Mies, jos kadulla vastaan tullessa naisen ilmekään ei värähdä kun kävelet ohi, hälyttävä merkki
Se kertoo että sä et ole panostanut itsees millään tavalla, sä et ole erityinen. Älä valita vaan tee asialle jotain. Itsekuri ajaa naisia luokseen.
Kommentit (16)
Öö, siis miten naisen pitäis ilmeillä miehelle? 😂
Mistä helvetistä olet saanut päähäsi että naisen pitäisi ilmeillä ventovieraalle miehelle?!
Kyllä ne mut kohdatessaan ainakin sulkee silmänsä ja värisee vähän ennen kuin pinkasevat juoksuun...
Jos hymyilet ja katsot vastaantulevia miehiä niin osa niistä reppanoista kuvittelee että on kiinnostunut heistä, N23.
En kiinnitä mitään huomiota vastaan tulevien naamaan. Mua ei kiinnosta. En valita. Mulla ei ole tarvetta panostaa itseeni eikä olla erityinen eikä ole naiselle tarvetta.
Nyt AP se korkki kiinni ja nukkumaan!
Vierailija kirjoitti:
Jos hymyilet ja katsot vastaantulevia miehiä niin osa niistä reppanoista kuvittelee että on kiinnostunut heistä, N23.
Jos nuori ja kaunis nainen katsoo kohti ja hymyilee se on suostumus seksiin, T: Muhammed.
Vierailija kirjoitti:
Mistä helvetistä olet saanut päähäsi että naisen pitäisi ilmeillä ventovieraalle miehelle?!
INCELien harhoissa tällainen oletus esiintyy. Ne kuvittelee olevansa universumin keskipiste, johon toki ihan kaikkien pitää reagoida. Ne on mamman pikku imeväisiä, jumissa 5-vuotiaan uhmaikäisen narsismissa.
Se kertoo vain siitä, että.sepalus on kiinni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nuori ja kaunis nainen katsoo kohti ja hymyilee se on suostumus seksiin, T: Muhammed.
Persusta on tullut muslimi...🤭
On tullut ilmeisesti kalsarit vaihdettua ja kainalot pestyä.
Jos nainen ei ilmeile kuin olisi juuri aivohalvaus iskenyt miehen nähdessä niin jotain on pahasti pielessä!
Ei mua kiinnosta randomtyyppien ilmeet
Jos useampi kuin yksi vastaan tuleva nainen hymyilee leveästi tai jopa naurahtaa, tarkistan onko sepalukseni jäänyt auki.
Incelit elää jossain ihan omissa fantasiasfääreissään.
Ok