Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1383)

Vierailija
441/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ VOIT TULLA :

Papaksi jos sinulla on Aikuinen lapsi, jonka perheeseen syntyy lapsi.

Ruotsin kielellä isä on pappa.

1800- luvulla 50:t olivat ikäloppu ja !

Ja Lasten etenkin pikku lasten silmissä , Vanhempi mies näyttää vanhalta !

Itsekkin pikku tyttönä 40:tä miestä puhuttelin papaksi tai 40:tä

Naista mummuksi.

Niin se tää Maailma Pikku Lasten silmissä näyttää erilaiselta, he kun ei vielä hahmota asioita niin kuin me Aikuiset!

Eli jos kuulit Pikku lapsen suusta , sen sanan että pappa

Niin anna mennä toisesta korvasta ulos.

Vierailija
442/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se pakostikin rupeaa ärsyttämään, jos on edelleen iästään huolimatta "mintissä" kunnossa, mutta naiset torjuvat pääasiassa vain sen iän vuoksi. Eli eivät pysty näkemään iän, eli käytännössä pelkän numeron taakse...

AP

Ai tämä onkin nuorten naisten vika kun on seksuaalinen itsemääräämisoikeus? Kyllä sinun putkinäössä on muutakin vialla, awink, awink

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.

Mä oon 45 ja mullapa on 22 v nuori uhkea nainen tosin ei suomalainen, mut upee ku mikä! Pitää mua hyvänä meidän pikkukaksiossa.

En ole yllättynyt siitä ettei ole suomalainen.

Sivusta kommentoin, että olisin kovin yllättynyt, jos tämä nuori, uhkea nainen olisi hyvätuloinen ja jostain  länsimaasta kuten vaikka Norjasta, Sveitsistä tai vaikkapa Kanadasta.

Samahan se on toisin päinkin. Ei ne Turkista tai Ghanasta roudatut nuoremmat miehetkään ole mitään prinssejä.

Vierailija
444/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se pakostikin rupeaa ärsyttämään, jos on edelleen iästään huolimatta "mintissä" kunnossa, mutta naiset torjuvat pääasiassa vain sen iän vuoksi. Eli eivät pysty näkemään iän, eli käytännössä pelkän numeron taakse...

AP

Kyllä se ikä vaikuttaa. Henkisesti ei välttämättä mitään yhteistä ja se fyysinen ja kenties psyykkinen kunto heikkenee 10 vuoden sisällä. Sen jälkeen tarvitset itse omaishoitajan, et ole aviomies tai isä perheelle. Kirjoituksesi on omahyväinen, naisen tehtävään on miellyttää, olla statussymboli. Et edes hae kumppanuutta muuten et yleistäisi

Vierailija
445/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Jos ei kysyntä ja tarjonta kohtaa, niin onko vika K-kauppiaan vaiko asiakkaan? Hmm, tätä kannattaa pohtia.

On hyvä juttu jos ulkokuori on kunnossa. Tämän avulla voit päästä vaikkapa juttuetäisyydelle. Tässä vaiheessa muut seikat nousevat esiin ja kenties se todellinen ongelma löytyy tältä osa-alueelta.

Toki voit syyttää omaa ikääsikin mutta jos olet alle 100 vuotias, niin tämä ei ole ainoa selitys. Kehity, kasva ja opettele keskustelemaan. Ja ennen kaikkea kuuntelemaan, niin ehkä vielä flaksi käy.

Vierailija
446/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.

Mä oon 45 ja mullapa on 22 v nuori uhkea nainen tosin ei suomalainen, mut upee ku mikä! Pitää mua hyvänä meidän pikkukaksiossa.

Sivusta kommentoin, että olisin kovin yllättynyt, jos tämä nuori, uhkea nainen olisi hyvätuloinen ja jostain  länsimaasta kuten vaikka Norjasta, Sveitsistä tai vaikkapa Kanadasta.

Olisin kovin yllättynyt jos näillä kehuskelijoilla olisi minkäänlaista naista. Juttuhan on niin, että he joilla on, eivät kehuskele Vauvapalstalla.

Miksi en kehuskelisi? Erosin aikanaan suomalaisesta ja sen jälkeen mitään pysyvää ei tullut suomonaisen kanssa mutta yritystä oli. Sit löysin naisen ulkomaan komennuksella ja olin otettu saamastani huomiosta.

Vierailija
447/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjes pappa. Eipäs käydä taputtelemassa nuorten tyttöjen pylleröitä. Vanhatkin ihmiset saavat tuomion rikoksistaan.

Vierailija
448/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Jos olisit fiksu, etsisit ikäisesi upeassa kunnossa olevan naisen. Silloin iällä ei ole merkitystä.

Vierailija
449/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisellesi naiselle et ole vielä pappa. Älä ota aikuisten lastesi puheita niin raskaasti.

N55

Vierailija
450/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle😉, mä voisin lopettaa koko sekstailun. Elämässä on niin paljon kivampiakin asioita, kuin ihmissuhdesotkut ja seksi. Olen kyllä jo mummoikäinen, mutten vielä mummo.

Vierailija
451/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin kovin yllättynyt jos näillä kehuskelijoilla olisi minkäänlaista naista. Juttuhan on niin, että he joilla on, eivät kehuskele Vauvapalstalla.

Miksi en kehuskelisi? Erosin aikanaan suomalaisesta ja sen jälkeen mitään pysyvää ei tullut suomonaisen kanssa mutta yritystä oli. Sit löysin naisen ulkomaan komennuksella ja olin otettu saamastani huomiosta.

Rahapussin huomiosta.

Vierailija
452/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.

48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.

Ihminen on viriili niinkauan kun käyttää välinettään ja omaa mielikuvituksen. Kun mielikuvitus loppuu, loppuu se seisominenkin. Toinen tapa tapaa viriiliys itseltä on olla koskematta keppiinsä, tämän toki voi delegoida toisellekin, mutta ei välttämättä puolisolle aina. Totuus miehille valkenee kun lasissa on 50.

Vierailija
453/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morjes pappa. Eipäs käydä taputtelemassa nuorten tyttöjen pylleröitä. Vanhatkin ihmiset saavat tuomion rikoksistaan.

Kehuskelihan se Elisabet Rehnkin nipistelevänsä nuorten miesten pyllyjä.

Vierailija
454/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahapussin huomiosta.

Parisuhde on aina taloussuhteet ja seksi tulee kalleimmaksi juuri avioliitossa.

Vierailija
455/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus suomalaisesta 28-vuotiaasta isoäidistä.

Tämä on kehitysmaa.

Vierailija
456/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt on vaan niin, että lähes viiskymppisellä on enää kymmenen vuotta aikaa siihen, kun on jo kuuskymppinen....

Elämä alkaa olla ehtoopuolella jo itselläkin. Ikää on 47 ja kyllä mä sen tajuan, ettei tässä ole enää kuin viitisentoista vuotta työuraa jäljellä.

Eläkeikä on tosin 67-v mutta tuskin sitä sinne saakka töitä tulee tehtyä. Ei ainakaan tällä alalla jaksa. Eiköhän sitä paikat hajoa kohta sen verran, ettei tartte enää töitä miettiä.

Keski-ikä on oikeasti noin 40.-v. Jos ajatellaan asiaa niin, että kuolo korjaa 80-v. Eli 50-v on jo reilusti keski-iän ylittänyt.

Vierailija
457/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA" 

Riippuu siitä keneltä kysyy. Muistan miten itse nuorena tyttönä ja naisena nimitimme tämän ikäisiä ja jopa nuorempiakin papoiksi kun he yrittivät esittää nuorekasta ja jopa iskeä meitä.

Nyt kun itse alkaa lähestymään tuota ikää lähinnä huvittuneisuuden ja säälin sekaisin tuntein katsoo kun vanhenevat miehet epätoivoisesti yrittävät roikkua vääjäämättömästi taaksejääneestä nuoruudestaan.

On eri asia huolehtia itsestään ja kunnostaan, niin miesten kuin naistenkin. On hyvä että pidetään huoli lihaskunnosta ja pyritään elämään terveellistä elämää. Se toki näkyy ja tuntuu mutta se ei poista sitä tosiasiaa että aika ja elämä jättää jälkensä. Vanhenemista se ei pysäytä.

Itsensä voi pitää nuorena ja virkeänä henkisesti vaikka kuinka pitkään, ruumis rapistuu, sitä ei voi estää.

Nuoruudenlähdettä ei olla vieläkään löydetty. Ja hyvä niin.

Vierailija
458/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on todella erimuotoisia. Joku 50v voi olla täysi vanhus, mutta toinen voi olla niin nuorekas, että kiinnittää jopa reilusti alle 20v naisten huomion. Tätä ei koskaan oteta huomioon näissä keskusteluissa.

ap

"reilusti alle 20v naisen huomion"

HYI HELVETTI

Tää on kyllä provo, joten halpaan menin

Vierailija
459/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Miksi et hanki ikäistäs ja kaltaistas seuraa?

Vierailija
460/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen avoliitossa 48v papan kanssa terveisin 32vuotias. Kivaa on yhdessä ja terveitä kumpikin. Yhdessä. Vanhetaan ja muita tsempataan. Jos palstalla on kiva lyttää ja laukoa totuudet jotta joku lannistuu niin onko se arvokasta? Oli se pappa tai setämies niin elämme meidän onnellisinta aikaa kunnioittaen toisiamme ja hyväksymme muutkin juuri sellaisina kuin ovat, olivat ne hankkineet lapset milloin tahansa tai jos ollenkaan. Oli ikää mittarissa kuinka paljon niin ikinä ei saa lopettaa elämästä nauttimista vaan muistaa että vapautta on tehdä asioita joista tykkää, ja onnen tuo kun tekee asioita mistä tykkää iästä riippumatta. Ja mitä sitten jos joku on pappa, olkoon hemmetin kiva pappa. Ei me ikinuoria olla se on vain totuus.