Onko muita joita ei ulkomaanmatkustelu enää kiinnosta?
Ikä tehnyt tän joskaan en ole koskaan ollut mikään kova matkustelemaan mutta nyt ei se vähäkään kiinnosta. Hirmuisesti ihmisiä joka puolella, turistinähtävyydet on oikeasti kauniimpia kuvissa kuin reaalissa jne.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Nuorena ehdin matkustella ja työnkin puolesta melkein liikaa. Pari kertaa olin jollain rantalomalla turistirysissä, ei ollut minun juttuni. Lentäminen ei enää nykyään ole myöskään minun juttuni. Eläkkeellä muutinkin Italiaan, jossa saan autolla ja junalla matkustella niin paljon kuin sielu sietää, aina löytyy mielenkiintoisia kohteita. Seuraava matkustelukohde on höyryveturilla ja historiallisilla junilla Italiassa tai Brittein saarella. Joku jokilaivareissukin voisi olla varsin mielenkiintoinen. N72
Me päädyimme nyt samaan nyt +/-60v. Toki tulee vielä matkusteltua muutenkin mutta muutamme osavuotisesti Italiaan. Siitä on lyhyt matka autolla joka paikkaan ja jo matkan varrella voi nauttia ihanista pikkukylistä ja kaupungeista.
Mulla myös listalla pohjois-Italian höyryjunat mitkä nyt aloittivat matkat uudelleen. Briteissä pitää käydä puutarhakohteissa ja ystävien luona jonain päivänä.
Pitkät lennot on kipujen takia vaikeita vaikka haaveilenkin edelleen mm Dominikaanisesta tasavallasta missä meillä on sukua ja ystäviä sekä Aasian maista. Näissä emme ole käyneet 4 vuoteen.
Ennen olin aivan hulluna matkusteluun ja aina suunnittelemassa matkaa jonnekin.
Nyt koronan jälkeen kun taas pääsisi, niin miettii, että lähtisköhän sitä pitkäksi viikonlopuksi Berliiniin. . . Enpä taida jaksaa. Mitä minä siellä, voihan sitä tehdä olonsa lokoisammaksi kotona.
Mutta olen saanut matkustaa. Joten vaikka en ikinä matkustaisi enää minnekään niin ei haittaa.
Pidempi asuminen kohteessa kiinnostaa (6kk-2 vuotta), eivät niinkään irralliset matkat.
Täällä toinen.Ulkomailla sinällään jees,mutten jaksa siihen liittyvää säätöä.
Hotellien vertailua,matkustamista,odottelua kentällä ym.ym.
Jos voisin teleportata suoraan kohteeseen,varmaan menisinkin.