Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen orgasmi on niin vaikea?

Vierailija
20.12.2022 |

Siis vaikea miehen tuottaa orgasmi naiselle. Jos olisi yhtä helppoa kuin miehellä, niin kummankaan ei tarvitsisi jäädä ilman. Nyt mies yleensä saa, nainen ei.

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministinainen haluaa tuntea sisäistä tuskaa ja tuottaa sitä muillekin. Siksi naisen orgasmi on niin vaikea.

Vierailija
42/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Totta ja *hassua?hullua* (21.12/2022) ..nykyään kaikki on liian helppoa. Kaikesta on tullut liian pehmeää ja kivutonta. Maapallo voisi oksentaa ulos kuolleet ja taivaalta vois sataa verta ja me vaa kohauttaisimme olkapäitämme. *sinäkin?(brutukset.siellä)jossai*

..Eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen tajuaa,että mies nauttii kalunsa hyväilystä tavalla tai toisella, miten se miesei tajua että naisella on vastaava elin,klitoris jos joku ei vielä tajua. Onko siis jokaisen naisen joka kerta se kerrottava miehelle, vai mikä tässä on niin vaikeaa? Onko tämäjoka  kerta uusi tieto miehelle?

Katos kun naiset ei ole mikään homogeeninen ryhmä. Onko tämä sulle uusi tieto joka ketjussa?

Itse asiassa naisen fysiologinen rakenne on kaikilla kutakuinkin sama, joten miehiltä hiton huono perustelu osaamattomuudelle. Sopii vaikka kuukeloida naisten anatomiaa. Monille miehille on ilmeisesti vaikea tajuta, ettei naisen tyydyttämiseen riitä pelkkä fyysinen kiihoittaminen.

Mutta ei voida myöskään vaatia mieheltä sitä, että on koko viikon siivonnut ja huushollannut, käynyt kaupassa ostosilla, halaillut ja leperrellyt tv:n ääressä etc... Sitten vasta on nainen henkisesti valmis orgasmiin, on "haluttu" olo.

Vierailija
44/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko nyt sitten puhtaasti yhdyntäorgasmeista vai ihan kaikista. Mun on vaikee sisäistää miksi orgasmi olisi vaikea naiselle, kyllähän valtaosa meistä naisista itsetyydyttää ja tietää miten saada. Sama juttu ujutetaan sitten seksiin.

Uskaltaisin väittää että lähes kaikki naiset saa klitoriksen kautta orgasmin eikä siihen oikeasti mene edes montaa minuuttia. Jos ei vaan onnistu miehen tekemänä niin omaa kättä vähän apuun, pääasia että saa orgasmin jos sen haluaa. Tyyli vapaa. Miksi mystifioida normaalia asiaa.

Vierailija
45/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen tajuaa,että mies nauttii kalunsa hyväilystä tavalla tai toisella, miten se miesei tajua että naisella on vastaava elin,klitoris jos joku ei vielä tajua. Onko siis jokaisen naisen joka kerta se kerrottava miehelle, vai mikä tässä on niin vaikeaa? Onko tämäjoka  kerta uusi tieto miehelle?

Katos kun naiset ei ole mikään homogeeninen ryhmä. Onko tämä sulle uusi tieto joka ketjussa?

Itse asiassa naisen fysiologinen rakenne on kaikilla kutakuinkin sama, joten miehiltä hiton huono perustelu osaamattomuudelle. Sopii vaikka kuukeloida naisten anatomiaa. Monille miehille on ilmeisesti vaikea tajuta, ettei naisen tyydyttämiseen riitä pelkkä fyysinen kiihoittaminen.

Mutta ei voida myöskään vaatia mieheltä sitä, että on koko viikon siivonnut ja huushollannut, käynyt kaupassa ostosilla, halaillut ja leperrellyt tv:n ääressä etc... Sitten vasta on nainen henkisesti valmis orgasmiin, on "haluttu" olo.

Luettelemasi aktiviteetit kuuluu normaaliin elämään itsestäänselvyyksinä. Ottamatta kantaa vaatiiko naisen orgasmi tuollaista, onhan noi nyt ihan perusjuttuja kaikki. Mikä niissä on niin vaikeaa? Tuollaistahan elämä on; käydään kaupassa ja lojutaan sohvalla.

Vierailija
46/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt sen vaikeampaa ole kuin, että mies vaivautuisi joskus edes yrittämään tyydyttämään naisensa, sen sijaan että tyydyttää itsensä naiseen.

Vierailija
47/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt sen vaikeampaa ole kuin, että mies vaivautuisi joskus edes yrittämään tyydyttämään naisensa, sen sijaan että tyydyttää itsensä naiseen.

Miksi sinä et tyydytä itseäsi miehellä? Miksi odotat olevasi saamapuolella?

Mies tyydyttää ensin itseänsä naisella ja sen jälkeen itsellään naisensa, kuulostaako tasapuoliselta?

Vierailija
48/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäävätkö miehet, etteivät naiset enää halua yhdyntää,jos mies ensin tyydyttää naisen ihan suulla tai käsin?

En voi kaikkien puolesta puhua, mutta ainakin itse pidän silti yhdynnästäkin, mutta ei minun tarvitse siinä hampaat irvessä yrittää orgasmia saada..ja eikö se ole miehellekin parempi yhtyä naiseensa sitten kun tämä jo saanut? Oma mies ainakin niin sanoo.

Ei naisen tarvitse orgasmiaan saada MIEHEN TAVALLA, se on vain  myytti joka iskostunut joidenkin päänuppiin.

Antakaa jo vihdoin meidän saada tavalla, joka meille ominaisin ja helpoin.

ENKÄ ole kieltämässä ketään saamasta muilla tavoin; kuten parhaiten haluaa ja saa.

Vierailija
49/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen aina ihmetellyt. Mies voisi edes ajatella vähän pidemmälle kuin sen hetkistä tilannetta. On miehen oma etu mitä enemmän antaa naiselleen nautintoa sen useammin ja varmemmin nainen haluaa uudestaan. Oli sitten oma nainen tai vieras. Tulee positiivinen kierre ja saa pillua ja saa helpommin naiselta kaikkea muutakin vastavuoroisesti. Tämä ollut omakin mottini, pillua on saatu ja suikkareitakin loppuun asti aina kun olen halunnut.

Tosin vielä vähemmän ymmärrän miehiä, että miksi he jättää kokematta naisen orgasmin ja kiiman. Eihän siinä ole mitään järkeä, että nainen jää kylmäksi? Ei tunne pillun sykkimistä ei mitään naisen kiimasekoiluja. Sormien puristelu joo suuseksiorgasmissaan on ihan taivaallista kokea, yhdyntäorgasmista puhumattakaan. Eikä huonoa ole orgasmit saaneen naisen vastarakkaus seksin jälkeen. Jo se yksistään saa tuottamaan orgasmeja.

Vierailija
50/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun miksei nainen saa taskuparkkiin,se vaan ei onnistu onnettomilta

Vierailija
51/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäävätkö miehet, etteivät naiset enää halua yhdyntää,jos mies ensin tyydyttää naisen ihan suulla tai käsin?

En voi kaikkien puolesta puhua, mutta ainakin itse pidän silti yhdynnästäkin, mutta ei minun tarvitse siinä hampaat irvessä yrittää orgasmia saada..ja eikö se ole miehellekin parempi yhtyä naiseensa sitten kun tämä jo saanut? Oma mies ainakin niin sanoo.

Ei naisen tarvitse orgasmiaan saada MIEHEN TAVALLA, se on vain  myytti joka iskostunut joidenkin päänuppiin.

ENKÄ ole kieltämässä ketään saamasta muilla tavoin; kuten parhaiten haluaa ja saa.

No luulisi että naiset kertoo miten haluavat. Vaimo halusi ja sai ekat vuosikymmenet enimmäkseen yhdynnöissä. Mutta aina välillä kun hän tai minä tunsin, että orgasmi oli tiukassa sormetin ja nuolin loppuun asti. Siitä sitten pienen kaluni imuttelun jälkeen yhdyntään. Vanhemmiten tilanne kääntyi päinvastaiseksi ja vaimo halunnut ensin suuseksillä. Minulle ihan sama, hyvää vaihtelua. Nauttinut aina pillun nuolemisesta ja kiusaamisesta. Elämän suola, varsinkin kun saa työntyä sen jälkeen saaneeseen odottavaan pilluun.

Vierailija
52/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei naisen kannata raskausriskin takia ryhtyä yhdyntään, ellei saa siitä sitä tyydytystä.

Vierailija
53/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villirotukotikissa kirjoitti:

Mä oon ajatellut ero

n miehen ja naisen orgasmin helpoudessa pohjautuvan siihen perustavanlaatuiseen eroon, että "luonto" opettaa miehen kropan saamaan orgasmin, kun taas naisen tarvitsee opetella se taito itse.

Tarkoitan siis sitä, että murrosiästä lähtien pojan/ miehen kroppa alkaa tuottaa siittiöitä, ja siemenvarastoissa on rajallisesti tilaa, joten niitä tarvitsee välillä tyhjentää. Jos siemensyöksyä ja siihen yleensä liittyvää orgasmia ei tuota tarkoituksellisesti seksin tai masturboinnin keinoin, niin siemensyöksy tapahtuu jossain vaiheessa nukkuessa. (Jos oon ymmärtänyt oikein tän osan miehen fysiologiaa, omakohtaista kokemusta asiasta ei ole.)

Murrosiässä, kun siittiöiden tuotanto on alkanut, ja jos poika ei ole itse tutkimalla löytänyt masturboimista ja orgasmin saamista, niin luonto on järjestänyt siemensyöksyt alkamaan märillä unilla, ettei kivekset räjähdä. Siemensyöksyihin liittyy tavallisesti orgasmi. (Toki nämä kaksi ovat myös erotettavissa toisistaan.) Näinollen ymmärtääkseni lähes kaikki tavalliset, terveet miehet saavat silloin tällöin orgasmeja (jotain poikkeustapauksia löytynee aina).

Naisilla ei tällaista "automaattijärjestelmää" ole. Vaan naisten tarvitsee itse löytää omat orgasminsa. Eli tavallinen, terve aikuinen nainen ei välttämättä ole koskaan kokenut orgasmia.

Toki, kumppani voi auttaa naista löytämään keinoja saada orgasmeja ja auttaa laukeamaan helpommin yms.

Mutta mielestäni oleellista on se, että tilanteessa, jossa mies ja nainen aloittavat seksiä sisältävän suhteen, riippumatta ihmisten iästä ja aiemmista kokemuksista, on lähes varmaa, että mies on tottunut saamaan orgasmeja. Kun taas naisilla hajonta on hyvin laajaa. Joku tuntee oman kroppansa ja nautintonsa todella hyvin ja saa orgasmeja helposti. Toisessa ääripäässä on naisia, jotka eivät ole koskaan saaneet orgasmia. Perustan tämän käsitykseni lukemani lisäksi elämän varrella kuulemiini naisten omakohtaisiin kertomuksiin.

Siittiöt jotka eivät pääse purkautumaan ulos hajoavat miehen elimistöön.

Vierailija
54/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitkaa miehenne tarkemmin, niin ei ole orkkupulaa.

Tosin osa naisista ei saa vaikka kuka sirkusmestari olisi puikoissa. Niillä on jokin piuha poikki pillun ja pää väliltä.

Piuha on poikki pään ja munan välillä miehillä jotka eivät osaa tyydyttää naistaan. Miehellå ei ole mitään muuta tarjota naiselle eikä sitä edes osaa. Noloa.

Vierailija
55/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea se on miehenkin orgasmi, kun nainen lopettaa seksin. Ihan sama,ja toimii molemmin puolin.

(jos ei tyydytä sitten itsensä)

Vierailija
56/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen orgasmi ei ole lainkaan vaikea, jos hän tuntee suurta vetoa mieheen. Mutta sen lisäksi heittäytyäkseen nainen tarvitsee tietyn luottamuksen tunteen. Sekä fyysisesti, että vapauden olla oma aito itsensä.

t: se mies joka uhmaa kaikkia tutkimustuloksia naisten vähäisistä yhdyntäorgasmeista.

Vierailija
57/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevon kukkua. Olen tuntenut valtavaa intohimoa mieheen, ja vaikka kuinka hällä iso kalua ja kunnon otteet, ei se orgasmi tule silläkalulla. Toiveajattelua.

Miksi tätä tuputetaan naisille!

Vierailija
58/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmit tulevat erittin helposti muilla tavoin,ja kovaa tulevatkin: nuolemalla,sormetuksella tai yhdistelmillä  - eli pano ja sormet! AAAH

Vierailija
59/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevon kukkua. Olen tuntenut valtavaa intohimoa mieheen, ja vaikka kuinka hällä iso kalua ja kunnon otteet, ei se orgasmi tule silläkalulla. Toiveajattelua.

Sori vaan, mutta kuulostat enemmän takakireältä yhden asian jankuttajalta, kuin avoimin mielin seksin pyörteisiin heittäytyjältä.

Vierailija
60/118 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee panemalla niin silloin tulee. Miksi sinä aina tuputat omaa tapaasi ainoana oikeana? Eikö jokainen nyt saa antaa ja ottaa orgasmit sillä tavalla kuin omalla ja kumppanin kohdalla toimii?

Eihän kukaan ole sinuakaan mihinkään tiettyyn tapaan yrittänyt pakottaa, ainoastaan yrittänyt saada sinut uskomaan, että on muunkinlaisia naisia kuin sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme