Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1383)

Vierailija
1101/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitsiä se kenenkin lasten hankkimisen kellekään kuuluu missä iässä? Jotkut lisääntyy kuin kanit ja ei ole henkistä eikä taloudellista pääomaa ja resursseja lapsilleen. Tärkentä on se, että itse pystyy hoitamaan ja elättämään lapsensa ilman jatkuvaa yhteiskunnan apua. Myös pitää pystyä kasvattamaan lapsistaan kunnon kansalaisia ja panostaa lapsensa opiskeluun. Lapset ei voi vanhempiaan valita, tasa-arvoa ei voi koskaan saavuttaa koska ihmiset ovat jo syntyessään eriarvoisia. Ennemmin vanhemman pitää näyttää ensin omassa elämässään närhen munat, että on ammatti, vakaa talous ja henkistäkin pääomaa mitä antaa lapselleen. Joku saavuttaa sen jo nuorena jotkut eivät koskaan.

Vierailija
1102/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti myös samanikäiset palstamammat täällä hyväksyvät jo auttamattomasti mummoutuneensa.

Tottakai hyväksytään! Mummojahan tässä jo ollaan, mitä siitä sitten? 

Puhu vaan "mummeli" itsestäsi. Toisaalta kukaan ei ole mummo tai pappa ennen kuin on saanut lapsenlapsia. Mutta tosiaan nuorin julkisuudessa ollut mummo on 34 vuotias ja 36 vuotias myös ollut julkisuudessa. Jotkut tosin ovat jo ihan "mummon" näköisiä jo 30 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on lastenlapsia, iästäsi riippumatta. OLET PAAPPA ja piste.

Missä on muumma?

Vierailija
1104/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lasta liian vanhana!

Olen iloinen, että minulla on vielä viisikymppisenä molemmat vanhemmat elossa. Kaverilla oli iäkkäät vanhemmat, jotka kuolivat ajat sitten. Ei se ole mitään kivaa hänelle.

Parikymppiselle naiselle jo kolmekymppinen on pappa, ja niin sen kuuluu ollakin. Noin ajattelin ainakin itse 30v sitten.

Mummo en oikein ilman lapsia voi olla, mutta olen erittäin mielelläni täti. Ikääntymisen kestämisessä on auttanut onnellinen parisuhde 10v vanhempaan mieheen. Tuskin hän saa ketään minua nuorempaa.

Luojan kiitos en ole tämän ikäisenä julmilla sinkkumarkkinoilla! Tuskin löytäisin mitään.

Itse olen kyllä löytänyt seuraa avioeron jälkeen vielä 50 v ja itsestäni nuoremmista ja vakavasti otettavia vuosikausien ystävyyksiä. Kuten kampaaja (mies) sanoi mulle että hän antaa sulle kepin tuosta nurkasta mukaan, että saat hätistää rumemmat ihailijat tiehensä :) Riippuu ihan tyypistä, jos et ole ollut viehättävä 20 v niin tuskinpa olet sitä 50 v.

Vierailija
1105/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi mummo-'/pappa-/vaari- tai mamma ikä määrittyy siintä iästä kun sun lapsella vois olla jo omia lapsia. Oli sulla sitten lasta tai ei.

Tolla ei ole mitään tekemistä kuinka vanhaksi tunnet itsesi.

Appiukko, yhenlain Uuno, tokasi että mähän en mummoikään tulekkaan koska mulle ei ole lapsenlapsia. Lapsia meillä on kylläkin.

Vierailija
1106/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaa mennä tutkituttamaan ensimmäisenä testotasonsa, jos alle 60-vuotiaana erektio muistuttaa roikkuvaa norsun kärsää. Sen jälkeen elämäntaparemontti, ruokavalio kuntoon ja liikuntaa reippaasti lisää, yöunet kuntoon ja taas on vientiä.

Kateellisten jupinaa, jos väittää ettei kolmekymppistä naista tällainen 50v mies kiinnosta. Kyllä muuten kiinnostaa ja vientiä riittää. Ja tosiasiahan on, että kolmekymppinen nainen saa kokeneelta mieheltä ihan erilaista kohtelua kuin nuoremmilta urhoilta ja se on sitä mikä vetoaa naisiin. Eikä siihen hommaan rahaa tarvita.

Ja sitten täällä palstalla viiskymppiset itsensä syöttöporsaan näköiseksi lihottaneet eukot räksyttävät, jos saman ikäluokan miehet saavat 20v nuorempia matkaansa. Peiliin katsomisen paikka?

Vierailija
1107/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi mummo-'/pappa-/vaari- tai mamma ikä määrittyy siintä iästä kun sun lapsella vois olla jo omia lapsia. Oli sulla sitten lasta tai ei.

Appiukko, yhenlain Uuno, tokasi että mähän en mummoikään tulekkaan koska mulle ei ole lapsenlapsia. Lapsia meillä on kylläkin.

Ja olen siis ikäni puolesta kyllä mummoiässä.

Vierailija
1108/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdikäs 50v kirjoitti:

Miehen kannattaa mennä tutkituttamaan ensimmäisenä testotasonsa, jos alle 60-vuotiaana erektio muistuttaa roikkuvaa norsun kärsää. Sen jälkeen elämäntaparemontti, ruokavalio kuntoon ja liikuntaa reippaasti lisää, yöunet kuntoon ja taas on vientiä.

Kateellisten jupinaa, jos väittää ettei kolmekymppistä naista tällainen 50v mies kiinnosta. Kyllä muuten kiinnostaa ja vientiä riittää. Ja tosiasiahan on, että kolmekymppinen nainen saa kokeneelta mieheltä ihan erilaista kohtelua kuin nuoremmilta urhoilta ja se on sitä mikä vetoaa naisiin. Eikä siihen hommaan rahaa tarvita.

Ja sitten täällä palstalla viiskymppiset itsensä syöttöporsaan näköiseksi lihottaneet eukot räksyttävät, jos saman ikäluokan miehet saavat 20v nuorempia matkaansa. Peiliin katsomisen paikka?

Välttämättä se mies nyt ei ole sinkku, vaikka sellasta elämää viettääkin.

Vaimo kotona voi huonosti ja syö suruunsa kun ku ssaan silmään minkä keretään.

Vierailija
1109/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi vanha rouva tokaisi, että " jotkut vaan ovat vanhoihin varsiin tehtyjä". Eli siis tarkoittaa sitä, että jotkut ovat jo nuorena vanhan näköisiä setiä ja tätejä ja viimeistään 30 v mummoja ja pappoja, siis ulkonäöltään. Etenkin jos ei estetiikka ole tärkeää ja ulkoinen habitus, ei liiku ja syö mistä tykkää runsaasti.

Vierailija
1110/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti myös samanikäiset palstamammat täällä hyväksyvät jo auttamattomasti mummoutuneensa.

Puhu vaan "mummeli" itsestäsi. Toisaalta kukaan ei ole mummo tai pappa ennen kuin on saanut lapsenlapsia. Mutta tosiaan nuorin julkisuudessa ollut mummo on 34 vuotias ja 36 vuotias myös ollut julkisuudessa. Jotkut tosin ovat jo ihan "mummon" näköisiä jo 30 v.

Pitää paikkaansa ettei ole mummo tai vaari, pappa ilman niitä lastenlapsia.

Mutta kyllähän se ihminen on jo siinä iässä jos on esm +50 v.

Sanonta mummoikä sisältää niin paljo muutakin kun ne lapsenlapset. Esm sen mummotaudin. Vai eikö sekään enää tule niille naisille joilla ei ole lastenlasta?

Vierailija
1111/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdikäs 50v kirjoitti:

Minäkin ihastuin n. 16 vuotiaana vanhempaan mieheen n. 40 v mutta hän vain ihasteli nuoren tytön varsamaisuutta ja siroutta. Ei ollut mitään fyysistä kun lapsihan olin mutta hän sai minut tuntemaan itseni kauniiksi.

Vierailija
1112/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa kyllä päähän tämä ikärasismi. 50v voi näyttää ihan yhtä hyvältä kuin parikymppinen. Ei ikä tee huonon näköiseksi. Ylipaino ja huonot vaatteet tekevät. Alkoholi ja pöhöttävät ruoka-aineet tekevät.

Siksi olen ajatellut laihduttaa pari kiloa. Ostin myös uusia nuorekkaita vaatteita. Tulevat postiin ehkä jo tänään. Alkoholin kulutusta ajattelin myös vähän vähentää. On kieltämättä pöhötystä.

Miksi puhua ikärasismista, kun ikä ei ole "rotu"? Meillä on semmoinen oikein hyvä ja sopiva sana, kuin syrjintä, eli puhuttaisiinko ikäsyrjinnästä? Näin vanhana akkana itse sanoisin kyllä, että 50v ei voi näyttää "yhtä hyvältä" kuin parikymppinen. Kyllä ikääntyneestä näkee, jos hän on ollut kaunis nuoruudessaan ja omassa ikäryhmässään toki on kaunis verrattuna muihin vanhoihin ihmisiin, ihan samoin kuin kauniit nuoret ovat kauniita verrattuna niihin rumempiin tai tavallisen näköisiin nuoriin, mutta tavallisen tai jopa ruman näköinen nuori, on aina hyvän näköinen verrattuna iäkkääseen ihmiseen. Jopa kauniiseen iäkkääseen. Vaikka ikääntynyt olisikin omassa viiteryhmässään "hyvän näköinen", harvemmin hän on sitä nuorten ihmisten mielestä.

Itse esimerkiksi olen tosi liikunnallinen, hyväkuntoinen, timmi ja hoikka nainen (huom! Hyväkuntoinen, en hyvän näköinen!), ja todellakin paljon paremmassa kunnossa, kuin suurin osa nykyajan nuorista. Se taas kertoo vain ja ainoastaan omaa surullista kieltään siitä, kuinka huonossa kunnossa ja ylipainoisia nykynuoret ovat, ei niinkään minun ylivertaisista geeneistä, kauneudesta, seksikkyydestä tai mistään sellaisesta. Lasten ja nuorten elintapoihin pitäisi puuttua, tai hetken päästä tilanne räjähtää käsiin ja tiedossa on kansanterveydellinen kriisi. Nuori elimistö kestää vielä kantaa ylipainon kuormaa, mutta 10-20 -vuoden päästä asiat ovat toisin, ja se on vain hetken hujaus, kun ne parikymmentä vuotta vilahtaa niin, ettei edes huomaakaan.

Vaikka kuinka olen "timmi mummo" en todellakaan käännä enää kenenkään päitä, enkä ole kääntänyt yli vuosikymmeneen. En edes oman ikäisten, saati nuorempien, eikä minun tarvi. En ole millään tapaa "markkinoilla" omasta mielestänikään. Ne ajat on olleet ja menneet aikoja sitten, ja hyvä niin. Miksi luonnonlakeja vastaan pitäisi yrittää tapella epätoivoisesti? Pariutumisessa on kuitenkin pohjimmiltaan kyse lisääntymisestä (kuten kaikilla eläimillä) ja vanhoille naisille ikääntymisen hyväksyminen ja "markkinoilta" poistuminen onkin varmaan helpompaa, kun tulee vaihdevuodet ja menopaussi, mikä on yksi parhaita asioita mitä minulle on aikuisiällä tapahtunut! Ihanaa päästä menkoista eroon. Miehet taas ripustautuvat heikkoon erektioonsa, heikkoon siittiöiden tuotantoonsa ja uskovat olevanssa vielä nuoruutensa parhaita päiviä elävien miesten kanssa samalla viivalla, vaikka eturauhanen huutaa hoosiannaa ja andropaussi on laskenut hormonilukemat maihin.

Koska ei ole samanlaista selkeää etappia kuin naisilla hedelmällisestä hedelmättömäksi, tulee kuvitelma että on vielä samalla viivalla nuorten miesten kanssa... Kanssaseniorit, te papat - uskokaa kun sanon; Ei, ette te ole, eikä teidän tarvitse olla. Yleisesti ottaen nuoret, perheen perustamisesta haaveilevat naiset, eivät koe teitä seksikkäinä ja haluttavina. Heillä on vaistomainen tieto, että jos vanha mies onnistuu siittämään lapsen, siitä tulee todennäköisesti jollain tapaa "heikko". Monet kehitysvammat ja jopa autismi linkittyvät iäkkäisiin isiin. Asiaa ei "korjaa" nuori äiti, vaan se ne vanhan miehen siittiöt ovat huonompilaatuisia kuin nuoren. Vaarana on myös jäädä yksinhuoltajaksi iäkkään miehen siittämälle jollain tapaa kehitysvammaiselle lapselle, kun se isä siirtyy rajan taa, tai toimia omaishoitajana sekä vammaiselle lapselle, että sen seniilille isälle. Ei se ole mikään haluttava tulevaisuudennäkymä kenellekään. Miksi asioita ei voi myöntää itselleen ja elää sen loppuelämänsä tehden jotain muita itselle mielekkäitä asioita, kuin epätoivon vimmalla "saalistaa" nuorta puolisoa, ja parisuhdetta ja katkeroitua, kun flaksi ei käy? On elämässä muutakin, kuin pariutuminen ja paritteleminen.

Vierailija
1113/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkaansa ettei ole mummo tai vaari, pappa ilman niitä lastenlapsia.

Mutta kyllähän se ihminen on jo siinä iässä jos on esm +50 v.

Sanonta mummoikä sisältää niin paljo muutakin kun ne lapsenlapset. Esm sen mummotaudin. Vai eikö sekään enää tule niille naisille joilla ei ole lastenlasta?

Mikä ihmeen "mummotauti". Ei sitä kaikille tule samoilla oireilla ja hyvä gynekologi voi hoitaa oireet hormoneilla jos ne sopii. Vaihdevuodetkin voi vaihdella 40 - 60 v riippuen geeneistä perintötekijöistä. Ei vaihdevuodet tee kenestäkään automaattisesti mummoa tai ainakaan mummon näköistä. Kaikki on yksilöllistä. Vanheneminen on hyvin yksilöllistä ja hyvä libido tutkimusten mukaan nuorentaa.

Vierailija
1114/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa kyllä päähän tämä ikärasismi. 50v voi näyttää ihan yhtä hyvältä kuin parikymppinen. Ei ikä tee huonon näköiseksi. Ylipaino ja huonot vaatteet tekevät. Alkoholi ja pöhöttävät ruoka-aineet tekevät.

Siksi olen ajatellut laihduttaa pari kiloa. Ostin myös uusia nuorekkaita vaatteita. Tulevat postiin ehkä jo tänään. Alkoholin kulutusta ajattelin myös vähän vähentää. On kieltämättä pöhötystä.

Miksi puhua ikärasismista, kun ikä ei ole "rotu"? Meillä on semmoinen oikein hyvä ja sopiva sana, kuin syrjintä, eli puhuttaisiinko ikäsyrjinnästä? Näin vanhana akkana itse sanoisin kyllä, että 50v ei voi näyttää "yhtä hyvältä" kuin parikymppinen. Kyllä ikääntyneestä näkee, jos hän on ollut kaunis nuoruudessaan ja omassa ikäryhmässään toki on kaunis verrattuna muihin vanhoihin ihmisiin, ihan samoin kuin kauniit nuoret ovat kauniita verrattuna niihin rumempiin tai tavallisen näköisiin nuoriin, mutta tavallisen tai jopa ruman näköinen nuori, on aina hyvän näköinen verrattuna iäkkääseen ihmiseen. Jopa kauniiseen iäkkääseen. Vaikka ikääntynyt olisikin omassa viiteryhmässään "hyvän näköinen", harvemmin hän on sitä nuorten ihmisten mielestä.

Itse esimerkiksi olen tosi liikunnallinen, hyväkuntoinen, timmi ja hoikka nainen (huom! Hyväkuntoinen, en hyvän näköinen!), ja todellakin paljon paremmassa kunnossa, kuin suurin osa nykyajan nuorista. Se taas kertoo vain ja ainoastaan omaa surullista kieltään siitä, kuinka huonossa kunnossa ja ylipainoisia nykynuoret ovat, ei niinkään minun ylivertaisista geeneistä, kauneudesta, seksikkyydestä tai mistään sellaisesta. Lasten ja nuorten elintapoihin pitäisi puuttua, tai hetken päästä tilanne räjähtää käsiin ja tiedossa on kansanterveydellinen kriisi. Nuori elimistö kestää vielä kantaa ylipainon kuormaa, mutta 10-20 -vuoden päästä asiat ovat toisin, ja se on vain hetken hujaus, kun ne parikymmentä vuotta vilahtaa niin, ettei edes huomaakaan.

Vaikka kuinka olen "timmi mummo" en todellakaan käännä enää kenenkään päitä, enkä ole kääntänyt yli vuosikymmeneen. En edes oman ikäisten, saati nuorempien, eikä minun tarvi. En ole millään tapaa "markkinoilla" omasta mielestänikään. Ne ajat on olleet ja menneet aikoja sitten, ja hyvä niin. Miksi luonnonlakeja vastaan pitäisi yrittää tapella epätoivoisesti? Pariutumisessa on kuitenkin pohjimmiltaan kyse lisääntymisestä (kuten kaikilla eläimillä) ja vanhoille naisille ikääntymisen hyväksyminen ja "markkinoilta" poistuminen onkin varmaan helpompaa, kun tulee vaihdevuodet ja menopaussi, mikä on yksi parhaita asioita mitä minulle on aikuisiällä tapahtunut! Ihanaa päästä menkoista eroon. Miehet taas ripustautuvat heikkoon erektioonsa, heikkoon siittiöiden tuotantoonsa ja uskovat olevanssa vielä nuoruutensa parhaita päiviä elävien miesten kanssa samalla viivalla, vaikka eturauhanen huutaa hoosiannaa ja andropaussi on laskenut hormonilukemat maihin.

Koska ei ole samanlaista selkeää etappia kuin naisilla hedelmällisestä hedelmättömäksi, tulee kuvitelma että on vielä samalla viivalla nuorten miesten kanssa... Kanssaseniorit, te papat - uskokaa kun sanon; Ei, ette te ole, eikä teidän tarvitse olla. Yleisesti ottaen nuoret, perheen perustamisesta haaveilevat naiset, eivät koe teitä seksikkäinä ja haluttavina. Heillä on vaistomainen tieto, että jos vanha mies onnistuu siittämään lapsen, siitä tulee todennäköisesti jollain tapaa "heikko". Monet kehitysvammat ja jopa autismi linkittyvät iäkkäisiin isiin. Asiaa ei "korjaa" nuori äiti, vaan se ne vanhan miehen siittiöt ovat huonompilaatuisia kuin nuoren. Vaarana on myös jäädä yksinhuoltajaksi iäkkään miehen siittämälle jollain tapaa kehitysvammaiselle lapselle, kun se isä siirtyy rajan taa, tai toimia omaishoitajana sekä vammaiselle lapselle, että sen seniilille isälle. Ei se ole mikään haluttava tulevaisuudennäkymä kenellekään. Miksi asioita ei voi myöntää itselleen ja elää sen loppuelämänsä tehden jotain muita itselle mielekkäitä asioita, kuin epätoivon vimmalla "saalistaa" nuorta puolisoa, ja parisuhdetta ja katkeroitua, kun flaksi ei käy? On elämässä muutakin, kuin pariutuminen ja paritteleminen.

Tuo on vain sinun tarinasi. Itse käännän vielä 50+ miesten katseita ja itseäni on yritetty iskeä useastikin vielä ihan arkielämässä. Todellakaan kaikki nuoret eivät ole viehättävämpiä kuin nätti 50 v, ikänumeroa ei ole kellään otsassa. Mulle on sanonut työterveyslääkärikin, että jos hänellä ei olis nyt sun papereita edessään, niin hän ei uskoisi, että olet 50v. Olen ollut nätti ihan nuoresta enkä ole rupsahtanut vieläkään. Onko se sitten elämänjano ja elämästä nauttimista, jonkinlaista energiaa. Mulle on kyllä seksi tärkeää, yhtä tärkeää kuin syöminen ja juominen. On myös tärkeää olla hoikka ja viehättävä ja saada ulkonäöstä palautetta. Äitiys on kuitenkin tärkentä ja paras osa naisen elämääni.

Vierailija
1115/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on oma mies sanonut "pantavan näköiseksi" ja nimes yhden toisen julkkisnaisen samoin sanoin. Ensin vähän loukkaannuin mutta eiköhän tuo ollut kohteliaisuus koska tuo julkkisnainen on myös erittäin viehättävä nainen.

Vierailija
1116/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi miespuolinen 47 v kaveri jonka olen tuntenut noin 15 vuotta (itse olen 41). Kolmekymppisenä tämä kaveri oli melko kuumaa kamaa, oli hyvä kroppa, kivat hiukset ja veijarimaiset kasvot. Neljänkympin kieppeilläkään ei näyttänyt pahalta, naururypyt toi charmia ja kroppakin vielä yllättävän nuorekas. Mutta sitten tapahtui 45:n ikävuoden rupsahdus. Kaikki vähän niinkuin valahti vähän alemmas, silmäluomet, posket, leukaheltta, rintalihakset, perse. Lisäksi kuin huomaamatta vatsan seudulle kertyi vähän lisää, ja samalla lihakset katosi raajoista, ja niistä tuli hoikemmat. Hiusmalli on sama kuin kolmekymppisenä, mikä näyttää aavistuksen huvittavalta, koska hiukset ovat nykyään karheat ja ohuet. Nämä muutokset ovat sen verran vähäisiä ja hitaasti tulleita, että kaveri itse ei ilmeisesti niitä näe peilistä. Hän kuvittelee olevansa edelleen nuoren ja kuuman näköinen, esimerkiksi hokee painonsa olevan sama kuin alle neljäkymppisenä, mutta ei tajua, että painoa on lähtenyt lihasten mukana ja se on korvautunut vatsarasvalla. Mutta muut kyllä huomaa kaiken tämän, ja kokonaisvaikutelma on huomattavasti vanhempi kuin alle 45-vuotiaana. Hän näyttää nykyään vanhalta ukolta. Ja sitten hän ihmettelee mikä nykynaisia vaivaa, kun eivät pörrää hänen ympärillään.

Ja huom. enpä itsekään kuvittele olevani tässä iässä mikään missi, painovoima on tehnyt tehtävänsä minussakin, mutta minä sentään huomaan ja tiedostan sen.

Tulee mieleen yksi tuttu, joka kuvittelee, että farkkutakki päällä näyttää ikuisesti nuorelta. Paha vaan, että se nuorekas elämäntyyli on kyllä kuluttanut naamaa, ja varsinkin ihoa aika paljon. Punakat, roikkuvat posket, suurilla ihohuokosilla, ei kyllä ole nuorekkuuden merkki. Tilannetta ei pelasta myöskään spandexit, partavesi tai aurinkolasit otsalla.

Vierailija
1117/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.

Heti tulee jonkun mieleen ajatus, että viisikymppinen mies jahtaisi nuoria naisia. Aika pakkomielteistä ajattelua, mutta sitähän media meille koko ajan syöttää.

Pappa tarkoittaa isoisää alun perin, kunnes siitä on ilmeisesti tullut nuoren väen haukkumasana vanhemmalle sukupolvelle. (Miksi?) 

ps. ja tästä näkökulmasta 48-vuotias on mies parhaassa iässä, nelikymppisyys oli myös omassa naisen elämässäni hyvää aikaa. Nuoret ei tajua, luulee, että nuoruus on kaikki kaikessa. Ei se ole.

t. nainen 66 v

Vierailija
1118/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdikäs 50v kirjoitti:

Se menee kyllä niin, että 18v ei vielä hallitse hommia. 30v kyllä hallitsee ja on jo vähän maailmaa nähnyt. 50-vuotiaasta en nyt sano mitään, mutta ei 30-vuotias enää mikään nuori ole.

Vierailija
1119/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdikäs 50v kirjoitti:

Mies, joka haukkuu ketään naista syöttöporsaan näköiseksi, ei toivottavasti kiinnosta ketään naista pidemmälti. Pinnallista viehätysvoimaa voi olla, mutta kyllä se kuvottava luonne lopulta läpi puskee.

Vierailija
1120/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.

Mitäs sitten tehdään kun alle kolmekymppiset naiset eivät jätä rauhaan? Pitäisikö potkia sivummalle?