En voisi ikinä hyväksyä itselleni mieskumppania joka ei sallisi minulle seksiä suhteen aikana myös muiden miesten kanssa
Mies ei todellakaan voi omistaa ruumistani. Seurustelusuhde on aina pelkästään henkinen.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Monet sopivat etukäteen avoimesta liitosta ja se on rehellistä meininkiä se. Ei tarvi itkeä mustasukkaisuudesta, kun on itse sen yläpuolella.
Juurikin näin. Päästäkää irti mustasukkaisuudesta suhteessa
Ap
Hyvä kun tiedostat asian ap. Avoimessa suhteessa ei ole vikaa, jos se on molempien vapaasta tahdosta avoin ja keskusteluyhteys aidosti toimii. Muista myös, että avoin suhde ei ole kaikkien juttu, älä painosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go girl!
Miisa, nuorgam
Kiitos! Arvostan todella mielipidettäsi! Olen aina ihaillut sinua.
Ap
Arvostat mielipiteitä jotka ovat samoja kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Monet sopivat etukäteen avoimesta liitosta ja se on rehellistä meininkiä se. Ei tarvi itkeä mustasukkaisuudesta, kun on itse sen yläpuolella.
Juurikin näin. Päästäkää irti mustasukkaisuudesta suhteessa
Ap
Miksi? Me ollaan avoimesti mustasukkaisia, siitä voi ihan vapaasti ja rakentavasti puhua. Terveissä määrin ihan luonnollinen ilmiö.
Minusta kumppanuuteen kuuluu luottamus. Luotettava kumppani on parasta!
Mutta voiko tuollaisessa suhteessa luottaa kumppaniin?
Kannattaa sitten kertoa tuo jo heti alussa ennenkuin on mitään aloittamassa kenenkään kanssa, niin sinut osataan kiertää kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Myrmyr kirjoitti:
No onpas pölynimurista. Olet uskomattoman naisvoimaantunut uniikki kukkanen tai sitten vain väsynyt pierunhajuinen p..opuu, joka kerjää miehiltä hyväksyntää.
Miesbuumeripersu siellä yllättäen taas öyhöttämässä. Maailma muuttuu
Niin, menee päin helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sitten kertoa tuo jo heti alussa ennenkuin on mitään aloittamassa kenenkään kanssa, niin sinut osataan kiertää kaukaa.
Niin, ettei tule tauteja : )
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan, että mies vaatii mua olemaan vain hänen, vaikkei tarvitsisi vaatia ;)
Sitä sanotaan rakkaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan, että mies vaatii mua olemaan vain hänen, vaikkei tarvitsisi vaatia ;)
Omistushalu ei ole rakkautta nähnutkään vaan täysin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä sinä rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä sinä rakkautta.
Öyh öyh
Kierrän tuollaiset naiset kaukaa jos olisin taas sinkkumarkkinoilla. Hyi yök
Minä taas en haluaisi, että kumppania ei haittaisi jos harrastaisin seksiä muiden kanssa.
Tämä ketju nyt ei sitten ole muuta kuin tekstiviestejä ja katoaa varmaan ennen kuin saan viestini valmiiksi.
Olen miettinyt myös etten enää halua suhteeseen jossa olisi seksiä vain yhden kanssa. Yksi syy on exäni jonka kanssa olin monta vuotta niin että seksiä oli kaksi kertaa vuodessa. Se tappaa suhteen.
Toinen on kaverini jonka kanssa nyt harrastan seksiä. Mitä jos en siitä halua luopua jos jonkun kanssa alan pohtia suhteen solmimista? Aika ihmeellinen sen pitäisi olla että pitkäaikaisen seksipartnerin hylkäisin hänen vuokseen.
Varsinainen lottovoitto taas. Ei kyllä käy kateeksi häntä, joka tämänkin kultakimpaleen itselleen saa.