Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi mainittu! "HELSINKI-VANTAAN lentoaseman suomalaisesta luonnosta ammentava uusi terminaalirakennus on palkittu kansainvälisesti arvostetussa Prix Versailles 2022 -arkkitehtuuri ja design-kilpailussa."

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Varma indikaattori siitä, että tulee olemaan maailman epäkäytännöllisin rakennus, jossa tolkuttomasti hukkaneliöitä ja huonot kulkuyhteydet. Odottakaapa vaan.

Vierailija
2/7 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki-Vantaa on ihan kiva ja toimiva, mutta Tampere-Pirkkala on aivan järkyttävä, etenkin se kakkosterminaali. Niin vähän penkkejä, että osa joutuu istumaan lattialla, yksi törkyhintainen kahvila surkealla valikoimalla ja talvella ihan hemmetin kylmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa.

Suomalainen arkkitehtuuri on edelleen voimissaan.

Vierailija
4/7 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki-Vantaa on ihan kiva ja toimiva, mutta Tampere-Pirkkala on aivan järkyttävä, etenkin se kakkosterminaali. Niin vähän penkkejä, että osa joutuu istumaan lattialla, yksi törkyhintainen kahvila surkealla valikoimalla ja talvella ihan hemmetin kylmä.

Miksi siellä olisi kaksi kahvilaa, kun taatusti siellä ei kahdelle kahvilalle asiakkaita riitä.

Ei kai ne kahvilat ole Finavian ylläpitämiä, vaan yksityisen yrittäjän.

Ja miten niin törkyhintainen.

Kahviloissa ja ravintoloissa kahvi on kalliimpaa, kuin vaikka se kaupassa termoskannusta myytävä kahvi.

Mene itse kahvila yrittäjäksi, ja arvostele vasta sitten vasta kahviloiden hintoja.

Vierailija
5/7 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siellä olisi kaksi kahvilaa, kun taatusti siellä ei kahdelle kahvilalle asiakkaita riitä.

Kahviloissa ja ravintoloissa kahvi on kalliimpaa, kuin vaikka se kaupassa termoskannusta myytävä kahvi.

Mene itse kahvila yrittäjäksi, ja arvostele vasta sitten vasta kahviloiden hintoja.

Olen aika paljon matkustellut ympäri maailmaa ja kyllä tuo huonoimpien joukkoon kuuluu. Vaikka kuinka monessa muussa maassa lentokentältä pystyy ostamaan kahvin, vesipullon tai ateriaan edulliseen hintaan. Esim. Englannissa lentokentällä pystyt ostamaan vesi tai limupullon punnalla kun Suomessa hinta on lähes viisi kertaa enemmän. 

Vierailija
6/7 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Pirkkalan varastohalliterminaalihan tehtiin Ryanairia varten, kun se ei suostunut maksamaan normaalin terminaalin käyntimaksuja.

Vierailija
7/7 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika paljon matkustellut ympäri maailmaa ja kyllä tuo huonoimpien joukkoon kuuluu. Vaikka kuinka monessa muussa maassa lentokentältä pystyy ostamaan kahvin, vesipullon tai ateriaan edulliseen hintaan. Esim. Englannissa lentokentällä pystyt ostamaan vesi tai limupullon punnalla kun Suomessa hinta on lähes viisi kertaa enemmän. 

Samaa mieltä, Englannista lennän kanssa itse usein. Esim. Bootsin meal deal on £3.99 sisältäen vaikkapa kolmioleivän/salaatin, smoothien ja pienen sipsipussin, mitä Suomen lentokentällä saa tuohon hintaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän