Miksi selvännäkijät eivät pysty selvittämään murhia jos ne kerran pystyy kommunikoimaan kuolleiden kanssa?
Miksi ne ei kysy kuolleelta suoraan että kuka sinut tappoi jos ne pystyy hankkimaan muita tietoja kuolleelta.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät näe lottonumeroita etukäteen?
Yleensä näkijät eivät näe omaan elämäänsä liittyviä asioita juurikaan - eivät ainakaan sellaisia, että niistä saisi jotain hyötyä esim. lottovoiton muodossa. Heidän tehtävänsä on palvella muita näkijänlahjojensa avulla.
Kuka sen tehtävän heille on määritellyt? Onko heillä joku työnantaja, joka on laatinut heille säännöt?
Se sama "työnantaja" joka meille kaikille on tehtävämme tässä elämässä antanut.
Siis mikä/kuka? Sano suoraan kuka meitä määräilee, "isovelikö"?
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa mentalistien videoita ja hämmästykää. Miettikää sitten juttua uudestaan.
Mentalismi perustuu samaan kuin ns. taikuus, illuusioihin, "silmänkääntötemppuihin" ja älylliseen kikkailuun. Mitään ns. yliluonnollista siinä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lottonumerot ovat täysin sattumaa. Hankala kuvitella että mikään yliaistillinenkaan havainnointi niitä voisi nähdä.
Ainakin ulkomailla on ollut useampikin tapaus, jossa henkilö on nähnyt lottonumerot unessa, kirjoittanut ne ylös ja tehnyt rivin niitä käyttäen voittaen päävoiton. Ihan samaa yliaistillisuutta kuin esim. enneunet, joissa nähdään tulevat tapahtumat.
Onkohan tämä nyt mutu-tietoa?
Sittenhän meitä on huijattu jos tulevaisuus on jo ennalta määrätty ja me vain ikäänkuin toteutamme sitä kuin näyttelijät näytelmässä. Mitä järkeä siinä olisi?
Mahtaa tuolla henkimaailmassa olla aika tungosta jos kaikki maailmassa kerran syntyneet ihmiset siellä henkinä vaeltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä näkijät eivät näe omaan elämäänsä liittyviä asioita juurikaan - eivät ainakaan sellaisia, että niistä saisi jotain hyötyä esim. lottovoiton muodossa. Heidän tehtävänsä on palvella muita näkijänlahjojensa avulla.
Kuka sen tehtävän heille on määritellyt? Onko heillä joku työnantaja, joka on laatinut heille säännöt?
Nimenomaan, mikä on tämä kieltävä taho? Miksei saisi hyötyä? Toki epäreilua ei-selvännäkijöitä kohtaan : )
Mitään ei vain näy tai vastausta ei tule. Onko siinä silloin kieltäjää? Kuka kieltää sinulta itseltäsi näkemisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lottonumerot ovat täysin sattumaa. Hankala kuvitella että mikään yliaistillinenkaan havainnointi niitä voisi nähdä.
Ainakin ulkomailla on ollut useampikin tapaus, jossa henkilö on nähnyt lottonumerot unessa, kirjoittanut ne ylös ja tehnyt rivin niitä käyttäen voittaen päävoiton. Ihan samaa yliaistillisuutta kuin esim. enneunet, joissa nähdään tulevat tapahtumat.
Sittenhän meitä on huijattu jos tulevaisuus on jo ennalta määrätty ja me vain ikäänkuin toteutamme sitä kuin näyttelijät näytelmässä. Mitä järkeä siinä olisi?
Kuka on huijannut? Kuka on huijaava taho?
ps. Tutustu determinismiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sama "työnantaja" joka meille kaikille on tehtävämme tässä elämässä antanut.
Siis mikä/kuka? Sano suoraan kuka meitä määräilee, "isovelikö"?
Isoveli, jos hän on sinut firmaansa palkannut.
Varmaan samasta syystä miksi internet ei johtanutkaan siihen että ihmiset tekee päätöksiä oikeamman tiedon perusteella. Eli kuolleista äänessä on eniten ne tyhjäpäät jotka kaipaa huomiota muttei tiedä itse asiasta mitään. Eli tuollaisten avulla murhien selvitys on mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustu predestinaation käsitteeseen.
mm. CIA käyttää selvänäkijöitä. Mutta eivät selvänäkijät mitään kaikkivoipia ole tai automaatteja, jotka myyvät oikeita lottonumeroita. Jos myyvät, niin sen toiminnan tarkoitus on saada sinut tajuamaan oma typeryytesi. Eikä (onneksi) pelkästään selvänäkijän näyillä voi ketään tuomita, tarvitaan myös ne vedenpitävät todisteet.
Vierailija kirjoitti:
Jos henkiä olisi oikeasti niin miksi ihmeessä he/ne olisivat kiinnostuneita meidän maallisesta menostamme?
Henkimaailmassakin tehdään työtä. Se auttaminen voi olla tehtävä, joka hänen pitää hoitaa, jotta henki itse kehittyy.
Yhdessä uutisessa vuosia sitten kerrottiin työstä joka katosi nuorisoporukasta, taisi olla juhannus.
Näin ihan selvästi että tyttö oli riidellyt poikaystävän kanssa, ajanut polkupyörän rantaan ja juossut järveen. Löytyi myöhemmin järvestä.
Tuossa Rasmuksen casessa minulla on tunne, että hän on todella epämääräisessä porukassa, osin "kansainvälisessä", rahattomassa narkkijoukossa aika huonossa kunnossa manipuloituna ja kiristettynä eikä jaksa eikä uskalla lähteä, puhelin on hävinnyt ajat sitten. Jossain kaakkoissuomessa.
Mutta enhän mä näitä lähde soittelemaan, enkä puhu edes miehelleni, nämä on epämääräisiä tuntemuksia, enkä pidä näitä luotettavina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulla on ollut jo lapsesta saakka tätä, että välillä tiedän etukäteen asioita tai näen, miten joku juttu menee - intuitiota tavallaan. Olen nähnyt ensimmäisen itse tajuamani enneunen 11-vuotiaana.
Kiinnostunut olen näistä asioista oikeastaan aina.
Työnantaja - en tiedä. Ei se kuitenkaan mikään paholainen ole :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa mentalistien videoita ja hämmästykää. Miettikää sitten juttua uudestaan.
Mentalismi perustuu samaan kuin ns. taikuus, illuusioihin, "silmänkääntötemppuihin" ja älylliseen kikkailuun. Mitään ns. yliluonnollista siinä ei ole.
Nimenomaan. Mutta hämmästyttävästi he pystyvät "tietämään" vaikka, mitä tai ketä sillä hetkellä ajattelet. Kuinka helppoa onkaan sitä samaa ammattitaitoa käyttäen sitten tulkita tilannetta niin, että hän nyt "selvänäkee" tästä henkilöstä jotain. Ihan oikeasti nyt ihmiset.
Minusta ainakin on sitä paitsi aika kammottava ajatus sellainen, että jokainen tähän asti maapallolla elänyt ja kuollut ihminen haahuilisi jonkinlaisena henkiolentona. Ymmärrän toki , että joillekin läheisensä menettäneelle tällainen ajatus voi tuoda lohtua, mutta fantasia se on, ei muuta.
Olen miettinyt että hyvinkin monilla ihmisillä voisi olla sellaisia kykyjä / kokemuksia joita pidetään yliluonnollisina, jos harjoittaisivat niitä. Ihan tavallisessakin elämässä on kokemuksia, jotka ovat hätkähdyttäviä aluksi ja joita voidaan harjoittaa. Esimerkiksi sukeltaminen tai orgasmointi. Minä olen avoin ajatukselle että jokin selvänäkeminen tai ruumiista irtautuminen voisi olla ihan tavallinen kokemus monille jos ihmiset käyttäisivät aikaa tällaisiin harjoitteisiin. Kiireinen elämä ei kuitenkaan yleensä salli tällaista - tai sitten pitäisi olla muita prioriteettejä. Ei harjoiteltaisi pörssikurssien analysoimista, vaan toisenlaiselle aaltopituudelle pääsemistä.
Kiinnostava kirja on Robert Monroen kirja out of body -kokemuksesta, jossa Monroe selittää miten sellaisen voi saavuttaa. Kun luin kirjan, huomasin että itselläni on ollut samanlaisia kokemuksia sattumalta ja se on muuttanut paljon omaa käsitystäni ilmiöistä, joita pidetään usein huuhaana.
Terv. 20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Mutta hämmästyttävästi he pystyvät "tietämään" vaikka, mitä tai ketä sillä hetkellä ajattelet. Kuinka helppoa onkaan sitä samaa ammattitaitoa käyttäen sitten tulkita tilannetta niin, että hän nyt "selvänäkee" tästä henkilöstä jotain. Ihan oikeasti nyt ihmiset.
Minusta ainakin on sitä paitsi aika kammottava ajatus sellainen, että jokainen tähän asti maapallolla elänyt ja kuollut ihminen haahuilisi jonkinlaisena henkiolentona. Ymmärrän toki , että joillekin läheisensä menettäneelle tällainen ajatus voi tuoda lohtua, mutta fantasia se on, ei muuta.
Me olemme henkiolentoja ihmisruumiissa ja inkarnoidumme aina uudestaan, emme suinkaan jää haahuilemaan henkiolentoina ikuisiksi ajoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuka sen tehtävän heille on määritellyt? Onko heillä joku työnantaja, joka on laatinut heille säännöt?"
Kyllä se ihmisen oma valinta on että haluaako lähteä henkiselle tielle ja alkaa kehittämään omaa herkkyyttään ja mahdollisia lahjoja vai keskittyykö vain maallisiin asioihin. Henkimaailma ei harrasta lyhytaikaisia työsuhteita ja kehittyminen on hidasta. Pitää oppia työskentelemään omien henkioppaiden kanssa ja monet ovat sopineet että tiettyjä asioita ei tuoda esim jonkun kuolema.
Mutta jostain he on saaneet sen tehtävän palvella muita ihmisiä? Mistä? Ihan itse ovat keksineet, että minäpä alan tällä tavalla palvella?
Eikö ole aika uskaliasta? Mitään tulosvastuuta ei ole.
Kenen kanssa sovitaan, että tiettyjä asioita ei tuoda esiin?
Ihmetyttää suuresti se, että alalla on kaikenlaisia yrittäjiä, ja heillä on enimmäkseen kaikilla erilaisia näkemyksiä tästä heidän "tehtävästään." Henkimaailman olemassaolo selitetään niin ja näin, yksi näin ja toinen taas ihan eri tavalla. Ihmisen kuolemanjälkeistä elämää henkenä tai minä tahansa, kuvataan sadoilla eri tavoilla. Ja se liittyy vielä vallitsevaan yhteiskuntaan, uskontoon ja kulttuuriin. Onko järkevää?
Ihmiselämä niin maallisessa kuin kuolemanjälkeisessä (tai elämää edeltävässä) henkimaailmassa selitetään niin monin eri tavoin, että kukaan ei voi olla täysin oikeassa. Miksi muka jollekin ihmiselle joku henki antaa tietynlaista tietoa maailmankaikkeudesta ja toiselle taas joku toinen henki täysin erilaista?
Kuka teistä "tietäjistä ja meedioista" voi väittää olevansa täysin oikeassa?
Entä jos johdattekin ihmisiä harhaan? Missä teidän vastuunne on?
Jo mestari Jeesus sanoi: minun isäni talossa on monta huonetta. Minusta hän tällä ilmaisi, että (henki)maailmassa on monia eri tasoja. Ehkä me ollaan kaikki erilaisia ja eri tasoilla? Ei kukaan parempi tai huonompi, vain erilainen. Näkijöitäkin on erilaisia. On eri tapoja (aisteja, unia) saada se tietämys.
En minäkään tiedä (tai muista) tasan varmasti, millaista siellä toisella puolella on. On kai tarkoituskin, ettei ihmiset muista henkimaailman elämäänsä, sillä muuten menee tämä valittu maallinen kokemus pilalle.
Ja minä en ole mitenkään rahastanut tällä, ihan kotinäkijä olen. Sitä vaan kertoo viestin, mikä jollekin tutulle tulee ja sitä kautta saa palautetta asiasta. En johda ketään harhaan, vaan tiedän kyllä vastuuni. En todellakaan ala kertoilla mitään: ota avioero, myy talosi, lottoa! Sairauksia tai kuolemia en mielelläni edes kerro, ajattelen niin, että ko. henkilö on onnellisempi, kun ei tiedä.
Tämä tietäminen helpottaa myös uusien ihmisten kanssa olemista. Tietää, mitä heillä on taustallaan ja ymmärtää heitä paremmin. Ja ei kaikkea tietenkään koko ajan tiedä. Se tulee, jos tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on jo ennalta laadittu elämänsuunnitelma tänne syntyessämme. Pääasiat on itse valittu oman henkisen kasvamisemme vuoksi. Kaikki muu elämässämme on vapaata valintaa ja sen seurauksia.
Kvanttifysiikka tätä selvittelee tavallaan.
Nimenomaan, mikä on tämä kieltävä taho? Miksei saisi hyötyä? Toki epäreilua ei-selvännäkijöitä kohtaan : )