Ostin kissalle sellaisen patteriin kiinnitettävän pedin, kun se tykkää lämpöisestä, mutta nyt se nukkuu siinä laatikossa missä peti tuli :(
Yleensä nukkuu selkä vasten patteria, ennen tätä. Nyt raahasi vilttinsä sinne laatikkoon ja nukkuu siellä. Harmittaa kuitenkin :( voisiko jollain hajulla tms. houkutella sen pesään?
Kommentit (42)
Meillä laitetaan aina isot tyhjät pahvilaatikot olohuoneen lattialle kissojen ihmeteltäväksi. He saavat mennä niihin piiloon, nuuskia ja leikkiä niissä sydämensä kyllyydestä, kunnes kyllästyvät ja rupeavat puuhaamaan jotain muuta. Sitten vasta vien laatikot kierrätykseen.
Meillä oli eteisessä iso kori, johon laitettiin pipot ja huivit. Kissa nukkui siellä. Kaikki pipot oli karvojen peitossa.
Kissan elinympäristössä kotona ei oikein tapahdu tai muutu mikään, ainakin kerrostalossa sisäkissan ympäristö on vähän tylsä. Tuoko laatikko sille vähän vaihtelua elämään?
Kissat tykkää lämpimästä. Itse ostin kissalle styroksisen kylmälaukun. siihen tein halkaisijaltaan noin 12cm pyöreän reijän.tykkää nukkua siinä. Samoin pahvilaatikolle tein. On niin iso, että mahtuu nukkumaan siinä oikein reteesti. Alla neulottu villaviltti ja sen alla pehmyt fleecehuopa.
Vierailija kirjoitti:
Kissan elinympäristössä kotona ei oikein tapahdu tai muutu mikään, ainakin kerrostalossa sisäkissan ympäristö on vähän tylsä. Tuoko laatikko sille vähän vaihtelua elämään?
Meillä maalla kissat saavat vapaasti liikkua ulkona ja sisällä ja silti nauttivat pahvilaatikoista.
Mun kissa nukkuu mun kainalossa, jos käännän kylkeä, kissa vaihtaa nopeasti kainaloa🐈
Meillä syntyi rotukissan pentuja. Ostin sievän pehmoisen pesän ja kukaan ei mennyt sinne. Yksi nukkui rikkalapiossa jossa oli vielä roskia.
Auta armias siinä makasi 800 euron kissanpentu ja kun kissaa katsonut kysyy että tykkääkö noi pennut tuosta pesästä.
Vierailija kirjoitti:
miksi säilytät asunnossasi pahvilaatikoita?
Meillä ne jätetään esille juuri kissaa varten. Aikansa tykkää tosi pienestä ja sitten saattaa vaihtaa tuplakokoiseen, kun sellainen ilmaantuu.
Meillä viedään pahvilaatikot kierrätykseen vasta sitten kun kissamme on niihin kyllästynyt.😻🐾
Vierailija kirjoitti:
Kissat rakastaa laatikoita.
Paksu pahvilaatikko on lämmin ja vedoton.
Vierailija kirjoitti:
Kissat pitää ahtaista paikoista. Myös omasta rauhasta.
Ei välttämättä. Meillä tykätään lekotella keskellä olohuoneen lattiaa, tapahtumien keskipisteessä. Myöskin keskellä parisänkyä siten että ihminen ei oikein mitenkään mukavasti mahdu viereen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan edes hommannut kissalle mitään petejä. Tällä hetkellä se nukkuu sylissä kun minä selailen kännykkää. Viime yönä se tuli päälleni nukkumaan ja piti sitten olla selällään kun ei kehdannut sitä häätää pois. Laatikot kiinnostaa, mutta ei se missään valmiissa pedissä nukkuisi.
enkä minä, pahvilastikossa nukkuvat ja siellä pehmonen alusta, yleensä jokin fleecpeitto. Viime yönä otin yhden kissan kuusesta pois kun yritti oksalle mennä maate.
Ostin kanssa kesällä puoleen hintaan tarjouksesta patteripedin, kun se on niin nätti ja pehmoinen. Ei vaan Vege-Vili tykännyt. Mutta, kun kiinnitin sen parvekkeen kaiteeseen, niin nukkui siinä ulkona koko kesän ja syksyn. Kyllä se sunkin siihen aikojen kuluessa joskus haluaa tutustua.
Ja jos ei, niin sen pedin voi lahjoittaa löytöeläintaloon.
🎆🎄🐈
Kissat rakastaa laatikoita. Anna nukkua. Kyllä se taas vaihtaa paikkaa kun kyllästyy.
Niinhän ne aina tekee . Laatikot rulaa. Aluksi.
Meidän kissa rakastaa vaatekaappien hyllyillä nukkumista. Juuri tänään aamulla huomattiin, että kaapista oli joku yön aikana heittänyt sukkakorit lattialle, jäljellä oli vain pehmoinen vaatepino hyllyn perällä. 😹 Vaatekaapin ovi on aina auki, koska muuten katti sutii sitä tassulla auki ja mouruaa. Yksi hylly on aivan häntä varten jätetty tyhjäksi, tietty pehmusteita lukuunottamatta. Normaalisti nukkuu siinä, mutta välillä tutkii muitakin hyllyjä... Meillä on myös lipasto, jonka laatikot eivät irtoa ulos asti. Kerran samainen kissa livahti laatikkoon ja sieltä siihen umpinaiseen tilaan, joka jää laatikoston sisälle laatikon taakse, kun sen vetää ulos, ja jäi melkein jumiin sinne! Hirveän sutimisen jälkeen kissa puristautui ulos todella kapoisesta raosta. Kissojen mielihaluja ei ihminen voi koskaan täysin ymmärtää....
Vierailija kirjoitti:
Ei kissat erota hienoa petia pahvilaatikosta. Antaa nukkua missä lystää.
Tottakai kissa erottaa hienon pahvilaatikon pedistä. Siksi se sen laatikon on valinnutkin.
Ja on taatusti tyytyväinen kun omistaja oikein osti ja järjesti hänelle näin hienon pahvilaatikon!
Aloittajan kissa käyttäytyy kisaamisesta. Laatikot on kissan lempipaikka jostain syystä.
Kissojen juhlapäivä on Boxing day.