Ostin kissalle sellaisen patteriin kiinnitettävän pedin, kun se tykkää lämpöisestä, mutta nyt se nukkuu siinä laatikossa missä peti tuli :(
Yleensä nukkuu selkä vasten patteria, ennen tätä. Nyt raahasi vilttinsä sinne laatikkoon ja nukkuu siellä. Harmittaa kuitenkin :( voisiko jollain hajulla tms. houkutella sen pesään?
Kommentit (42)
Raahasi vilttinsä laatikkoon?
Nyt en ihan usko.
Niinhän siinä aina käy. Tälle on joku oma instasivustokin, laita kuva sinne.
Ei kissat erota hienoa petia pahvilaatikosta. Antaa nukkua missä lystää.
miksi säilytät asunnossasi pahvilaatikoita?
Kissan logiikka ei aina natsaa yhteen ihmisen logiikan kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
miksi säilytät asunnossasi pahvilaatikoita?
pahvilaatikoista leikkaamalla saa hyvän pohjan kissanhiekkalaatikkoon hiekan ja suojamuovin väliin, muovi säilyy kynsimättä kauemmin ehjänä.
-eri-
Kokeile laittaa se laatikko piiloon. Osaisitko tehdä sen?
Vierailija kirjoitti:
Kokeile laittaa se laatikko piiloon. Osaisitko tehdä sen?
Kissa etsii sen vaikka kivenkolosta ja katsoo omistajaa murhaavasti kun vei sen pois.
No tämähän on täysin stereotyyppinen juttu, ei olisi voinut käydä mitenkään muuten.
Kissat rakastavat pahvilaatikoita.
Meillä on eläinsuojeluhdistyksestä otettu kovia kokenut rescuekissa. Olin ostanut sille etukäteen sievät korit ja täkit nukkumapaikoiksi. Sille annettiin mukaan kaamea räsy, jotta sillä olisi aluksi jotain tutun hajuista mukana, kunnes se tottuu. Se oli tietysti tarkoitus heittää pois kun katti kotiutuu.
Niin, nyt kolme vuotta myöhemmin, arvaa minkä päällä kissa nukkuu?
Mun kissa menee aina saunaan jälkilöylyihin. Ekana viileälle lattialle. Kun saunassa viilenee, nousee aina asteittain ylemmille ja ylemmille lauteille.
Kissat on parhautta. Ja ne todellakin tietää mitä tahtoo.
Hahaha, noin se menee aina. Kissat!
Tosi tyypillistä kissalle :D. Laatikko kiehtoo aina enemmän kuin sen sisältö. Kissoilla menee yleensä aikaa tottua uuteen eli odota vain rauhassa että tottuu siihen.
Mä en ole koskaan edes hommannut kissalle mitään petejä. Tällä hetkellä se nukkuu sylissä kun minä selailen kännykkää. Viime yönä se tuli päälleni nukkumaan ja piti sitten olla selällään kun ei kehdannut sitä häätää pois. Laatikot kiinnostaa, mutta ei se missään valmiissa pedissä nukkuisi.
Kissat pitää ahtaista paikoista. Myös omasta rauhasta.
Miksi? Kissahan on onnellinen.
Kissoilla on tapana vaihtaa lekottelupaikkaa silloin tällöin. Laita peti mukavaan paikkaan, kyllä se sinnekin menee sitten kun kyllästyy laatikkoon.