Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutava vaaryys!!! Toiset paasevat synnyttamaan viikoilla 38-40, ja joittenkin pitaa vain karvistella yliajalla ja synnyttaa ylisuuria vauvoja!

Vierailija
13.11.2006 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ennen viikkoa 35 tosi pieniä vauvoja : (

Vierailija
2/33 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä toinen antoi odottaa käynnistykseen asti..42+2..poika oli 3,2kg..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei enne viikkoa 38. viikon 38 saa käynnistyksen pyytämällä. mutta yleensä siloinkin on niin epäkypsätilanne kohdunkaulalla että käynnistelyyn voi mennä viikkokin.

Vierailija
4/33 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti vain käynnistystä vaatimaan, kun riittävästi viikkoja plakkarissa! Pääseepä siitäkin kärsimyksestä!



Luonnottomuus taas huipussaan.

Vierailija
5/33 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


muttei enne viikkoa 38. viikon 38 saa käynnistyksen pyytämällä. mutta yleensä siloinkin on niin epäkypsätilanne kohdunkaulalla että käynnistelyyn voi mennä viikkokin.

Vierailija
6/33 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vauva tulee kun on itse valmis tulemaan! Ja joillakin käynnistetään JOS on äiti tai vauva vaarassa! PÖLJÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/33 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei ole kysynyt saako sitä ja miksi sitä ei sais. tjms.



mä olen muuten saanut käynnistyksen jopa sillä syyllä että isä ei olisi päässy synnytykseen mukaan jos ei olisi ollut sovittua aikaa, eli saatiin järjestettyä muille lapsille hoitaja kotiin siksiaikaa. ...

Vierailija
8/33 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ihmettelevä sivusta seuraaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/33 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin vähän yliaikainen (mitä ei edes ennen viikkoa 42 oikeasti ole). Helpompi hoitaakin, jaksaa syödä/nukkua jne. Usein näin, ei tietenkään aina.

En muutenkaan voi tajuta käynnistysvaatimuksia. Itse en enää ikinä käynnistykseen suostuisi!

Vierailija
10/33 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä en suostuisi synnyttämään yliaikaista yli 5 kg vauvaa. Ja sitten se tietäisikin leikkuriinmenoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/33 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä yliaikainen!!! Viikoilla 40-42 syntyvä vauva on NORMAALIaikainen

Vierailija
12/33 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko ihmiset valittaa, että joutuvat odottamaan vauvan syntymää. Tai kai tämä ketju on vitsi, toivottavasti! Tiedän, että odottelu on kypsää ja tuskaistakin (kaksi viikolla 42 syntynyttä lasta olen odottanut), mutta se on muutama viikko!!! Sitten kun se vauva syntyy, sitten aletaan vasta kärsivällisyyttä punnitsemaan!



Huolet ja murheet on vähissä jos tällaisesta valitetaan. Nyt ryhdistäytykää, olkaa aikuisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/33 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on AINA huonompi vaihtoehto luonnollisesti käynnistyneeseen verrattuna. Tutustukaa tilastoihin. Riskit moninkertaistuvat lääkkeellisessä käynnistyksessä. Totta kai, kun luonnon oma systeemi mennään sotkemaan. Ja nyt älkää tulko valittamaan, että mulla ainakin meni hyvin ne - joillakin menee, se on selvä, mutta keskimäärin käynnistetty on kivuliaampi ja riskaabelimpi.

Vierailija
14/33 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se käynnistys oli kyllä ihan hirvittävä, en mitään muuta toivonut kuin spontaania synnytyksen alkamista toisella kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/33 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eläisi se lapsi pidemmälle kuin viikolle 6-8. Laittakaahan arvomaailmanne kuntoon ja opetelkaa iloitsemaan siitä mitä teillä on.

Vierailija
16/33 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tämä sama valitusvirsi. Mitä ihmettä sillä parilla viikolla oikeasti on merkitystä raskausajassa. Kun olette jo olleet raskaana yli 35 vkoa niin jaksaa kai sitä odottaa loputkin.



Taitaa olla nykyäidille iskostunut elämänohje " kaikki mulle heti nyt" .



Vauvat syntyvät silloin kun on niiden aika, ei ole tarkoitus tehdä KEINOTEKOISIA käynnistyksiä ENNENAIKOJAAN!



T. äiti + 2 lasta (toinen syntyi 16 päivää ja toinen 10 päivää lasketun ajan jälkeen)

Vierailija
17/33 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. yhden keskosen ja yhden " yliaikaisen" äiti..

Vierailija
18/33 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai 4000g vauva. siinä on juuri se 1kg enemmän jossa taas vauvan jumiutumiset hapettomuudet ym riskit kasvaa.. joten hengittäkää te superäidit jotka tukslla ja odotuksella synnytätte vaan. Ja jos joku saa käynistyksen se ei ole teiltä pois. Vai oletteko sittenkin kateellisa kun pitää meuhkata????

Vierailija
19/33 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


tai 4000g vauva. siinä on juuri se 1kg enemmän jossa taas vauvan jumiutumiset hapettomuudet ym riskit kasvaa.. joten hengittäkää te superäidit jotka tukslla ja odotuksella synnytätte vaan. Ja jos joku saa käynistyksen se ei ole teiltä pois. Vai oletteko sittenkin kateellisa kun pitää meuhkata????

Terv. käynnistyksen ko. syystä saanut

Vierailija
20/33 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Heti vain käynnistystä vaatimaan, kun riittävästi viikkoja plakkarissa! Pääseepä siitäkin kärsimyksestä!

Luonnottomuus taas huipussaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi