Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA
Kommentit (1383)
Nämä ikäjutut, joita näköjään on nyt paljon, ovat ihan höpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Mika Aaltola on 56-vuotias. Hän sai hiljattain lapsen parikymmentä vuotta nuoremman vaimonsa kanssa. Onko hänkin siis rollaattoria tarvitseva pappa jonka kognitiiviset kyvyt ovat jo hyvää vauhtia romahtamassa?
Mika Aaltola on korkean statuksen omaava julkkis joten häntä ei voi verrata tavalliseen mieheen. En tiedä miksi näin on, mutta näin se kuitenkin on.
Ei lasta liian vanhana!
Olen iloinen, että minulla on vielä viisikymppisenä molemmat vanhemmat elossa. Kaverilla oli iäkkäät vanhemmat, jotka kuolivat ajat sitten. Ei se ole mitään kivaa hänelle.
Parikymppiselle naiselle jo kolmekymppinen on pappa, ja niin sen kuuluu ollakin. Noin ajattelin ainakin itse 30v sitten.
Mummo en oikein ilman lapsia voi olla, mutta olen erittäin mielelläni täti. Ikääntymisen kestämisessä on auttanut onnellinen parisuhde 10v vanhempaan mieheen. Tuskin hän saa ketään minua nuorempaa.
Luojan kiitos en ole tämän ikäisenä julmilla sinkkumarkkinoilla! Tuskin löytäisin mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Mika Aaltola on 56-vuotias. Hän sai hiljattain lapsen parikymmentä vuotta nuoremman vaimonsa kanssa. Onko hänkin siis rollaattoria tarvitseva pappa jonka kognitiiviset kyvyt ovat jo hyvää vauhtia romahtamassa?
Mika Aaltola on korkean statuksen omaava julkkis joten häntä ei voi verrata tavalliseen mieheen. En tiedä miksi näin on, mutta näin se kuitenkin on.
Olen itse viisikymppinen ja huomattavasti paremmassa kunnossa kuin suurin osa nykypäivän kolmekymppisistä, pesen mennen tullen itse asiassa jopa parikymppiset - jos kuntoa testataan juosten tai voimatasoilla ja katsotaan armeijan kuntotestien mukaan nuorten kuntoa. Treenaan ahkerasti ja pidän itsestäni huolta, syön terveellisesti ja nukun hyvin. Mika Aaltolaa voisi koska tahansa verrata minuun, tällaiseen tavalliseen mieheen. Vaikka on julkkis, niin se kroppa rapistuu ihan samalla tavalla jos sille ei tee mitään.
Tässä kuukausi takaperin eräs 19v nuori nainen sanoi minulle, että olen kuuma. Johtuneeko sitten virkapuvusta vai ihan siitä miltä minä näytän: hyvä ryhti, lihakset ja muutoinkin huoliteltu olemus. Olisinhan voinut iän puolesta hyvin olla sen nuoren naisen isä. Vai eikö virkapukuista voi verrata tavalliseen mieheen?
Vierailija kirjoitti:
Taas joku papparainen vertaa menestynyttä julkkista itseensä. Mika Aaltola on presidentinvaaliehdokas, onko ap? Jos nuori nainen pariutuu ap:n eli tavis papparaisen kanssa, niin onko hänellä mahdollisuus päästä kansikuviin naistenlehtiin ja päähenkilöksi presidentinlinnan itsenäisyysjuhlan pukuloiston vertailussa ja kyläilemään USAn presidentin luokse?..
No mutta kun Sauli Niinistökin sai lapsen vanhana nuoren naisen kanssa. Ei kun hetkinen, hän on istuva presidentti.
Toivottavasti myös samanikäiset palstamammat täällä hyväksyvät jo auttamattomasti mummoutuneensa.
Pappa et ole vielä , mutta hyvinkin setämies-teinien mielestä haudan partaalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.
48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.
Miehet pappaantuu nopeammin saD fct koska niiden veri ei vaihdu. Kuuskymppiset muijat helposti viiskybästä pappaa nuorekkaampia.
Nyt on jäänyt mammalla koulut käymättä ja biologia ymmärtämättä. 🤭
Ei ehtinyt käydä kouluja, kun piti lintsata ja lorvia lähiön tulevien farkkutakkipultsareiden kanssa, kun niiltä sai viinaa, tupakkaa ja huimausaineita ja palkkioksi tarvitsi tarjota vain käytännön lisääntymisharjoituksia.
Mietin äsken, että miksi ihmeessä ajauduin taas vauvapalstelle, mutta näiden viestien takia kannattaa pysyä tovi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin sinä vain itsestäsi. Kaikki 57v ja edes yli 60 v ei ole mitään "mummoja". Itseänikin luullaan vähintään 10 v nuoremmaksi. Nuorekkaita 62 v on mm Kauniiden ja rohkeiden Brooke, Kelly Lang. Jää moni 20 v toiseksi hänen kanssaan. Jotkut tosin mummoutuu jo 30 v. Niitä näkee kesäisessä katukuvassa ym. vapaa-ajanviettopaikoissa perheineenkin. Jos ulkoisesta habituksesta puhutaan.
Jos nyt kuitenkin jätetään ne Hollywoodin leikellyt näyttelijät ja muut rikkaat julkkiset pois näistä, jooko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.
jos opiskelijatyttö haluaa omasta vapaasta tahdosta seikkailla viiskybäsen kanssa niin antaa opiskelijatytön tehdä mitä haluaa
Ja pappa maksaa. 🤣🤣🤣Tytteli vaan pikkasen "hehkuttaa" setää... Ja mies taas maksaa.....hyvä tytöt, rahat pois vaan ikuisilta elviksiltä🤣
Olen 66-vuotias enkä myöskään "pappa" hä hää : )
Vierailija kirjoitti:
Pappa et ole vielä , mutta hyvinkin setämies-teinien mielestä haudan partaalla
Teinien mielipiteet ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei lasta liian vanhana!
Olen iloinen, että minulla on vielä viisikymppisenä molemmat vanhemmat elossa. Kaverilla oli iäkkäät vanhemmat, jotka kuolivat ajat sitten. Ei se ole mitään kivaa hänelle.
Parikymppiselle naiselle jo kolmekymppinen on pappa, ja niin sen kuuluu ollakin. Noin ajattelin ainakin itse 30v sitten.
Mummo en oikein ilman lapsia voi olla, mutta olen erittäin mielelläni täti. Ikääntymisen kestämisessä on auttanut onnellinen parisuhde 10v vanhempaan mieheen. Tuskin hän saa ketään minua nuorempaa.
Luojan kiitos en ole tämän ikäisenä julmilla sinkkumarkkinoilla! Tuskin löytäisin mitään.
No et lapsista ja vanhemmuudesta tiedä kun ei ole omia lapsia, joten ei kannata kommentoida. Ihmisiä ei voi niputtaa samaan muottiin iän perusteella. Tieteellisiä tutkimuksiakin on, että mm ihmisen eri elimet vanhenee eri aikaa johtuen elintavoista, geeneistä ym. Esim 30 vuotiaalla alkoholistilla voi olla 70 vuotiaan maksa yms. Jos on hyvät geenit ja terveelliset elintavat voi hyvin elää vaikka 100 vuotiaaksi. Toisaalta joku huonot elintavat omaava voi kuolla jo 30 vuotiaana kun elimistö pettää mm liikalihavuus.
Mikä ihme on useissa nuorissa naisissa ja miehissä. Sukupuolta ei oikein tiedä kun naisetkin on jo 20 v ylipainoisia ja tasapaksuja, onko ympäristömyrkyistä vai hormoneista mitkä ajautui vesistöihin ym kiinni. Ihan hyvin saisi tehtyä miehen jostain naisesta ja taas jostain sirosta miehestä naisen. Kuten eräs ystäväni sanoi kun oli ulkomailla yökerhossa ja hyvin siro kaunis "nainen" tuli hakemaan tanssimaan. Hän sanoi, että ko henkilö oli paljon kauniinpi kuin useampi nuori nainen. Paljastui sitten mieheksi. Kun katselin yhtä kuvaa 1960 luvun nuorista naisista, niin siinä ryhmäkuvassa kaikki oli sirorakenteisia, luonnostaan kauniita ja hoikkia. Mikä tätä nykyaikaa vaivaa kun androgyynejä on enemmän. Omana kouluaikanakin vielä 1970 luvun lopussa ja 1980-luvulla tytöt oli tyttöjä ja pojat poikia, sukupuolen erotti kyllä arpomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku papparainen vertaa menestynyttä julkkista itseensä. Mika Aaltola on presidentinvaaliehdokas, onko ap? Jos nuori nainen pariutuu ap:n eli tavis papparaisen kanssa, niin onko hänellä mahdollisuus päästä kansikuviin naistenlehtiin ja päähenkilöksi presidentinlinnan itsenäisyysjuhlan pukuloiston vertailussa ja kyläilemään USAn presidentin luokse?..
No mutta kun Sauli Niinistökin sai lapsen vanhana nuoren naisen kanssa. Ei kun hetkinen, hän on istuva presidentti.
Eli julkisuus suojelee miehen kehoa vanhenemiselta? Tämä on minulle kyllä täysin uutta tietoa ja kuulostaa hyvin oudolta kaiken kaikkiaan. Osaatko sanoa toimiiko sama biologinen mekanismi myös naisilla?
Vai yritätkö sanoa, että miehen julkkisstatus on sen verran merkittävä asia naisille, että sillä miehen vanhuudella ja vanhenemisella ei ole silloin juurikaan merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin sinä vain itsestäsi. Kaikki 57v ja edes yli 60 v ei ole mitään "mummoja". Itseänikin luullaan vähintään 10 v nuoremmaksi. Nuorekkaita 62 v on mm Kauniiden ja rohkeiden Brooke, Kelly Lang. Jää moni 20 v toiseksi hänen kanssaan. Jotkut tosin mummoutuu jo 30 v. Niitä näkee kesäisessä katukuvassa ym. vapaa-ajanviettopaikoissa perheineenkin. Jos ulkoisesta habituksesta puhutaan.
Jos nyt kuitenkin jätetään ne Hollywoodin leikellyt näyttelijät ja muut rikkaat julkkiset pois näistä, jooko?
Ei tarvi koska Kelly Lang ei ole ollut missään kauneusoperaatioissa ja eiväthän nekään kaikille onnistu vaikka olisikin. Hänellä on myös upea siro kroppa luonnostaan, luustoahan ei voi operoida, turha nillittää kateellisten. Rumia lopputuloksia on some väärällään. Itse olen myös nuorekas, siro vartalo on pysynyt samana 20 v asti kun liikunnallinen, sporttinen tyyppi. Olen myös äiti ja synnyttänyt. Omalle painolleen voi jokainen tehdä jotain, lenkkeillä, käydä kuntosalilla, syödä terveellisesti nukkua tarpeeksi ja hyvä libidohan nuorentaa :) Itsekuria vaatii, ettei lösähdä sohvalle tv:n ääreen syömään sipsejä ja nuukuksissaan kaavi myös lasten lautasille jättämät ruoat kitusiinsa kuten monet äidit tekevät.
Ottaa kyllä päähän tämä ikärasismi. 50v voi näyttää ihan yhtä hyvältä kuin parikymppinen. Ei ikä tee huonon näköiseksi. Ylipaino ja huonot vaatteet tekevät. Alkoholi ja pöhöttävät ruoka-aineet tekevät.
Siksi olen ajatellut laihduttaa pari kiloa. Ostin myös uusia nuorekkaita vaatteita. Tulevat postiin ehkä jo tänään. Alkoholin kulutusta ajattelin myös vähän vähentää. On kieltämättä pöhötystä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti myös samanikäiset palstamammat täällä hyväksyvät jo auttamattomasti mummoutuneensa.
Tottakai hyväksytään! Mummojahan tässä jo ollaan, mitä siitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Kiva jos 48-vuotias tuntee olonsa nuoreksi ja nuorekkaaksi. Hyvä kaverini on tuollainen hopeakettu ja kyllähän hänkin baarista vie säännöllisesti kämpilleen 25-30-vuotiaita naisia. Itse olen 46-vuotias mies ja pahinta olisi jos minua joku pitäisi nuorekkaana. Mitat ovat 180/105 ja vaikka lihasta onkin niin keskivartalon kohdalla oleva kumpu muistuttaa siitä että reippaalle kävelylle ja pilatekselle olisi tarvetta. Päälaelta on hiukset kadonneet eikä hampaatkaan ole parhaassa mahdollisessa kunnossa. Erektiokulmakin on heikentynyt sen verran voimakkaasti että mietin mahtaako tässä olla kyse kakkostyypin diabeteksestä. Lisäksi suhtaudun penseästi nykyajan mobiiliteknologian kaikkivaltiaaseen voimaan ja maksan ostokseni käteisellä. Hyvää palautetta sain joulupöydässä kun 80-vuotias anoppini sanoi "Voi vävypoika, kyllä sinä voisit olla vähän nuorekkaampi ja nykyajassa kiinni."
Kannattaa käydä tutkimuksissa, itselläni on sama erektio kuin parikymppisenä. Käytän myös kaikkia uusimpia härpäkkeitä. Vähän on kumpua minullakin keskivartalossa, mutta salilla kulkee vielä kutakuinkin samaan malliin kuin nuorenakin.
-m53
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009685831.html