Miksi selvännäkijät eivät pysty selvittämään murhia jos ne kerran pystyy kommunikoimaan kuolleiden kanssa?
Miksi ne ei kysy kuolleelta suoraan että kuka sinut tappoi jos ne pystyy hankkimaan muita tietoja kuolleelta.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään miten luotettavia selvänäkijät
ovat.Ennustukset ovat tasoa:
"Tapaat pitkän ja tumman miehen."
Eivät välttämättä. Itselleni on ennustettu tarkkoja asioita, jotka ovat käyneet toteen. Ja nämä asiat eivät ole sellaisia, joita sattuu jokaiselle. Myös edesmenneisiin läheisiin ja lemmikkeihin eräs näkijä on saanut yhteyden ja tunnistin heidät heti.
Just, ehkä siksi, että meedio on samaa huijausta ennustajien,horoskooppien, astrologien, enkelihieronnan ja homeopatian kanssa.
Ainoa varma ennustus tulee thaihieronnasta eli jos ajat ilman kumia niin värisuora on varma.
Sen takia että he eivät tiedä yhtään mitään. =Valehtelevat.
Kuolleet ovat kuolleita eikä heihin saa yhteyttä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä onni.
t: Anneli Auer
Miksi maalitat syytöntä perheenäitiä, joka on jäänyt leskeksi.
Tämä on vihakirjoitusta, ja teen sinusta ilmoituksen viranomaisille ja henkilökohtaiselle hoitajalleni täällä mielisairaalassa.
t: Pieni liekki
Selvännäkijät pystyvät selvittämään rikoksia siinä missä muutkin viihdetaiteilijat.
Vierailija kirjoitti:
On tapauksia, joissa on tullut tarkkaa tietoa. Itse olen saanut tulevaisuuden tapahtumista tarkkoja kuvia mieleeni tai nähnyt unia.
Kerro mitä. Jos et kerro, on juttusi hölynpölyä. Semoisella tiedolla ei tee mitään, mikä kerrotaan vasta sitten, kun joku tärkeä asia on tapahtunut. Sitten ollaan kyllä suuresti ilmoittamassa, että tämän minä näin ja tiesin jo etukäteen! Pah. Nauran aina näille höppänöille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te tosiaan tiedä, että kaikki selvänäkijät ja selvännäkijätkin ovat täysiä, laillistettuja huijareita. Selvännäkijä saattaa tosin joskus nähdäkin jonkun selvänä olevan ihmisen, mutta ei sen enempää. Esimerkkinä selvänäkijöistä voinen kertoa Kirka Babitsinin lesken, joka oli myös selvänäkijä, mutta hänelle ole miehensä kuolema kuitenkin jostain syystä suuri yllätys!
Jostain syystä huijauksenomainen ennustaminen, selvänäkeminen, on Suomessa laillista.
Selvänäkeminen ei ole ennustamista, vaan nykyhetken selvänäkemistä. Selvitä käsitteet.
Että mitenkä? Nykyhetken selvänäkemistä?
Kyllä minäkin sitten olen selvänäkijä. Näen nykyhetken oikein selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein meediot saa pelkkiä etunimiä jotka voi olla vähän sinnepäin. Nimet yleensäkin voi olla vaikeita kuulla. Se edellyttää jo tosi vahvoja mediaalisia taitoja. Sitten pitäisi vielä ne todisteet saada että niin on.Viestit tulevat selväaistien kautta, tuntemusten, ajatusten ym kautta, esimerkiksi selväkuulo ei kaikilla ole vahvin.
Joo ja henkimaailmassa ei nimellä ole niin suurta merkitystä kuin tällä puolella. Siellä henkipersoonallisuus itsessään erottuu toisista samanlaisista henkenä, nimet kuuluvat tänne materian puolelle ja yhteen elämistä.
Meedio
Mistä tiedät? Eli kuka sulle tuon on kertonut?
Vierailija kirjoitti:
No siinä on sellainen juttu että kun se henki pääsee kehostaan niin sitä ei enää kiinnosta se keholle tapahtunut. Näin olen itse ajatellut syyksi että miksi ei näy. Enemmän henget haluavat välittää tällä puolen oleville rakkautta ja viisautta, ei junnata yhdessä lyhyessä hetkessä.
Mistä hitosta sinä tuon tiedät? Kuka kertoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa olen koittanut kysellä, onko Lapualta kadonnut Rasmus jo henkimaailmassa. Saan vain mieleeni kuvan jostakin kaarisillasta, jossa on ristikkoiset kaiteet. En tiedä, miksi näin. Mutta Rasmus itse ei selkeästi vastaa tai tule, eli en tiedä, onko hän vai eikö ole siellä puolella.
Meedio
Tämä poika on joko kuollut tai elossa? Siis vau. Olethan viranomaisille kertonut tämän tiedon?
No kirjoitin juuri, että hän ei vastaa/tule. Minun pitäisi asitia hänen persoonansa, mutta en aisti.
M
Oletko siis mielestäsi joku meedio?
Et aisti jonkun persoonaa. No en minäkään. Mutta sinun kai sitten kaiketi pitäisi, jos kerran olet joku näkijä tai meedio. Aistitko noin yleisesti ihmisten persoonia? Miten se itse asiassa tapahtuu eli mitä se ihmisen persoonan aistiminen pitää sisällään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te meediot tiedätte, että saatte juurikin oikeaa tietoa?
Omasta puolestani vastaan, että palautteesta.
Enkä minä ainakaan tiedä kuin sen sillä hetkellä näkemäni asian ja kerron sen. En minä sillä hetkellä t i e d ä, onko se näin. Näen vaan näkymän tai unen (poikkeava) ja kerron sen edelleen. Kun olen sanonut asiani kohteelle, hän kertoo myöhemmin, että näin se oli/niin se meni. Tai jos se tieto/viesti koskee itseäni, tajuan tapahtuman hetkellä, että tätä se tiesi.
Enkä minä tiedä, mistä tämä tieto tulee. Ei se ainakaan mistään pahasta tule, vaikka ääriuskovaiset aina niin väittävät. Rakkauden tunne on voimakas, joten hyvästä lähteestä se on. Enkä minä sitä pahaan käytä. Jos koen, että kohde ei halua tietää tai pitää sitä aivan höpönä, en kerro mitään - annan hänelle oman vapauden valita. Ikäviä asioita (kuolemat) en aina välttämättä edes halua kertoa.
M
Kuinka moni tulee sulle jälkeenpäin kertomaan, että ei se kuule mennyt niin, niin kuin kerroit? Arvattavasti ei kukaan. Koska maailmassa asiat menee joko niin tai näin tai noin, niin ainahan niinkin käy, että joku asia meneekin ennustetun mukaisesti. Siinä ei ole mitään yliluonnollista eikä erikoista.
Ne, kenelle ennustit päin mäntyä, saavat vain todisteen siitä, että ei noihin "meedioitten" höpinöihin kannata uskoa. Suurimmalla osalle käy juuri niin, mutta ihmiset on niin hupsuja, että hakeutuvat meedioitten pakeille siinä toivossa, että saisivat jotain etukäteistietoa siitä, miten joku askarruttava tai jopa tuskaa aiheuttava asia tulee menemään. Se kai on tarkoitus että mieli rauhoittuisi. Joillekin se tietysti on pelkkää viihdettä. Ja sitä se oikeasti onkin.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te tosiaan tiedä, että kaikki selvänäkijät ja selvännäkijätkin ovat täysiä, laillistettuja huijareita. Selvännäkijä saattaa tosin joskus nähdäkin jonkun selvänä olevan ihmisen, mutta ei sen enempää. Esimerkkinä selvänäkijöistä voinen kertoa Kirka Babitsinin lesken, joka oli myös selvänäkijä, mutta hänelle ole miehensä kuolema kuitenkin jostain syystä suuri yllätys!
Jostain syystä huijauksenomainen ennustaminen, selvänäkeminen, on Suomessa laillista.
Eikös Kirka hypännyt kirjaimellisesti esiin Paulalle? Kuulemma vaimo oli itkenyt ja surrut, kun yllättäen kirja tipahti kirjahyllystä ja sen välistä tuli esiin valokuva hymyilevästä nuoresta Kirkasta. Paula sai viestin, että hyvin on asiat Kirkalla, älä sure!
Miksi eivät näe lottonumeroita etukäteen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät näe lottonumeroita etukäteen?
Yleensä näkijät eivät näe omaan elämäänsä liittyviä asioita juurikaan - eivät ainakaan sellaisia, että niistä saisi jotain hyötyä esim. lottovoiton muodossa. Heidän tehtävänsä on palvella muita näkijänlahjojensa avulla.
Jos henkiä olisi oikeasti niin miksi ihmeessä he/ne olisivat kiinnostuneita meidän maallisesta menostamme?
Vierailija kirjoitti:
No siinä on sellainen juttu että kun se henki pääsee kehostaan niin sitä ei enää kiinnosta se keholle tapahtunut. Näin olen itse ajatellut syyksi että miksi ei näy. Enemmän henget haluavat välittää tällä puolen oleville rakkautta ja viisautta, ei junnata yhdessä lyhyessä hetkessä.
No jos ne haluaa välittää rakkautta ja viisautta niin varmaan osaisivat ajatella että lähipiirin mielenrauhan saamiseksi ois kiva tietää kuka hänet tappoi.
Katsokaa mentalistien videoita ja hämmästykää. Miettikää sitten juttua uudestaan.
"Koska maailmassa asiat menee joko niin tai näin tai noin, niin ainahan niinkin käy, että joku asia meneekin ennustetun mukaisesti."
Meedio ei ole ennustaja eikä myöskään tee selvänäkijän hommaa. Tarkoituksena on kuvailla vastaanottajalle tunnistettavasti henkimaailman tulijoita ja sitä mitä he näyttävät tai kertovat. Meediotyö on viestin välitystä ja tarkoitus on antaa todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Jos henkiä olisi oikeasti niin miksi ihmeessä he/ne olisivat kiinnostuneita meidän maallisesta menostamme?
Me olemme kaikki henkiä ihmiskehoissa. Keho on meille vain väline tämän maallisen elämän kokemiseen. Moni meistä haluaa auttaa toisia myös henkimaailmaan siirryttyämme.
Selvänäkeminen ei ole ennustamista, vaan nykyhetken selvänäkemistä. Selvitä käsitteet.