Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu täällä syö vielä jouluruokia tänään? Mulla rosollia, perunalaatikkoa,porkkanalaatikkoa kaikki avaamattomia

Vierailija
27.12.2022 |

uusia rasioita.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehtiin eilen toinen kinkku. Loppiaisena paistetaan kolmas kinkku.

En voi käsittää näitä suursyömäreitä jotka mussuttavat kinkun toisensa jälkeen. Mulla neljäs päivä ja yritin äsken syödä kinkkua, tökkäsi todella pahasti vaikka ollaan välillä syöty ihan muutakin. Luulen että menee pari kiloa kinkkua roskiin tai osa varmaan pakastimeen. Ei pysty.

Miksi ostitte liian ison kinkun jos pari kiloa on menossa roskiin? Pakasta mielummin ja käyttäkää se sitten myöhemmin vaikkapa hernekeittoon. Olisi järjetöntä heittää roskiin noin iso määrä.

Kinkku toisensa jälkeen ei tarkoita, että ne kaikki kinkun olisivat 10kg:n kinkkuja tai voi olla monta syöjää. 

Älä tule mulle jeesustelemaan siellä! Aina on yleensä ostettu saman kokoinen kinkku, ja sekin vain n. 5kg. Aina se on yleensä mennyt mutta nyt ei maistu kenellekään enää.

Miksi ostitte liian ison kinkun.ai että ottaa päähän tollainen viisastelu.

Miksi pitää roskiin heittää?

Laittaisit vaikka pizzaan tai hernekeittoon tai kastikkeeseen tai...

Ohjeita kinkun jämien käyttämiselle kyllä löytyy vaikka kuinka jos viitsii hakea netistä.

Vierailija
62/62 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole syönyt yhtään jouluruokaa tänä jouluna eikä harmita yhtään.

Kyllä niitä syystäkin syödään vain kerran vuodessa. Harva niistä oikeasti pitää.

Miten voi aikuinen ihminen kuvitella, että jouluruokia syödään vain sen takia kun pakko noudattaa perinteitä? Kyllä meillä on niitä ruokia joulupöydässä ihan sen takia, että niistä pidetään. Esim. lanttulaatikkoa ei ole koska ei siitä kukaan oikein välitä. Älytöntä kuvitella, että niistä ruoista ei pidettäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme