Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voisi ikinä hyväksyä itselleni mieskumppania joka ei sallisi minulle seksiä suhteen aikana myös muiden miesten kanssa

Vierailija
26.12.2022 |

Mies ei todellakaan voi omistaa ruumistani. Seurustelusuhde on aina pelkästään henkinen.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastatteko aina miehesi kanssa seksiä kumin kanssa vai millä ihmeellä pidät bakteeri kantasi kurissa?! Jos siis molemmat käyvät säännöllisesti vieraissa. Tuo on itselleni henkisen puolen jälkeen suurin syy miksi en ikinä suostuisi. Todella ällöttävä ajatus, että en tietäisi minkälaisia vis** pi****a mieheni kävisi ennen (ja jälkeen) minun. Hyi.

Muiden kanssa käytetään kumia.

Vierailija
42/47 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kumppanuuteen kuuluu luottamus. Luotettava kumppani on parasta!

Mutta voiko tuollaisessa suhteessa luottaa kumppaniin?

Usein luottamus tarkoittaa yhteisistä sopimuksista kiinni pitämistä ja toisen tukemista.

Ei sitä kenen kanssa harrastaa seksiä.

Mutta ehkä me vain ymmärretään luottamus eri tavalla. Toivottavasti sinä ja useat ylänuolen antajat kertovat heti kättelyssä että teille se on fyysinen akti niin muut osaa pysyä kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju nyt ei sitten ole muuta kuin tekstiviestejä ja katoaa varmaan ennen kuin saan viestini valmiiksi.

Olen miettinyt myös etten enää halua suhteeseen jossa olisi seksiä vain yhden kanssa. Yksi syy on exäni jonka kanssa olin monta vuotta niin että seksiä oli kaksi kertaa vuodessa. Se tappaa suhteen.

Toinen on kaverini jonka kanssa nyt harrastan seksiä. Mitä jos en siitä halua luopua jos jonkun kanssa alan pohtia suhteen solmimista? Aika ihmeellinen sen pitäisi olla että pitkäaikaisen seksipartnerin hylkäisin hänen vuokseen.

Ja aika ihmeellinen sen miehen oltava, jolle tuo ok, että harrastat kaverin ja kenen kanssa vaan seksiä. Toivottavasti tällainen mies löytyy jostain!

Vierailija
44/47 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies?

Ihan kyllä nainen olen.

Oletko ap Erika?

Vierailija
45/47 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies?

Ihan kyllä nainen olen.

Oletko ap Erika?

Minulle tuli sama mieleen 🤭

Vierailija
46/47 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan halua omistaa sinun enkä kenenkään ruumista :D

Vierailija
47/47 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikai kukaan nainen yhteen mieheen tyydy, mutta eikai sitä tarvitse kertoa..

Kuinka niin tyydy?

Mulla on mulle sopiva, just hyvä mies.

En minä muita halua.