Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä huomattavasti nuoremman kanssa

Vierailija
25.12.2022 |

Kertokaa vähän vanhemmat miehet, mitä mieltä olette yli 20 vuotta nuoremman naisen kanssa seksistä. Itse olen 23 ja haluan reilusti vanhempia miehiä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostaisi ja paljon. Itse olen suunnilleen samassa fyysisessä kunnossa kuin 20v sitten, mutta kokemusta ja kestävyyttä on tietenkin tullut paljon lisää. 

Vierailija
22/30 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiinnostaisi ja paljon. Itse olen suunnilleen samassa fyysisessä kunnossa kuin 20v sitten, mutta kokemusta ja kestävyyttä on tietenkin tullut paljon lisää. 

Niin. Niin ja se, väjäämätön (jokaiselle käy niin)

.. romahdus ..

kun se sitten, väjäämättömästi (jokaiselle aina käy) tulee sun kohdalle niin?

..Mitä. Sä. Sitten teet. Ois vaan hauskakuulla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olis kuva kokeilla sun kanssasi. Joskus kun sais kokeilla nuoremman naisen kans. Sellainen pienempi ja hentorakenteinen nainen. Mies vm -61,

Kuvailit juuri minua (aloittaja). Sopivasti vanhempi mies yleensä tietää parhaiten miten sitä parrua käytetään.

Mistähän päin neitokainen on? Kyllä sen kalun käytön ja muutakin jo tähän ikään on oppinut. Nuolemalla ihana laukaista nainen.

Vierailija
24/30 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 52v ja ollu sängyssä ehkä kymmenien itseäni vähintään 25v nuorempien naisten kanssa. Eihän siinä mitään laitonta ole. Jos molemmat on vapaaehtoisesti mukana, niin antaa mennä vaan!

Rahalla saa, vaan onko tuo oikeasti vapaaehtoista?

Vierailija
25/30 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

doubt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Niin ja se, väjäämätön (jokaiselle käy niin)

.. romahdus ..

kun se sitten, väjäämättömästi (jokaiselle aina käy) tulee sun kohdalle niin?

..Mitä. Sä. Sitten teet. Ois vaan hauskakuulla..

Tunnistan ja hyväksyn elämän rajallisuuden, mutta miten se siihen liittyy, että mielellään panisin vaikka nyt ja heti kimmoisan nuoren naisen kanssa? 

Sitten kun terveys hiipuu toimitaan tietenkin tilanteen mukaan, nyt näyttää siltä että olen vielä 60v paremmassa kunnossa kuin keskinkertainen 40v. 

(edellinen)

Vierailija
26/30 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parru ja parru, ei se yksistään tee seksistä hyvää.

Vierailija
27/30 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vanhempi mies kiinnostunut nuoresta neidosta. Kirjoita, niin jutellaan lisää:

tutkijamies@protonmail.com

Vierailija
28/30 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis 20v jäbä joka olisi vanhemmasta naisesta kiinnostunut, laita sähköpostia 20vbbc@gmail.com

Vierailija
29/30 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 52v ja ollu sängyssä ehkä kymmenien itseäni vähintään 25v nuorempien naisten kanssa. Eihän siinä mitään laitonta ole. Jos molemmat on vapaaehtoisesti mukana, niin antaa mennä vaan!

Miten saa iskettyä nuoremman naisen?? Olen itse 30v mies lapista ja haluaisin vanhempaa naista ja seuraa +40 v. Onko lapista päin täällä ketään?

Vierailija
30/30 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin lapissa muun ikäisiä luuskia onkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä