Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras/aikaisin raskaustesti?

26.04.2010 |

Haluan tästä kuulla syystä että tahtoisin koklata tuota Clearbluen digitaalista, mutta silloin en voi tulkita edes niitä haamuviivoja niin.....vähän mietintämyssyksi :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein RFSU:n testin 11 päivää oletetun ovulaation jälkeen ja plussaa näytti aamuvirtsasta. Siis aivan selkeä plussa jo ennen kuin menkkojen edes olisi pitänyt alkaa. Tuosta vielä viikon päästä tein varmuudeksi toisen testin (en muista merkkiä) joka sekin näytti plussaa.

Vierailija
2/4 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko yhtä, joka on ehdottomasti paras ja herkin. Mä testasin viimeksi 10 päivää oviksen jälkeen Clearbluen digitestillä keskellä päivää ja plussa tuli. Seuraavana aamuna tein jollain tavallisella testillä himmeän plussan eli toi CB näyttää himmeänkin plussan positiivisena. Samoin kun keskenmenon jälkeen seurasin hcg:n laskua, tavallinen testi näytti negaa, kun CB:n digitaalinen näytti vielä raskautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10UI/ml hcg:tä kun pääosa raskaustesteistä reagoi 25IU/ml määrään.

Itelläni on sellainen olo, että en kovin varhaisilla testeillä uskalla enää testailla, kun varhaiset keskenmenot on niin yleisiä... mutta se on varmaan vaan mun keskenmenossa kolahtanut naiseuteni joka puhuu...

Vierailija
4/4 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin sellainen digitestin joka näyttäis viikotkin, kahteen kertaan tulos ei raskaana. Sitten uteliaana avasin sen ja siellä oli hailakoita viivoja mutta en tiedä kuuluuko ne olla siellä. Toinen digi oli se joka näyttää viikotkin, ja toinen se joka kertoo vain tuloksen.