Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen orgasmi on niin vaikea?

Vierailija
20.12.2022 |

Siis vaikea miehen tuottaa orgasmi naiselle. Jos olisi yhtä helppoa kuin miehellä, niin kummankaan ei tarvitsisi jäädä ilman. Nyt mies yleensä saa, nainen ei.

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villirotukotikissa kirjoitti:

Mä oon ajatellut eron miehen ja naisen orgasmin helpoudessa pohjautuvan siihen perustavanlaatuiseen eroon, että "luonto" opettaa miehen kropan saamaan orgasmin, kun taas naisen tarvitsee opetella se taito itse.

Tarkoitan siis sitä, että murrosiästä lähtien pojan/ miehen kroppa alkaa tuottaa siittiöitä, ja siemenvarastoissa on rajallisesti tilaa, joten niitä tarvitsee välillä tyhjentää. Jos siemensyöksyä ja siihen yleensä liittyvää orgasmia ei tuota tarkoituksellisesti seksin tai masturboinnin keinoin, niin siemensyöksy tapahtuu jossain vaiheessa nukkuessa. (Jos oon ymmärtänyt oikein tän osan miehen fysiologiaa, omakohtaista kokemusta asiasta ei ole.)

Murrosiässä, kun siittiöiden tuotanto on alkanut, ja jos poika ei ole itse tutkimalla löytänyt masturboimista ja orgasmin saamista, niin luonto on järjestänyt siemensyöksyt alkamaan märillä unilla, ettei kivekset räjähdä. Siemensyöksyihin liittyy tavallisesti orgasmi. (Toki nämä kaksi ovat myös erotettavissa toisistaan.) Näinollen ymmärtääkseni lähes kaikki tavalliset, terveet miehet saavat silloin tällöin orgasmeja (jotain poikkeustapauksia löytynee aina).

Naisilla ei tällaista "automaattijärjestelmää" ole. Vaan naisten tarvitsee itse löytää omat orgasminsa. Eli tavallinen, terve aikuinen nainen ei välttämättä ole koskaan kokenut orgasmia.

Toki, kumppani voi auttaa naista löytämään keinoja saada orgasmeja ja auttaa laukeamaan helpommin yms.

Mutta mielestäni oleellista on se, että tilanteessa, jossa mies ja nainen aloittavat seksiä sisältävän suhteen, riippumatta ihmisten iästä ja aiemmista kokemuksista, on lähes varmaa, että mies on tottunut saamaan orgasmeja. Kun taas naisilla hajonta on hyvin laajaa. Joku tuntee oman kroppansa ja nautintonsa todella hyvin ja saa orgasmeja helposti. Toisessa ääripäässä on naisia, jotka eivät ole koskaan saaneet orgasmia. Perustan tämän käsitykseni lukemani lisäksi elämän varrella kuulemiini naisten omakohtaisiin kertomuksiin.

Siellä taas säiliöt täyttyy. Kyllä siellä on takaisinotto olemassa. Tavara hajoaa ja imeytyy elimistöön kuten maito utareista.

Voi pitää paikkansa perusmiehillä joilla tulee kerralla vain 2-4ml, muttei tod  näk pidä paikkansa miehillä joilta tulee 10-15ml kerralla. Itsellä ainakin tulee pallit kipeäksi liiasta paineesta ja jos ei pääse purkaaan, niin tulee yöllä märkiä unia.  Ei tuo ole muuttunut vielä eläkeikään mennessä. Joka viikko on pitänyt saada pillua tähänkin mennessä ja silti purkaa välillä itse.  Jos  harrastaa edgetystä tulee pallit sinisiksi ja hiton kipeiksi, joten en todellakaan harrasta. 

Vierailija
22/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein varma, että ero orgasmeissa johtuu vain siitä, että ainakin miehet pitävät sitä yhdyntää yleisesti sinä ainoana keinona, ja hyvin harva nainen saapelkästään yhdynnällä.

MInäolen kokoikäni saanut huimia orgasmeja ja useita,kun olen OPETTANUT mieheni käsittelemään sitä klitorista juuri niinkuin haluan. Itse asiassa minun on paljon helpompi saada kuin miehen, joka yleensä saakin vain kerran.

Miehet vain eivät viitsi opetella, eivätkä usein vieläkään ymmärrä/viitsi opetella naisen anatomiaa ja toimintaa.

Sääli kaikille osapuolille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt miehenä sanoisi, että on vaikea. Ennemmin taitaa olla kiinni siitä suostuuko mies tosissaan panostamaan että nainen saisi orgasmin. Toki on kemioden sopimisesta ja miehen taidoistakin kiinni. Mutta taitoja pystyy kehittämään jos mieheltä löytyy halua. Halua löytyy, jos suhtautuu siten, että naisen tyydyttäminen on miehen tehtävä ja jos ei onnistu, niin epäonnistuu miehenä.  Silloin siihen ei ole kuin yksi lääke, opetella paremmaksi. 

Vaimoni on alusta lähtien saanut aina orgasmin tavalla tai toisella, kun meillä ollut seksiä. Lähdin sillä ajatuksella seksielämään, että pyrin tyydyttämään aina naisen ja käyttämään kaiken taitoni.  Ensimmäisen kerran perustelu oli tehdä mahdollisimman suuri vaikutus tyttöön ja valloittaa tytön sydän. Kun tuntui toimivan otin sen tavaksi harrastaa seksiä.  Meidän seksielämässä vaimon sytyttämiseen ja  tyydyttämiseen on kulunut n. 3/4 osa käytetystä ajasta ja minun 1/4. Toki olen nauttinut täysillä vaimoni tyydyttämisestä. 

Näillä eväillä meillä on molemmat saaneet aina. Minusta se on eniten miehen asenteesta kiinni kun naisen orgasmin vaikeudesta. Toki orgasmit olleet vaimolla monesti tiukassa, mutta se kuuluu pelin henkeen.  Ei ole yritetty väkisin, koska siten ne jää varmasti tulematta.  Viulua pitää soittaa sopivan hellästi kovaa, jotta saa oikeita säveliä ulos.  Pitkässä parisuhteessa vielä vaikeampaa, ettei kyllästymien ja rutiini  pilaa sointia. Herkällä korvalla. Muitakin naisia olisi ollut kiva soittaa, muttei vaimo ole päästänyt. On pitänyt tiukasti kiinni ja kassit tyhjänä.

Same old song again.

No sanopa muuta. Sano sinä minulle miksi suurin osa miehistä jättää naisensa tyydyttämättä.  Luulisi nykypäivänä, että tietoa naisen tyydyttämisestä olisi varmasti tarpeeksi. 

Minä taas ihmettelen sitä miksei naiset vaadi enempää mieheltä. Jos mies ei osaa tyydyttää naistaan tai halua edes opetella,  niin ei sellaisella miehenkuvatuksella tee mitään.  Sitten itketään täällä, ettei vaimo halua enää seksiä. No ei varmaan. 

Enpä tiedä. Syyttäkööt naiset vaan itseään, jos omat orkut ei kiinnosta. Itse se kumppani tai puoliso kuitenkin on valittu. Joku tyytyy Mosseen ja joku taas haluaa Mersun. Mä olen ainakin vaihtanut kumppania, jos seksi ei oikein luista tai sitä on ollut liian vähän. Enkä kadu, koska nyt asiat on ollut jiirissä jo pitkän ajan.

Vierailija
24/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melkein varma, että ero orgasmeissa johtuu vain siitä, että ainakin miehet pitävät sitä yhdyntää yleisesti sinä ainoana keinona, ja hyvin harva nainen saapelkästään yhdynnällä.

MInäolen kokoikäni saanut huimia orgasmeja ja useita,kun olen OPETTANUT mieheni käsittelemään sitä klitorista juuri niinkuin haluan. Itse asiassa minun on paljon helpompi saada kuin miehen, joka yleensä saakin vain kerran.

Miehet vain eivät viitsi opetella, eivätkä usein vieläkään ymmärrä/viitsi opetella naisen anatomiaa ja toimintaa.

Vielä kun opettaisit ukkosi panemaan oikein, niin saisit silläkin tavalla.

Vierailija
25/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu paskaa. Ei ole tähtiin kirjoitettu, että läheskään kaikki naiset saa vaikka olisi mikä naimasonnit panemassa. 

Eniten ihmettelen miehiä, että miten miesten oma miehisyys kestään sen, ettei miehenä tyydytä tai pysty tyydyttämään naistaan millään keinoilla. Miten he kuvittelee olevansa miehiä ylipäätään?  Turvattomia kyhäreitä.  Naisen tyydyttämisen pitäisi pitäisi olla miehelle itsestään selvä tavoite kun on naisen kanssa seksiä. Jos mies ei siihen pysty, on epäonnistunut. Siitä pitää ottaa  opiksi ja yrittää enemmän. Turha naista on syyttää omasta osaamattomuudesta. Todella harvinaisia taitaa olla naiset jotka ei saa ja silloinkin taitaa olla miehissä vika.  

Jos olisin käynyt vieraissa olisin ilman muuta lähtenyt siitä, että hoidan naiselle orgasmin tavalla tai toisella. Jos en olisi kyennyt olisin myöntänyt epäonnistuneeni. Iso egoni olisi kestänyt sen. Iso egoni on myös estänyt syrjähyppyjä, koska lähtenyt siitä, että olisin onnistunut ja naisesta olisi voinut tulla itselleni ongelma.  Mutta ylipäätään, asenne tyydyttää aina nainen, ilman mitään keksittyjä selityksiä tai naisten haukkumisia. 

Vierailija
26/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu paskaa. Ei ole tähtiin kirjoitettu, että läheskään kaikki naiset saa vaikka olisi mikä naimasonnit panemassa. 

Eniten ihmettelen miehiä, että miten miesten oma miehisyys kestään sen, ettei miehenä tyydytä tai pysty tyydyttämään naistaan millään keinoilla. Miten he kuvittelee olevansa miehiä ylipäätään?  Turvattomia kyhäreitä.  Naisen tyydyttämisen pitäisi pitäisi olla miehelle itsestään selvä tavoite kun on naisen kanssa seksiä. Jos mies ei siihen pysty, on epäonnistunut. Siitä pitää ottaa  opiksi ja yrittää enemmän. Turha naista on syyttää omasta osaamattomuudesta. Todella harvinaisia taitaa olla naiset jotka ei saa ja silloinkin taitaa olla miehissä vika.  

Jos olisin käynyt vieraissa olisin ilman muuta lähtenyt siitä, että hoidan naiselle orgasmin tavalla tai toisella. Jos en olisi kyennyt olisin myöntänyt epäonnistuneeni. Iso egoni olisi kestänyt sen. Iso egoni on myös estänyt syrjähyppyjä, koska lähtenyt siitä, että olisin onnistunut ja naisesta olisi voinut tulla itselleni ongelma.  Mutta ylipäätään, asenne tyydyttää aina nainen, ilman mitään keksittyjä selityksiä tai naisten haukkumisia. 

Mitas jos sä Pate ton pään aukomisen sijaan menisit ja antaisin Klitoris Hinkkaajalle kunnon panot.

ps. muista ottaa erektiolääkkeet mukaan...

Vierailija
27/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi laisiasi idi..tteja on vain vähemmistönä. Pilaat kaikkien miesten maineen,sekänaisetn ilot. Typeräon typerä vaikka mitä sanoisi.

Vierailija
28/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitas jos sä Pate ton pään aukomisen sijaan menisit ja antaisin Klitoris Hinkkaajalle kunnon panot.

Ollaan Kh-n kanssa samaa mieltä, että miehen pitää olla sängyssa mies, eikä mikään itseään tyydyttävä pelle, ja hoitaa naisensa tyydytys. Jos ei pysty tyydyttämään naistansa, on nainen miehelle liian haastava ja mies on lähinnä aisankantaja. Näitä näyttää sikiävän paljonkin nykyisin.

Kh-n mies hoitaa hänen orkkunsa ja minä oman vaimoni. Näin se menee miehiltä, jos mies haluaa olla mies eikä marjanpoimija. Silloin parisuhteet on pysyviä.

Vierailija
29/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JS87 kirjoitti:

Naisen orgamsia ei tarvita lisääntymiseen, jonka päätarkoitus seksi on.

Tarvitaan. Nykytutkimuksen mukaan orgasmi auttaa hedelmöittymisessä ja  varsinkin saa naisen parittelemaan useammin. Tämän tietää ne miehet, joka pitää  naisensa riippuvaisina orgasmeistaan. 

No ei todellakaan tarvita, opettele sisäistämään lukemaasi.

Sama kuin väittäisit, että turvavöitä tarvitaan autolla ajamiseen koska ne lisäävät turvallisuutta.

Vierailija
30/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JS87 kirjoitti:

Naisen orgamsia ei tarvita lisääntymiseen, jonka päätarkoitus seksi on.

Tarvitaan. Nykytutkimuksen mukaan orgasmi auttaa hedelmöittymisessä ja  varsinkin saa naisen parittelemaan useammin. Tämän tietää ne miehet, joka pitää  naisensa riippuvaisina orgasmeistaan. 

No ei todellakaan tarvita, opettele sisäistämään lukemaasi.

Sama kuin väittäisit, että turvavöitä tarvitaan autolla ajamiseen koska ne lisäävät turvallisuutta.

Opettele ymmärtämään ja sisäistämään koko kappale, eikä vain osaa. Ne on kirjoitettu samaan kappaleeseen jotta asiaymmärrys tulisi selväksi. Mutta aina joku pilkunnuss.. irroittaa lauseen kokonaisuudesta. Suomalaisten perisynti.

31/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas säiliöt täyttyy. Kyllä siellä on takaisinotto olemassa. Tavara hajoaa ja imeytyy elimistöön kuten maito utareista.

Mielenkiintoista. Korjaan mielelläni saamiani vääriä käsityksiä. Eli keskimääräisellä, tavallisella, terveellä aikuisella miehellä on tällainen takaisinotto, niin että vaikka mies olisi kuukauden tai vuoden saamatta siemensyöksyä, niin hän ei näe märkiä unia?

On siis aikuisia miehiä, jotka voivat elää pitkiä aikoja saamatta siemensyöksyä?

Onko mun käsitys nukkuessa tapahtuvista siemensyöksyistä täysin tuulesta temmattu, vai tapahtuuko niitä murrosikäisillä pojilla?

Vai onko tavallisia, terveitä miehiä, jotka ei ole koskaan saaneet siemensyöksyä?

Vierailija
32/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitkaa miehenne tarkemmin, niin ei ole orkkupulaa.

Tosin osa naisista ei saa vaikka kuka sirkusmestari olisi puikoissa. Niillä on jokin piuha poikki pillun ja pää väliltä.

No näinpä. Oma naiseni ei ole ikinä saanut orgasmia muulla kuin värisevällä seksilelulla. Ei sormin, ei suuseksillä. Yhydnnästä pitää, mutta ei kuulemma ikinä tunnu siltä, että laukeaisi orgasmiin. Eikä saa omilla sormillakaan.

Silti pitää seksistä, onhan se emotionaalista touhua. En minä itsekään tarvitse naista orgasmiini.

T. Jake

Vierailija
33/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi laisiasi idi..tteja on vain vähemmistönä. Pilaat kaikkien miesten maineen,sekänaisetn ilot. Typeräon typerä vaikka mitä sanoisi.

Mutta vielä typerämpi on nainen joka ei tunne itseään eikä osaa kertoa miehelle, mitä ja miten pitäisi tehdä. Se vasta typerää onkin.

Vierailija
34/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee miehiltä, jos mies haluaa olla mies eikä marjanpoimija. Silloin parisuhteet on pysyviä.

Eikös tällä papalla ollut kokemusta vaan omasta vaimostaan?

Vierailija
35/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vaikea hohhoijaa. Ei ole ollut mulle koskaan vaikea miehen kanssa. Samaa jaskaa, kuin miksi naimisissa olevat tyytyvät seksittömään elämään. Opetelkaa se orgasmi, mikä siinä on niin vaikeeta> en saa, mies ei anna, vaimo ei anna, ei ole seksiä, ei ole hyvää seksiä vali vali. Oma elämä on ihan omissa käsissäsi, jopa se orgasmi, jos ei muuten onnistu.

Vierailija
36/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen tajuaa,että mies nauttii kalunsa hyväilystä tavalla tai toisella, miten se miesei tajua että naisella on vastaava elin,klitoris jos joku ei vielä tajua. Onko siis jokaisen naisen joka kerta se kerrottava miehelle, vai mikä tässä on niin vaikeaa? Onko tämäjoka  kerta uusi tieto miehelle?

Vierailija
37/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen tajuaa,että mies nauttii kalunsa hyväilystä tavalla tai toisella, miten se miesei tajua että naisella on vastaava elin,klitoris jos joku ei vielä tajua. Onko siis jokaisen naisen joka kerta se kerrottava miehelle, vai mikä tässä on niin vaikeaa? Onko tämäjoka  kerta uusi tieto miehelle?

Periaatteessa asia ei ole ihan niin yksinkertainen kuin ilmaiset.

Naisen klitoris ei erektoidu niin nähtävästi kuin miehen penis. Luulisin, että miesten olisi paljon helpompi "tajuta" sormeilla naisille klittaorkku jos tämä vekotin nykisi siinä edes 5cm pitkänä, valuisi kiimalimaa jne.

Fakta on se, että biologisesti ja mekaamisesti penis ja emätin on heteroseksin ydin. Hyvin moni nainen vaatii miestä panemaan itseään kiimassa. Kuinka moni huutaa ja voihkii "mies uuh tule tähän ja hinkkaa vain nappulaa!"

Vierailija
38/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Tilastollisesti nainen saa orgasmin melkein aina itsekseen, ja melkein yhtä hyvin toisen naisen kanssa. Orgasmin saaminen sinänsä ei siis ole vaikeaa. 

Vain miehen kanssa se on vaikeaa. Onko vika sukupuolivalistuksessa, että miehet ei keskimäärin tajua miten naisen saa nauttimaan? Paneminen on siihen ehkä se huonoin keino.

Vierailija
39/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katos kun naiset ei ole mikään homogeeninen ryhmä. Onko tämä sulle uusi tieto joka ketjussa?

Vierailija
40/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katos kun naiset ei ole mikään homogeeninen ryhmä. Onko tämä sulle uusi tieto joka ketjussa?

Itse asiassa naisen fysiologinen rakenne on kaikilla kutakuinkin sama, joten miehiltä hiton huono perustelu osaamattomuudelle. Sopii vaikka kuukeloida naisten anatomiaa. Monille miehille on ilmeisesti vaikea tajuta, ettei naisen tyydyttämiseen riitä pelkkä fyysinen kiihoittaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä