Peniksessä finni
Mies kieltäytyi seksistä eilen ja selityksenä oli "peniksessä finni" ja kivuliaskin vielä.
Voiko pitää paikkansa vai onko syytä nyt epäillä jotain muuta 😳
Kommentit (27)
Ei se ole finni, sitä kutsutaan kyrvänsyyläksi.
Mulle tuli nuorempana joskus finnejä kikkeliin. Tyttöystävä puristeli ne pois! Tykkäsi puristella ja mä tykkäsin olla hoidettavana! Helppo työ kun pili oli kivikova!
Nuori kaunis vaimoni torjui minut seksuaalisesti, muutenkin kääntyi poispäin niin fyysisesti kuin henkisesti. Sitä kesti viikon, toista, ja olin vaipumassa epätoivoon. Hän on siis löytänyt toisen. Pakkohan se oli ottaa puheeksi, kysyä suoraan, vaatia selitystä. Se tulikin, takellellen ja punastellen. Hänelle oli tullut takapuoleen paise.
Parempi finni pippelissä kuin svenski bebassa.............
Olin työkomennuksella joskus Kostamuksessa ja kun siellä oli surkeat peseytymismahdollisuudet niin saattoi mennä kuukausikon suihkutta pahimmillaan. Kun sitten tulin kotiin ja tyttöystävää tapasin, oli munanjuuren karvoituksessa outo loiste, kuten vanhojen rannekellojen osoittimissa. En tiedä oliko se pesuvedestä vai svetlaanan huulipunasta, mutta tyttöystävä löi siltä kotilomalta luukut kiinni. Kivulias se ei ollut mutta häiritsevä pimeydessä.
Se on herpes.