Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA
Kommentit (1383)
Maikkis kirjoitti:
Heitän tähän, että kovin moni nuori nainen on ylipainoinen, jaloissa selluliittiä, roikkuva vatsa ym. eli ei se nuoruuskaan ole mikään haluttavuuden tae. Surullista nähdä nin kovin monia ylipainoisia nuoria naisia. Väittäisin, että ikätoverini eli yli 50- vuotiaat naiset osaavat pitää itsestään jopa parempaa huolta kuin niin monet nuoret naiset. 48- vuotias mies voi olla nuorekas, siinä missä samanikäinen nainenkin voi. Kaikki on ihan kiinni yksilöllisistä valinnoista.
Ei saa sanoa ylipainoinen - se on kehopositiivinen.
Paino asiaan vaikuttaa nykyravinto, jossa on usein glugoosifruktoosisiirappia, varsinkin mäkki ruoissa.
Siirappi häiritsee kylläisyysentsyymiä ja maksan toimintaa. Kehossa on tietty varasto glugoosille ja kaikki ylimenevä siitä muuttuu läskiksi, joka sitten kerääntyy yksilöstä riippuen johonkin. Siirapille ominaista on se, että osa siitä on suoraan käyttökelpoista keholle ja osan keho joutuu pilkkomaan, kuten normaalin sokerin. On aivan turha puhua geeneistä - lihavuus ei johdu geeneistä kuin murto osalla - syy on a ravinto ja b liikunta ja jos syöt väärin, mikään liikunta ei polta syötyäsi pois, joten jatkat vain kasvuasi leveäksi vuodesta toiseen. Yhtälöön kun lisää jatkuvan makea ja D2sen, niin ei tarvitse ihmetellä ylipainoa kansalaisissa. Mutta onneksi ovat nuorekkaita, tosin kuin 48 vuotiaat papat ja mummot.
Vm75 alfa kirjoitti:
Itse asiassa 48-vuotiaana voi olla viriili, lisääntymiskykyinen, salskea ja hyvässä kondiksessa. Ainakin minä olen. Enkä ole pappa.
Rasvaprosenttini on alle 10, painoa 100kg, spermalabran mukaan tuotan edelleen ensiluokkaista tavaraa. Ja voin sanoa, että nuoremmat naiset katsovat ihaillen sekä vanhemmat myös. Kaikki on itsestään kiinni miten olet elämäsi elänyt. Kaljaa juomalla ja mahaa kasvattamalla alle viiskymppisenäkin voi olla jo ihan finaalissa, mutta se on ollut oma valinta. Ja mitä naisten kaatamiseen tulee, niin päihitän edelleen 10-15v nuoremmat sällit siinä hommassa tarvittaessa milloin vain. Ikä tuo varmuutta ja kokemuksella saa neidot tyytyväisiksi ja täydellisesti koukutettua. Se on todettu. ;)
Kunhan et enää vauvoja tee, olis lapsella isän tilalla pappa.
Vierailija kirjoitti:
Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.
Puhuin sinä vain itsestäsi. Kaikki 57v ja edes yli 60 v ei ole mitään "mummoja". Itseänikin luullaan vähintään 10 v nuoremmaksi. Nuorekkaita 62 v on mm Kauniiden ja rohkeiden Brooke, Kelly Lang. Jää moni 20 v toiseksi hänen kanssaan. Jotkut tosin mummoutuu jo 30 v. Niitä näkee kesäisessä katukuvassa ym. vapaa-ajanviettopaikoissa perheineenkin. Jos ulkoisesta habituksesta puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vm75 alfa kirjoitti:
Itse asiassa 48-vuotiaana voi olla viriili, lisääntymiskykyinen, salskea ja hyvässä kondiksessa. Ainakin minä olen. Enkä ole pappa.
Rasvaprosenttini on alle 10, painoa 100kg, spermalabran mukaan tuotan edelleen ensiluokkaista tavaraa. Ja voin sanoa, että nuoremmat naiset katsovat ihaillen sekä vanhemmat myös. Kaikki on itsestään kiinni miten olet elämäsi elänyt. Kaljaa juomalla ja mahaa kasvattamalla alle viiskymppisenäkin voi olla jo ihan finaalissa, mutta se on ollut oma valinta. Ja mitä naisten kaatamiseen tulee, niin päihitän edelleen 10-15v nuoremmat sällit siinä hommassa tarvittaessa milloin vain. Ikä tuo varmuutta ja kokemuksella saa neidot tyytyväisiksi ja täydellisesti koukutettua. Se on todettu. ;)Kunhan et enää vauvoja tee, olis lapsella isän tilalla pappa.
Onhan niitä yli 70v isiä ihan valtakunnan huipullakin. Ei se ikä vaan kunto ja terveys ratkaisee. Moni nuorempi voi olla paljon huonommassa kunnossa fyysisesti. Myös taloudellinen tilanne ja elämänkokemus on parempia iäkkäämmillä. On jotain antamistakin lapselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vm75 alfa kirjoitti:
Rasvaprosenttini on alle 10, painoa 100kg, spermalabran mukaan tuotan edelleen ensiluokkaista tavaraa. Ja voin sanoa, että nuoremmat naiset katsovat ihaillen sekä vanhemmat myös. Kaikki on itsestään kiinni miten olet elämäsi elänyt. Kaljaa juomalla ja mahaa kasvattamalla alle viiskymppisenäkin voi olla jo ihan finaalissa, mutta se on ollut oma valinta. Ja mitä naisten kaatamiseen tulee, niin päihitän edelleen 10-15v nuoremmat sällit siinä hommassa tarvittaessa milloin vain. Ikä tuo varmuutta ja kokemuksella saa neidot tyytyväisiksi ja täydellisesti koukutettua. Se on todettu. ;)Kunhan et enää vauvoja tee, olis lapsella isän tilalla pappa.
Onhan niitä yli 70v isiä ihan valtakunnan huipullakin. Ei se ikä vaan kunto ja terveys ratkaisee. Moni nuorempi voi olla paljon huonommassa kunnossa fyysisesti. Myös taloudellinen tilanne ja elämänkokemus on parempia iäkkäämmillä. On jotain antamistakin lapselleen.
Siltikin vanha isä on harmillinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin kerran 47-vuotiaaseen mieheen, vaan ennen kuin suhde ehti edes alkaa, totesin että ollaan eri sukupolvea. Olin itse tuolloin 30v. Hän ei ollut mitenkään pappa, isä kylläkin ja eronnut, mutta liian vanha minulle vaikka olikin tosi mukava ja lämmin ihminen. En nähnyt suhteelle mitään mahdollisuutta.
Ehdittekö laittaa pissilihat sisäkkäin? Oliko parempi nussimaan kuin nuoret kollit? Yleensä ovat.
Muistakaa kaikki papattelijat, että ette itsekään nuorene yhtään. Voitte muistella sanomisianne sitten kun itse olette siinä iässä jos elätte niin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vm75 alfa kirjoitti:
Ei minua harmittanut yhtään, että oli "vanha" isä. Turvallinen, taloudellisesti vakaa lapsuus. Jäi vaan hyviä muistoja. Isä myös jaksoi, panosti lapsiin. Yhdessä harrastuksia ym. Enemmän joku 20 v isä voi olla sohvaperuna ja lykkää lapsen käteen ipadin kun ei viitsi harrastaa mitään lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vm75 alfa kirjoitti:
Miksi? Mitä väliä sillä on? Ehkä jollekin heikolla itsetunnolla varustetulle ihmiselle on.
Mielummin vanha isä kuin luikku jolla on lapsia siellä sun täällä eikä välitä niistä. Kuten eräs 80 v rouva totesi, ettei ole mies eikä mikään jos ei edes "munarahojaan" maksa, siis elatusmaksut. Puhumattakaan siitä, että olisi läsnä lapsensa elämässä turvallisena ja vakaana vanhempana. Myös taloudellinen turva on tärkeää. Sekö nuori että vanha isä voivat olla hyviä vanhempia. Usein kyllä ne hunsvotit jotka elelee vapaata poikaniehen elämää perheestään välittämättä ovat nuorempaa ikäluokkaa, opinnot ja työt ei niin vakaalla pohjalla.
Mikä ongelma vanheneminen on ap:lle. Vanhuus tulee kaikille. Lähinnä tekee itsensä naurettavaksi kun pelaa nuorta. Nuoria taas sellainen ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vm75 alfa kirjoitti:
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.
jos opiskelijatyttö haluaa omasta vapaasta tahdosta seikkailla viiskybäsen kanssa niin antaa opiskelijatytön tehdä mitä haluaa
Näin juuri, kannatan 100% ja täydestä sydämestäni opiskelijatyttösten vapautta seikkailla setämiesten seurassa :-9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vm75 alfa kirjoitti:
Nääh, jää oma elämä elämättä jos alkaa nuorena kersoja tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 38-vuotias nainen ja minusta kymmenen vuotta vanhempi mies on kyllä jo, jollei nyt pappa, niin ehdottomasti liian vanha romanttisessa mielessä ajateltuna.
Olen viiskymppinen mies ja kyllä 38- vuotias nainen on jo liian vanha missä tahansa mielessä. Siitä ei tahdo olla raskautumaan, varsinkin, jos on ensimmäinen yritys ja keski-iän kärtyisyys nousee pinnalle, kun nainen huomaakin, ettei ole enää mikään nuori, vaikka naimattomana niin kuvittelikin.
Miksi vanhat ukot puhuu lasten hankinnasta vanhana. Kuka ylipäätään vanhaksi asti odottaa lasten hankkimista. Kyllä normaalit ihmiset hankkii ne lapset viimeistään 30-40 vuoden iässä.
Jos vasta vanhana alkaa lasten teko olla mielessä on jotain kyllä pahasti pielessä. Etkö ole kelvannut nuorenakaan kenellekään vai mitä vikaa sinussa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.
48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.
48 vuotias ei ole viriili,saati hedelmällinen! Lääkkeiden avulla toki pysyy jonkinlainen"vireys",mut kyllä tossa iässä on riekot jo ammuttu!
Minä tulin isäksi juuri toisen kerran yli 50-vuotiaana : )
Tyttökaverillani, silloin noin 25 v, oli 8kymppinen isä ja hän sanoi että pelkäsi koko lapsuutensa koska isä kuolee.
Jos se pitää sanoa, se tarkoittaa, ettei kukaan sitä muuten huomaisi...
Muistan elävästi, miten ällöttäviä keski-ikäisten pappojen huomio tuntui, kun olin itse opiskelija. Samanlaisia ällöttäviä, kehonkuvaharhaisia setiä on liikkeellä vieläkin, mutta nyt ne ovat omia ikätovereita. Mikä lie mennyt pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 38-vuotias nainen ja minusta kymmenen vuotta vanhempi mies on kyllä jo, jollei nyt pappa, niin ehdottomasti liian vanha romanttisessa mielessä ajateltuna.
Olen viiskymppinen mies ja kyllä 38- vuotias nainen on jo liian vanha missä tahansa mielessä. Siitä ei tahdo olla raskautumaan, varsinkin, jos on ensimmäinen yritys ja keski-iän kärtyisyys nousee pinnalle, kun nainen huomaakin, ettei ole enää mikään nuori, vaikka naimattomana niin kuvittelikin.
Miksi vanhat ukot puhuu lasten hankinnasta vanhana. Kuka ylipäätään vanhaksi asti odottaa lasten hankkimista. Kyllä normaalit ihmiset hankkii ne lapset viimeistään 30-40 vuoden iässä.
Jos vasta vanhana alkaa lasten teko olla mielessä on jotain kyllä pahasti pielessä. Etkö ole kelvannut nuorenakaan kenellekään vai mitä vikaa sinussa on?
Normaaleista ihmisistä puhuminen viittaa siihen, että kiinnostaa mitä muut ajattelevat ja se taas kertoo huonosta itsetunnosta. Mitään tuollaista normaalia ei ole olemassakaan.
Ja se että on huipputasoa 50 v siinä 50 v ikäluokassa on hyvä juttu, eikä sitä tarvitse väheksyä. Se on suhteellinen parannus siihen, jos on ollut tavis 30 v. Kun nuorena useampi on hyvännäköinen, niin on vaikeampi kuulut top 10 -luokkaan, mutta jos vanhempana on vielä timmi ja hyvännäköinen, on tosiaan kivunnut oman ikäluokkansa top 10 kastiin. Silloin on varaa valita (siitä omasta ikäluokasta siis, ei edelleenkään 30-vuotiaista).