Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1383)

Vierailija
741/1383 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset miehet ovat ukkoutuneet aikoja sitten suurin osa, minusta katsottuna olet ikäloppu. T. N23

Vierailija
742/1383 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäiset miehet ovat ukkoutuneet aikoja sitten suurin osa, minusta katsottuna olet ikäloppu. T. N23

Tuon ikäisenä naisena et vielä edes kehtaa kertoa puolisollesi mistä sängyssä tykkäät. Väität varmaan muuta, mutta totuus on toinen. Sä et tiedä hyvästä ja villistä seksistä vielä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1383 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisenä naisena et vielä edes kehtaa kertoa puolisollesi mistä sängyssä tykkäät. Väität varmaan muuta, mutta totuus on toinen. Sä et tiedä hyvästä ja villistä seksistä vielä mitään.

Hänen ikäiset miehet ovat loistavia sängyssä ja reagoivat hyvin siihen mistä nainen tykkää.

N31

Vierailija
744/1383 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En susta tiiä, mun pappa oli pappa jo 42-vuotiaana.

Vierailija
745/1383 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi ap, olet kyllä.

Mut voithan uskotella itsellesi ihan mitä haluat.

En ymmärrä omanikäisiä miehiä jotka oikeasti uskovat menevänsä edelleen jostain parikymppisestä, voi istua baarissa harva se viikonloppu. Voi toki, baarin pitäjä kiittää kyllä kun rahaa on enemmän kuin sillä parikymppisellä. Mut onhan se oikeasti aika säälittävää ettei elämässä ole kuin se baari tai työ.

N48

Vierailija
746/1383 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen iho vanhenee suhteessa nopeammmin kuin miehen. 40-50 ikävuoden välissä naisille lähes aina tapahtuu nopea muutos kasvojen ihossa. Siksi moni 50-60 -vuotias nainen tosiaan jo näyttää ulkoisesti mummolta.

Vierailija
747/1383 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä suhde n49m50, seksiä paljon, molemminpuolinen salama intohimo, luonnollista hyvää oloa arjessakin. Se oli parasta aikaa. 6 vuotta, erottiin.

Ei todellakaan oltu vanhoja silloin.

Vierailija
748/1383 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kasvojen iho vanhenee suhteessa nopeammin kuin miesten. Tämä lääketieteellinen tosiasia, joka tosin voi olla muutettavissa tieteen kehittyessä jo lähitulevaisuudessa.

Vierailija
749/1383 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.

Joillakin se pyöräily ja lenkkeily ei ole "vähäistä" vaan tosi runsasta. Hyvä kunto. Isoisä viisikymppinen voi olla muttei paappa,jos paapalla tarkoitetaan vanhusta.

Eikä tartte jättää opiskelijanaisia rauhaan ellei nämä niin tahdo.

N45

Vierailija
750/1383 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kasvojen iho vanhenee suhteessa nopeammin kuin miesten. Tämä lääketieteellinen tosiasia, joka tosin voi olla muutettavissa tieteen kehittyessä jo lähitulevaisuudessa.

Jankutijankuti. Naisten ja miesten ihot vanhenee eri tavoilla mutta molemmat vanhenee eikä 48v miehet näytä yhtään sen nuoremmilta kuin 48v naiset. 48v mies ei näytä nuorelta vaan on nuorten naisten silmissä "pappa" tai "setämies", jonka lähestymisyrityksiä ei todellakaan haluta.

Vierailija
751/1383 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.

Joillakin se pyöräily ja lenkkeily ei ole "vähäistä" vaan tosi runsasta. Hyvä kunto. Isoisä viisikymppinen voi olla muttei paappa,jos paapalla tarkoitetaan vanhusta.

Eikä tartte jättää opiskelijanaisia rauhaan ellei nämä niin tahdo.

N45

Papalla tarkoitetaan miestä joka voisi olla iän puolesta opiskelijaneitokaisen isä, eli on jo ns isoisä-ikäinen. 48v menee siihen kategoriaan ihan heittämällä vaikka ois hyväkuntoinen. Vanhus on sit eri asia.

Vierailija
752/1383 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 49-vuotias mies ja seurustelen 20-vuotiaan naisen kanssa. Olemme onnellisia.

Olen iloinen puolestanne!

Ollessani 54-vuotias tapasin ihastuttavan 21-vuotiaan neitosen. Olimme 4 vuotta yhdessä, kunnes R. lähti ulkomaille opiskelemaan. Tähdensin hänelle hänen opintojensa tärkeyttä, sillä hänen tulevaisuutensa on minulle omaa elämääni arvokkaampi.  Olimme onnellisia yhdessä, mutta aika kuluu ja me sen mukana, eikä sille mahda mitään. On tunnustettava realiteetit ja tähdättävä tulevaisuuteen.  Toivon, että R. saa rakennettua elämälleen parhaan, mahdollisen pohjan ja autan häntä missä voin.  Mutta ikävä iskee joskus - ei voi sitä kieltää.

Herra 58

Vierailija
753/1383 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos järjestää festareita, soittaa fonia ja kuvaa musavideoita? 😁

Vierailija
754/1383 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalipsykologina veikkaan, että tämän on kirjoittanut väkivaltaan taipuvainen "mies", joka tyypillisesti kertoo, ettei "koskaan voisi lyödä naista", mutta todellisuudessa tilanteen niin vaatiessa voi käyttää - aivokapasiteettinsa puutteista johtuen - väkivaltaa aivan kaikkia kohtaan.

Vierailija
755/1383 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53v mies, pukeudun nuorekkaasti, yleensä farkkuasuun ja mulla on värjätyt hiukset. Kroppa on sellanen normaali suomalaisen rotevan miehen kroppa eli en ole kukkakeppi. Kontaktia tulee ja saa naisilta 25v ylöspäin. Ite enole kiinnostunut yli 40v naisista. Useampi vähän pidempään kestänyt suhde mutta nyt nautin sinkkuudesta ja seikkailuista nuorten neitojen kanssa kunnes taas oikea tulee kohdille.

Miehille vinkiksi että nuorekasta farkkua vaan päälle ja harmaat piiloon mustalla halpaa on kun kotona vetää purkista hiukset ja kulmakarvat mustiksi ja vähän farkkupaidan ylänappia auki ja kaulaketju niin tyttöjä tulee kyllä!

Vierailija
756/1383 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän virkkeen:

"Tähdensin hänelle hänen opintojensa tärkeyttä, sillä hänen tulevaisuutensa on minulle omaa elämääni arvokkaampi."

voisi tarkentaa täksi:

"Tähdensin hänelle hänen opintojensa tärkeyttä, sillä hänen tulevaisuutensa on minulle, tässä yhdessäoloasiassa, omaa elämääni arvokkaampi.

Peruste: Jokaisen elämä on äärettömän arvokas, ja ääretön + ääretön = ääretön.

Vierailija
757/1383 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 53v mies, pukeudun nuorekkaasti, yleensä farkkuasuun ja mulla on värjätyt hiukset. Kroppa on sellanen normaali suomalaisen rotevan miehen kroppa eli en ole kukkakeppi. Kontaktia tulee ja saa naisilta 25v ylöspäin. Ite enole kiinnostunut yli 40v naisista. Useampi vähän pidempään kestänyt suhde mutta nyt nautin sinkkuudesta ja seikkailuista nuorten neitojen kanssa kunnes taas oikea tulee kohdille.

Miehille vinkiksi että nuorekasta farkkua vaan päälle ja harmaat piiloon mustalla halpaa on kun kotona vetää purkista hiukset ja kulmakarvat mustiksi ja vähän farkkupaidan ylänappia auki ja kaulaketju niin tyttöjä tulee kyllä!

Muuten kuullostaa ihan jees ja jos synkkais niin voisin lähteäkin, mutta mieluummin luonnollinen hiusväri kun sellanen tekotumma. N35

Vierailija
758/1383 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.

48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.

48 vuotias ei ole viriili,saati hedelmällinen! Lääkkeiden avulla toki pysyy jonkinlainen"vireys",mut kyllä tossa iässä on riekot jo ammuttu!

Minä tulin isäksi juuri toisen kerran yli 50-vuotiaana : )

Sama täällä. Ei olisi onnistunut, ellei vaimo olisi yli 20v nuorempi.

Vierailija
759/1383 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten kuullostaa ihan jees ja jos synkkais niin voisin lähteäkin, mutta mieluummin luonnollinen hiusväri kun sellanen tekotumma. N35

no pannaan tähän pikanen välikalluppi naiset, jos olis seurallinen ja sopivan supliikki toi mies niin ketkä lähtis? Ja oma ikä myös.

Vierailija
760/1383 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 49-vuotias mies ja seurustelen 20-vuotiaan naisen kanssa. Olemme onnellisia.

Olen iloinen puolestanne!

Ollessani 54-vuotias tapasin ihastuttavan 21-vuotiaan neitosen. Olimme 4 vuotta yhdessä, kunnes R. lähti ulkomaille opiskelemaan. Tähdensin hänelle hänen opintojensa tärkeyttä, sillä hänen tulevaisuutensa on minulle omaa elämääni arvokkaampi.  Olimme onnellisia yhdessä, mutta aika kuluu ja me sen mukana, eikä sille mahda mitään. On tunnustettava realiteetit ja tähdättävä tulevaisuuteen.  Toivon, että R. saa rakennettua elämälleen parhaan, mahdollisen pohjan ja autan häntä missä voin.  Mutta ikävä iskee joskus - ei voi sitä kieltää.

Herra 58

Oletko Sugar Daddy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän