Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peniksessä finni

Vierailija
22.12.2022 |

Mies kieltäytyi seksistä eilen ja selityksenä oli "peniksessä finni" ja kivuliaskin vielä.

Voiko pitää paikkansa vai onko syytä nyt epäillä jotain muuta 😳

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on herpes.

Vierailija
22/27 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole finni, sitä kutsutaan kyrvänsyyläksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli nuorempana joskus finnejä kikkeliin. Tyttöystävä puristeli ne pois! Tykkäsi puristella ja mä tykkäsin olla hoidettavana! Helppo työ kun pili oli kivikova!

Vierailija
24/27 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

finiksessä penni, ehhehe

Vierailija
25/27 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori kaunis vaimoni torjui minut seksuaalisesti, muutenkin kääntyi poispäin niin fyysisesti kuin henkisesti. Sitä kesti viikon, toista, ja olin vaipumassa epätoivoon. Hän on siis löytänyt toisen. Pakkohan se oli ottaa puheeksi, kysyä suoraan, vaatia selitystä. Se tulikin, takellellen ja punastellen. Hänelle oli tullut takapuoleen paise.

Vierailija
26/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi finni pippelissä kuin svenski bebassa.............

Vierailija
27/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työkomennuksella joskus Kostamuksessa ja kun siellä oli surkeat peseytymismahdollisuudet niin saattoi mennä kuukausikon suihkutta pahimmillaan. Kun sitten tulin kotiin ja tyttöystävää tapasin, oli munanjuuren karvoituksessa outo loiste, kuten vanhojen rannekellojen osoittimissa. En tiedä oliko se pesuvedestä vai svetlaanan huulipunasta, mutta tyttöystävä löi siltä kotilomalta luukut kiinni. Kivulias se ei ollut mutta häiritsevä pimeydessä.