Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1383)

Vierailija
421/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä pappa olet! Tervetuloa todellisuuteen.

Sehän ei poista sitä, että opiskelijatyttö voisi kiinnostua.

No hyvin epätodennäköistähän tuo on.

Minä tiedän, koska olen ollut opiskelijatyttö, jota setämiehet ovat vonganneet. Sinä et tiedä miten iljettävältä se tuntuu.

Sinä ja sinä. Varmaan löytyy sun lisäksi tuhat opiskelijatyttöä joita keskiikäiset herrasmiehet ovat koittaneet houkutella sänkyyn. Ja ehkä 800 ei ole lähtenyt. Loput sitten on. Niin voiko tästä sitten vetää johtopäätöksen ettei keskiikäinen mies saa (koskaan) nuorta naista?

Minä olen nuorekas farmariasuinen viisikymppinen ja jossei aina, niin melko usein kuitenkin loppuillasta nuorisolaispaikasta flaksi käy vaikken ole enää edes mikään salihirmu vaan elämä jo vähän näkyy.

Oikeastiko luulet että 20% nuorista naisista on niin huonoitsetuntoisia ja itsetuhoisia että lähtevät pappojen sänkyyn? Mt-ongelmat ovat lisääntyneet kyllä, mutta eivät varmastikaan noin paljon.

No henmetti. Mitäs mää nyt tähän sanosisin enää. Mukaan niitä vaan tarttuu ja mulla on kuiteskin mahaakin! Enkä mää ole ainut kyllä se on nähty ja laivoilla ja lomakeskuksissa himokset ja muut. Vaikka olen jo viiskymmentä niin ikähaarukassa 30-40v ei ole mitää ongelmaa ja sillontällön mukaan tarttuu myös kaksvitosia. Miksi tästä nyt pitää jankuttaa ettei ole mahollista??? Ja sanoisin ite että se on se nuorekas farkkutyyli ja blingblingiä frkuissa ja paidoissa ja nuorekkaasti laitetut värjätyt hiukset ja kynsilakka niin kyllä se toimii ja kato vaikka eskoa ja taunoa!!!

Nuorekas farkkutyyli, blingbling, kynsilakka....eivät ne peitä naamasta näkyvää ikää. Et ole tainnut nuoria naisia saada koskaan. 

Vierailija
422/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on huono muutamaa kommenttia lukuun ottamatta. Syrjäytyneiden horinoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti vastenmielistä kun vanha mies luulee olevansa nuorekas ja lähentelee jopa 25- vuotta nuorempia naisia. Juuri se muka tuttavallinen lähestymistapa, laitetaan käsivarsi selän taakse ja silitellään... henki haisee tupakalle ja vanhalle viinalle..yöks... mielestäni se on hyvin noloa ja mautonta.

Vierailija
424/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.

Mä oon 45 ja mullapa on 22 v nuori uhkea nainen tosin ei suomalainen, mut upee ku mikä! Pitää mua hyvänä meidän pikkukaksiossa.

En ole yllättynyt siitä ettei ole suomalainen.

Vierailija
425/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua näitä juttuja.

Vierailija
426/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on oikeasti vastenmielistä kun vanha mies luulee olevansa nuorekas ja lähentelee jopa 25- vuotta nuorempia naisia. Juuri se muka tuttavallinen lähestymistapa, laitetaan käsivarsi selän taakse ja silitellään... henki haisee tupakalle ja vanhalle viinalle..yöks... mielestäni se on hyvin noloa ja mautonta.

Jos joku tuollainen äijänkäppänä lähestyisi minun tytärtäni niin ei hyvä heiluisi...

Vierailija
427/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin vain 17-vuotias kun ensimmäistä kertaa jotkut pikkupojat sedittelivät minua. Lähinnä huvitti, mutta toisaalta taas otin sen niinkin että olin heidän mielestään aikuinen.

Vierailija
428/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kuoli 48 vuotiaana.

Vierailija
429/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä uskoisi, että jopa meidän filmaattisella pääministerillä pitää kiirettä bilettää nuorten kanssa. Sillä 10 vuoden päästä hänellä alkaakin jo menopaussi. 😅

KAUHEAA! Sanna Marinin vaihdevuodet.

Mut kyl maar Sanna twerkkaa vaik ois mite kovat mummokuumeet päällä. Laittaa nahkarotsin ja farkkusortsit ni menee täyvestä ku väärä raha. Ainakii pimmeessä.

Go go Sanna kun vielä kerkiät. mut ilman jauhoo.

Vierailija
430/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies parhaassa iässä.

Vierailija
431/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on useampikin 20 vuotta nuorempi nainen flirttaillut paljon. Treffeillä olen ollut ja useammankin kanssa viestitellyt.

Tätä ei mammat hyväksy mutta totuus ei siitä muutu.

Oletko rikas? Pian saat kaivella kuvettasi...

Arvasin että tähänkin piti jotain ilkeää kirjoittaa.

Kuinka pahoinvoiva ja katkera olet?

Vierailija
432/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista voi käsitellä peniskateuttaan tuntemalla vahingoniloa miehen vanhemisesta; tähän voi liittyä vihamielisiä fantasioita kuvitellusta impotenssista, eturauhasvaivoista ja siitä, miten on ilmaa naisille jne. 

Olen nähnyt palstalla tällaisia ihmisiä kymmenvuotisen seurailuni aikana ja osa käsittelee kateuttaan uhittelemalla jopa nuorille miehille; kun itsellä ei ole jotain, lohduttaudutaan ajattelemalla, että jokainen meistä vanhenee ja kuolee. 

Toisaalta noita juttuja lukiessa kannattaa miettiä, että mihin arvostelu varsinaisesti kohdistuu; tarkoittavatko arvostelijat, että toisella on 'elämä ohi' vai että hän on epäviehättävämpi kuin joku nuorempi, johon arvostelija kokee omaavansa mahdollisuuden?

Jos ei tunne vetoa 48v mieheen, sitten ei tunne ja tästä on vaikea kiistellä. Ihmisen iho muuttuu iän myötä ja se on fakta.

Se taas, että yrittää liittää 48v mieheen mielikuvia nostalgisesta, vaivaisesta ja menneisyyteen suuntautuneesta ihmisestä on eri asia. 

Tuossa iässä voi vielä bodata elämänsä parhaan kropan, aloittaa tanssin tai taistelulajin, opetella uusia kieliä, tulla paremmaksi näyttelijäksi yms. 

Mikään tästä ei tietenkään muuta sitä tosiasiaa, että iho näyttää erilaiselta kuin nuorempana ja ihmiset ovat pinnallisia ja naisilla on ainakin illuusio siitä, että valinnanvaraa on loputtomasti lihamarkkinoilla. 

Miehen elämä on joka ikävaiheessa erilaista siinä mielessä, että miehellä ei ole mitään kolmatta sukupuolta nuolemassa peppua ja kehumassa olemattomista ansioista ja ominaisuuksista; naisilla on aina miehet nostattamassa itseluottamusta.

Miehen pitää rakentaa hyvä olo, merkityksellisyys ja mielenrauha syvältä sisältä ja valikoimalla ympärilleen tiettyjä luottoihmisiä. Jos siihen hyvään oloon liittyy ulkopuolisen mielestä katteeton usko omiin kykyihin, on sekin kymmenen kertaa parempi kuin vetäytyminen sisäänpäin. Nykyhetken julkkiksista Andrew Tate on puhunut tästä asiasta; ehkä jonkun mielestä on irrationaalista uskoa olevansa pelkkää terästä, mutta uskomusten tarkoitus on palvella päämääriä. Mitä hyvää saat elämääsi uskomalla olevasi "pappa"? Minä olen alle 40v ja joutunut karsimaan elämästäni ihmisiä, jotka rajoittavat itseään negatiivisilla uskomuksilla. 

Ihminen voi olla kateellinen myös uskomuksista. Ihmisen mieli ja keho ovat yhtä. Ihminen, joka on aina ollut fyysisesti heikko voi tarkastella maailmaa pelkojen ja uhkien kautta. Suurin osa 48v miehistä muistaa ajan, jolloin he olivat taistelijoita ja he voivat olla sitä vieläkin. Moni nainen taas haluaa antautua nuorelle ja raamikkaalle taistelijalle; he rakentavat todellisuuttaan tarjoamalla miehille narratiiveja siitä, että minkälainen heidän elämänpolkunsa pitäisi olla. Mies voi kuunnella naisen tarjoamaa narratiivia tai sitten rakentaa omansa. Naista tai velttoa miestä ei välttämättä hirveästi ilahduta kontrasti siinä, että 48v mies on aktiivisempi ja rohkeampi kuin hän itse 28 vuotiaana ja tuon asian kanssa pitää pärjäillä jotenkin; vaikkapa tarjoamalla pappatarinaa ihmiselle, jonka varjoon jää. 

Älä vajoa nuoruuteen ja muistelemaan Freudin aikoja. Tuoreempaakin tutkimustietoa löytyy.

Se, että jostain inhimillisestä ilmiöstä pitää vaieta poliittisista syistä aikojen muuttuessa ei poista sitä ilmiötä. Itse asiassa ihan pari vuotta sitten vauvalehdessä oli naispsykiatrin artikkeli siitä, miten hänen mielestään tytöille pitää opettaa, että hänellä ei ole "vähemmän". Tämä ei johdu mielikuvitussorrosta, vaan nämä ajatukset syntyvät spontaanisti vertailemalla ja niitä vastaan on keksitty coping-keinoja. 

Joillekin coping-keino on se, että haaveilee miehen vanhenemisesta, kun ei ole koskaan itse naisena ollut vahva, nopea, rohkea tai komea. Tietenkään tämä ei tarkoita sitä, että kaikki tai edes suurin osa naisista ajattelisi näin, mutta ihan selvästi osa ajattelee näin ja miksi sitä pitäisi kieltää, kun kyseessä on tosiasia, jonka moni nainen itsekin kertoisi sinulle? Eihän kukaan kiellä pedofiili- ja murhaajanaistenkaan olemassa oloa sen enempää kuin miestenkään tai ehkä joku äärifeministi kieltää. Ihmisten olisi hyvä irrottaa oma minuutensa jäykästä sukupuoleen samaistumisesta. 

Vierailija
433/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies parhaassa iässä.

Niin surullista. 😢 Lähtö voi tulla missä iässä vain.

Vierailija
434/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.

Mä oon 45 ja mullapa on 22 v nuori uhkea nainen tosin ei suomalainen, mut upee ku mikä! Pitää mua hyvänä meidän pikkukaksiossa.

Sivusta kommentoin, että olisin kovin yllättynyt, jos tämä nuori, uhkea nainen olisi hyvätuloinen ja jostain  länsimaasta kuten vaikka Norjasta, Sveitsistä tai vaikkapa Kanadasta.

Vierailija
435/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävän monta ilkeää kommenttia.

Kertooko se jotain mammojen myrkyllisyydestä ja pahasta olosta.

Ei iloinen ihminen solvaa muita.

Vierailija
436/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä uskoisi, että jopa meidän filmaattisella pääministerillä pitää kiirettä bilettää nuorten kanssa. Sillä 10 vuoden päästä hänellä alkaakin jo menopaussi. 😅

KAUHEAA! Sanna Marinin vaihdevuodet.

Mut kyl maar Sanna twerkkaa vaik ois mite kovat mummokuumeet päällä. Laittaa nahkarotsin ja farkkusortsit ni menee täyvestä ku väärä raha. Ainakii pimmeessä.

Go go Sanna kun vielä kerkiät. mut ilman jauhoo.

Nyt on juhlat ja jauhot juhlittu, sanoi Antti Lindtman.

Vierailija
437/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.

48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.

48 vuotias ei ole viriili,saati hedelmällinen! Lääkkeiden avulla toki pysyy jonkinlainen"vireys",mut kyllä tossa iässä on riekot jo ammuttu!

Nyt oli kyse miehestä, ei naisesta. Mies pysyy lisääntymiskykyisenä vielä tuossa iässä tai joku on pahasti vialla ja viriili ja hedelmällinen tarkoittaa juuri lisääntymiskykyistä..

Kumma juttu; yläpeukkuja 44 ja alapeukkuja 74.

Ymmärtäisin, jos kyse olisi mahoontuvasta ämmänretaleesta, mutta kyseessä on mies parhaassa iässä ja vedossa.

Naisille ei näköjään kelpaa heille ikävät faktat.

Siskot, hyväksykää nahistuminen ja kuivuminen!

Vierailija
438/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kommentoin, että olisin kovin yllättynyt, jos tämä nuori, uhkea nainen olisi hyvätuloinen ja jostain  länsimaasta kuten vaikka Norjasta, Sveitsistä tai vaikkapa Kanadasta.

Olisin kovin yllättynyt jos näillä kehuskelijoilla olisi minkäänlaista naista. Juttuhan on niin, että he joilla on, eivät kehuskele Vauvapalstalla.

Vierailija
439/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on väliä, onko toisten mielestä pappa tai mamma?

Olisko sulle ok, että sinua tuntematta, sinua kutsuttaisi i*diootiksi tai vauveliksi?

Eiköhän tuossa tilanteessa haukkuja ole paljastanut tyhmyytensä samantien.

Vierailija
440/1383 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se pakostikin rupeaa ärsyttämään, jos on edelleen iästään huolimatta "mintissä" kunnossa, mutta naiset torjuvat pääasiassa vain sen iän vuoksi. Eli eivät pysty näkemään iän, eli käytännössä pelkän numeron taakse...

AP