Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1383)

Vierailija
1021/1383 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä papparainen oot nuorille naisille. 

Vierailija
1022/1383 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nainen voi tehdä, jos on keski-ikäinen ja alkaa kuulostaa & näyttää siltä. Mikään ei tunnu auttavan. :D Paitsi se jäljelle jäänyt lapsikasvoisuus keski-ikäisosan takana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1383 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat mummukat täällä taas vihaamassa miehiä...

Vierailija
1024/1383 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.

48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.

öö, mies pystyy lisääntymään koko elämänsä, nainen ei. minun ukko on 46v, ja täysi pappa. on näet lastenlapsia. papaksi päätyminen ei ole oma valinta. 

Vierailija
1025/1383 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä papparainen oot nuorille naisille. 

Mutta jos seura kelpaa, so what?

Vierailija
1026/1383 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun viisikymmentä tulee mittariin, niin alamäki alkaa ja eikä ole mitään mahdollisuuksia pysäyttää... Ratkaisuna on ottaa kovasti viinaa ...

Resonoi.

M52

Vierailija
1027/1383 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikille ruotsalaisille pappa on paljon nuorempana jo pappa kuin vasta 70 v:na. Itsellä suomenruotsalainen suku, joten asia ei ole niin vaikea. Siellä on vaan hauskaa ollut, kun ruotsalaista isoisää suomalainen lapsenlapsi kutsuu pappaksi, joka tarkoittaa ruotsalaiselle isää, mutta suomalaislapselle isoisää.

Sulla on joku ego-ongelma, jos et 48-v:na siedä isovanhemman nimitystä, koska monet tulee jo paljon aiemminkin yleensä isovanhemmaksi. En itsekään mitenkään mummumaiseksi koe itseäni 55-v:na, mutta tajuan, että tässä iässä yleensä ollaan jo isovanhempia. Itse en ole biologisesti edelleenkään, mutta miniän ex-liitosta on lapsia, jotka mummuksi minuakin silti kutsuvat.

Vierailija
1028/1383 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin kerran 47-vuotiaaseen mieheen, vaan ennen kuin suhde ehti edes alkaa, totesin että ollaan eri sukupolvea. Olin itse tuolloin 30v. Hän ei ollut mitenkään pappa, isä kylläkin ja eronnut, mutta liian vanha minulle vaikka olikin tosi mukava ja lämmin ihminen. En nähnyt suhteelle mitään mahdollisuutta.

Hyvä että olit fiksu

Vierailija
1029/1383 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen täpärä enemmistö on kanssasi samaa mieltä!

Vierailija
1030/1383 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vissiin AV- mammoille yllätyksenä, että hekin vanhenevat....

Vierailija
1031/1383 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.

öö, mies pystyy lisääntymään koko elämänsä, nainen ei. minun ukko on 46v, ja täysi pappa. on näet lastenlapsia. papaksi päätyminen ei ole oma valinta. 

Onhan se ona valinta.

Jos ei tee omia lapsia, on todennäköisyys päätyä papaksi aika pieni.

Vierailija
1032/1383 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen vain alle 25v naisia. Ja niitä riittää.

M48

Vierailija
1033/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää helppoa kun voi vaan nauttia elämästä. Seuraa näyttää löytyvän eron jälkeen helposti ja muutenkin elämä rullaa hyvin. Ei ongelmia eikä suorituspaineita. Voin olla ihan oma itseni ja olen täysin sinut ikäni kanssa. 50 vuotiaana tuli tehtyä elämämuutos ja se kannatti. Omat sinkkupäivät loppui melko nopeasti siinä vaiheessa kun ajattelin että nyt olisin valmis vaikka uuteen parisuhteeseen.

T: 53 v pappaikäinen mies.

Vierailija
1034/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

48 vuotias ei ole viriili,saati hedelmällinen! Lääkkeiden avulla toki pysyy jonkinlainen"vireys",mut kyllä tossa iässä on riekot jo ammuttu!

Nyt oli kyse miehestä, ei naisesta. MIES PYSYY LISÄÄNTYMISKYKYISENÄ vielä tuossa iässä tai joku on pahasti vialla ja viriili ja hedelmällinen tarkoittaa juuri lisääntymiskykyistä..

Höpöhöpö.

______

"Yli 35-vuotiailla miehillä alkoi näkyä vaikeuksia saada lapsia. Jos miehen ikä oli puolestaan yli 40-vuotta, olivat miehestä johtuvat HEDELMÖITYSONGELMAT jo MERKITTÄVIÄ.

Ongelmat johtuvat SPERMAN LAADUSTA.

Miesten ikääntyessä sperman DNA HEIKKENEE.

Tästä seuraa HEDELMÖITYSVAIKEUKSIA.

Myös KESKENMENORISKI on korkeampi, jos mies on yli 35-vuotta."

https://www.vau.fi/Yritamme-lasta/Miehen-hedelmallisyys/Viimeinen-kaytt…

Vierailija
1035/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 45v ja mulla on fwb-suhde yhden 23v kanssa joka itse iski mut salilla. Oisko mun pitänyt sanoa, että en helvetissä ala millekään koska olen pappa? Kyllä tällä papalla on ainakin vielä halut niinku teinipojalla tosin kestävyys ja taidot siellä sängyssä vaan vähän paremmat, ehkä. 

Vierailija
1036/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen siitä saa kun leikkii hopeakettua.

Minkäs sille voi jos hiukset harmaantuu tossa iässä, säälittävintä on yrittää peitellä sitä. Jos mun frendiporukasta joku värjäis tukkansa niin se vittuilun määrä on karua ja armotonta.

Yksi ajoi kerran rintakarvansa ja ei sitä toiste tehnyt.  

Vierailija
1037/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran Ikis esiintyy miehenä.

Lisäksi haukkuu omaa aloitustaan.

Hämmentävää kuinka manmoilla ei ole pienintäkään kykyä erottaa trollia aidosta avauksesta

Vierailija
1038/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa olla 56v mies. Yksin pärjää hyvin ja ei ole minkäänlaisia paineita. Ketään ei tarvitse miellyttää. Tottakait sitä tässä iässä on jo parkkiintuneita tapoja siksi parisuhde olisikin haastava. Ulkoisesti helpottavaa kun rypyt saa olla ja elämästä pystyy juuri nyt nauttimaan.

Vierailija
1039/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet poikanen vielä.

Maire 98v.

Vierailija
1040/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkerat mummukat täällä taas vihaamassa miehiä...

Tässä se miesten ajatusmaailma nähdään. 48-vuotias nainen on tietysti mummukka, mies on vaan mies.