Juovatko jotkut oikeasti viiniä joulupöydässä?
Kyllä pitää olla alkoholille perso. Viini ei edes sovi perinteisten jouluruokien kanssa. Sietäisi hieman tutkiskella omaa alkoholin käyttöä, jos joulunakin pitää pullo avata kaiken maailman "ruokajuoma-tekosyillä".
Kommentit (248)
Meillä on eri juomia eri päivinä. Ei syödä samoja ruokia. Kinkkua ei ollenkaan. Aattona kalojen kanssa kuoharia, snapsit, halukkaat olutta. Laatikot ja kalkkuna joulupäivänä oluiden tms kanssa. Joku tais ottaa punkkua.
Huomenna punkkua padan(punaviiniliemi) kanssa.
Ei mua häiritse yhtään vaikka naapuri joisi kinkkunsa kanssa kokista tai persikkasnapseja. Pääasia on, että itse tykkää ja tulee hyvät fiilikset.
Ymmärrän jos uutenavuotena vetää kännit, mutta itsekin olen joulun alkoholitta ihan periaatteesta.
Ruuan kanssa ei juoda. Juominen tapahtuu vasta sen jälkeen, joko vettä tai viinaa. Yhtä aikaa vedettynä pilaavat toisensa eikä ruoka sula ollenkaan. Paitsi jos ruoka on niin huonoa, että se on pakko huuhtoa alas jollain.
Vierailija kirjoitti:
Raivoraittiille lääkettä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vittuakos se sulle kuuluu mitä ihmiset juo jouluna. Sinä voit olla juomatta jos niin tykkäät.
Joitain voi v i t u t t a a esim kommunistit tai p e d o f i i l i t. Minua taas v i t u t t a a tällaiset kotimaisen perinteisen kulttuurin r a i s k a a j a t. Tuodaan jotain v i t u n viinin ryyppäämistä joulupöytäänkin, kun halutaan ottaa mallia jostain v i t u n kansainvälisestä meiningistä oman kulttuurin vaalimisen sijaan. V i t u t t a a ihan jo periaatteesta ja piste.
Ap
Tässä on sulle muutama rauhoittava. Ole hyvä.💊💊💊
Ime vaan itse noita dildojasi.
Ap
En tarvitse dildoja. Mulla on kyllä omakin kyrpylä omasta takaa.🤗
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun pitäisi tehdä jotain tuolle ongelmalliselle suhtautumiselle alkoholiin.
Alkoholi on alkoholia. Jokainen koukuttuu alkoholiin omalla tavallaan. Yhteiskunta tarjoaa alkoholia. Ei voi olla täysin yksilön omaa syytä miten alkoholiin suhtautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vittuakos se sulle kuuluu mitä ihmiset juo jouluna. Sinä voit olla juomatta jos niin tykkäät.
Joitain voi v i t u t t a a esim kommunistit tai p e d o f i i l i t. Minua taas v i t u t t a a tällaiset kotimaisen perinteisen kulttuurin r a i s k a a j a t. Tuodaan jotain v i t u n viinin ryyppäämistä joulupöytäänkin, kun halutaan ottaa mallia jostain v i t u n kansainvälisestä meiningistä oman kulttuurin vaalimisen sijaan. V i t u t t a a ihan jo periaatteesta ja piste.
Ap
Sinä olet varmasti sukusi raskain ihminen ja kaikki pyyhkivät hikeä otsaltaan, kun pääsevät sinusta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesi on kaikkein paras ruokajuoma. Joka muuta väittää, niin paskaa puhuu. Vesi on ainoa juoma, jossa on raikas ja neutraali maku eikä se peitä ruuan omaa makua, kuten tekevät alkoholijuomat.
Vesi kylläkin laimentaa ruuan makua, eikä korosta sitä. Ei välttämättä ihan paras juoma.
Öö? Sittenhän kuiva makaroni kera kuivalihan olisi maukkainta ruokaa koska niissä on vähiten makua vähentävää vettä?
En ole käyttänyt alkoholia pitkiin aikoihin, mutta meidän joulupöydässä oli alkoholitonta valkoviiniä. Kuten aiempina jouluina. Sairauden takia en juo nykyisin muuta kuin holitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Arvasin. Ehkä kannattais ottaa lasi tai pari? Kiristäisi vanne vähän vähemmän päätä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän jos uutenavuotena vetää kännit, mutta itsekin olen joulun alkoholitta ihan periaatteesta.
Miksi uutenavuotena pitäisi vetää kännit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raivoraittiille lääkettä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tässä on sulle muutama rauhoittava. Ole hyvä.💊💊💊
Ap
En tarvitse dildoja. Mulla on kyllä omakin kyrpylä omasta takaa.🤗
Niin, joku käyrä ja rupinen etana, joka ei edes jäykisty.
0/5 koska mikäpä sopisi kinkun kanssa paremmin kuin täyteläinen punaviini
Hui hirvitys.
Voi tulla aloittajalle järkytyksenä mutta kaikki eivät ole alkoholiongelmaisia.
Minä join yhden lasin punaviiniä juustojen ja hedelmien kanssa ja yhden lasin valkoviiniä kalaleipien kanssa.
Perinteisten jouluruokien kanssa join yhden oluen!!!
No juovat. Joidenkin mielestä aina on hyvä syy ryypätä. Tällä palstalla on paljon tissuttelijoita. Meidän perheessä ei käytetä alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Arvasin. Ehkä kannattais ottaa lasi tai pari? Kiristäisi vanne vähän vähemmän päätä.
0,05 hyvää budia vapotettuna toimisi vielä paremmin :)
On täysin sivistymätöntä syödä mitään ilman ruokaviiniä!
Vierailija kirjoitti:
Me kyllä ymmärrämme, että sinulla on alkoholiongelma, normaaleilla ihmisillä muutama lasi viiniä jouluaterialla ei tuota ongelmaa saati känniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uutenavuotena pitäisi vetää kännit?
Syyt velvoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sä tosiaan edustat erityisen vanhaa kulttuuria: olet ehta APINOIDEN AJAN MIES.
Ap