Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

reimatec, remu vai travalle?

Vierailija
30.10.2006 |

mikä näistä on paras kestävyydeltään ja vedenpitävin/lämpimin? Mummo antoi 160¿ ja käski ostamaan pojalle parhaan mahdollisen haalarin : ). Kiva mummo : ).

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä nämä maksavat?

Vierailija
2/21 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi on rasavil tai jonathan tai ticket...



Remu on tosiaankin Travallen valmistama, mutta eroaa pelkästä travallesta siinä, että on kosteussuojattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän enemmän Remuista. Siis ovat paksumman oloisia ja kestävät käyttöä paremmin. Meillä oli vuosi sitten niin, että tytöllä oli Reimatec ja pojalla Remu. Reimatec kulahti paljon nopeammin kuin Remu. Oliskohan Reimatecin hinta 129-149 ¿, Remut ostin Stockalta tänä vuonna 89,95 ¿. Suosittelen!

Vierailija
4/21 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuosta Rasavilistä kokemuksia? Pojalla (nyt 5v.) oli viime talvena Jonathanin haalari, joka melko pian kului puhki polvista. Poika on varsin kuluttava kaveri.....

Vierailija
5/21 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään just kaupassa vertailin Travallea ja Reimateciä ja minusta Travallen kangas on paljon kankeamman oloista. Siksi en ostanut sitä 1v8kk ikäiselle tytölle.

Vierailija
6/21 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä en ole kokeillut lassietec haalaria, sellainenkin nyt on



kosteussuoja kuin kosteussuoja, itse arvostan vedenpitävyyttä ja hengittävyyttä, niin itselläni kuin lapsillani, ei mun omatkaan ulkoiluvaatteet kaikki ole goretexia vaan löytyy muitakin kalvollisa asuja



mulla on ollut lapsilla reimatec, lenne, travalle ja sitten se yksi, jonka merkkiä en muista, kaikki olleet tosi hyviä, mistään ei ole valittamista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päättänyt ostaa tänä vuonna ekaa kertaa nuo paljon kuohuntaa herättävät Reimatecit, mutta minusta ne vaan tuntuu jotenkin ohuemmilta kuin esim Remut. Meidän tytöt on aika palelevaa sorttia, joten haalarin tulisi ihan oikeasti olla lämmin.



Lisäksi karsastin sitä sinänsä kaunista vaaleanpunaista noissa Reimateceissä, voin vain kuvitella, minkä näköisiä ne ovat parin viikon kuluttua...



Vierailija
8/21 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaan vielä lisää kommentteja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta vaikka remu, cittarissa tarjouksessa 70 ¿ ja toiseksi pyllymäkeä varten lassien kumipuku. ei tarvii välttämättä edes liukuria

Vierailija
10/21 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tenavat ei ole saanut Rasavilin kangasta rikki hurjimmissakaan leikeissä. Repeää kyllä suht helposti esim jos jää puussa johonkin kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molemmat olleet hyviä. Reimat, ehkä kuluvat vähän nopeampaan, mutta ovat lämpimiä

Vierailija
12/21 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ovat toimineet. Mielestäni hinta-alatusuhdekin kohdallaan. En viitsi yhdeksi talveksi ostaa yli sadan euron haalaria vrt. Reimatec.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Reimatec on tönkkö ja Travalle on huonompi kuin Remu, ei kestä vettä yhtä hyvin.

Vierailija
14/21 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

reimatecin kuosit usein nätimpiä mutta suurkuluttajalle kannatta aosta tuo vahvempi. Jos asut tampereen suunnalla, saat lisäksi remun haalarin selvästi edullisemmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Tämä Reimatec boikotoija kävi ostamassa tänään kolmelle lapselle Reimatec haalarit. Hyvällä fiiliksellä tehty heräteostos, jota varmasti kadun myöhemmin ja mies saa sydärin kun näkee ostokseni.



Vertailin niitä pukuja ja kyllä se Reimatec tuntui parhaimalta, vaikka hintaa on.



Myyjä kertoi jossain (en muista merkkiä mallia) jonkun vedenpitävyyden tms olevan 300mm ja Reimatecisssa se on kuulema yli 5000mm.

Vierailija
16/21 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä perusteella muka tuo remu on parempi kuin reimatec? Nyt ei hinta merkkaa mitään : )

Vierailija
17/21 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

reimatec menee puhki kuukaudessa, Travalle kestää 3-4 kuukautta. peltisiä haalareita kaipaisin pojalle.

Vierailija
18/21 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se oo sit edes kunnollinen, kyllähän pitää kestää kauemmin uuden laadukkaan puvun?

Vierailija
19/21 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ihan oikeasti haalarien polvet puhki. Mm liukuu jäässä polvillaan.

Vierailija
20/21 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko ajan! Mutta kestääkö sillä mitkään reimat, remut taí muut ehjänä tuossa menossa? Ihmettelee AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme