Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen orgasmi on niin vaikea?

Vierailija
20.12.2022 |

Siis vaikea miehen tuottaa orgasmi naiselle. Jos olisi yhtä helppoa kuin miehellä, niin kummankaan ei tarvitsisi jäädä ilman. Nyt mies yleensä saa, nainen ei.

Kommentit (118)

1/118 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan evoluutiota: miehen orgasmi johtaa lisääntymisen, vaikka kiimatipoistakin toki voi tulla raskaaksi. Orgasmi on osa nautintoa, joka saa ihmisen haluamaan seksiä, niin naisen, kuin miehenkin. Itse saan orgasmin huomattavasti harvemmin, kuin naiseni. En koe sitä ongelmaksi, haluan tuottaa hänelle nautintoa, omani on tavallaan sivuseikka.

Vierailija
2/118 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä19370 kirjoitti:

Eiköhän se ole ihan evoluutiota: miehen orgasmi johtaa lisääntymisen, vaikka kiimatipoistakin toki voi tulla raskaaksi. Orgasmi on osa nautintoa, joka saa ihmisen haluamaan seksiä, niin naisen, kuin miehenkin. Itse saan orgasmin huomattavasti harvemmin, kuin naiseni. En koe sitä ongelmaksi, haluan tuottaa hänelle nautintoa, omani on tavallaan sivuseikka.

Muista pitää kuitenkin huolta eturahasestasi.

Itse saan orgasmin ennen sängystä nousemista, joka aamu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/118 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen orgamsia ei tarvita lisääntymiseen, jonka päätarkoitus seksi on.

Vierailija
4/118 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt miehenä sanoisi, että on vaikea. Ennemmin taitaa olla kiinni siitä suostuuko mies tosissaan panostamaan että nainen saisi orgasmin. Toki on kemioden sopimisesta ja miehen taidoistakin kiinni. Mutta taitoja pystyy kehittämään jos mieheltä löytyy halua. Halua löytyy, jos suhtautuu siten, että naisen tyydyttäminen on miehen tehtävä ja jos ei onnistu, niin epäonnistuu miehenä.  Silloin siihen ei ole kuin yksi lääke, opetella paremmaksi. 

Vaimoni on alusta lähtien saanut aina orgasmin tavalla tai toisella, kun meillä ollut seksiä. Lähdin sillä ajatuksella seksielämään, että pyrin tyydyttämään aina naisen ja käyttämään kaiken taitoni.  Ensimmäisen kerran perustelu oli tehdä mahdollisimman suuri vaikutus tyttöön ja valloittaa tytön sydän. Kun tuntui toimivan otin sen tavaksi harrastaa seksiä.  Meidän seksielämässä vaimon sytyttämiseen ja  tyydyttämiseen on kulunut n. 3/4 osa käytetystä ajasta ja minun 1/4. Toki olen nauttinut täysillä vaimoni tyydyttämisestä. 

Näillä eväillä meillä on molemmat saaneet aina. Minusta se on eniten miehen asenteesta kiinni kun naisen orgasmin vaikeudesta. Toki orgasmit olleet vaimolla monesti tiukassa, mutta se kuuluu pelin henkeen.  Ei ole yritetty väkisin, koska siten ne jää varmasti tulematta.  Viulua pitää soittaa sopivan hellästi kovaa, jotta saa oikeita säveliä ulos.  Pitkässä parisuhteessa vielä vaikeampaa, ettei kyllästymien ja rutiini  pilaa sointia. Herkällä korvalla. Muitakin naisia olisi ollut kiva soittaa, muttei vaimo ole päästänyt. On pitänyt tiukasti kiinni ja kassit tyhjänä.

Vierailija
5/118 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JS87 kirjoitti:

Tarvitaan. Nykytutkimuksen mukaan orgasmi auttaa hedelmöittymisessä ja  varsinkin saa naisen parittelemaan useammin. Tämän tietää ne miehet, joka pitää  naisensa riippuvaisina orgasmeistaan. 

6/118 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JS87 kirjoitti:

Tarvitaan. Nykytutkimuksen mukaan orgasmi auttaa hedelmöittymisessä ja  varsinkin saa naisen parittelemaan useammin. Tämän tietää ne miehet, joka pitää  naisensa riippuvaisina orgasmeistaan. 

Nainen ei ole ikinä riippuvainen orgasmeistaan miehelle :D :D :D

Vierailija
7/118 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JS87 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JS87 kirjoitti:

Nainen ei ole ikinä riippuvainen orgasmeistaan miehelle :D :D :D

Niinhän sinä luulet. Orgasmi miehen kanssa on enimmille naisille se nautinnollisin orgasmi, varsinkin oman rakkaan kanssa. Jos mies vie aina naisensa nirvanaan niin siitä nautinnosta tulee riippuvaiseksi ja haluaa lisää. 

Vierailija
8/118 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JS87 kirjoitti:

Tuolla väitteelläsi ei ole mitään tekemistä 'suomalaisten lisääntymisen (Harhaluulo!)' kanssa. Se on fakta: ' https://www.stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2020/milta-lasten-suomi-nay… ' joka on alkanut jo vuodesta 1962! lähtien.. ja mikä 'vuosi nyt' olikaan? (2023, kohta..).

Tiedän vain miehenä tämän, että nykynaiset ja kaltaisesi(?) miehet, tai 'jos edes olet', elävät suuressa ja syvässä, Harhaluulossa! ( noiden aikatyperienväitteittesi kera).

Vierailija
9/118 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa on kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JS87 kirjoitti:

Tuolla väitteelläsi ei ole mitään tekemistä 'suomalaisten lisääntymisen (Harhaluulo!)' kanssa. Se on fakta: ' https://www.stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2020/milta-lasten-suomi-nay… ' joka on alkanut jo vuodesta 1962! lähtien.. ja mikä 'vuosi nyt' olikaan? (2023, kohta..).

Tiedän vain miehenä tämän, että nykynaiset ja kaltaisesi(?) miehet, tai 'jos edes olet', elävät suuressa ja syvässä, Harhaluulossa! ( noiden aikatyperienväitteittesi kera).

Kyllä se pitää. Naiset saavat nykyisin vähemmän orgasmeja kuin vanhempien sukupolvien aikana. Eli nykymiehet eivät osaa antaa naiselleen enää orgasmeja. Seksikerratkin ovat vähentyneet ja miehen ja naisen välisessä seksissä enää 47% naisista saa tyydytyksen. Eli enemmistö miehistä ei osaa tai viitsi tyydyttää naistaan.  Ei ihme, että syntyvyyskin laskee. Onneksi tulee vielä etelän poikia, jotka ymmärtää pillujen ja lapsien päälle.. 

Vierailija
10/118 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaajat osaa, muut ihmettelee vauvafoorumilla. Itse olen ollut lähinnä kade naisille, kun saavat niin helposti ja vielä monta kertaa.

11/118 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ajatellut eron miehen ja naisen orgasmin helpoudessa pohjautuvan siihen perustavanlaatuiseen eroon, että "luonto" opettaa miehen kropan saamaan orgasmin, kun taas naisen tarvitsee opetella se taito itse.

Tarkoitan siis sitä, että murrosiästä lähtien pojan/ miehen kroppa alkaa tuottaa siittiöitä, ja siemenvarastoissa on rajallisesti tilaa, joten niitä tarvitsee välillä tyhjentää. Jos siemensyöksyä ja siihen yleensä liittyvää orgasmia ei tuota tarkoituksellisesti seksin tai masturboinnin keinoin, niin siemensyöksy tapahtuu jossain vaiheessa nukkuessa. (Jos oon ymmärtänyt oikein tän osan miehen fysiologiaa, omakohtaista kokemusta asiasta ei ole.)

Murrosiässä, kun siittiöiden tuotanto on alkanut, ja jos poika ei ole itse tutkimalla löytänyt masturboimista ja orgasmin saamista, niin luonto on järjestänyt siemensyöksyt alkamaan märillä unilla, ettei kivekset räjähdä. Siemensyöksyihin liittyy tavallisesti orgasmi. (Toki nämä kaksi ovat myös erotettavissa toisistaan.) Näinollen ymmärtääkseni lähes kaikki tavalliset, terveet miehet saavat silloin tällöin orgasmeja (jotain poikkeustapauksia löytynee aina).

Naisilla ei tällaista "automaattijärjestelmää" ole. Vaan naisten tarvitsee itse löytää omat orgasminsa. Eli tavallinen, terve aikuinen nainen ei välttämättä ole koskaan kokenut orgasmia.

Toki, kumppani voi auttaa naista löytämään keinoja saada orgasmeja ja auttaa laukeamaan helpommin yms.

Mutta mielestäni oleellista on se, että tilanteessa, jossa mies ja nainen aloittavat seksiä sisältävän suhteen, riippumatta ihmisten iästä ja aiemmista kokemuksista, on lähes varmaa, että mies on tottunut saamaan orgasmeja. Kun taas naisilla hajonta on hyvin laajaa. Joku tuntee oman kroppansa ja nautintonsa todella hyvin ja saa orgasmeja helposti. Toisessa ääripäässä on naisia, jotka eivät ole koskaan saaneet orgasmia. Perustan tämän käsitykseni lukemani lisäksi elämän varrella kuulemiini naisten omakohtaisiin kertomuksiin.

Vierailija
12/118 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt miehenä sanoisi, että on vaikea. Ennemmin taitaa olla kiinni siitä suostuuko mies tosissaan panostamaan että nainen saisi orgasmin. Toki on kemioden sopimisesta ja miehen taidoistakin kiinni. Mutta taitoja pystyy kehittämään jos mieheltä löytyy halua. Halua löytyy, jos suhtautuu siten, että naisen tyydyttäminen on miehen tehtävä ja jos ei onnistu, niin epäonnistuu miehenä.  Silloin siihen ei ole kuin yksi lääke, opetella paremmaksi. 

Vaimoni on alusta lähtien saanut aina orgasmin tavalla tai toisella, kun meillä ollut seksiä. Lähdin sillä ajatuksella seksielämään, että pyrin tyydyttämään aina naisen ja käyttämään kaiken taitoni.  Ensimmäisen kerran perustelu oli tehdä mahdollisimman suuri vaikutus tyttöön ja valloittaa tytön sydän. Kun tuntui toimivan otin sen tavaksi harrastaa seksiä.  Meidän seksielämässä vaimon sytyttämiseen ja  tyydyttämiseen on kulunut n. 3/4 osa käytetystä ajasta ja minun 1/4. Toki olen nauttinut täysillä vaimoni tyydyttämisestä. 

Näillä eväillä meillä on molemmat saaneet aina. Minusta se on eniten miehen asenteesta kiinni kun naisen orgasmin vaikeudesta. Toki orgasmit olleet vaimolla monesti tiukassa, mutta se kuuluu pelin henkeen.  Ei ole yritetty väkisin, koska siten ne jää varmasti tulematta.  Viulua pitää soittaa sopivan hellästi kovaa, jotta saa oikeita säveliä ulos.  Pitkässä parisuhteessa vielä vaikeampaa, ettei kyllästymien ja rutiini  pilaa sointia. Herkällä korvalla. Muitakin naisia olisi ollut kiva soittaa, muttei vaimo ole päästänyt. On pitänyt tiukasti kiinni ja kassit tyhjänä.

Pate Panomies, vässyköitten ja piilohomojen kauhu, pohjolan mahtiorhi, lahnojen kiimaannostattaja, mahtimulkkujen messias!!!! Aaltoja Patelle!!!!!

Vierailija
13/118 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yleensä saa, nainen ei?

Meillä menee juurikin niin että mies _yleensä_ saa, mutta nainen (minä) saa joka kerralla ja yleensä useammankin. En näe siinä mitään vaikeaa että mies tuottaa mulle orgasmin.

Vierailija
14/118 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oon mies niin luulen että nainen on tyytyväisempi rakastelun jälkeen jos on saanut orgasmin. Tietenkin minä haluan antaa sen ja kysyn jos en itse vaistoa miten se tehdään parhaiten.

Joo, ja olen huomannut että moni nainen haluaa myös läheisyyttä orgasmin jälkeen. Ja miksipä en antaisi sitä läheisyyttä rakastelun jälkeen kun pidän siitä itsekin. Joskus se tiukka ja välittävä, pitkä halaus kruunaa kaiken.

Moni nainen näyttää nauttivan siitä. Ei vain se pano, kyljen kääntö ja thats all.

Vierailija
15/118 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villirotukotikissa kirjoitti:

Naisilla ei tällaista "automaattijärjestelmää" ole. Vaan naisten tarvitsee itse löytää omat orgasminsa. Eli tavallinen, terve aikuinen nainen ei välttämättä ole koskaan kokenut orgasmia.

Toki, kumppani voi auttaa naista löytämään keinoja saada orgasmeja ja auttaa laukeamaan helpommin yms.

Mutta mielestäni oleellista on se, että tilanteessa, jossa mies ja nainen aloittavat seksiä sisältävän suhteen, riippumatta ihmisten iästä ja aiemmista kokemuksista, on lähes varmaa, että mies on tottunut saamaan orgasmeja. Kun taas naisilla hajonta on hyvin laajaa. Joku tuntee oman kroppansa ja nautintonsa todella hyvin ja saa orgasmeja helposti. Toisessa ääripäässä on naisia, jotka eivät ole koskaan saaneet orgasmia. Perustan tämän käsitykseni lukemani lisäksi elämän varrella kuulemiini naisten omakohtaisiin kertomuksiin.

Voi hyvin olla. Oma vaimoni ei ollut ennen  minua löytänyt, saanut tai osannut tuottaa itselleen orgasmia. Toki oli ikääkin alle 20v. Voi olla, että itsellä oli jotenkin vinksahtanut käsitys seksistä, mutta lähdin alunperinkin jo siitä ajatuksesta, että kiihoitan tyttöystävää niin pitkään että hän pakahtuu kiimasta,  kun meillä on ekan kerran seksiä. Olin jotenkin iskostanut päähäni tai lukenut mistä lie, että näin pitää miehen huolehtia jotta nainenkin saa nautinnon. Halusin tehdä tyttöön hyvän vaikutuksen.  Naisen orgasmista en tiennyt tuon taivaalllista.  Säästelin aloitusta ja aloimme naimaan vasta kun tyttöystävä ei kestänyt enää hetkeäkään ilman. Yhdynnän jälkeen tajusin kyllä mikä on naisen orgasmi ja miksi siihen kannatti pyrkiä. Räjäytti mieleni ja aivoni kertalaakista. Vaimolle yhdyntä ei ollut eka kerta, minulle oli.  Siitä lähtien pidin huolen, että tyttösystäväni ja nykyinen vaimo saa aina  kun meillä on ollut seksiä.  Tuli kyllä selväksi, että on hänenkin vaatimuksensa, että vastuu hänen tyydyttämiseen on minulla.  Näin on sitten menty koko ikä. On pysytty yhdessä, kun vaimo on pysynyt halukkaan ja seksi ollut hyvää molemmille.  Eikä sitä voi kieltää, että nuoruuden seksimuistot ja vaimon orgasmit tulvii edelleen mieleen rakastellessa ja ovat vain vahvistaneet tunnetta ja kiimaa. 

Vierailija
16/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Same old song again.

Vierailija
17/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitkaa miehenne tarkemmin, niin ei ole orkkupulaa.

Tosin osa naisista ei saa vaikka kuka sirkusmestari olisi puikoissa. Niillä on jokin piuha poikki pillun ja pää väliltä.

Vierailija
18/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Same old song again.

No sanopa muuta. Sano sinä minulle miksi suurin osa miehistä jättää naisensa tyydyttämättä.  Luulisi nykypäivänä, että tietoa naisen tyydyttämisestä olisi varmasti tarpeeksi. 

Minä taas ihmettelen sitä miksei naiset vaadi enempää mieheltä. Jos mies ei osaa tyydyttää naistaan tai halua edes opetella,  niin ei sellaisella miehenkuvatuksella tee mitään.  Sitten itketään täällä, ettei vaimo halua enää seksiä. No ei varmaan. 

Vierailija
19/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ajatellut eron miehen ja naisen orgasmin helpoudessa pohjautuvan siihen perustavanlaatuiseen eroon, että "luonto" opettaa miehen kropan saamaan orgasmin, kun taas naisen tarvitsee opetella se taito itse.

Tarkoitan siis sitä, että murrosiästä lähtien pojan/ miehen kroppa alkaa tuottaa siittiöitä, ja siemenvarastoissa on rajallisesti tilaa, joten niitä tarvitsee välillä tyhjentää. Jos siemensyöksyä ja siihen yleensä liittyvää orgasmia ei tuota tarkoituksellisesti seksin tai masturboinnin keinoin, niin siemensyöksy tapahtuu jossain vaiheessa nukkuessa. (Jos oon ymmärtänyt oikein tän osan miehen fysiologiaa, omakohtaista kokemusta asiasta ei ole.)

Murrosiässä, kun siittiöiden tuotanto on alkanut, ja jos poika ei ole itse tutkimalla löytänyt masturboimista ja orgasmin saamista, niin luonto on järjestänyt siemensyöksyt alkamaan märillä unilla, ettei kivekset räjähdä. Siemensyöksyihin liittyy tavallisesti orgasmi. (Toki nämä kaksi ovat myös erotettavissa toisistaan.) Näinollen ymmärtääkseni lähes kaikki tavalliset, terveet miehet saavat silloin tällöin orgasmeja (jotain poikkeustapauksia löytynee aina).

Siellä taas säiliöt täyttyy. Kyllä siellä on takaisinotto olemassa. Tavara hajoaa ja imeytyy elimistöön kuten maito utareista.

Vierailija
20/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä pidä paikkaansa. Kyllähän nainenkin saa orgasmeja unissa. Itse olen aina saanut unissa ja jos en mastruboi säännöllisesti niin laukean yöllä. Ei ole tarvinnut opetella orgasmia, vaan se vain tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan