En voisi ikinä hyväksyä itselleni mieskumppania joka ei sallisi minulle seksiä suhteen aikana myös muiden miesten kanssa
Mies ei todellakaan voi omistaa ruumistani. Seurustelusuhde on aina pelkästään henkinen.
Kommentit (47)
Mä haluan, että mies vaatii mua olemaan vain hänen, vaikkei tarvitsisi vaatia ;)
No eikai kukaan nainen yhteen mieheen tyydy, mutta eikai sitä tarvitse kertoa..
Vierailija kirjoitti:
Go girl!
Miisa, nuorgam
Kiitos! Arvostan todella mielipidettäsi! Olen aina ihaillut sinua.
Ap
Myrmyr kirjoitti:
No onpas pölynimurista. Olet uskomattoman naisvoimaantunut uniikki kukkanen tai sitten vain väsynyt pierunhajuinen p..opuu, joka kerjää miehiltä hyväksyntää.
Miesbuumeripersu siellä yllättäen taas öyhöttämässä. Maailma muuttuu
Harrastatteko aina miehesi kanssa seksiä kumin kanssa vai millä ihmeellä pidät bakteeri kantasi kurissa?! Jos siis molemmat käyvät säännöllisesti vieraissa. Tuo on itselleni henkisen puolen jälkeen suurin syy miksi en ikinä suostuisi. Todella ällöttävä ajatus, että en tietäisi minkälaisia vis** pi****a mieheni kävisi ennen (ja jälkeen) minun. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies?
Ihan kyllä nainen olen.
Hyväksytkö sinä mieheltäsi myös muut naissuhteet? Eli haluat siis tavallisen avoimen suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies?
Ihan kyllä nainen olen.
Hyväksytkö sinä mieheltäsi myös muut naissuhteet? Eli haluat siis tavallisen avoimen suhteen?
Totta kai.
Hyvä. Silloin panostat Avoimiin suhteisiin, jossa asia on kummallekin selvä. Ja kerrot jo alussa että haluat olla vapaasti elävä, jos siltä tuntuu. Yleensä vähän vaatimattomampia miehiä (seinäruusu) ottavat, tekevät näitä ratkaisuja, se mies ei riitä. Ellei ole muu syy, haluaa enemmän jonkun huomiota ja aikaa. Mitä jos mies sitten on itse liian avoin ja menee kuin arojänis, tai raahaa kotiin naisia? Ahdistuvan kanssa ei kannata luoda avointa suhdetta, se olisi toiselle pelkkää kärsimystä. Eettisesti eteenpäin, sanoi nunna luostarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies?
Ihan kyllä nainen olen.
Totta kai.
Okei, joku random siis haluaa avoimen suhteen. Mikä tässä oli ketjun tekemisen arvoista?
Jokainen makaa niin kuin petaa.
Sitä helpottaa huomattavasti rehellisyys varhaisessa vaiheessa. Avoimet suhteet perustuvat rehellisyyteen ja avoimeen keskusteluun, ei päätöksiin toisen ihmisen puolesta tai hänen selän takana ulkopuolisten suhteiden pitämiseksi. Myös miehellä on siten oikeus ulkopuoliseen suhteeseen, kuten sinulla.
Mitä sitten? Monet sopivat etukäteen avoimesta liitosta ja se on rehellistä meininkiä se. Ei tarvi itkeä mustasukkaisuudesta, kun on itse sen yläpuolella.
Oletko mies?