Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1383)

Vierailija
1041/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi rahulilla saa nuorta. Kyllä on helppoa ja loogista. Ai ai makkarista kuuluu lotina ja maiske.

Vierailija
1042/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.

48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.

48 vuotias ei ole viriili,saati hedelmällinen! Lääkkeiden avulla toki pysyy jonkinlainen"vireys",mut kyllä tossa iässä on riekot jo ammuttu!

Nyt oli kyse miehestä, ei naisesta. Mies pysyy lisääntymiskykyisenä vielä tuossa iässä tai joku on pahasti vialla ja viriili ja hedelmällinen tarkoittaa juuri lisääntymiskykyistä..

Nainen ei ole kuin menettäjä tässä. Lapset hankitaan nuorena.

Pitäisi kyllä hankkia nuorena. Ihan sen takia, ettei jälkikasvulle tulisi "iäkkäästä" isästä johtuvaa psyykistä sairautta. Nykyään tiedetään, että yli 35-vuotias isä lisää lapsen skitsofrenian riskiä jonkin verran. Kyseessä on vakava ja traumaattinen sairaus, joka yleensä pilaa potilaan (ja myös  lähiomaisten) elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.

Olen 59 ja harrastin seksiä hiljattain mukavan 25v neidon kanssa. Baarituttavuus, ei mikään vuokratyttöystävä. Lasteni ikäinen.

Ja onko tällainen toiminta lastesi mielestä ok?

Vierailija
1044/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.

Olen 59 ja harrastin seksiä hiljattain mukavan 25v neidon kanssa. Baarituttavuus, ei mikään vuokratyttöystävä. Lasteni ikäinen.

Oikein piti vielä mainita 🤮 kyllä ihmiset on sekaisin.

Vierailija
1045/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse oikeustoimikelpoinen, yli kuusikymppinen nainen, eikä minulle ole koskaan tullut mieleeni hyväksyttää tekemisiäni tai menemisiäni lapsillani. Jotain rajaa nyt.

Vierailija
1046/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on "herttainen täti" ja mies "setämies"? Jos on vanhahtava vaatekerta ja viikset on pappa?

Vierailija
1047/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moista paskaa kirjoittelet. Nimittäin se on aika yksilöllistä tuo ikä miten se vaikuttaa. Toiset ovat vielä 50-vuotiaina erittäinkin nuorekkaita. Pitkälti geenit ja elämäntavat vaikuttavat...Toiset ovat jo 30-vuotiaina ihan pappoja.

Vierailija
1048/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen vain alle 25v naisia. Ja niitä riittää.

M48

Totuus, että pitävät vanhoja ukkoja maksajina, sukardaddyinä.  Oot kaikkien mielestä nolo. Susta juorutaan, naureskellaan ja mieskuntoasi arviodaan  selkäsi takana. Tosi on.

Vierailija
1049/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos opiskelijatyttö haluaa omasta vapaasta tahdosta seikkailla viiskybäsen kanssa niin antaa opiskelijatytön tehdä mitä haluaa

Ton ikäisillä miehillä on jo näkö- ja kognitiivisia ongelmia. Istuin kerran odottamassa bussia, ja ton ikäinen setä tuli iskemään minua, kysyi, että mitäs tyttö opiskelee ja missä, jne. Olen yli viisikymppinen. Sanoin sedälle, että optikolla käynti auttaa ja jätä meidät naiset rauhaan.

Se on aika yksilöllistä tuo ikä miten se vaikuttaa. Toiset ovat vielä 50-vuotiaina erittäinkin nuorekkaita. Pitkälti geenit ja elämäntavat vaikuttavat...Toiset näyttävät jo 30-vuotiaina vanhoilta papparaisilta tai mammoilta.

Vierailija
1050/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos opiskelijatyttö haluaa omasta vapaasta tahdosta seikkailla viiskybäsen kanssa niin antaa opiskelijatytön tehdä mitä haluaa

Joo, aika harva haluaa. 

Vierailija
1051/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa 48-vuotiaana voi olla viriili, lisääntymiskykyinen, salskea ja hyvässä kondiksessa. Ainakin minä olen. Enkä ole pappa.

Rasvaprosenttini on alle 10, painoa 100kg, spermalabran mukaan tuotan edelleen ensiluokkaista tavaraa. Ja voin sanoa, että nuoremmat naiset katsovat ihaillen sekä vanhemmat myös. Kaikki on itsestään kiinni miten olet elämäsi elänyt. Kaljaa juomalla ja mahaa kasvattamalla alle viiskymppisenäkin voi olla jo ihan finaalissa, mutta se on ollut oma valinta. Ja mitä naisten kaatamiseen tulee, niin päihitän edelleen 10-15v nuoremmat sällit siinä hommassa tarvittaessa milloin vain. Ikä tuo varmuutta ja kokemuksella saa neidot tyytyväisiksi ja täydellisesti koukutettua. Se on todettu. ;)

Vierailija
1052/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi miespuolinen 47 v kaveri jonka olen tuntenut noin 15 vuotta (itse olen 41). Kolmekymppisenä tämä kaveri oli melko kuumaa kamaa, oli hyvä kroppa, kivat hiukset ja veijarimaiset kasvot. Neljänkympin kieppeilläkään ei näyttänyt pahalta, naururypyt toi charmia ja kroppakin vielä yllättävän nuorekas. Mutta sitten tapahtui 45:n ikävuoden rupsahdus. Kaikki vähän niinkuin valahti vähän alemmas, silmäluomet, posket, leukaheltta, rintalihakset, perse. Lisäksi kuin huomaamatta vatsan seudulle kertyi vähän lisää, ja samalla lihakset katosi raajoista, ja niistä tuli hoikemmat. Hiusmalli on sama kuin kolmekymppisenä, mikä näyttää aavistuksen huvittavalta, koska hiukset ovat nykyään karheat ja ohuet. Nämä muutokset ovat sen verran vähäisiä ja hitaasti tulleita, että kaveri itse ei ilmeisesti niitä näe peilistä. Hän kuvittelee olevansa edelleen nuoren ja kuuman näköinen, esimerkiksi hokee painonsa olevan sama kuin alle neljäkymppisenä, mutta ei tajua, että painoa on lähtenyt lihasten mukana ja se on korvautunut vatsarasvalla. Mutta muut kyllä huomaa kaiken tämän, ja kokonaisvaikutelma on huomattavasti vanhempi kuin alle 45-vuotiaana. Hän näyttää nykyään vanhalta ukolta. Ja sitten hän ihmettelee mikä nykynaisia vaivaa, kun eivät pörrää hänen ympärillään.

Ja huom. enpä itsekään kuvittele olevani tässä iässä mikään missi, painovoima on tehnyt tehtävänsä minussakin, mutta minä sentään huomaan ja tiedostan sen.

Vierailija
1053/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lieviä Helkamoita katkerat mammat. Mies on parhaimmillaan +50v.

N19

Herää Pertti päiväuniltasi. Se, että esiinnyt täällä naisena ja toitotat tuota skeidaa, ei tee siitä yhtään enempää totta.

Vierailija
1054/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen 55-vuotias pappa mutta kaverini totesi että olen edistyksellinen kun käyn brasilialaisessa vahauksessa. 

Vierailija
1055/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän oot ihan just 50 ja yliki, eli ehtaa pappamatskuu

Tämän päivän 50-vee on entisaikojen 40-vee. Ihmisten keski-ikä nousee jatkuvasti. Katseleppa esim. vanhoja kuvia 50-vuotiaista miehistä ja vertaa tähän päivään. Huomaat kyllä eron.

Vierailija
1056/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän tähän, että kovin moni nuori nainen on ylipainoinen, jaloissa selluliittiä, roikkuva vatsa ym. eli ei se nuoruuskaan ole mikään haluttavuuden tae. Surullista nähdä nin kovin monia ylipainoisia nuoria naisia.  Väittäisin, että ikätoverini eli yli 50- vuotiaat naiset osaavat pitää itsestään jopa parempaa huolta kuin niin monet nuoret naiset. 48- vuotias mies voi olla nuorekas, siinä missä samanikäinen nainenkin voi. Kaikki on ihan kiinni yksilöllisistä valinnoista. 

Vierailija
1057/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 58 ja ihan samanlainen kuin 48 vuotiaana, enkä koe olevani pappa, Naapurin 80 vuotiaan "mummon" kanssa kun juttelee, huomaa ikäeron eletyistä elämän ajankohdista, muttei juurikaan muuten. Ajatus kulkee "mummolla" terävästi ja puhe on katkeamatonta sekä johdonmukaista. Ei mikään ikä tee papaksi tai mummoksi, ikä on vain numeroita. Olet mummo tai pappa vasta, kun sinulla on lastenlapsia - et muuten juurikaan. Erot nuoriin 20 vuotiaisiin tulevat tietenkin kokemuksista elämässä. Nuoret yleisesti taitavat laitteet ja pelit, kun taas vanhemmat käytännön elämän asiat. Paras tulos tulee, kun "nuoret" ja "vanhat" keskustelevat, joka nykyään on vähäistä esim työpaikoilla tauoilla, koska kaikilla on se oma kulta kädessä - puhelin. Vähän pyöräillen ja lenkkeillen pidät kuntosi yllä - sähköpotkulaudalla tätä et saavuta koskaan.

Vierailija
1058/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asko kirjoitti:

Aika moista paskaa kirjoittelet. Nimittäin se on aika yksilöllistä tuo ikä miten se vaikuttaa. Toiset ovat vielä 50-vuotiaina erittäinkin nuorekkaita. Pitkälti geenit ja elämäntavat vaikuttavat...Toiset ovat jo 30-vuotiaina ihan pappoja.

Ei vaan se menee niin, että hyvännäköinen 50 v mies on tosiaankin hyvännäköinen 50 v ja saa kumppanikseen hyvännäköisen 50 v naisen. He ovat molemmat huipputasoa siinä omassa ikäluokassaan, mutta eivät kuitenkaan verrattuina 30-vuotiaisiin.

Vierailija
1059/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailen vain alle 25v naisia. Ja niitä riittää.

M48

Totuus, että pitävät vanhoja ukkoja maksajina, sukardaddyinä.  Oot kaikkien mielestä nolo. Susta juorutaan, naureskellaan ja mieskuntoasi arviodaan  selkäsi takana. Tosi on.

Ei välttämättä - jos ei tapaa naapuriaan.

Vierailija
1060/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on lastenlapsia, iästäsi riippumatta. OLET PAAPPA ja piste.