät lähesty sinua.

Itse löysin elämäni miehen silloin kun olin lihavimmillani <3 Sitä edelliset olivat olleet kiinnostuneita vain ulkonäöstäni joten ne suhteet eivät olleet hyviä eivätkä kestäviä.

Elämäsi mies tuskin kuitenkaan on lihava kuten sinä? Tämä se usein pistää silmään kun lihavilla naisilla normaalikroppainen mies. On kyllä naisen kannalta aivan unelmatilanne. Kenellepä lihavalle miehellekään ei kelpaisi hyväkroppainen nainen.

En ole enää lihava, olin sitä vain sen aikaa kun etsin miestä. Myös miehelläni on paino muuttunut vuosien myötä. Tällä hetkellä hänellä on lievästi ylipainoa. Minulle sillä ei ole merkitystä ja juuri siksi aikanaan etsinkin sellaista miestä jolle toisen paino ei olisi tärkein asia suhteessa koska se ei itsellenikään sitä ole. 

Vierailija
34/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti kehtaat, mutta älä vedätä ketään eli laita rehelliset kokovartalokuvat itsestäsi ja katso mitä tapahtuu. On paljon miehiä jotka pitävät myös pyöreämmistä naisista ja muista itsekin katsoa niitå pyöreämpiä miehiä, ei mitään urheilusankareita.

Aika moni hoikka/normaalipainoinen on ollut minusta todella kiinnostunut.

Tuolla seksipuolella on pullukkafanien oma ketju ja siellä riittää miehiä.

Voit aivan rauhassa tykätä kenestä tykkäät, hoikasta tai tuhdista. Tinderissä ei tule osumaa, ellei kumpikin pyyhkäise oikealle.

Se on joillekin miehille todella vaikeaa käsittää.

N167/90

Vierailija
35/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee kuulostat varsin kivalta tyypiltä.

Anna mennä vaan.

Saa olla ihminen.

Tää elämä on nyt.

Nyt.

Olkaa uteliaita. Se tyyppi myös, joka sanoit itsestäsi vanha ja ruma.

Mene. Kokeile.

Vierailija
36/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.

Vierailija
37/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä isoista tytöistä pitäviäkin kyllä löytyy.

Tässä on tosin sellainen vaara, että mikäli laihdut merkittävästi, et ole enää se sama nainen, johon tuleva kumppanisi ihastui.

Vierailija
38/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP laita viestiä snapissa tai kik? Miten saan yhteyttä?

kik: try_hard007

snapchat: revori

Täällä toinen lihava mies.

Hei lihava mies. Ota sinäkin elämääsi pyyteetön kaunis poikarakkaus. Tunnet eläväsi kun höllyvien pakaroittesi väliin tunkeutuu rakkauden ryhmysauva. Lähetän kohta viestiä, tapaammekin jo tänään.

Vierailija
39/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne vaan.

Mukaan vaan.

Ole utelias.

Olet just hyvä.

Objekti.

Jotkut tykkää.

Mikä on tavistilanne?

Pururadalla tai hiihtoladulla ei tavata ketään.

Kirjastossa tai kirkkokonserteissa ei paljon seukata.

Jaa?

Tapasimme hiihtoladulla Taukopaikalla.

Sitten tapasimme uudelleen, kun omine laittamassa suksia autoon.

Treffit tuli. Ja tuli perhe.

Kyllä voi tavata missä vaan. Kotona yksin ei, muualla kyllä.

Vierailija
40/89 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti tsempeistä!

Olette oikeassa, kyllä minä kehtaan. Menen omana itsenäni ja ehkä löydän ihmisen, joka näkee minussa persoonan eikä ulkonäön. Se olisi ihanaa.

Minusta tulee vielä jollekin aarre, tiedän sen kunhan vain uskallan lähteä ulos katsomaan mitä elämässä on tarjolla.

Minä tykkäsin mieluiten myös spontaaneista tapaamisista. En tiedä baareista mutta voisi kai sielläkin käydä kun en ole aikoihin ulkona käynyt. Olen miettinyt vapaaehtoistyötä tms.

Tinderiä en jaksaisi.

Ap

Tinderissä on se etu, että molemmat ovat ns samalla asialla. Voit tietysti mennä tekemään myös vapaaehtoistyötä, mutta ei kannata luulla, että siellä välttämättä olisi ketään toista seuranhaku mielessä liikenteessä. Voit jäädä omien tarpeidesi kanssa kovin yksin jos alusta millä yrität, on väärä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän