Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi viikko(46)-KULTAISET 60-LUKULAISET !

13.11.2006 |

Huomenta ! Avaus tehty-Palstautumaan kaikki .. t. emmi

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks että tuun terrorisoimaan teidän pinoa, mutta välillä oon käynyt lukemassa pinoa.

Emmi: me ollaan lähdössä ens kesänä Italiaan. Esikoisen kanssa oltiin Meksikossa, kun hän oli 8kk ja kuopus oli samanikäinen yhdellä Italian reissulla ja 1,5v kun oltiin Jenkeissä viime kesänä. Todella hyvin on aina mennyt. Lennot olleet helppoja, molemmat nukkuneet suurimman osan ajasta. 4-5kk ei ruokaakaan tarvi (toivottavasti) ottaa mukaan jos imettää. Italiassa käytin paikallisia korvikkeita, kun omat loppu. Otin jauheena ja sekoitin pulloveteen, niin ei tarvinnut vedenkeittoa miettiä.

Anteeks vielä tunkeilu

-m-

Vierailija
42/73 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kun olikin pino kasvanut eilisen iltapäivän jälkeen.. en taida ihan kaikkia edes muistaa, mitä piti.

Maitille ainakin tervetuloa ja onnenpotku huomiseen punktioon :)

Sonjaemmalle pikaista paranimista flunssasta. Olo ei ehkä muutenkaa ole ihan bueno, saatikka jos on nenä vielä tukossa. Parane pian :)

Kirppu, mielestäni teet ihan viisaasti, kun jäät kotiin lepäilemään.. siitä ne kivutkin varmasti helpottuu.

Isotikrulle iso lohtuhali negasta, mutta kannaataako vielä heittää kirvestä kaivoon.. jos ovis olisikin ollut myöhemmin. Toivotaan että niin olisi käynyt. Kuinkahan kauan se metrinen meinaa sinua kiusata? Nakkaa se kirves vaikka siihen ;)

Emmillä oli hyviä neuvolakuulumisia :) Vauvastanne taitaa tulla vilkas, kun nyt jo antaa sellaisia merkkejä. Pienen vauvan kanssa matkustamisesta minulla ei ole kokemusta, mutta olen kuullut muilta, että juuri nuo pienet alle 6kk olisvat helpoimpia matkustajia... Varmaankin siksi, etteivät liiku vielä, ja ovat (pääosin) rintaruokinnalla. Ja jos vielä pidätte tauon matkan varrella, niin sehän helpottaa vielä. EIkun matkaan vaan :)

Ankkikselle tätipahoittelut. Parempi ehkä että tulee kello kaulassa ajallaan, eikä myöhässä; silloin (ainakin minä) olen ehtinyt jo kehitellä vaikka mitä raskausoireita. Parempaa onnea ensi kierrolle.

Pietu on tainnut selättää flunssan, kun et enää mitään maininnut. KIVA :)

Itsellä alkoi vuosisadan jysäri taas keskellä yötä. Se on jotain aivan kammottavaa, kun aivot tuntuu tulevan otsasta ulos jokaisella hengityksellä. Mulla on taipumusta hormonaaliseen migreeniin, eli tätiä nyt sitten odottelen. Aina on niin, että jos ei migreeni tule ennen tätiä niin sitten sen jälkeen. Nyt tuli ennen, vain tätsy puuttuu.

Jos menisi juomaan kupillisen kaffetta, jospa saisin tämän pääni paremmaksi. Buranaa ei talossa ollut, vetäisin huiviin viimeiset panadolit mitä löysin.

Voikaa hyvin kultsut :)

ANI (kp 27/28-32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä meikäläinenkin notkuu=) Kivaa, kun on vilkasta kirjoittelua!

Täytyisi varmaan tässä aamuoireettomuudessa yrittää tehdä jotain hyödyllistä, jotta voin taas hyvillä mielin retkottaa illan sohvalla.

Tai käytettiinhän se aamun hyvä olo jo hyväksi, blink blink - silmä räpsyy;-)

Lunta on tullut yön aikana reippaasti. Olis ihan lumiukkokeli. Sisälläkin riittää puuhaa, kun on niitä myyjäisiä tulossa. Joulukortteja nysvään ja sen sellaista.

Flunssa taitaa vaivata aika monia. Itse olen toistaiseksi välttynyt, mutta sellainen ikävä kuiva ja kutiseva yskä vaivaa vähän väliä. Alan jo leipääntyä siihen. Tiedän, että kortisonipiippu veisi sen pois, mutta kukaan ei kirjoita sitä mulle, kun ei ole astmaa. Enkä tiiä saisko sitä tässä tilassa vetääkään. Tämä rykiminen saattaa oikeesti kestää viikkotolkulla eikä siihen mitkään carmolistipat tai apteekin litkut auta.

Tuon piipun tiiän siitä, että kerran yksi nuori lääkäri sen mulle antoi ja rykiminen loppui siihen.

Minä olin muuten sellainen avuton äiti, joka ei olisi osannut matkustaa vauvan kanssa. En tiedä, mistä se avuttomuus johtui. Lapsi oli varsin huonosti nukkuvaa ja kitisevää sorttia ja ajatus ravintolaillasta vauva rattaissa nukkumassa kuulostaa mulle utopialta. Jospa tämän kanssa en olis niin tonttu, kun ulkomaanmatka pitää kuitenkin tehdä. Pitää sanon sen vuoksi, että haluan miehen sukulaisten tapaavan uuden perheenjäsenen suht pian eikä sitten, kun lapsi on kymmenen.

Monet asiat ovat mun mielestä sellaisia, että sen näkee sitten, kun lapsi on syntynyt. Meitä on niin moneksi.

Pukiskohan päällensä..

Senniina 8+1

Vierailija
44/73 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masuli kiitos vastauksesta !!! Tule vain kirjoittelemaan tänne meidän kanssa, milloin ikinä haluat ' welcome' Tämä meidän 60-lukulaisten oma tiimi on ollut voimassa, jokseenkin kun oikein muistan niin yli kaksi vuotta, ja itse olen sättinyt koko sen ajan, ja muistaakseni myös sonjaemma ja trattiskin, meillä kun ei ihan niin yksinkertaisesti ja nopeasti edennyt tämä vauvan hankinta :-)) Anteeksi että kirjoittelen muidenkin suulla !!!! Anywayt, kiva että teillä on matkaminen onnistunut pienienkin vauvojen kanssa. Joten uskaltaa harkita itsekin.

Kävin kaupassa ja oikeastaan kävely auttoi tuohon kipuun (?) Nyt kun taas istua lysähdin tuolille niin johan alkaa ahdistamaan, eli istuminen lisää kipua ja tuskaa. No täytyy alkaa laittamaan päivän menuta, ostinkin kunnon salaattiaineet ja meinaan väsätä itselleni oikein herkkusalaatin illaksi jääkaappiin odottamaan.

Jotain piti vielä sanoa mutta en muista mitä ! Sonjaemmalle paranemisia sinne flunssan kouriin ..

Senniina tarkoittiko tuo blink-blink makuukammari elämää ? ;-)) Meillä se on todellakin kutistunut minimiin jos ajatellaan entisiä aikoja ennen raskautta, mutta ihan kiitettävästi ollaan nytkin ahkeroitu. Alkuviikoilla ei riskeerattu km-pelon takia, mutta vkojen-15 aikoihin alettiin piristymään, ja muutenkin sen kamalan oksetuksen kanssa ei kyllä tehnyt mieli mitään sellaista :-/

Nyt taas heido joksikin aikaa :-)) t. emmi

Vierailija
45/73 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se räpsräps meinasi..Kyllähän se sexielämä meilläkin on hieman hiipunut siitä jp-meinigistä. Mitään estettä ei sinäsä ole, mutta joku alitajuinen km-pelko varmaan vaivaa naisia tässä vaiheessa. Mies olisi alituiseen kimpussa, mutta itseä ei jotenkin vaan hotsita. Kivaahan se on joka kerta ollut, kun on alkuun päästy.

Vierailija
46/73 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla yksikseni hymyilen Senniinan ja Emmin jp-jutuille; on kuin omalla suulla olis puhunu; ja kukas se aina sanoo etta samaa on vaikka olis mies suomalainen tai jostain lampimammasta maasta - ja kukkua kanssa! Kylla naa hiukka lampoosemmat ukkelit on aktiivisempia ja ' vaativat' aktiivisempaa suhtautumista myos puolisoiltaa; ehka siks me ollaan kaikki skorppareita? Kun sen ' ryhman' pitais olla aktiivisempaa noin niinku makkarin puolel...

Tallaisia mietteita tanaan... ukko kun lahettelee sydanviesteja harva se hetki puh-elimella!!

Joopa joo, naitten neljan kanssa on matkustettu tiuhaan lentokoneella tan maan ja Suomen valia! Eli Emmi, ala pelkaa pinenen kans lentamista; nukkuu varmasti lahestulkoon koko matkan ja tissuttaa sitten lopun ajasta joko pullosta tai sulta! Ja yleensa viela lentoemot on taivaallisen auttavaisia perhematkustajien kanssa! Sori vaan mutta ainoastaan Italair on ollu mulla hirmu huono kokemus ja kerran sakukone. Me kun tultiin ennen kans aina valilaskulla ja viela kiire-sellaisella kun yritettiin voittaa matkassa (tosin se tuo harmaita hiuksia). Eli kun toinen laski piti jo JUOSTA toiseen koneeseen! Aina kotiin pain tullessa olikin enemman aikaa... Mutta helppova on uso vaa... hih. Huomio rokotukset sulle ja vauvelille vaan tarkkaan kun ootte tuonne alemmas menossa missa tauteja lampimassa muhisee enemman!?

Emmi ja Senniina olisko teilla mahdollisesti sahkista mihin vois kirjoitella ihan ' oikeesti' , Senniinan miehen kotimaan tiedankin ja Emmistakin aikas tarkkaan jotain kun tuolla ' toispuolella' lueskelen, joten mites olis? Taa on aika rankka ehdotus multa kun pelkaan paniikinomaisesti tunnistajoita(?) ja varsinkin hairikoita, mutta teidan kanssa voisin kylla jutella ihan henk.koht. kun ainakaan rasisteja ette ole heh hee...

Nyt Levinia suus kiinni ja hopon popon vaan .... eli kun ei mitaan assiaakaa oo niin suu tukkoo (komennan itteeni) Joten heips

Vierailija
47/73 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutkin, kyllä mulle voi ainakin kirjoitella: senniina@netti.fi

Mulla on muuten esikoisen vauva-ajoilta vauva-lehden palstalta yksi sähköpostiystävä, jonka kanssa vieläkin välillä kirjoitellaan. Jännää, miten meillä paljastui monta yhteistä tekijää, mm. sama synttäripv. Ja ulkomaalainen mies nykyään myös mulla.

Vierailija
48/73 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin van pikaiseen kurkkimaan, että mitä teille kuuluu näin aamusella ??

Olen vapaalla tämän päivän ( pomo käski pitää vp kun oli saldoa niin paljon, mutta en tajua mistä sitä on kertynyt kun olen tässä viimeaikoina ollut enempi sairaslomalla kun töissä ?? )

Tilasin just kampaajalle ajan klo 11 ja menen sinne sitten uudistumaan, ehkä ois aika repästä kunnolla ja tehdä radikaali muutos minä kun olen ollut melkein viimeiset 20-v enemmän tai vähemmän tekoblondi! Toki tuossa aikana on ollut muutamia värikokeiluja !!

Meillä on keskimmäinen neitokainen kuumeessa eilisillasta alkaen vaikka aloittettiin viime pyhänä antibioottikuurikin jonkinlaiseen imusolmuketulehdukseen..

Tytöllä turposi viikko sitten toinen puoli leuasta ja kaulasta ja kipu säteili korvaan joten imusolmukkeet olivat tulehtuneet.

Mies valittelee flunssaista oloaan ja minulla karvastelee kurkkua joten eiköhän se virus ole pikkuhiljaa meillepäin tulossa...

Saimme eilen illansuussa vieraaksi miehen siskon ja tänään iltapäivällä tulee sitten hänen loppuperheensä perässä. ( mies ja kaksi typsyä)

viikonloppuna meillä siis onkin vilskettä ja vilinää, mutta hyvä näin enpä ehdi miettimään kadonneen tädin arvoitusta ??

Oikein mukavaa viikonloppua teille kaikille kultsuille !!

Isotikru

Vierailija
49/73 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huolitte voisin välillä kirjoitella tähänkin pinoon. Onko teillä esittelypino, en löytänyt.

Nyt on masennuspäivä, huonosti nukutun yön jälijtä, mutta jatkossa olis kiva vaihtaa kuulumisia.

-m- ja Hippu rv 24+2

Vierailija
50/73 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole esittelypinoa erikseen, vaan ns. esitelyt kulkee tämän viikkopinon mukana. Löytynee tuolta 1 tai 2 sivulta. Tervetuloa mukaan vaan!

Itsellä jotenkin sellanen keljumman tuntunen aamu tänään. Meinaa vähän kuvottaa nääs. Ärsyttää, kun heräilen aamuyöstä kuselle ja sitten en saa unta, kun joskus kun ukon kello alkaa soida. Sen kello soi aina noin 10 kertaa, ennekun herra suvaitsee nousta ylös. Grrr.

Eipä mulla tässä sen ihmeempiä asioita. Katoin just ikkunasta, kun orava vei pikkulinnuille laittamani talipallon. Tyhmä kurre.

Vierailija
51/73 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se heräsin vasta äskettäin, kun yö meni taas niin ja näin näiden samperin kipujen takia :-/ Alkaa jo ottamaan kupoliin, miksi mulle tulee kaikki vaivat tämän raskauden aikana, ensin se oksentaminen kahdeksan viikon ajan ja vihdoinkin kun se loppui aattelin, että nyt saa nauttia varmaan mukavammasta odotuksesta ja pystyy käymään töissäkin, mutta ei se niin vain mennyt :-(( Ilman kipua olo olisi hyvä.

Masulille ' tervetuloa' joukkoomme !!!!!

Levinia: Kyllä voi kirjoittaa sähkäri on emmiliisi69@yahoo.com

-Joo olen välistä kirjoitellut tuonne monikulttuuriset palstalle, mutta sielläkin on kaikenlaista, ettei aina mene ainakaan omaan jakeluun :-))

Isotikru lomailee tämän päivän-ihanaa-nyt kun menet kampaajalle niin toivotaan, että se ' iso' siellä otsassa olisi kutistunut, saattaa muuten kampaaja pelästyä :-))

Missä te toiset tylleröt olette .. ???

Itse aloitin eilen sellaisen ' kevyemmänlinjan' ruokailussa, mutta aivan kamalaa oli illalla, kun nälkäisenä sai mennä nukkumaan :-(( ja vielä kipujenkin kera.

Hyvää perjantaita kuitenkin kaikille ja tulevaa viikonloppua t. emmi rv-21+5

Vierailija
52/73 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittamaan, että puhuin äsken norjaa isoon luuriin! Jee, tulipa koettua sekin alkuraskauden ilo.

Vierailija
53/73 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan olen Teti Räsänen ja asun Helsingissä. Olen 62 vuotias ja ammattini on autonasentaja. Hiukseni ovat valkoiset ja minulla on punaisia raitoja hiuksissa. Silmät ovat harmaat. Harrastan painonnostoa ja painia. Pidän kovasti raskaasta hevimusiikista ja ehdoton lemppari artistini on Kari Tapio.

Täällä olen ruvennut pohtimaan tuota Emmin kipuilujuttua omalla kohdallani. Minulla aina tosiaan yöllä jommalla kummalla puolella melkein nivusissa tuntuu kova kipu johon herään. Olen sitä tosiaan vain arvellut ilmakuplaksi jota vauveli jumittaa " kantapäällä " liikkumasta eteenpäin:) Taitaakin olla osaksi niitä liitoskipuja koska ei sitä ilmaakaan nyt aina niin kovasti voi olla mahassa ,vai?

Joo no nyt on pari huilipäivää ja sitten taas töihin. Vielä olen sitkeästi yrittänyt ja olen löysännyt tahtia ja katsonut vähän miten rankkoja hommia teen. Jospa vielä muutaman viikon selviäisin ainakin sinne äitipolille asti joka on muutaman viikon kuluttua. Tosin maanantainna sitten menen neuvolaan jossa voin jo mainita että on aika rankkaa töissä.

Minähän en tiedä kumpi meille on tulossa, no viime yönä näin unta kumpi se on:) Lie ollut enneuni. Ihan selvästi näin kun olin ultrassa kumpi sieltä tulee, vai lie tämä toivetta vain. No nyt ainakin nautin siitä että siellä potkii jompi kumpi, vaikka joskus se jympyttäminen onkin aika rankkaa kun ei meinaa loppua tulla:)

Tuosta unesta. Minä olen kärsinyt melkein koko raskauden ajan huonosta unesta. Nukun kyllä mutta vessassa saa laukata joka kerta kun heräät ja sitten uni onkin kadonnut muutamaksi tunniksi joten yöt on aika repaleisia. On kait tämä hyvää valmistautumista tulevaan.

Pitäisi alkaa siivoamaan lisää kaappeja jotta sitten kun vauva on talossa niin voin keskittyä vain siihen eikä tarvi ajatella kaappien siivousta sun muuta hommaa.

Myötätunto niile jotka on täti löytänyt ja tsemppiä uuteen kiertoon. Muille myös peukkuja ja odottajille hyvää vointia.

Viikonloppuja teille kaikille kultaisille!

Vierailija
54/73 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniina

Ai sitä kutsutaan norjaksi sitä kieltä. Minä en sitä oppinut puhumaan tässä raskaudessa edes puhelimeen, heh heh heh

Vierailija
55/73 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi, kun alkoi naurattaa tuo Senniinan " norjaa isoon luuriin" :))) Mikäli oikein ymmärsin, niin tämä oli eka kerta kun pääsit tuon ihanan puhelun kokemaan?? Mulla ei ole norjan kurssista kokemusa kummastakaan edellisestä raskaudesta.. ja molemmat on tyttöjä :) Jos mun kohdalle osuu vastaava kokemus, niin sitten taitaa olla poika tulossa ;)

Teti: yölliset kipuilusi kuulostaa liitoskivuilta. Ilmavaivat (ainakin mulla) tuntui ihan samalta kuin ennen raskautta ;) Olettekos Teti ja Emmi nukkuneet tyynyt polvien välissä? Itse aloin heti alkuviikoilla jo kylkiasennossa laittamaan tyynyt jalkojen (polvien ;) ) väliin. Se helpotti ainakin selän asentoa. Jos ette ole kokeilleet, niin kannattaa :)

Isotikrulla on ihana pomo, kun pitää huolta plussasaldon käyttämisestä :) Ja mihin se vapaa olisikaan ihanampi käyttää kuin itsensä hemmotteluun!! Tsemppiä viikonloppuun sukulaisten ja flunssan yhteiseloon :)

Masulille tervetulemast joukkoon :))

Oma napa on muuttumaton, eli tätiä odotellen. Eilinen päänsärky on onneksi olutta ja menyttä.. pääsin siitä eroon loppujen lopuksi aika helposti. Yleensä jyllää kolme päivää, vaikka tekisi mitkä woodootemput. (Raskaus)oireita ei ole, mutta en ole niitä kuulostellutkaan. Äsken vaan hokasin sen, että oli nälkä mutta mitään ei tehnyt mieli (ja se on meikäläisellä TOSI outoa...).

Nyt menen katsomaan josko kusti olisi polkenut jo meille asti.

Nähhään naiset :)

ANI (kp 28/28-32)

Vierailija
56/73 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniinan kielikylpy naurattaa mahan kipeäksi mutta toisaalta kurjaa jos se kurssi jatkuu niin kuin emmillä. Itse en ole kummassakaan raskaudessa tarvinnut kieliä opetella. Lääkäri ekassa raskaudessa totesi että sitä joko oksentaa tai ei. Hänen mukaansa samalla odottajalla menee muka kaikki raskaudet samalla tapaa. Itse en tiohon juttujen perusteella usko. Onhan näissäkin pinoissa niin erilaisia odotuksia tuon pahoinvoinnin suhteen eri sukupuolilla.

Kiva kuulla odottajien kuulumisia,joten mukavaa masuli kun olet joukossa mukana.

Hih, minäkin mietin sielunisilmin minkälaisen kampauksen isotikru oikein saa siihen sarven ympärille leikautettua.... Toivotaan että saat kuitenkin kiertoosi jonkinlaista selvyyttä. Voihan se vielä toiveissa olla että täti jättää vuodeksi tulematta?

Oma napa menee ihan miten sattuu. Eilen aamupäivällä oli haalea viiva testissä ja illalla oli sitten tasavahvat viivat(siis ovistestissä). Nyt en ole vielä ehtinyt testaamaan. Minulla oli ihan hirvittävä päänsärky ja poskia jomotti niin vietävästi ettei miehen kaatamisesta tullut mitään. Edellinen kerta olikin tiistai joten taitaa mennä harakoille meidän tämä kierto. Täytyy yrittää ryhdistäytyä tänä iltana josko vielä ehtisi. Toisaalta minulla ei ole ollut minkäänlaisia jomotuksia tässä kierrossa oviksen aikaan joten taitaa olla myös ettei ovista ole ollenkaan. No täytyy illalla yrittää ja katsoa kahden viikon päästä kuinka kävi. Tosi nopeaan tuli tuo ovisplussa verrattuna muihin kiertoihin. Itse odotin sitä vasta lauantaina.

Mutta palaan turinoimaan myöhemmin,palaveri odottaa....

-pietu-

Vierailija
57/73 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, enpä heti ymmärtänyt Senniinan norjanpuhumista, mutta selkis sittenkin.... hah, hah, haa. Sitä en ole koskaan joutunut opettelemaan, ainakaan raskauden takia!

Nää mun kirjoittelut on lähinnä tälläistä omaa napaa, kun en niin tiiviisti seuraa listaa... lähinnä tälläistä terapiahöpinää...

Kävimme viime vkolla rakennetultrassa, rv19+3. Olipa osaava lääkäri! Selitti kaikki todella tarkkaan, toki osasimme jo itsekin kysyä jo aikalailla. Kysyimme, miten tarkasti pikkupojan pallit näkyvät, kun tiedämme pojan syntyvän. ja kyllähän ne sieltä hyvin erottui, kun tiesi, mistä katsoa. Kampurajalkaisuudesta kysyimme (veljelleni syntyi kesällä poika, jolla kampurajalka). Sekin kuulemma näkyisi ultrassa. Sydän katsottiin tarkasti.

Ultrasta jäi hyvä fiilis. Seuraavan kerran menen sinne rv28. Suunnitellusta sektiostakin oli jo puhetta... mutta sinne on aikaa ja kaikkea voi sattua ennen sitä!

Vierailija
58/73 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä jossain tänäänkin, meillä oli konttorilla eilen pikkujoulut ja tänään aika hiljaista....Itse lähdin kotiin kun bileet alkoi, ei ollut oikein juhlafiiliksiä vaan eipä olis ollut siinäkään onnellisessa tapauksessa, että täti ei olis tullutkaan. Senniina, etkö sä jossain vaiheessa kaivannut niitä raskaustuntemuksia :)

Olipa mukava lukea Talen hyvistä ultrakokemuksista näin viikonlopun alla.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
59/73 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhut, mooses (sanoo esikoiseni joskus..) eli kaipasin oloja. Vaihtelee edelleen lähes päivittäin täysoireettomuudesta tasaiseen kuvotukseen huippuna tämän aamun kielikurssi. Tosin se taisikin kurkkuäänteistä päätellen olla tanskaa eikä norjaa..

Vierailija
60/73 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sita viikkojen kasvaessa kielitaito taittuu. Tosin myonnan minakin etten ihan heti tuota honannu; kun ei oo kokemusta! Ma kans kuulun niihin joiden ei oo tarvinnu kylmaa posliinia halailla raskauksien aikoihin, eli neljan tyton kokemuksella taalla. Molempien km:n liki piti- tilanteita olikin enemman. Siks ma aina oonkin ' naureskellu' etta ne oli ne pojat..

Ei siis mitaan uutta, miehen pikku painostusta yrittamaan jo tassa kierrossa, edelleen... kp 9 tanaan.

-levinia kera unelmien-