Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?

Vierailija
26.12.2022 |

Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?

Kommentit (5302)

Vierailija
81/5302 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäntarkoitus on lisääntyminen, eläimetkin tekee sitä vaistomaisesti vaikka kaikki eläimet eivät ole kovin älykkäitä, mistä eläin voi tietää että sen pitää lisääntyä ja toimia oikein että poikaset säilyy hengissä, esimerkiksi lintujen lisääntyminen, pesän rakentaminen, munien hautominen, ruokkiminen, mistä nuori lintu nämä taidot oppii? Ihmiset sentään oppii kun niille kerrotaan ja opetetaan miten toimitaan..

No kaikki eivät elä alkukantaisten vaistojensa ohjaamina kuin elukat.

Vierailija
82/5302 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pershäiriöisillä on heikko impulssikontrolli, siksi vahva lisääntymisvietti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/5302 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteissa olisi hyvä olla ikä. Jos alle 45v, mieli voi hyvin muuttua.

Ja tämän jauhamisen voisi lopettaa. Ilmoitin vanhemmilleni 9-vuotiaana että en tule koskaan saamaan lapsia ja se on pitänyt. Ikää on 42v ja fyysisestikään en siihen enää pystyisi ja hyvä niin.

Ja toisaalta jos joku muuttaa mieltään niin mitä sitten? Mitä iloa saa siitä että menee ilkkumaan "no niin, katsokaas, tämä sanoi joskus että ei halua lapsia ja nyt se niitä täällä pukertaa, hahaha!"?

Vierailija
84/5302 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudutte kaikki helvetin tuleen.

Mä olen kyllä ihan uskossa. Ei se sitä katso jos ei halua lapsia. Yksi monista syistä lapsettomiuteeni onkin se, että en ole naimisissa. Yksinkö niitä lapsia pitäisi tässä ruveta pykäämään?

Vierailija
85/5302 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää, on paljon palstalla olevien miehien kaltaisia miehiä tuolla ulkona. S. ovinistinen ajattelutapa on yleisempää kuin voitte kuvitella. Olen saanut kokea itse asiatonta käytöstä miehen taholta ja myös todistanut epäasiallista käytöstä, jota toinen nainen on saanut kokea miehen taholta. Viimeisin eräässä pelien live striimaus palvelussa, kun miespelaaja julisti, kuinka naisten ei pitäisi saada pelata mitään pelejä, koska ovat niissä automaattisesti huonompia kuin miehet. Ystäväni ex-mies komensi humalassa ystäväni keittiöön tekemään jotain järkevää.

Vierailija
86/5302 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudutte kaikki helvetin tuleen.

Jos niin on ollakseen niin sitten on, mutta kukaan normijärkinen nainen ei lisäänny vastoin omaa vapaata tahtoaan vain sinun (ja kaltaistesi tyrannien) mieliksesi, ei siltikään vaikka kuinka kiukuttelet ja manipuloit.

Vierailija
87/5302 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi muuttua myös toiseen suuntaan. Minä halusin parikymppisenä ehdottomasti lapsia ja kolmekymppisenä halu pikkuhiljaa väheni ja katosi.

Vierailija
88/5302 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt jos hyvännäköinen kaunis nainen hyvällä kropalla jättäisi lisääntymättä, niin olisihan se iso menetys mutta jos ruma tai lihava ei lisäänny niin sillä ei niin väliä.

Tajuatko että he ovat sama henkilö ennen ja jälkeen porsimisen?

Kyse oli siitä että kaunis saa kauniita lapsia ja ruma saa rumia.

Vierailija
89/5302 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta huolehtia jostain penskasta. Miksi sitä pitää selitellä

t. nainen

Vierailija
90/5302 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkein syy lapsettomuuteeni on se että en enää usko miesten kykyyn rakastaa naista, enkä halua olla yksinhuoltajakaan. Voi olla, että olen lukenut liikaa tätä palstaa.

Miesten suuri suisuus. Pitkin nettiä naisille painotetaan ettei mies kaipaa naista muuhun kuin lisääntymiseen ja statuksen nostoon. Viesti meni perille.

Tältä palstalta alunperin aloin ymmärtää että mies välittää naisessa vain ulkonäöstä ja nuoruudesta. Pitkään yritin väittää vastaan ja puolustaa että toisenkinlaisia miehiä on olemassa. Sitten tajusin että mitä ihmettä minä womanspleinaan, jos miehet itse ovat tosiaan tuota mieltä niin mikä minä olen vastaan väittämään. Lopetin deittailun ja olen valmistautunut elämään ilman perhettä. 

Ei se vain tämä palsta ole. Ihan samat jutut kaikkialla muuallakin. Olen lueskellut eri palstoja siitä asti kun internet tuli. Hyvin harvinaista nähdä sellainen kommentti miehiltä, jossa naista ja pitkää parisuhdetta pitää arvossa ja tavoitteena. Ei etteikö sellaisiakin miehiä olisi olemassa. Mutta on selvää että läheskään kaikki naiset eivät sellaista miestä saa. Ja naisen pitää itsekin sitten olla hyvin laadukas, jotta saa laadukkaan ja itseään hyvin kohtelevan miehen. Mulla ei ole mahdollisuutta saada kuin joku juntti joka "huolii minut" vakipilluksi kun ei muutakaan saa ja kohtelu on sitten sen mukaista. Mulla kesti jonkin aikaa tajuta tämä asia ja ettei se miestä vaihtamalla muuksi muutu, vaan mun pitäisi muuttua ihan toisenlaiseksi kuin olen. Mikä ei vain ole mun lähtökohdilla mahdollista. Mutta tietysti on helpompaa olla yksin kun on tavallaan tajunnut tosiasiat.

Onkohan syy loppujaan enemmän sinussa vai miehissä. Ainakin minä voin miehenä sanoa, että varmasti olisin hyvän ja sitoutuneen naisen saanut pitkään parisuhteeseen, mutta kun ei ole ollut omalta puolelta sitä kipinää, niin ei voi mitään. Sitten taas ne joihin on kipinää, niin niiden kanssa ei ole suhteet kantaneet. Ihan varmasti olisi hyviä miehiä sinullekin, mutta et vaan kiinnostu heistä. Sama juttu ollut minulla naisten suhteen.

Vierailija
91/5302 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän jauhamisen voisi lopettaa. Ilmoitin vanhemmilleni 9-vuotiaana että en tule koskaan saamaan lapsia ja se on pitänyt. Ikää on 42v ja fyysisestikään en siihen enää pystyisi ja hyvä niin.

Ja toisaalta jos joku muuttaa mieltään niin mitä sitten? Mitä iloa saa siitä että menee ilkkumaan "no niin, katsokaas, tämä sanoi joskus että ei halua lapsia ja nyt se niitä täällä pukertaa, hahaha!"?

Miettikää jos menisi samalla tavalla täräyttämään raskaana olevalle parikymppiselle, että voi kun olet vielä niin nuori, kyllä se mieli ehtii vielä muuttua noiden asioiden suhteen.

Vierailija
92/5302 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta penskan hoitaminen esim pyyhkiä paskavaippoja:D

Vierailija
93/5302 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä naisen pitäisi jotenki hienosti perustella, miksei halua lapsia? Itse en ainakaan mitään lasta hoitaa, mulla on kuule elämässä muutakin tekemistä

Vierailija
94/5302 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voisin kysyä, miksi joku haluaa lapsia? Paikkaako he jotain tyhjiötä elämässään? Tunnen pari sellaista vanhaa naista, kun lapset ovat lähteneet kotoa, niin masennutaan ja omaa elämää ei olekaan. Eli ovat eläneet koko elämänsä lastensa kautta ja yhtäkkiä ei sitten olekaan mitään. Itse en ymmärrä tuollaista. minulla on omat intohimoni ja harrastukseni ja oma elämä. 

Vierailija
95/5302 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt jos hyvännäköinen kaunis nainen hyvällä kropalla jättäisi lisääntymättä, niin olisihan se iso menetys mutta jos ruma tai lihava ei lisäänny niin sillä ei niin väliä.

Tajuatko että he ovat sama henkilö ennen ja jälkeen porsimisen?

Kyse oli siitä että kaunis saa kauniita lapsia ja ruma saa rumia.

Missä takeet tästä kumpaankaan suuntaan? Rikolliset, sairaat, sadistit, jne. ovat hekin jonkun lapsia, mutta tuskin mittatilaustyönä katalogista valikoitu toteutettaviksi vanhempien ulkoisesta/sisäisestä fasadista huolimatta?

Vierailija
96/5302 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä lapsettomat naiset ovat reppanoita ja heikkoluonteisia. Heikot geenit karsitaan pois tällä tavalla.

Jaa, ei väliä, pääasia että olen onnellinen lapseton. :)

Vierailija
97/5302 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan osaa kuvitella itseäni pyörittämässä lapsiarkea, enkä halua olla raskaanakaan. Vanhempani eivät tästä mitään ajattele koska ovat molemmat kuolleet. N31

Vierailija
98/5302 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä lapsettomat naiset ovat reppanoita ja heikkoluonteisia. Heikot geenit karsitaan pois tällä tavalla.

No eikös tämä sitten ole vain hyvä asia? Miksi valitat? Vahvat tekee siis mielestäsi lapsia, joten asiat menee ihan niin kuin pitääkin. Loppuuko se valitus?

Vierailija
99/5302 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vanhemmat jatkuvasti valittaa kuinka kauheaa ja raskasta on elää lapsiperhe-elämää. Kuinka se vie ilon, rauhan, rahat ja parisuhteen.

En ole ikinä valittanut, jatkuvasti.

Vierailija
100/5302 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään pitäisi enää 2020-luvulla ihmetellä sitä, jos joku ei halua lapsia. Ihmettelijät ovat jämähtäneet johonkin kivikaudelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi