Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä huomattavasti nuoremman kanssa

Vierailija
25.12.2022 |

Kertokaa vähän vanhemmat miehet, mitä mieltä olette yli 20 vuotta nuoremman naisen kanssa seksistä. Itse olen 23 ja haluan reilusti vanhempia miehiä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52v ja ollu sängyssä ehkä kymmenien itseäni vähintään 25v nuorempien naisten kanssa. Eihän siinä mitään laitonta ole. Jos molemmat on vapaaehtoisesti mukana, niin antaa mennä vaan!

Vierailija
2/30 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän vientiä on sulla vaikka olisit poikakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei lähiaikoina. Ehkä pelästyvät nuorta seksinälkäistä naista. Olen haluistani avoin ja näytän mitä haluan. Innostaako se teitä miehet?

Vierailija
4/30 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä panisin sinua oikein mielelläni. M37

Vierailija
5/30 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei millään pahalla, mutta ei kiinnosta. omanikäinen naisseura kyllä viehättää.

Vierailija
6/30 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mhmm kerro toki lisää ;) Millaista seksiä haluaisit?

Vierailija
7/30 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei millään pahalla, mutta ei kiinnosta. omanikäinen naisseura kyllä viehättää."

Ei siinä mitään vikaa ole, varmasti löytyy seuraa :)

Vierailija
8/30 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu kuinka kypsä henkisesti olet. Fyysisesti toki pehmeä ja sileä iho kiihottaa, mutta jos juttelu ei suju, niin ei kiitos

M50

Vierailija
9/30 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vähän riippuu kuinka kypsä henkisesti olet. Fyysisesti toki pehmeä ja sileä iho kiihottaa, mutta jos juttelu ei suju, niin ei kiitos

M50"

Ymmärrän! Ajatukset täytyy kohdata. Usein vähän vanhempien miesten kanssa saa käydä oikeasti hyvä keskusteluja, eikä liian helpon flirtin sävyttämänä. Älykkyys viehättää ja usein sytyttää sen kipinän. Tykkään kun mun näkemykisä haastetaan ja saadaan hyvää dialogia, oli aihe mikä hyvänsä.

Vierailija
10/30 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa todellakin, jos saan käyttää sinua haluamallani tavalla, niin useasti kuin haluan ja lopuksi lähettää yön selkään.

Muuten ei kiinnosta.

M50+

Vierailija
11/30 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksen tasolla hyvin kiinnostavaa. Mutta kuten yllä oleva herrasmies totesi, henkinen puoli mietityttää.

M41

Vierailija
12/30 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiinnostaa todellakin, jos saan käyttää sinua haluamallani tavalla, niin useasti kuin haluan ja lopuksi lähettää yön selkään.

Muuten ei kiinnosta.

M50+"

Tämä on varmasti minun ohellani monen muun nuoren naisen haave, kunpa vain toteutuisi

Vierailija
13/30 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysi-ikäinen joten en näe tässä mitään ongelmaa. Sinulla on täysi oikeus tehdä kuten haluat.

Vierailija
14/30 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kovastikin. Yli puolet nautinnosta tulee itselleni siitä, kun saan nuoren naisen johdateltua huipulle.

Vierailija
15/30 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on hyvää myös huomattavasti nuoremman kumppanin kanssa, mikäli nainen antautuu nautinnolle. Lahna on tylsä iästä ja esteettisestä puolesta riippumatta. Aidosti seksissä läsnäolevat ja siitä estottomasti nauttivat alle kolmikymppiset naiset ovat omien kokemusteni perusteella harvinaisuus. Ilmeisesti nuo ominaisuudet tulevat kuvaan harjoittelemalla, kokemusten myötä. M 48

Vierailija
16/30 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhäse on ainaennen muinoinki mennyt: akat kuallu enne 3kymppii ja karsee kakaralauma (n.10kpl) jääny torpan isännälle.

siinä sittejoku nuarihalukas taas emännöimään kun ukko itte käy 5kymmentä nii uus akka jotai max 2kymppine jos eessitäkää ollu.

aila normikeissi tinttaaniin paljo itteensä nuorempaa akkaa niin ukko ku ukko näi aina ollu.

Vierailija
17/30 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut asiat vaikuttavat seksuaaliseen yhteensopivuuteen paljon enemmän kuin ikä. Itse olen n.50v mies ja elämäni parasta seksiä minulla on nykyisen n. 25v tyttöystävän kanssa.

Vierailija
18/30 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikäero on yli vuoden eikä olla naimisissa saman suvun jäsenen kanssa, s ek s t a i l u on pervoa ja sairasta.

Pohjois-pohjanmaalla nämä asiat on jiirissä.

Vierailija
19/30 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olis kuva kokeilla sun kanssasi. Joskus kun sais kokeilla nuoremman naisen kans. Sellainen pienempi ja hentorakenteinen nainen. Mies vm -61,

Vierailija
20/30 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olis kuva kokeilla sun kanssasi. Joskus kun sais kokeilla nuoremman naisen kans. Sellainen pienempi ja hentorakenteinen nainen. Mies vm -61,

Kuvailit juuri minua (aloittaja). Sopivasti vanhempi mies yleensä tietää parhaiten miten sitä parrua käytetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän