Miksi selvännäkijät eivät pysty selvittämään murhia jos ne kerran pystyy kommunikoimaan kuolleiden kanssa?
Miksi ne ei kysy kuolleelta suoraan että kuka sinut tappoi jos ne pystyy hankkimaan muita tietoja kuolleelta.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Usein meediot saa pelkkiä etunimiä jotka voi olla vähän sinnepäin. Nimet yleensäkin voi olla vaikeita kuulla. Se edellyttää jo tosi vahvoja mediaalisia taitoja. Sitten pitäisi vielä ne todisteet saada että niin on.Viestit tulevat selväaistien kautta, tuntemusten, ajatusten ym kautta, esimerkiksi selväkuulo ei kaikilla ole vahvin.
Joo ja henkimaailmassa ei nimellä ole niin suurta merkitystä kuin tällä puolella. Siellä henkipersoonallisuus itsessään erottuu toisista samanlaisista henkenä, nimet kuuluvat tänne materian puolelle ja yhteen elämistä.
Meedio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa olen koittanut kysellä, onko Lapualta kadonnut Rasmus jo henkimaailmassa. Saan vain mieleeni kuvan jostakin kaarisillasta, jossa on ristikkoiset kaiteet. En tiedä, miksi näin. Mutta Rasmus itse ei selkeästi vastaa tai tule, eli en tiedä, onko hän vai eikö ole siellä puolella.
Meedio
Tämä poika on joko kuollut tai elossa? Siis vau. Olethan viranomaisille kertonut tämän tiedon?
No kirjoitin juuri, että hän ei vastaa/tule. Minun pitäisi asitia hänen persoonansa, mutta en aisti.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa olen koittanut kysellä, onko Lapualta kadonnut Rasmus jo henkimaailmassa. Saan vain mieleeni kuvan jostakin kaarisillasta, jossa on ristikkoiset kaiteet. En tiedä, miksi näin. Mutta Rasmus itse ei selkeästi vastaa tai tule, eli en tiedä, onko hän vai eikö ole siellä puolella.
Meedio
Tämä poika on joko kuollut tai elossa? Siis vau. Olethan viranomaisille kertonut tämän tiedon?
No kirjoitin juuri, että hän ei vastaa/tule. Minun pitäisi asitia hänen persoonansa, mutta en aisti.
M
Jos Rasmus ei vaan ole henkevä tyyppi? Huono heitto, myönnän. Mutta henkihän on energiaa ja energian säilymislainkin mukaan se ei häviä. Eli jos elävänä on henkeä, sitä on kaiketi kuoltuaankin.
Demonit siellä vaan huijaa pölkkypäitä ja nauraa katketakseen.
Suvussa on näkijöitä. Ootin viime talvena valoissa vihreitä. Ohi ajoi pieni kottero josta kuului hyytävää kiljuntaa. Yöllä näin ennen nukahtamista pätkän metsätiestä. Hirvittää suvun kyvyt.
Sielua ei ole. Joten höpönpöppöä koko juttu. Jos poliisi tai oikeuslaitos luottaa meedioihin yhtähyvin voisi vaikka käyttää piilotettuja muistoja löytäviä lähihoi..eiku terapeutteja tai valheenpaljastuskojetta todisteena.
Vierailija kirjoitti:
Osa pystyy. Australiassa ja Usassa on muutamia. Taitaa olla myös UK:ssa. Osalla ei ole pääsyä tietoihin, silloin siihen voi olla jokin syy miksi tietoa ei saa. Eri asia mikä on oikea tieto ja yleensä etsitään todisteita, aina ei jää todisteita, jäännökset kyllä.
USA:ssa on joissakin rikostapauksissa pyydetty selvänäkijöiden apua. Sarjamurhaaja John Gacyn tapauskessa selvänäkijä oli "aistinut" jotakin mikä liittyi tapahtumiin, mutta se ei muistaakseni johtanut murhien selviämiseen.
Viestit kulkevat aina tulkinnan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Sielua ei ole. Joten höpönpöppöä koko juttu. Jos poliisi tai oikeuslaitos luottaa meedioihin yhtähyvin voisi vaikka käyttää piilotettuja muistoja löytäviä lähihoi..eiku terapeutteja tai valheenpaljastuskojetta todisteena.
Kyl yks tutkija koitti spirit boxilla kysellä. Youtubessa video.
kiva olis uskoa kaikkeen mahottoman jännään. kuitenki sen verran havaintoja kaiken maailman sutkeista ja sen verran vähäiset havainnot (olemattomat) mistään oikeasta että joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meedio
M
Jos Rasmus ei vaan ole henkevä tyyppi? Huono heitto, myönnän. Mutta henkihän on energiaa ja energian säilymislainkin mukaan se ei häviä. Eli jos elävänä on henkeä, sitä on kaiketi kuoltuaankin.
Juuri näin. Ja siksi toivonkin, että Rasmus on vielä tällä materian puolella, kun en häntä henkenä aisti. :)
M
Mistä te meediot tiedätte, että saatte juurikin oikeaa tietoa?
No siinä on sellainen juttu että kun se henki pääsee kehostaan niin sitä ei enää kiinnosta se keholle tapahtunut. Näin olen itse ajatellut syyksi että miksi ei näy. Enemmän henget haluavat välittää tällä puolen oleville rakkautta ja viisautta, ei junnata yhdessä lyhyessä hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
No, meedioilla on monia tekosyitä tähän. Oikea syy on, että koko touhu on performanssia. Valtaosa meedioista ja asiakkaista tuskin tosissaan uskovat saavansa yhteyden kuolleisiin. Se on viihdettä, kuoleman käsittelyä ja yhteistä leikkiä siinä missä sarjakuviin tai cosplayhin eläytyminen.
Sitten on se pieni osa, joka tosissaan uskoo ja joita edesvastuuttomien esiintyjien on helppo käyttää hyväkseen, pääasiassa taloudellisesti.
Kyllä on huijareitakin. Törkeää vedätystä pitäisi suitsia, ei ihmisiä saa kusettaa - varsinkaan vähän reppanoita.
Ja jos asialla tienaa ja on p a k k o nähdä asiakkaalle jotakin, niin voin kuvitella, että aina ei välttämättä näe mitään ja päätyy valehtelemaan tai puhelemaan ympäripyöreitä. Itse en pysty pakolla saamaan/aistimaan mitään, ne tulee jos tulee ja niin selkeästi kuin on tarpeen. Mutta käskien ei onnistu.
Toki on sellaisia, joilla on pitkälle kehittyneet kyvyt ja he tosiaan näkevät (olen kokenut). Mutta ei hekään varmaan niin tarkasti kaikkea aina tiedä, koska kyse on aistimisesta eli näkymä, kuuleminen, tunne, uni jne.
Käsitykseni mukaan tällä kyvyllä ei saa keulia tai ylpistellä, se otetaan muuten pois. Se on lahja ja sitä pitää käyttää hyvään Ja sama pätee rahamaksuun: pyyteettömän avun saanut saa maksaa jos itse tahtoo, mitä tahtoo. Näkijä ei pyydä palkkaa, avunanto itsessään on näkijälle palkkio.
M
Vierailija kirjoitti:
No siinä on sellainen juttu että kun se henki pääsee kehostaan niin sitä ei enää kiinnosta se keholle tapahtunut. Näin olen itse ajatellut syyksi että miksi ei näy. Enemmän henget haluavat välittää tällä puolen oleville rakkautta ja viisautta, ei junnata yhdessä lyhyessä hetkessä.
Totta, keho on kuin vanha vaate UFF:in laatikossa. Ei se enää henkenä kiinnosta. Ja ei ne henget hautuumaallakaan parveile. Yhtä vähän hauta kiinnostaa heitä kuin eläessäänkin. He ovat rakkaitaan auttamassa, kyllä!
M
Kyllä ne henget olemassa ovat. Mutta. Jumala kieltää ottamasta yhteyttä henkiin,sanoo jopa raamatun mukaan että noitanaisen älä anna elää. Se on siis jumalan tahdon vastaista että kysyy hengiltä neuvoa tälläisessäkin tärkeässä ja vakavassa asiassa. Siksi suoraa vastausta ei anneta,se on kielletty jumalan toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te meediot tiedätte, että saatte juurikin oikeaa tietoa?
Omasta puolestani vastaan, että palautteesta.
Enkä minä ainakaan tiedä kuin sen sillä hetkellä näkemäni asian ja kerron sen. En minä sillä hetkellä t i e d ä, onko se näin. Näen vaan näkymän tai unen (poikkeava) ja kerron sen edelleen. Kun olen sanonut asiani kohteelle, hän kertoo myöhemmin, että näin se oli/niin se meni. Tai jos se tieto/viesti koskee itseäni, tajuan tapahtuman hetkellä, että tätä se tiesi.
Enkä minä tiedä, mistä tämä tieto tulee. Ei se ainakaan mistään pahasta tule, vaikka ääriuskovaiset aina niin väittävät. Rakkauden tunne on voimakas, joten hyvästä lähteestä se on. Enkä minä sitä pahaan käytä. Jos koen, että kohde ei halua tietää tai pitää sitä aivan höpönä, en kerro mitään - annan hänelle oman vapauden valita. Ikäviä asioita (kuolemat) en aina välttämättä edes halua kertoa.
M
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään miten luotettavia selvänäkijät
ovat.
Ennustukset ovat tasoa:
"Tapaat pitkän ja tumman miehen."