Uusi viikko(46)-KULTAISET 60-LUKULAISET !
Kommentit (73)
Kävin tuolla heinähippusissa luurailemassa ja löysin meille kivan uudenlaisen esittelyn:
" Olen Ani Pasanen ja asun Helsingissä. Ikää on 65 vuotta ja olen ilmastointiasentaja. Harrastan potkunyrkkeilyä ja muita taistelulajeja. Lapsia on 3. Hiukseni ovat oranssit ja silmäni valkoisenharmaat. Pidän punk musiikista ja lempiartistini on Jorma Kääriäinen."
ELI näin pääset esittelyyn:
1) Etunimeksi toinen nimesi tai nikkisi, ja sukunimeksi lähimmän naapurisi sukunimi.
2)Asuinpaikaksi paikka, jossa viimeksi kävit junalla.
3) Iäksesi äitisi ikä.
4) Ammatiksi isäsi ammatti.
5) Harrastukseksi se, mitä et harrastaisi/mistä et pidä
6) Hiusten väriksi tämän hetkinen paitasi väri.
7) Silmien väriksi tämän hetkinen housujesi väri.
8)Musiikkimauksi genre, jota et siedä
9) Lempiartistiksi se, kenen biisin kuulit viimeksi.
Mukaan vaan!! :))
Hei vaan. Olen Maria Laitinen ja asun Tampereella. Oon 67 vee opettaja. Harrastan rallia. Tukka on ruskee ja silmät myös. Lemppariartisti olen mä itse, tietysti.
Juu täällä ollaan ultrahuumassa vielä ja kyllähän se ultrakuva monta kertaa päivässä etsiytyy pusuteltavaksi. Koiranpennulta tuo meidän puolitoistasenttinen kyllä tällä hetkellä eniten näyttää. Söpöjähän nekin ovat kuin mitkä=) 27. pv mennään uusintaan tsekkaamaan se toinen pallukka ja 28. pv onkin jo neuvola. Ehkä ennen joulua päästään vielä julkisen ultraan.
Pitää palata lukemaan viestejänne, kun taas unohdin, mitä piti sanoa.
Raskausdementia.
tosiaan kaikkein epätodennäköisin vaihtoehto on se, että odottaisin kahta vauvaa. Kyllä se toinen oli niin pieni eikä sykettäkään löytynyt, että uskon siihen alkuunsa kuolleeseen. Jännää kuitenkin! ja pääasia, että se ei ollut elossaolevan kannalta mitään vaarallista.
Heipsan 60-lukulaiset!
Ilmoittaudun mukaan 60-lukulaisena, tammikuussa pamahtaa mittariin 39, miehen sainkin nuoremman (32). Haikaran olemme tilanneet jo aikaa sitten, mutta tilauskuponki ei ollutkaan tilauskuponkin, vaan arvontalomake! Eli voittoa ei ole kuulunut..... Kaveripiirissä on vapautuneita ja varattuja haikaroita, mutta ne eivät ole tulleet vielä meille.
Tällä hetkellä maha on täynnä piikin reikiä (Puregonit ja muut) eikä tunnu oikein missään, jee! Perjantaina punktio ja sitten ootellaan. Mitään erityistä hämminkiä ei pitäisi olla missään kummallakaan, joten optimisteja ollaan kovin. Tai siis kun ei ole mitään syytä olla pessimisti!
Luin teidän viestinne ja tunsin sielujen sympatiaa saman ikäisten kanssa. Kello tikittää, mutta pidetään peukkuja toisillemme.
Poikkeilen täällä teillä kylässä töiden lomassa!
Maiti! Tsemppiä punktioon, toivottavasti päävoitto osuisi kohdalle!
t. Senniina 38 v., mies tammikuussa jo 33;-)
jos sita jonkinnakoisen viestin sais kirjoitettua taaltakin - ma luulen etta valimatka alkaa olla naillekin linjoille liian pitka; taitaa piuhat jaatya taalta lampoisesta kun tulevat Suomen ilma-alaan!?
ON ekaks etta kp 7 eletaan ekaa kiertoa nyt kaavinnan jaljilta; talle kierrolle en kylla ite ole antanut viela vauvelille lupaa tulla, eli kumeilla harjoitellaan...
Sitten teihin kultaisiin:
Ekaks Emmille ja muillekin marrasskorpioneille synttarionnea; ma itekin kuulun teitin jengiin vaikka lokakuinen yksilo olen!
Senniinalle superOnnea Ultrasta; iloisia uutisia, vaikka kaksosmahdollisuus olisikin pieni.
Ja sitten Pietun mietiskelyyn; siita babydisperiinista. Ma kaytin sita viime raskaudessa eli vasta sitten aloitin kun kavin ultrassa ja lekuri sita suositteli kun takana oli jo yksi tm ja km! Jos jotain pienta tukostaipumusta sun muuta olisi auttaisi sitten heti! Noh se ei kylla auttanu, kun km silti tuli, mutta nyt siis aloitin tan kierron alusta syomaan ihan itse, vaikka suoranaista yritysta ei siis ole. Lekuri sita viimeks' suositteli. 100mg paivassa on tuo pieni annos ja juon sen aamusta heti tyhjaan mahaan: ja tuota PITAA siis jatkaa koko raskausajan muistaakseni kuudennelle kuulle asti! Eli ei todellakaan vahinkoa ole jos raskaaksi tulet. Ja mulla on myos clomit ja luget ens kierrossa apuna siina oikeessa yrityksessa!
Mutta nyt pitaa taas rientaa muihin hommiin!
Oikein mukavaa puolta viikkoa kaikille!!!
ensinnäkin hurjasti onnea Senniinalle hienoista ultrauutisista! jännitellään nyt sitten sitä seuraavaa käyntiä onko ihan tuplat tulossa!
Ja isotikrun testituloksia jännityksellä odotellaan.
Kiva kuulla leviniastakin kuulumisia, sielläkin on järeämmät aseet siis tulossa käyttöön.
Tervetuloa Maitille. Onnea kovasti perjantain punktioon ja toivotaaan hyvää saalista. Ja tietty siitä eteenpäinkin hyvää tulosta. Täälläkin odotellaan ivf-vauvaa, tai no sikiöhän tuo on, vasta rv 10+2.
Tuosta babydisperiinistä löytyy jonkin verran kun haun kautta ja tuolla lapsettomien puolella on muistaakseni siitä ollut keskusteluja, aika moni ilmeisesti sitä vähän ominpäin käyttelee kun lääkärit on sanoneet että ei siitä haittaakaan ole.
Ikäviä Emmillä nuo kipuilut, toivottavasti lääke löytyy. Voikohan muuten esim. akupunktioon mennä raskauden aikana tuollaisia vaivoja hoitaamaan jos haluaa välttää lääkkeiden käyttöä?
Itse täällä kärvistelen flunssassa ja vähän ollut kuumettakin, mutta onneksi menossa jo parempaan suuntaan. Vetää vain ihan voimattomaksi ja kun ei oikein mikään maistu mutta syötävä on vaikka on paha olo, tai tulee paha olo jos ei syö. Makaaminen kuitenkin tylsistyttää, kirjankin sain tuossa loppuun ja yritän keksiä lukemista. Tosin olen tässä työpostiakin purkanut kun olen ollut kotona kaksi päivää. Eilen vain veti niin voimat etten sitten enää jaksanut tänne kirjoitella kun piti mennä lepäämään.
Ja Anistakin kiva kuulla pitkästä aikaa, moi moi vaan!
Niin ja kiitokset synttärionnitteluista, ne oli siis ihan tuossa kuun alussa. Olen sikäli skorppariluonne että aika jääräpää ja peräänantamaton, ja se pistinkin löytyy - kun on savolainen skorpioni niin tuo sanan miekka tahtoo olla joskus turhankin terävä, mikä ei välttämättä ole kovin kiva piirre...Toisaalta, meneepähän pointti sitten paremmin toisinaan perille.
Ja sitten se mustavalkoisuus sikäli että kerran menetettyä luottamusta on tosi vaikea saada enää takaisin.
Nyt minä jo unohdin taas mitä piti kirjoitella, on vähän hidas ajatus kun on nenä otsaluuhun asti tukossa.
Olipa ihanaa lukea Senniinan ultrakuulumiset. Tosi hienoa!!! Toivottavasti saan hehkuttaa vielä itsekin tän raskauden jatkumista.
Toistaiseksi kaikki ok ja hullu kun olen, tein vielä tänään testin ja oli vahva viiva. Helpotuksen huokaus.
Jäin kotiin täksi päiväksi ainakin. Eilen oli vielä hullumpi kiire töissä ja tuli vielä kovemmat kivut joten ajattelin, että ei kannata ottaa riskiä. Kuitenkin levossa kivut illalla asettuivat eikä tänään ole sitten mitään kummempaa ollutkaan. Onneksi viikonloppu lähestyy ja ensi viikolla pääsen vähän kevyempiin töihin.
Juu, täytyy mennä ruokaa laittamaan, kohta tulee nälkäiset koululaiset kotiin ja mieskin jossain vaiheessa töistä.
Kirjoittelemisiin!!!
Täällä Maria Enberg. Olen 65-vuotias, asfalttimies Turusta.
Hiukseni ovat sinapin keltaiset ja minulla on siniset silmät.
Harrastan Golfia ja musiikissa tykkään heavy-musiikista.
Lempi-artistini on Kari Tapio.
Noh niin metrinen kasvoi taas aamusella pidemmäksi testatessani acon 25.lla odotetusti negan..itkuhan siinä aamulla tuli vaikka mitä muuta se ois voinut kun negaa näyttää kun labrassakin se hcg oli viikko sitten normaali
Missä pirussa se täti luuraan nyt menossa kp 39 ja terolutiakin tarjoilin tuossa taannoin tätin houkuttelemiseksi vaan eipä auttanut.
Nyt on pakko mennä erotuomariksi, tytöt tappelee mutta taas kerran huomaan olevani täysHULLU halutessani lisää näitä raivotautisia karjukalleja....
Tervetuloa uusille, paranemisia flunssaisille sekä ihanaa massunkasvatus-aikaa kaikille plussautuneille...
See You !!
Ykssarvinen...
Olen Johanna Mäkinen Kuopiosta. Olen 72 vuotias rekkamies. Harrastan koripalloilua. Hiusteni väri on vihreä ja silmät ovat siniset. Pidän ihan älyttömästi kamarimusiikista ja lempiartistini on kukapa muukaan kuin Kari Tapio.
Olipa ani löytänyt hyvän jutun,ihan hyvät naurut sain aikaiseksi omasta ja teidän jutuista.Kiitti hirveästi!
Ja levinialle kiitos tuosta babydisperiinistä. Täytyy kokeilla jos siitä ei tosiaan haittaakaan ole. Voisikohan tämä ikä edesauttaa tuota tukostaipumusta kun ei kahden lapsen kohdalla ollut mitään ongelmaa.
En minäkään taas muista mitä piti kommentoida. Ainakin sonjaemman kuulumisia oli mukava kuulla. Niin ja tervetuloa maitille(toivottavasti meni nikki oikein). Ja levinia mukava että olet taas mukana sinäkin ja pian pääset piinailemaan. Ja senniina leijailee ultrakuvan kanssa ilmoissa,ihanaa.
Pahoittelut isotikrulle negasta. Jotenkin täälläkin oltiin varmoja plussasta. Voisikos ovis olla ollut myöhemmin?
Nyt on päästettävä muut koneelle. Mukavaa illanjatkoja ja huomiseen.
-pietu-
Pietulle tulin vaan kertomaan että ongelma onkin tässä:
oviksesta ei ole mitään hajua... tärppikierroissa mulla on ollut ovis kp 18-23 ??ja lasketut ajat ovat aina menkoista laskettuna ollet + 1 vko ja aikas hyvin on täsmänneet.
Lääkkeellinen tyhjennys tuulimunan takia tehtiin 39 pvää sitten ja gynen ohjeiden mukaan tyhjennyspäivästä alettiin laskea tätä kiertoa.. ja tosiaan teroluteja söin kp 16-26.
Mä aina luulin että noi terot määrätään just sen vuoksi, että saatais menkat aikaiseksi mutta ainakaan mulle ei ole näköjään niin käynyt ??
Nyt on pakko mennä jatkamaan tonne yläkertaan pimujen huoneen siivoamista tulin vaan juomaan kupillisen kahvia ja katsoo salkkarit..
Illanjatkoja kultsut !!
Isotikru
En ajatellut enään testailla kait se täti joskus sadan vuoden päästä suvaitsee saapua tai mieluisinta ois huomata
Siis neuvolassa ! Kaikki oli hyvin, ei siis erikoista, mutta neiti oli sen verran liikkuvalla kannalla, ettei sydänäänten kuuntelusta meinannut tulla mitään :-)) Ja paino noussut ' tarpeeksi' viime kerrasta ja nyt tuli satikutia, eli grammaakaan ei saa enää nousta ! Eli 13kg tullut tälle mammalle. Paino nyt 70kg + joitakin grammoja päälle. Sf-mittakin otettin ja se oli 18, eli sellainen keskikokoinen, ei liian pieni tai liian suuri, hyvä näin.
Tänään pääsin jopa kävellen aamulla neuvolaan, koska aamulla oli ihana olo, mutta taas iltapäivällä alkoi ne samperin liitoskivut, mutta nyt taas olo on parempi. Inhoan noita liitoskipuja, ainakaan mulla ei ole koskaan ollut mitään noin kivuliasta koko 37 elinvuoteni aikana :-/
Senniina: suukottele vain sitä ultra kuvaa, onhan se teidän oma pieni masuasukki :-)) Mäkin aina otan ultrakuvan käteeni ja ihmettelen, että miten on mahdollista, että tuo ihanuus on omassa masussani. Välillä rupeaa itkettämäänkin ...
Ani: Myöhästyneet synnärit sinne sinullekin !!! Kiva, että olet taas joukon jatkeena .. Toivotaan, että pian onnistaa.
Vm: Ihanaa unta olit nähnyt :-)) Minneköhän me oltiin menossa kun kentällä oltiin (?) Toivottavasti jonnekin kauas ja lämpöiseen. Millainen olin unessasi siis ulkoiselta olemukseltani, ihan uteliaisuudesta kyselen, että mahtaako yhtään mennä yksiin todellisuuden kanssa. Missä oikein olet ollut ? Onkos teillä kaikki jo parantuneet kotosalla ?
Levinia: Kiva kun olet taas palannut kirjoittamaan. Nyt vain tsempitykset kierrolle, ja kovat aseetkin olit hankkinut luonnon omien voimien tueksi.
Sonjaemma: Allekirjoitan täysin tuon luonnekuvauksen. Itse olen myös hyvin tarkka ns. luottamusta/ystävyyttä tai parisuhdetta koskevissa asioissa, jos koen tulleeni loukatuksi, petetyksi tmv niin se on silloin loppu. Ja tuo pistinkin pitää paikkansa, ja välillä olen katunut puheitani tai ns. suoruuttani.
Esittely: Olen Kristiina Niemi ja ikää on kertynyt 63 vuotta. Ammatiltani olen teknikko ja lapsosia on 5. Hiusteni väri on musta kuin myös silmieni väri. Harrastan perhostenkeräilyä ja painia. Lempimusiikkiani on punk, ja suosikki artisti on Riki Sorsa.
Hyvää yötä kultsit ! t. emmi rv-21+3
Yksisarviselle pahoittelut negatuloksesta, toivottavasti kierto palautuu.... jos ei plussaa ilmaa
Yksisarviselle pahoittelut negatuloksesta, toivottavasti kierto palautuu.... jos ei plussaa ilmaa
niin, siis jos ei plussaa ilmaannu isotikrulle.
Oma napuli, jos viesti taas karkaa: Oltiin ihan pienellä reissulla kaikki meni hyvin. Olen tai saan olla ylpeä ja iloinen siitä, miten meidän tenavat osaavat olla matkalla.
Senniinalle onnittelut ultrakuvista, ne on kyllä tosi ihania.
" Esittelyni" : Olen ' Pinkerton' Mattila ja asun Jyväskylässä. Ikää on kertynyt 75 v. ja ammatiltani olen hallintojohtaja. Harrastuksiini kuuluu laskuvarjohyppy sekä kaikenlaiset extreme-lajit. Hiukseni ovat lilan eri sävyjen raidoittamat ja silmät metsän vihreät. Pidän eritoten uudesta, kakofonisesta klassisesta musiikista ja lempiartisti on Abba.
Piinailijoille paljon piinapinnaa ja oilin odottajille tärppionnea.
Mulla on töissä nykyään ihan kamala kiire, etten ehdi mitään muuta KUIN TEHDÄ TÖITÄ. Siis eikö ole kamalaa, vaikka pitikin pitää palstataukoa, niin en meinaa ehtiä edes vilkaisemeen tänne.
Nyt vaan pikaisesti vastaan emmille, että olit vaalea, hiukan kiharatukkainen (pitkät hiukset) pienikokoinen nainen. En mä muista muuta. Ja siitä minne me oltiin menossa, mulla ei ole hajuakaan. Olen haaveillut etelän matkasta jo monta vuotta, että varmaan jonnekin Välimerelle...
Ihanaa torstaita kaikille!!!
Täti tuli aamulla tasan 14 vuorokautta ovulaatiosta, kuten kirjoissa sanotaan. Tunsin kyllä jo eilen illalla kuinka kohtu kuoriutui :(
Olen Ankkis Hartonen Tampereelta, ikää on kertynyt 62 vuotta ja ammatiltani olen insinööri. Harrastan Ultimate fitingia, hiukset ovat harmaat ja silmät siniset. Pidän erityisesti teknosta kaikissa sen jaloissa eri muodoissa mutta lempibändini on kuitenkin U2.
Pian pitäisi lähteä kauppaan, mutta mitenköhän sen lenkin teen, kun taas pistää ja puristaa .. Noh täytyy kävellä hitaasti.
Ankkis-kurja juttu, että täti tuli ja tulipa ihan nakutettuna. Tsemppiä sille suunnalle ja onnea taas tähän uuteen kiertoon ?
Missä ovat marikko ja trattis ? Käykäähän tekin palstautumassa !!!!
Vm: No ei ihan mennyt mennyt tuo unimaailma nappiin :-)) Olen siis vaalean vastakohta ja taas on hiuksetkin jo puolipitkät, aikas pienikokoinen olen. Välimerelle voitaisiin lähteä, tiedä vaikka oltaisiin oltu menossa Leviniaa visiteeraamaan :-))
Pinkerton: On varmasti ihanaa kun lapset käyttäytyy hyvin ! Toivon vain hartaasti, että itsekin osaisin olla kärsivällinen äiti ja opettaa lapsilleni hyviä käytöstapoja. Kun pitkiä matkoja tekee niin kyllä se on kauheaa, jos lapset ovat kaikkea muuta kuin hyvätapaisia.
Muuten, me jo päätettiin viime kesänä, ettei lähdetä miehen kotimaassa käymään kuin vasta muutaman vuoden kuluttua, mutta nyt olemme miettineet että tekisimmekin reissun jo ensikesänä ja vauvahan olisi silloin vasta 4-5kk:tta. Tähän vierailuun on ihan kunnon syy olemassa ja juuri tyttäremme osuus vierailulle on suurin. Mitä olette mieltä ja oletteko matkustelleet pitkiä matkoja sylivauvojen kanssa ? Lento on pitkä ja siksi pysähdymmekin ensin eurooppaan jonnekin ja olemme muutaman päivän levossa ja taas jatkamme matkaa. Tämä kaikki on vasta suunnitelmissa, mutta joulun jälkeen pitäisi varata jo lennot.
Hyvää tostaita kaikille t. emmi rv-21+4
Me oltiin Italiassa lomalla kun nuorimmainen oli 5 kk ja mun mielestä pikkumies oli erittäin hyvässä matkustusiässä. Sen ikäinen ei juuri osaa liikkua, mutta on jo kiinnostunut ympäristöstään eli pysyi ja viihtyi rattaissa hyvin ja myös toisaalta nukkui vielä missä vaan kun nukutti. Ruokiinkaan ei ihmeemmin tartte panostaa varsinkin jos imettää. Iltaisin poika yleensä nukahti rattaisiin kun mentiin ulos syömään niin saatiin illastaakin ihan rauhassa.
Ai että minuakin alkaa jo pikkuhiljaa jännittämään tuo isotikrun tilanne. Koska aiot testata? Ihmettelen minä vain teidän hermoja jotka maltatte olla testaamatta pitkään. Kyllä minulla loppuu hermo sinä päivänä kun menkat pitäisi alkaa. Ja ani on sitten seuraavana vuorossa,vai? Paljon peukutuksia teille molemmille.
Mitäs trattikselle kuuluu? Ihana oli lukea tetin kuulumisia ja äitiyspakkauskin on jo tullut (huokaa täällä haikeudesta). Hiplaile minunkin puolesta niitä pieniä vaatteita,jookos....
Oli puhe noista horoskoopeista ja itse lukeudun noihin kevään itsepäisiin härkiin ihan sanoinkuvannollisesti. Mutta skorppioneita on täällä tosi paljon, mukavaa.
Flunssa helpottaa kun sain eilen reseptillä olevaa suihketta nenään ja heti auttoi illalla niin että ontelot alkoi tyhjentymään. Kyllä se tästä taas helpottaa. Aamulla käytin vanhinta tyttöä vielä hampilääkärissäkin, maitohampaassa oli reikä eikä sitä alettu paikkaamaan vaan otti sen suosiolla pois. Täytyy tunnustaa että tosi reipas 9-vuotias, ei ollut moksiskaan puudutuksesta. Sen jälkeen halusi lähteä heti kouluunkin. Sniif, niin ne lapset kasvaa ja aikuistuu...
Täällä ei edelleenkään mitään uutta, haalea viiva mutta toivotaan että ovisviiva lauantaina viimeistään vahvistuu. Nyt siis kp 14/32 tai jotain.
Nyt on mentävä taas syömään. Kirjoitelkaahan kuulumisia.
-pietu-