Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tukevasti keski-ikäiset naiset: mistä te aidosti ilahdutte?

Vierailija
19.12.2022 |

Pitäisi keksiä joku oikein spessu lahja keski-ikäiselle naiselle, jolla on jo oikeastaan kaikkea. Koruja, asusteita, astioita, koriste-esineitä häneltä löytyy jo omasta takaa.

Haluaisin hankkia jotain, mikä aidosti ilahduttaisi. Ideoita?

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sanoisin että mieti harrastusten kautta. Esim itse harrastan puutarhanhoitoa ja joku aiheeseen liittyvä kirja olisi ihana, tai laadukas puutarhaessu (jossa on taskuja) tai joku puutarhatyökalu. Mutta ei mitään kiinatavaraa, ne ei kestä ja on siksi vähän turhia. Harrastaako ruuanlaittoa, kalastusta tai neulomista? Esim jotkut paremmat neulontapuikot tai joku kiva kannellinen kori, jossa lankakeriä jne.

Muuten ihana ajatus, mutta hyvin vaikea hankkia toiselle harrastukseen liittyviä spesifejä juttuja, jos itse ei harrasta samoja asioita.

Vierailija
42/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On keski-ikäisiä joilla ei ole noita kuvailemiasi asioita. Joten mitä silloin voi vastata. Lahjakortti lempiputiikkiin, harrastukseen liittyvä asia (jonka kysyy häneltä), lahjakori johon on kerätty luomua (voide, hillo, mehu tms), karttakirja, aarrearkku jossa kädentaitotuotteita muutama? Kortti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso jouluinen kukka-asetelma, johon on myös ympätty viherkasveja, joista hän voi Joulun jälkeen saada kestäviä, monivuotisia viherkasveja.

Kukkien kanssa et voi mennä vikaan. Naiset mieltävät kukkiin suuren tunnelatauksen. Kukkien kanssa et voi mennä vikaan. Älä kuitenkaan osta kaktusta: tappaa tunnelman.

Älä vain osta eroottisia alusasuja, ellet ole aivan varma.

Ai, mä olin just kirjoittamassa että pitsipikkarit olis kiva lahja. Mutta riippuu tietysti millainen suhde on lahjanantajan ja lahjansaajan välillä. Myös sievä käsilaukku tai pieni iltalaukku vois olla kiva. Myös hyvä viini tai suklaa toimii aina, käsintehdyt konvehdit on jo spessu lahja ja samppanjapullosta ilahtuisin tosi paljon.

Ei missään nimessä mitään huiveja tai lahjakortteja minulle. 

N58

Vierailija
44/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosta suklaarasiasta ja pullo shampanjaa .

Vierailija
45/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukevalle keski-ikäiselle naiselle EI ainakaan pitäisi ostaa mitään laihduttamiseen viittaavaa. Todennäköisesti on koittanut kaikki keinot ja turhautunut. Toisaalta en antaisi mitään positiivisesta kehokuvastakaan kertovaa. Palaute voi olla jäätävän negatiivista. 

Suklaarasia ja kukka tulee ensinnä mieleen neutraaleista lahjoista.

Vierailija
46/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalimato tai Huippukiva lahjakortti.

Vierailija
47/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liput rave-iltaan.

Vierailija
48/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti miespuoliselle prostituoidulle ois kyllä hyvin miellyttävä yllätys.

Vierailija
49/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukevalle keski-ikäiselle naiselle EI ainakaan pitäisi ostaa mitään laihduttamiseen viittaavaa. Todennäköisesti on koittanut kaikki keinot ja turhautunut. Toisaalta en antaisi mitään positiivisesta kehokuvastakaan kertovaa. Palaute voi olla jäätävän negatiivista. 

Suklaarasia ja kukka tulee ensinnä mieleen neutraaleista lahjoista.

Suklaa olisi omasta mielestä ihan kiva, mutta mieluummin joku artisaanisuklaa kun kaupan tusinarasia. Pieni bonsaipuu olisi kanssa aika hauska lahja.

Vierailija
50/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen suurkuluttajana paketti teetä ilahduttaisi. Toinen mikä ilahduttaisi maksaakin jo sen verran, ettei sitä helposti sano kasvotusten kellekään, isompi asunto tai oikeastaan tuo naapuriasunto tämän nykyisen jatkotilaksi se siis olisi. Joten teetä kiitos. Jos ei satu olemaan sellaista teetä, minkä yksin saan juotua, niin teenlipittäjäpiirini kanssa saan sen kyllä kulutettua.

Vierailija
51/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäsellä on jo tavaraa tarpeeksi, eli ostaisin jotain minkä voi "kuluttaa" pois.

Herkkuja, alkoholia,lahjakortti Lippu.fi tms mistä voi katsoa mihin tapahtumaan haluaisi lähteä, lahjakortti kosmetologille,hierojalle tms.

Vierailija
52/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti tantriseen vaginahierontaan. Mieshieroja antaa haluttaessa lopuksi penetraation.

Vierailija
53/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floristin sitoma suuri ja näyttävä kukkakimppu, jonka värien on ajateltu sopivan naisen sisustukseen. Lisäksi pullo aitoa skumppaa.

Vierailija
54/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti äänikirjapalveluun, kosmetologille, hierontaan, jalkahoitoon, manikyyriin. Ei tavaroita vaan palveluita.

Vierailija
55/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin: ei mitään tavaraa, joka jää pyörimään nurkkiin, jos ei sitä varta vasten ole toivottu. Kaikki sellainen, minkä voi käyttää pois arjessaan on jees: hyvä pullo viiniä, sieviä kynttilöitä, joku vähän parempi maustettu kahvi, suklaa jne. on jees. Tai lahjakortti esim. hemmotteluhoitoon, kampaajalle, ravintolaan tai hierontaan. Itseäni ilahduttaisi kyllä joku kaunis jouluinen kukka-asetelmakin. 

Mulle EI sitten mitään näistä, kiitos. T.hoikasti keski-ikäinen nainen

Vierailija
56/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti sokerisheivaukseen.

Vierailija
57/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle voi ostaa sen silkkihuivin. Tai kauniin koriste-esineen. Korutkin kelpaavat. Pääasia, että tavara on kaunis eikä ole väriltään vihreä.

Ei mitään syötävää eikä juotavaa eikä myöskään typeriä lahjakortteja tai lippuja. Paitsi lahjakortti kirjakauppaan on hyvä.

Vierailija
58/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konserttilippu. Esim. Hellsinki metal festival, siellä on Sodom, Voivod ja Terveet kädet ja kaikkee. Niitä nuorna tyttönä kuunneltiin.

Vierailija
59/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti on siitä huono, että se sitoo tiettyyn yritykseen. Ymmärrän sen, jos lahjoiitaja on saanut jonkun alennuksen kortista, esimerkiksi 100 euron kortin 90 eurolla tms.

Vierailija
60/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahdun aidosti esim. Thehuoneelta (teekauppa) ostetusta laadukkaasta irtoteestä, taikka käsintehdyistä saippuoista ja kynttilöistä, mitä ei itse välttämättä viitsi ostaa muuten. Halpoja lahjoina kuitenkin. Jotkut käsintehdyt konvehdit tai tryffelit voisi ajaa saman asian. Nää kaikki asiat on ihania, ja vielä kivempi että joku viitsinyt ostaa niitä mulle!