Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA
Kommentit (1383)
Olen itse 25 ja miesystäväni on 45. Hän on aivan ihastuttava mies, hyvin avoin, tyylikäs ja rakastava. Erittäin tunneälykäs ihminen. Nähnyt paljon maailmaa. Hän on seikkailunhaluinen, ei ole kaavoihin kangistunut. Kohtelee minua arvokkaasti ja on herrasmies. En vaihtaisi nuorempaan ikipäivänä.
Ikä todellakin on vain numero. Emme koskaan ajattele toistemme ikää.
Minulla on miespuolinen kaveri, joka on itseni ikäinen. Hän on todellinen pappa. Ei koskaan käy missään, on hyvin juro, on erittäin jyrkkä mielipiteineen ja pukeutuu mauttomasti.
Pointtini on, että joillakin on pappageeni ja joillakin taas ei. Se on luonteesta kiinni, ei iästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kasvojen iho vanhenee suhteessa nopeammin kuin miesten. Tämä lääketieteellinen tosiasia, joka tosin voi olla muutettavissa tieteen kehittyessä jo lähitulevaisuudessa.
Jankutijankuti. Naisten ja miesten ihot vanhenee eri tavoilla mutta molemmat vanhenee eikä 48v miehet näytä yhtään sen nuoremmilta kuin 48v naiset. 48v mies ei näytä nuorelta vaan on nuorten naisten silmissä "pappa" tai "setämies", jonka lähestymisyrityksiä ei todellakaan haluta.
Kuka haluaa, kuka ei. Riippuu tyypistä, joka lähestyy/ yrittää lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 53v mies, pukeudun nuorekkaasti, yleensä farkkuasuun ja mulla on värjätyt hiukset. Kroppa on sellanen normaali suomalaisen rotevan miehen kroppa eli en ole kukkakeppi. Kontaktia tulee ja saa naisilta 25v ylöspäin. Ite enole kiinnostunut yli 40v naisista. Useampi vähän pidempään kestänyt suhde mutta nyt nautin sinkkuudesta ja seikkailuista nuorten neitojen kanssa kunnes taas oikea tulee kohdille.
Miehille vinkiksi että nuorekasta farkkua vaan päälle ja harmaat piiloon mustalla halpaa on kun kotona vetää purkista hiukset ja kulmakarvat mustiksi ja vähän farkkupaidan ylänappia auki ja kaulaketju niin tyttöjä tulee kyllä!
Muuten kuullostaa ihan jees ja jos synkkais niin voisin lähteäkin, mutta mieluummin luonnollinen hiusväri kun sellanen tekotumma. N35
no pannaan tähän pikanen välikalluppi naiset, jos olis seurallinen ja sopivan supliikki toi mies niin ketkä lähtis? Ja oma ikä myös.
En lähtis. Mies on parhaimmillaan alle kolmekymppisenä.
N31
Sulla mahdollisuudet pienenevät koko ajan, koska itse olet sen tårajapyykin ylittänyt ja harva mies haluaa itseään vnah,paa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 53v mies, pukeudun nuorekkaasti, yleensä farkkuasuun ja mulla on värjätyt hiukset. Kroppa on sellanen normaali suomalaisen rotevan miehen kroppa eli en ole kukkakeppi. Kontaktia tulee ja saa naisilta 25v ylöspäin. Ite enole kiinnostunut yli 40v naisista. Useampi vähän pidempään kestänyt suhde mutta nyt nautin sinkkuudesta ja seikkailuista nuorten neitojen kanssa kunnes taas oikea tulee kohdille.
Miehille vinkiksi että nuorekasta farkkua vaan päälle ja harmaat piiloon mustalla halpaa on kun kotona vetää purkista hiukset ja kulmakarvat mustiksi ja vähän farkkupaidan ylänappia auki ja kaulaketju niin tyttöjä tulee kyllä!
Muuten kuullostaa ihan jees ja jos synkkais niin voisin lähteäkin, mutta mieluummin luonnollinen hiusväri kun sellanen tekotumma. N35
no pannaan tähän pikanen välikalluppi naiset, jos olis seurallinen ja sopivan supliikki toi mies niin ketkä lähtis? Ja oma ikä myös.
En lähtis. Mies on parhaimmillaan alle kolmekymppisenä.
N31Sulla mahdollisuudet pienenevät koko ajan, koska itse olet sen tårajapyykin ylittänyt ja harva mies haluaa itseään vnah,paa naista.
Tinderit ja live on täynnä keski- ikäisiä setämiehiä, jotka eivät löydä edes itseään 20 vuotta vanhempaa naista.
Miksi te miehet kuvittelette, että joku kolmekymppinen nainen haluaisi olla lähes viisikymppisen sedän kanssa? Olette harhaisia.
En kyllä tarkoittanut tuolla mainitsemallani SUONIKKUUDELLA kalua, vaan sellaista yleistä alhaisen rasvaprosentin ja iän mahdollistamaa tilaa, jossa suonet näkyvät ihon pinnalla. Oli sitten kyse käsivarsista, reisistä tahi kasvoista. Suonista näkee mm. sykkeen, thump, thump käy... ja onhan se naisestakin varmaan kivaa, kun näkee elävästi että mies on selvästi fyysisesti eloisa...
AP
Kyl sä kovaa vauhtia pappaannut. Mut se on elämää. Tässä neljän kympin hujakoissa se alkaa
Vaikka mullakin ihan ok kunto. Niin natisee ja nitisee polvet, kroppa, hämäränäkö huonompi mitä ennen, juopotella ei pysty jos ei halua krapulaa joka kestää monta päivää, illalla jos juo jotain pakko mennä pissalle ettei yöllä tartte nousta, kaikki teinijutut on hohhoijaa esim. Niille suunnatut elokuvat/sarjat (mitkä aikoinaan oli superhyviä!), kotoilu voittaa baarit jne Eli pappaantuminen vaan alkaa, ei auta!
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän AP:n alkuperäinen pointti / kysymys oli?
Itse tiedät, oletko jonkun isoisä. Isoisäksi voi tulla jo kolmekymppisenä tai ei koskaan. Setä/eno/täti voi olla jo syntyessään.
Muutoin kuin sukulaissuhteista puhuttaessa sanoisin, että keski-ikäinen on ennemminkin "setä" kuin "pappa". Mutta varmasti itseäsi huomattavasti nuorempien silmissä saatat jo olla "joku papparainen".
Minua on 14-vuotiaana täditelty 5-vuotiaan suusta. Ja edelleen 28-vuotiaalta itseäni sekä nuoremmat että vanhemmat aikuiset kysyvät, olenko opiskelija tai mitä opiskelen. Kaikki on suhteellista, kauneus ja ikä ovat katsojan silmissä.
Mielestäni eri-ikäisiä voi kuvailla suunnilleen näin, varsinkin, jos tämä on arvoitu ikä vieraasta ihmisestä (esim. joku 1,5v lapsi voi olla vielä tosi vauvamainen, toinen taas jo puhuu ja kävelee):
Alle 1-2v: vauva
1-3v: taapero
4v-6v: leikki-ikäinen
2v-6v: pikkulapsi
6v-10v: lapsi
11-12v: esiteini
13-19v: teini
6v-15v: koululainen
15-25v: opiskelija (jos opiskelee)
25+ joka opiskelee: aikuisopiskelija
18-20v: täysi-ikäinen
15-25v: nuori / nuoriso
20v-30v: nuori aikuinen
30-50v: aikuinen
50-60v: keski-ikäinen
60v +: vanha / eläkeläinen
70v +: vanhus
90v +: ikivanha / tosi vanha / pitkäikäinen tms (riippuu asiayhteydestä, minkä sävyinen sana valitaan, mutta yli 90v sanoisin, että voidaan korostaa, että erityisen/yllättävän vanha)Sukupuolitetut nimitykset:
Alle 10v: pikkutyttö / pikkupoika
Alle 20v: tyttö / poika
20-25v: tyttö / tytönhupakko / poika / kloppi / nuorimies + mitä näitä nyt on (JOS itse on melko huomattavasti vanhempi)
25v+: nainen / mies
Alle 30v: tyttöystävä / poikaystävä
Yli 30v: naisystävä / miesystävä
Alle 30v: neiti / nuoriherra (esim. vanhemmassa kirjallisuudessa kuvittelisin nämä nimitykset tämän ikäisille)
30-60v: rouva / herra / täti / setä
50-70v: mummo / mummeli / pappa
70v +: vanha rouva / vanha herra / vanhempi mummo / vanhempi pappa (esim. "Sitten siihen tuli joku vanhempi mummo sanomaan että...")50-60v voi mielestäni olemuksesta, käytöksestä, tilanteesta ja sanojasta riippuen olla täti/mummo tai setä/pappa.
Niin ja se piti näistä mainita, että nämä ovan tämänhetkisille tämän ikäisille.
Jos jollain aikakaudella on naimisiinmeno- ja lastentekoikä 16-20v ja eliniänodote 60v, ja toisella samat on 35v ja 110v, ei tietenkään sama ikä aina pysy lapsuus/vanhemmuus/isovanhemmuus/eläkeikänä tai keski-ikänä.
Terveydenhoito ja tekniikka kehittyy, joten vaikka ennen 50-vuotiaat hyvillä mielin ottivat vastaan kävelykeppejä ja kiikkustuoleja ja olivat pappoja, nykyään tuollainen pappautumisen aloitusikä on ehkä 60v ja nykynuorilla vuorostaan vasta 70v (kun töissäkin pitää jaksaa sinne asti...).
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 25 ja miesystäväni on 45. Hän on aivan ihastuttava mies, hyvin avoin, tyylikäs ja rakastava. Erittäin tunneälykäs ihminen. Nähnyt paljon maailmaa. Hän on seikkailunhaluinen, ei ole kaavoihin kangistunut. Kohtelee minua arvokkaasti ja on herrasmies. En vaihtaisi nuorempaan ikipäivänä.
Ikä todellakin on vain numero. Emme koskaan ajattele toistemme ikää.
Minulla on miespuolinen kaveri, joka on itseni ikäinen. Hän on todellinen pappa. Ei koskaan käy missään, on hyvin juro, on erittäin jyrkkä mielipiteineen ja pukeutuu mauttomasti.
Pointtini on, että joillakin on pappageeni ja joillakin taas ei. Se on luonteesta kiinni, ei iästä.
Et vaihtaisi nuorempaan + ikä on vain numero + pappaantuminen on luonteesta kiinni, ei iästä ?
Eli siis, et vaihtaisi nuorempaan JOS sillä nuorella on pappageeni? Et varmaan myöskään vaihtaisi samanikäiseen tai vanhempaan luonteeltaan pappaan?
Jos ikä ei vaikuta, ihan hyvin voisi teoriassa löytyä sinulle sopiva nuorikin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuonikäinen puolisoni on alkanut jo pappaantua
Pappavatsa, housut kainaloissa ja kiinni henkseleillä? Väsähtäneillä kasvoilla kaikkitietävä ilme? Vai mitä se on?
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa lukea katkerien ja kateellisten naisen kommenteja tässä ketjussa :D
mies voi siittää lapsen vielä vaikka 70+ ikäisenä
En tiedä onko tämä surullista vai huvittavaa, jos aikuinen ihminen ei ymmärrä, että yli 70v mies ei siitä yksin yhtään mitään.
Tuo on juna, jonka kyytiin hypätään nuorena; puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedät, oletko jonkun isoisä. Isoisäksi voi tulla jo kolmekymppisenä tai ei koskaan. Setä/eno/täti voi olla jo syntyessään.
Muutoin kuin sukulaissuhteista puhuttaessa sanoisin, että keski-ikäinen on ennemminkin "setä" kuin "pappa". Mutta varmasti itseäsi huomattavasti nuorempien silmissä saatat jo olla "joku papparainen".
Minua on 14-vuotiaana täditelty 5-vuotiaan suusta. Ja edelleen 28-vuotiaalta itseäni sekä nuoremmat että vanhemmat aikuiset kysyvät, olenko opiskelija tai mitä opiskelen. Kaikki on suhteellista, kauneus ja ikä ovat katsojan silmissä.
Mielestäni eri-ikäisiä voi kuvailla suunnilleen näin, varsinkin, jos tämä on arvoitu ikä vieraasta ihmisestä (esim. joku 1,5v lapsi voi olla vielä tosi vauvamainen, toinen taas jo puhuu ja kävelee):
90v +: ikivanha / tosi vanha / pitkäikäinen tms (riippuu asiayhteydestä, minkä sävyinen sana valitaan, mutta yli 90v sanoisin, että voidaan korostaa, että erityisen/yllättävän vanha)Sukupuolitetut nimitykset:
20-25v: tyttö / tytönhupakko / poika / kloppi / nuorimies + mitä näitä nyt on (JOS itse on melko huomattavasti vanhempi)
Alle 30v: neiti / nuoriherra (esim. vanhemmassa kirjallisuudessa kuvittelisin nämä nimitykset tämän ikäisille)
70v +: vanha rouva / vanha herra / vanhempi mummo / vanhempi pappa (esim. "Sitten siihen tuli joku vanhempi mummo sanomaan että...")50-60v voi mielestäni olemuksesta, käytöksestä, tilanteesta ja sanojasta riippuen olla täti/mummo tai setä/pappa.
Muut rajat alkaa olla kaadettu mutta ikä pitää pintansa :D
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tarkoittanut tuolla mainitsemallani SUONIKKUUDELLA kalua, vaan sellaista yleistä alhaisen rasvaprosentin ja iän mahdollistamaa tilaa, jossa suonet näkyvät ihon pinnalla. Oli sitten kyse käsivarsista, reisistä tahi kasvoista. Suonista näkee mm. sykkeen, thump, thump käy... ja onhan se naisestakin varmaan kivaa, kun näkee elävästi että mies on selvästi fyysisesti eloisa...
AP
Kaikki suonikkuus sekä se sana itsessään etoo.
Jos tarvii papan elossaoloa tarkistella pulssista, niin on mulle liian vanha 🤣
Sellaiset kuivan käppyrät suonikkaan nihkeät pyöräilyspeedo papat ovat kauhein ilmestys ikinä, se laihuus ja kuivuus ja suonikohjuiset näkyvät suonet nimenomaan vanhentavat.
Katsopa teinejä ja nuoria aikuisia, suonet ei näy, koska on tervettä lihaa ja lapsenpyöreyttä. SE tekee nuoren ja freshin ja terveen näköiseksi.
Tietenkään ylipainokaan ei ole hyvännäköistä, mutta on se ryppyinen kuiva ja surkastunut luuta-suonia-ja-nahkaa ääripää ihan yhtä kauhea, ellei kauheampi.
Mua kyllä ällöttää pullistelevat suonet myös nuorilla bodaajilla. Tulee joku kanankoiven perkaaminen mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut rajat alkaa olla kaadettu mutta ikä pitää pintansa :D
Mitkä "rajat"?
Vierailija kirjoitti:
AP
Kaikki suonien näkyminen on kylläkin kuvottavaa. Tekee ihan raihnaisen näköiseksi. N.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Kaikki suonikkuus sekä se sana itsessään etoo.
Jos tarvii papan elossaoloa tarkistella pulssista, niin on mulle liian vanha 🤣
Sellaiset kuivan käppyrät suonikkaan nihkeät pyöräilyspeedo papat ovat kauhein ilmestys ikinä, se laihuus ja kuivuus ja suonikohjuiset näkyvät suonet nimenomaan vanhentavat.
Katsopa teinejä ja nuoria aikuisia, suonet ei näy, koska on tervettä lihaa ja lapsenpyöreyttä. SE tekee nuoren ja freshin ja terveen näköiseksi.
Tietenkään ylipainokaan ei ole hyvännäköistä, mutta on se ryppyinen kuiva ja surkastunut luuta-suonia-ja-nahkaa ääripää ihan yhtä kauhea, ellei kauheampi.
Mua kyllä ällöttää pullistelevat suonet myös nuorilla bodaajilla. Tulee joku kanankoiven perkaaminen mieleen.
Miten joku mies voi luullakkaan että suonet näyttäisivät hyvältä. Ihan sairasta.
Tietenkin 48v mies joutaa vanhainkotiin.
Sen sijaan 48v nainen on hehkeä ja haluttava.
T. Harhaiset katkerat mammat
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin 48v mies joutaa vanhainkotiin.
Sen sijaan 48v nainen on hehkeä ja haluttava.T. Harhaiset katkerat mammat
Miehen ikävaiheet
0-2 taapero
2-6 leikki-ikä
7-12 alakoululainen
13-16 yläkoululainen
16-19 toisen asteen opiskelija
20-35 nuori aikuinen
35-48 aikuinen, keski-ikäinen jne.
48- pappa
Naisen ikävaiheet
0-2 taapero
2-6 leikki-ikä
7-12 alakoululainen
13-16 yläkoululainen
16-19 toisen asteen opiskelija
20-50 hottis
50-70 puuma
70-90 varttuneempi itsetietoinen nainen
90- ikääntyneempi nainen
Tiedä häntä. Oma puolisoni oli 48-vuotiaana sekä isoisä että pienen lapsen isä, eli "pappaa" kerrakseen. Muusta pappuudesta en osaa sanoa, kun en häntä silloin vielä tuntenut. Kuusikymppisenä jo tunsin, ja aika kova pappa oli silloin, veti maratonin vähän päälle kolmeen tuntiin....nyt 78-vuotiaana ehkä alkaa vähän pappa jo ollakin, mutta kammarin puolella on vielä ihan mukavaa...😉. Ei elämä pääty nuoruuteen (jollei satu nuorena kuolemaan), vaikka niin sitä nuorena kuvittelee.
Kokemukseni mukaan Tinderissä kaikki ne miehet, jotka sanovat olevan nuorekkaita ja viriilejä, niin ne just näyttää siltä että ne ei ole sitä. Ja yleisesti ottaen 48-vuotiaat näyttävät siellä todella vanhoilta. Toki poikkeuksiakin on.
Jatkakaa te setämiehet ja papat niitä farkkupaitojen ja kaulaketjujen suosimista, niistä tunnistaa heti, kuka on viimeksi ysärillä seurannut nuorisomuotia tai muutenkaan ollu mistään perillä 😂😂😂
Ja hyi hele se yks (olikohan ap) joka täälä mainosti SUONIKKUUTTA 🤮 Itse joudun vaihtaa eroottista novellia heti, jos mainitaan SUONIKAS vehje. Hyrrrr
Nuoret naiset pitävät nuorista ja terveistä miehistä.
Terv. Todellakin lähtisin, siis KARKUUN. N28
Ps. Tiesitkö, että nykymeikeillä, hiusväreillä, hiustenpidennyksillä jne. ne yli 40v naiset näyttävät siltä, millaisena muistat 25-35v naiset? Et ole ainut, joka on keksinyt niksin jos toisenkin vaikuttaakseen nuoremmalta. Ne 40v naiset valehtelevat sulle ikänsä helposti 10v alakanttiin ja pappa on ylpeä, kun taas sai kolmekymppistä 😂
Ja 40v rouva menee kotiin ja miettii, että tuo ei kyllä ollut itse 40v vaikka niin väitti, noh, kunhan oli alle 60v...