Miksi selvännäkijät eivät pysty selvittämään murhia jos ne kerran pystyy kommunikoimaan kuolleiden kanssa?
Miksi ne ei kysy kuolleelta suoraan että kuka sinut tappoi jos ne pystyy hankkimaan muita tietoja kuolleelta.
Kommentit (136)
Eniten minua ihmetyttää, etteivät he osaa ennustaa edes menneisyyttä.
Muutaman kerran tällä palstalla on pyörinyt ennustaja, joka on luvannut vastata kysymyksiin. Olen kysynyt, missä kaupungissa vanhempani tapasivat toisensa ensimmäisen kerran vuosikymmeniä sitten. En ole saanut edes väärää vastausta.
Luulisi, että menneisyyttä olisi helppo "ennustaa".
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät näe lottonumeroita etukäteen?
Jos osaisin selvänähdä, alkaisin ensin lotota, ja sitten ostaisin voittorahoilla sitä pörssiosaketta, joka nousee eniten vuonna 2023.
" Jumala kieltää ottamasta yhteyttä henkiin,sanoo jopa "
Henkimaailmasta tullaan aina vapaaehtoisesti ja omasta halusta. Kanavaksi voi asettua mutta ketään ei voi siellä hakea tai tilata istuntoon.
Selvänäkijä = näkee vision, unen tai saa jonkun aistin kautta Tiedon jostakin asiasta. Että se asia on näin tai tulee tapahtumaan näin. Ei välttämättä tiedä pitkää tapahtumakulkua, vaan saa pääviestin eli lopputuleman. Esim. Erkki kuolee, kun puissa on juhannuslehti (l. keskikesällä).
Meedio = kommunikoi henkimaailmaan menneiden kanssa, kuvailee hengen persoonan, kertoo vastaanottajalle viestejä l. vastaanottaja voi keskustella kuolleen tuttunsa kanssa meedion kautta.
Osa näkijöistä on joko tai, jotkut molempia. Osalla on parantajan kyky. Tapa saada tietoa vaihtelee; osalla tieto tulee aina samalla tavalla ja joillakin kaikin mahdollisin aistein.
Ja näitä kykyjä on useimmilla ihmisillä, mutta he eivät vain niistä puhu, niitä käytä tai niihin usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä näkijät eivät näe omaan elämäänsä liittyviä asioita juurikaan - eivät ainakaan sellaisia, että niistä saisi jotain hyötyä esim. lottovoiton muodossa. Heidän tehtävänsä on palvella muita näkijänlahjojensa avulla.
Kuka sen tehtävän heille on määritellyt? Onko heillä joku työnantaja, joka on laatinut heille säännöt?
Kyllä ne joskus pystyykin. Poliisi ja armeijakin käyttää näkijöitä. Mutta selvänäkijä ei välttämättä näe niin millintarkkaan. Ja se joka kommunikoi kuolleiden kanssa on meedio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä näkijät eivät näe omaan elämäänsä liittyviä asioita juurikaan - eivät ainakaan sellaisia, että niistä saisi jotain hyötyä esim. lottovoiton muodossa. Heidän tehtävänsä on palvella muita näkijänlahjojensa avulla.
Kuka sen tehtävän heille on määritellyt? Onko heillä joku työnantaja, joka on laatinut heille säännöt?
Se on universumin voima. Jotkut vain ovat lahjakkaita. Lähitulevaisuudessa tämä tullaan ymmärtämään ihan normaalina juttuna. Ihmiset vain sekoittavat uskonnot tähän asiaan.
"Kuka sen tehtävän heille on määritellyt? Onko heillä joku työnantaja, joka on laatinut heille säännöt?"
Kyllä se ihmisen oma valinta on että haluaako lähteä henkiselle tielle ja alkaa kehittämään omaa herkkyyttään ja mahdollisia lahjoja vai keskittyykö vain maallisiin asioihin. Henkimaailma ei harrasta lyhytaikaisia työsuhteita ja kehittyminen on hidasta. Pitää oppia työskentelemään omien henkioppaiden kanssa ja monet ovat sopineet että tiettyjä asioita ei tuoda esim jonkun kuolema.
No miksei se näkijä sitten palvele sitä jotain toista henkilöä vaikkapa tämän köyhyydessä ja kerro hänelle seuraavan viikon lottonumerot?
Jos kerran itse ei "saa" hyötyä "lahjoistaan" mitenkään. Hyödyttäisi sitten niitä muita.
Sen verran muistan, kun nuorena ja tyhmänä kävin erilaisten selvänäkijöiden ja meedioiden luona, että joka ikinen heistä pyysi rahan "palvelustaan." Heillä oli oikein taksat määritelty. Ja jos ei ollut, niin sanoivat, että anna mitä tahdot, se on vapaaehtoista, mutta kuitenkin antoivat ymmärtää, että olisi syytä maksaa.
Oli sen hetken tunnetuimpia tapauksia, kuin myös joitakin vähemmän tunnettuja jne.
Yksi aviopari oli transsimeedioita ja kertoilivat ihmisille kaikenlaisia asioita, loppujen lopuksi ei mitään oikeata tietoa kenellekään. Heistäkin kirjoitettiin siihen aikaan lehdissä paljon juttuja, olivat arvostettuja sillä alalla. Huijasivat, sori vaan mutta huomasin. Ei siinä missään transsissa oltu.
Lopetin ajoissa moiset hömpötykset. Ihan rahan taivaan tuuliin heittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sama "työnantaja" joka meille kaikille on tehtävämme tässä elämässä antanut.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa olen koittanut kysellä, onko Lapualta kadonnut Rasmus jo henkimaailmassa. Saan vain mieleeni kuvan jostakin kaarisillasta, jossa on ristikkoiset kaiteet. En tiedä, miksi näin. Mutta Rasmus itse ei selkeästi vastaa tai tule, eli en tiedä, onko hän vai eikö ole siellä puolella.
Meedio
Sama.unta nähnyt pyörästä ja vihaisesta miehestä,joka pyörän halusi ostaa.hyppäsi kyytiin,menivät mäkeä alas,kohti tanssilattian/terassin tapaista lavaa.uskon Rasmuksen olevan elossa.
Lottonumerot ovat täysin sattumaa. Hankala kuvitella että mikään yliaistillinenkaan havainnointi niitä voisi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Lottonumerot ovat täysin sattumaa. Hankala kuvitella että mikään yliaistillinenkaan havainnointi niitä voisi nähdä.
Ainakin ulkomailla on ollut useampikin tapaus, jossa henkilö on nähnyt lottonumerot unessa, kirjoittanut ne ylös ja tehnyt rivin niitä käyttäen voittaen päävoiton. Ihan samaa yliaistillisuutta kuin esim. enneunet, joissa nähdään tulevat tapahtumat.
Vierailija kirjoitti:
"Kuka sen tehtävän heille on määritellyt? Onko heillä joku työnantaja, joka on laatinut heille säännöt?"
Kyllä se ihmisen oma valinta on että haluaako lähteä henkiselle tielle ja alkaa kehittämään omaa herkkyyttään ja mahdollisia lahjoja vai keskittyykö vain maallisiin asioihin. Henkimaailma ei harrasta lyhytaikaisia työsuhteita ja kehittyminen on hidasta. Pitää oppia työskentelemään omien henkioppaiden kanssa ja monet ovat sopineet että tiettyjä asioita ei tuoda esim jonkun kuolema.
Mutta jostain he on saaneet sen tehtävän palvella muita ihmisiä? Mistä? Ihan itse ovat keksineet, että minäpä alan tällä tavalla palvella?
Eikö ole aika uskaliasta? Mitään tulosvastuuta ei ole.
Kenen kanssa sovitaan, että tiettyjä asioita ei tuoda esiin?
Ihmetyttää suuresti se, että alalla on kaikenlaisia yrittäjiä, ja heillä on enimmäkseen kaikilla erilaisia näkemyksiä tästä heidän "tehtävästään." Henkimaailman olemassaolo selitetään niin ja näin, yksi näin ja toinen taas ihan eri tavalla. Ihmisen kuolemanjälkeistä elämää henkenä tai minä tahansa, kuvataan sadoilla eri tavoilla. Ja se liittyy vielä vallitsevaan yhteiskuntaan, uskontoon ja kulttuuriin. Onko järkevää?
Ihmiselämä niin maallisessa kuin kuolemanjälkeisessä (tai elämää edeltävässä) henkimaailmassa selitetään niin monin eri tavoin, että kukaan ei voi olla täysin oikeassa. Miksi muka jollekin ihmiselle joku henki antaa tietynlaista tietoa maailmankaikkeudesta ja toiselle taas joku toinen henki täysin erilaista?
Kuka teistä "tietäjistä ja meedioista" voi väittää olevansa täysin oikeassa?
Entä jos johdattekin ihmisiä harhaan? Missä teidän vastuunne on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ulkomailla on ollut useampikin tapaus, jossa henkilö on nähnyt lottonumerot unessa, kirjoittanut ne ylös ja tehnyt rivin niitä käyttäen voittaen päävoiton. Ihan samaa yliaistillisuutta kuin esim. enneunet, joissa nähdään tulevat tapahtumat.
Tähän uskon paljon enemmän. Ihmisellä voi itsellään olla sisäisia aavistuksia, ainakin olen itse nähnyt joitakin selkeitä enneunia ja ne on aina pitäneet paikkansa. Mitään erityisen merkittäviä asioita ne eivät ole olleet. Mutta kun oma mieli asian kanssa askartelee, niin saattaa löytyä se vastaus intuitiivisesti vaikka unessa.
Niin sanottu selvännäkeminen on vain vilkasta mielikuvitusta.
Jos joku aidosti tuollaisia kykyjä omaisi, hön voisi tehdä hetkessä itselleen valtavan omaisuuden.
Luotettavan selvännäkijän nimi olisi tällöin Bill Gates tai Elon Musk.
Lapsellista hölynpölyähän se on.
Olen ihan tavallinen tallaaja ja näen omaan ja läheisteni elämään liittyviä enneunia. Uskon että tässä maailmassa on erilaisia energiatasoja, ja jotkut meistä vaan ovat herkempi aistimaan niitä. He, jotka tähän ei pysty, ovat tietysti skeptisiä koska näitä kokemuksia ei ole. Olen myös huomannut, että nämä skeptiset ihmiset ovat jotenkin "kovia", joille oma napa on tärkein. He eivät ole vielä valmiita, vaan joutuvat tulemaan elämään useammankin elämän vielä oppiläksynä itselleen. Eivätkä ne elämät aina ole helppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos osaisin selvänähdä, alkaisin ensin lotota, ja sitten ostaisin voittorahoilla sitä pörssiosaketta, joka nousee eniten vuonna 2023.
Selvänäkö ei ole sama kuin ennustaminen. Tästä on paljon väärinkäsityksiä. Selvänäkijältä ei kysytä, kuten ennustajalta, mitä tulevaisuudessa tulee tapahtumaan, vaan esim. minulla on tällainen tilanne elämässä, mitä näet siihen, miten kannattaisi toimia, ja vastauskaan tuskin on koskaan: tee näin ja näin, vaan usein symbolinen ja itse oivallettava, itse päätettävä. Omasta elämästä on otettava itse vastuu eikä sysätä sitä muille.
Toiseksi, mitä luulisit tapahtuvan, jos lottonumerot voisi tuosta vain hakea ennustajalta? Millainen maailma olisi? Kaikkihan tekisivät sitten niin, vai luuletko todella olevasi ainoa? Se potti jaettaisiin usean miljoonan suomalaisen kesken, joten kukaan ei voittaisi juuri mitään. Ja kannattaisiko ennustajan vuotaa ne numerot? Ei tietenkään, vaan nostaa itse se potti. Entäs jos voittajat (tai ainakin osa heistä) ovat olleet näitä ennustajia? Voitko mistään tietää, ettei näin ehdottomasti ole? Et voi.
Ehkä siksi, ettei kuolleita huvita vastailla asialla rahastavien meedioiden kyselyihin ja tukea moista menoa.