Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen orgasmi on niin vaikea?

Vierailija
20.12.2022 |

Siis vaikea miehen tuottaa orgasmi naiselle. Jos olisi yhtä helppoa kuin miehellä, niin kummankaan ei tarvitsisi jäädä ilman. Nyt mies yleensä saa, nainen ei.

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten itsetunto-ongelmat vaikuttavat kaikkeen tässä yhteiskunnassa. Jatkuvaa märehtimistä, mitä joku hänestä ajattelee. Salaliittoteorioita, vainoharhaista mustasukkaisuutta, komplekseja, epäluuloisuutta ja hyökkäävää käytöstä jatkuvasta puolustuskannalla olosta johtuen. Orgasmi on ongelmista pienin.

Vierailija
102/118 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten itsetunto-ongelmat vaikuttavat kaikkeen tässä yhteiskunnassa. Jatkuvaa märehtimistä, mitä joku hänestä ajattelee. Salaliittoteorioita, vainoharhaista mustasukkaisuutta, komplekseja, epäluuloisuutta ja hyökkäävää käytöstä jatkuvasta puolustuskannalla olosta johtuen. Orgasmi on ongelmista pienin.

Totta tuokin. Ei kai nuo liene tuntemattomia miehilläkään, mutta jotenkin tuntuu että naisissa on turhan paljon tuommoisia käveleviä kompleksipesäkkeitä. Siili kävelee tien yli. "Mitä tuokin tuolla kävelemisellään tarkoitti? Enkö minä saa olla tässä olemassa, ilman että siilin tarvitsee tulla vittuilemaan? Kylläpä meni fiilikset".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kestävyys tai sen puute varmaan yksi aika merkittävä tekijä, suurin osa miehistä saavat yhdyntää niin harvoin että tosipaikan tullen kestävät alle 5 minuuttia. Toki jotkut muutenkin ovat nopeammin laukeavia kuin toiset.

Vierailija
104/118 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuossa äsken se 27sekuntia menikin. Hankalaa on, miehelle...

Vierailija
105/118 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kestävyys tai sen puute varmaan yksi aika merkittävä tekijä, suurin osa miehistä saavat yhdyntää niin harvoin että tosipaikan tullen kestävät alle 5 minuuttia. Toki jotkut muutenkin ovat nopeammin laukeavia kuin toiset.

Voisi kysyä, että mikä naisessa on vikana jos viiden minuutin höyläys ei riitä? Onko kliseisesti piuha poikki pillun ja pään välillä?

Vierailija
106/118 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos funtsitaan että seksin harrastamisen kliimaksion orkku niin miksei nainen voi räplätä itseään jo hekuman huipun tuntumaan ja siinä vaiheessa kun se on lähellä jo saavun paikalle ja alan panemaan ja lasti lentää toosaan samalla kunn naine saa orkun

helppoa 

yksikertaista

kivaa

nopeaa

siistiä

eikä itse rasitu muijan kusiränniä rassatessa

Mitäs jos ei tule silti?

Vierailija
107/118 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaajat osaa, muut ihmettelee vauvafoorumilla. Itse olen ollut lähinnä kade naisille, kun saavat niin helposti ja vielä monta kertaa.

Tämä. Ja tähän sellainen näkökulma, että meillä nainen haluaa seksiä noin kerran viikossa ja sillä kerralla orgasmeja saa niin paljon kuin kestää, niin JOS nainen ei ymmärtäisi sitä, että minä haluan yhden orgasmin joka päivä, niin minun halu tyydyttää nainen kokonaisvaltaisesti laskisi pakostakin. Kyse ei mielestäni ole pelkistä miesten taidoista, vaan myös naisten ymmärtämättömyydestä miehen seksuaalisuutta kohtaan. Kumpi oli ensin muna vai kana, on täysin turha keskustelu jos et tee osaasi.

Vierailija
108/118 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset eivät saa yhdynnässä vaikka olisi isokin jortikka. Ei vaikka mies kuinka kihnuttaa lantiotaan tai hiplaa klitorista sormella. Tarvitaan tuhti värisevä tekopenis ja pehmeä kieli kaveriksi. Kyllä lähtee..nimittäin;-)

Vierailija
109/118 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaajat osaa, muut ihmettelee vauvafoorumilla. Itse olen ollut lähinnä kade naisille, kun saavat niin helposti ja vielä monta kertaa.

Tämä. Ja tähän sellainen näkökulma, että meillä nainen haluaa seksiä noin kerran viikossa ja sillä kerralla orgasmeja saa niin paljon kuin kestää, niin JOS nainen ei ymmärtäisi sitä, että minä haluan yhden orgasmin joka päivä, niin minun halu tyydyttää nainen kokonaisvaltaisesti laskisi pakostakin. Kyse ei mielestäni ole pelkistä miesten taidoista, vaan myös naisten ymmärtämättömyydestä miehen seksuaalisuutta kohtaan. Kumpi oli ensin muna vai kana, on täysin turha keskustelu jos et tee osaasi.

Joo..meillä sekstaillaan kerran viikossa. Vaimo tulee niin monta kertaa etten välitä laskea. Siis todella vahvoja orgasmeja ja niin monta kertaa kuin haluaa (lopetan pyynnöstä, joskus kiusallani jatkan yhden O verran kiellon päälle). Minä taasen tulen tasan yhden kerran. No ei ainakaan valita että hänen tarpeita ei huomioida. Onpahan ainakin alkuviikon vähemmän kireänä

Vierailija
110/118 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo..meillä sekstaillaan kerran viikossa. Vaimo tulee niin monta kertaa etten välitä laskea. Siis todella vahvoja orgasmeja ja niin monta kertaa kuin haluaa (lopetan pyynnöstä, joskus kiusallani jatkan yhden O verran kiellon päälle). Minä taasen tulen tasan yhden kerran. No ei ainakaan valita että hänen tarpeita ei huomioida. Onpahan ainakin alkuviikon vähemmän kireänä

Näinhän se meilläkin menee. Kerran viikossa yhteistä seksiä, niin että vaimo saa kerta kaikkiaan tarpeeksi ja hiukan liikaakin, ja minä tietenkin vain kerran siihen lopuksi kun hän kirittää minut loppuun. Itse sitten tyydytän itseni kerran tai pari viikolla, mikä kyllä sinänsä sopiikin kuvioon ihan hyvin, koska muutama päivä aina ollaan eri paikkakunnilla.

Minua tuo ei sinänsä mitenkään haittaa, koska olen oppinut ottamaan omastakin kivasta maksimaalisen ilon irti, vaikka itse sanonkin. Vaimo ei kuitenkaan tunnu oikein tajuavan sitä pientä eroa. Ihmettelee vaan huvittuneena että taasko siellä muka ollaan kulli kovana kun laitan viikolla seksiviestiä menemään kun itseä alkaa taas panettaa.

Vierailija
111/118 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio suosii nopeasti laukeavia miehiä.

Ei ehdi villieläin tai kilpakosija kimppuun.

Biologian kannalta mitä nopeammin mies laukeaa sen parempi.

Vierailija
112/118 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös myös ollut niin että orgasmi auttaa hedelmöittymisessä? Ainakin kiihottuminen auttaa (kosteus).

Toisaalta on myös näitä vähemmän romanttisia tutkimustuloksia. Että naaras voihkii houkutellakseen paikalle muita uroksia. Ja että terskan erikoinen muoto johtuu siitä että yksi sen tehtävistä on pumpata ulos kilpakosijan spermaa. Think about it.

Vierailija
113/118 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi kysyä, että mikä naisessa on vikana jos viiden minuutin höyläys ei riitä? Onko kliseisesti piuha poikki pillun ja pään välillä?

En koe orgasmin olevan vaikeasti saavutettava, jos koen kumppanin kiihottavaksi ja läsnä on hellyys sekä kontakti. Minuuttikin on tarpeeksi, jos kemiat osuvat yksiin. 

Vinkiksi heille, jotka tuskailevat miksei nainen saa, niin kannattaa muistaa, että penetraatio itsessään ei välttämättä takaa orgasmia, sillä anatomia (klitoriksen sijainti) liittyy siihen tarvitaanko muutakin stimulaatiota, kuin yhdyntä. Juu ja kyllä esileikillä on suuri merkitys siihen nauttiiko vai ei. Siis virittäminen. Silloin jos lähestyy seksiä ainoastaan pumppaamisnäkökulmasta ja oma nautinto etusijalla, niin lähtökohta on jo vinksallaan. Esimerkiksi, jos tahtoo suuseksiä, niin silloin on parempi asennoitua niin, että sitä myös antaa kumppanille, jos hän siitä nauttii. Itsekkyys harvemmin toimii seksin saralla.

Yksilöllisiä eroavaisuuksia varmasti löytyy, joten en nyt puhu jokaisen naisen puolesta vaan omasta kokemuksesta.

Vierailija
114/118 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei evoluutiolla ole mitään tekemistä eksin kanssa. Miksi miehet käyttävät kondomeja? Miksi naiset e-pillereitä?

Eiköhän  ihmiset pyri  saamaan nautintoa ensisijaisesti seksistä.Joskus harvoin tehdään lapsia tarkoituksella, silloinkin kai nautinto ensisijalla.

Muistan kun itse tehtiin 2 lastame, niin kyllä siinä oli hirveä himo ja nautinto sen mukainen...kauniita ja fiksuja muuten tulikin, ja ihan heti laakista.

Vierailija
115/118 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei evoluutiolla ole mitään tekemistä eksin kanssa. Miksi miehet käyttävät kondomeja? Miksi naiset e-pillereitä?

Eiköhän  ihmiset pyri  saamaan nautintoa ensisijaisesti seksistä.Joskus harvoin tehdään lapsia tarkoituksella, silloinkin kai nautinto ensisijalla.

Muistan kun itse tehtiin 2 lastame, niin kyllä siinä oli hirveä himo ja nautinto sen mukainen...kauniita ja fiksuja muuten tulikin, ja ihan heti laakista.

Johan vitsin murjaisit....! Vai ei evoluutiolla ole mitään tekemistä seksin kanssa? Ihminen on evoluution tuote, ja ihmisten seksi/lisääntyminen palvelee ihmissuvun selviytymistä ja menestystä. Toisilla eläinlajeilla evoluutio on mennyt taas niille lajeille parhaimman mukaan, niitten lajien seksi mukaanlukien.

Vierailija
116/118 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos funtsitaan että seksin harrastamisen kliimaksion orkku niin miksei nainen voi räplätä itseään jo hekuman huipun tuntumaan ja siinä vaiheessa kun se on lähellä jo saavun paikalle ja alan panemaan ja lasti lentää toosaan samalla kunn naine saa orkun

helppoa 

yksikertaista

kivaa

nopeaa

siistiä

eikä itse rasitu muijan kusiränniä rassatessa

Mitäs jos ei tule silti?

sitten vatkaus on jäänyt lian kauaksi arvioidusta kliimaksista mutta mikä estää räpläämästä siinä samalla kun painaa, itsellä ei käsi yllä enää koulutuksen tässä vaiheessa etukautta klitalle kuten 30v sitten

miksiköhän? lyheneekö kädet minulla kun ikää tulee vai mikä on ?

Vierailija
117/118 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen tarvitse orgasmiaan saada MIEHEN TAVALLA, se on vain  myytti joka iskostunut joidenkin päänuppiin.

Antakaa jo vihdoin meidän saada tavalla, joka meille ominaisin ja helpoin.

ENKÄ ole kieltämässä ketään saamasta muilla tavoin; kuten parhaiten haluaa ja saa.

Miksi sä kommentoit sitten aina tyyliin "yöks" kun mä kerron mun tavastani saada orkun?

Vierailija
118/118 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen tarvitse orgasmiaan saada MIEHEN TAVALLA, se on vain  myytti joka iskostunut joidenkin päänuppiin.

Antakaa jo vihdoin meidän saada tavalla, joka meille ominaisin ja helpoin.

ENKÄ ole kieltämässä ketään saamasta muilla tavoin; kuten parhaiten haluaa ja saa.

Miksi sä kommentoit sitten aina tyyliin "yöks" kun mä kerron mun tavastani saada orkun?

Koska sun tapasi on vääränlainen.

Ainoastaa SE yksi tapa on oikea. Jos ei muulla tavalla saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan