Tapasin upean miehen enkä tiedä mitä tehdä.
Tapasin upea miehen jonka kanssa on helppo ja mukava olla. Tänään mies kertoi, että on lähdössä maaliskuussa ulkomaille 12kk. Kysyi haluanko silti yrittää hänen kanssa hiljakseen ja katsoa mitä tapahtuu.
Muttakun en tiedä. Emme ole tapailleet vasta kuin päälle kolme viikkoa, mutta silti tuntuu kuin olisimme tunteneet aina. 12kk on ehkä kuitenkin turhan pitkä aika näin alussa, vai mitä muut olette mieltä?
Ikää meillä 26 ja 30 jos sillä on merkitystä.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumaa keksiä ainakin tiedossa kun näette pitkän ajan jälkeen.
KEKSIÄ :D
Dominoa vaiko Jaffaa peräti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin jotain kuivia pikkuleipiä.
Vuosi ei ole mitään, sen istuu vaikka kusiaspesässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin jotain kuivia pikkuleipiä.
XD
Eli pelkäät että hän löytää toisen?
No, varmaa on ainakin on se, ettei se mieskään siellä ulkomailla töissä ollessaan selibaatissa elä, 12 kk.
Vaikka käykin lomilla Suomessa, siinä ja silti monen monta yksinäistä vkon vietettäväksi, ulkomailla, oudossa kaupungissa, ihan yksin.
Kuka täyspäinen ihminen semmoseen alkais, että nyhjää yksin asunnossaan, ja yrittää olla uskollinen jollekin naiselle, jota ei edes vielä kunnolla tunne.
Olen ollut tilanteen mies (tai no varmaankin poika, sen verran nuori silloin) joskus ja päätimme alkuun katsoa hommaa lähtöhetkeen saakka ja päättää sitten mitä teemme. Päätimme yrittää ja olihan se puoltoista vuotta valtameri välissä vaikeaa, mutta onnistuttiin siinä silti näkemään jne. Suhde kesti kuitenkin kuusi vuotta ja lämpimät muistot siitä teinirakkautena alkaneesta hommasta jäi.
Tavallaan uskoisin että vähän kypsempinä pystytte jo aika lailla tietämään kuinka vakavissaan olette ja resurssejakin on eri tavalla käytössä joten itse kokeilisin kyllä.
Itse tapasin nykyisen mieheni ja lasteni isän pari viikkoa ennen kuin lähdin USAan vuodeksi vaihtoon; kaksi kertaa tuon vuoden aikana lensimme toistemme luokse viikon ajaksi. Ei ollut kummallakaan toisia siinä sivussa, vaan tiesimme heti, että This is it!
On minulla myös kaksi tuttua, joilla on seurustelukumppanit löytyneet ennen (puolustusvoimien) ulkomaan komennuksia. Molemmat pariskunnat ovat edelleen yhdessä vuosien jälkeen ja toisella heistä on muutama mukulakin.
Eli sanoisin, että kannattaa katsoa tämä kortti!
Kolme viikkoa alkaa olemaan jo semipitkä suhde.
Vierailija kirjoitti:
Lähde mukaan.
Ei kai nyt kukaan järkevä lähde juuri tavatun ihmisen mukaan ulkomaille - sanoudu itse irti työstään, luovu asunnostaan ja ehkä omaisuudestaankin, jne. Ei edes kannata muuttaa yhteen heti tavattua, joten miksi kannattaisi muuttaa yhteen ulkomaille?