Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tukevasti keski-ikäiset naiset: mistä te aidosti ilahdutte?

Vierailija
19.12.2022 |

Pitäisi keksiä joku oikein spessu lahja keski-ikäiselle naiselle, jolla on jo oikeastaan kaikkea. Koruja, asusteita, astioita, koriste-esineitä häneltä löytyy jo omasta takaa.

Haluaisin hankkia jotain, mikä aidosti ilahduttaisi. Ideoita?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukevasti iso läjä suklaata, mieluusti belgialaista.

Tämä. Laadukasta suklaata. Belgialaisissakin on eroja.

Pääasia, että lahja on jotain, mitä ei tarvitse ikinä (enää) pakata muuttolaatikoihin.

Vierailija
62/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti tantriseen vaginahierontaan. Mieshieroja antaa haluttaessa lopuksi penetraation.

Siis onko nämä teidän naisten itsenne ehdotuksia, vai miesten? Prostituoitua jo monta kertaa nyt ehdotettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hemmottelulahjakortti ja loistoillallinen kivassa, tasokkaassa ravintolassa.

Vierailija
64/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kynttilöitä eikä lahjakortteja tänne ainakaan.

Vierailija
65/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä koota kun muistat: Kukat, kuohuviini, konvehdit, kirjat. Kynttilät on kyllä ihan paska lahja.

😁

Vierailija
66/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä koota kun muistat: Kukat, kuohuviini, konvehdit, kirjat. Kynttilät on kyllä ihan paska lahja.

😁

Jos kuitenkin peniksen muotoinen kynttilä.😀

Vierailija
67/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti tantriseen vaginahierontaan. Mieshieroja antaa haluttaessa lopuksi penetraation.

Siis onko nämä teidän naisten itsenne ehdotuksia, vai miesten? Prostituoitua jo monta kertaa nyt ehdotettu.

Ei kai miesten mielikuvitus tuollaisiin riitä.

Vierailija
68/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai miesten mielikuvitus tuollaisiin riitä.

Palstan villasukkamammojen näppiksiltä tuskin on nämä ehdotukset. Milloin viimeksi olet käynyt palstan seksiosiossa, siellä on ihan kuollutta.

Vierailija
69/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon ihmisestä ja hänen mieltymyksistään. Itse kyllä ilahtuisin siitä ravintolalahjakortista! Moni voisi tykätä lahjakortista kirjakauppaan. Herkkukori, johon kokoat laadukkaampaa kahvia, suklaata jne. olisi myös toimiva.

Vierailija
70/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ilahtuisin matkasta majakalle. Päiväretki tai yhden yön retki.

Mutta ei yksin, lahjan antajan kanssa tai vapaavalintaisen ystävän kanssa.

Vierailija
71/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multisanko liukkaria ja mahti dilikka

Vierailija
72/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti hierojalle olis kiva. Ei ole varaa käydä. Tai lahjakortti vaateliikkeeseen. En ole ostanut uutta vaatetta kolmeen vuoteen.

Vierailija
73/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilahdun aina kirjoista.  Lähipiirini tietää sen, ja kysyy aina etukäteen mitä kirjoja haluaisin.

Vierailija
74/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegaani ja ilahtuisin "herkkukorista" johon tulisi kuivattuja linssejä, papuja, kikherneitä jne. Ne on aina loppu kun niitä myydään niin pienissä pakkauksissa.

Vierailija
75/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä helvetistä me voimme tietää, mitä joku sinun tuttusi haluaa?

Jos ihminen on niin läheinen, että sille kannattaa lahja antaa, sinun tulee havainnoida sitä, ja ihan itse tietää, mistä se tykkää. Suurin osa tässäkin ketjussa listatuista asioista on sellaisia naistenlehtivinkkejä "geneerinen ja väsynyt lahja, koska en oikeasti tunne sinua enkä välitä ottaa selvääkään mutta, hei lahja on aina lahja!"

Joku Hermesin huivikin on vain kallis versio Juhlapöydän konvehdeista, jos vastaanottaja ei satu olemaan Hermes-tyyppiä, tai kuvio/väri ei ole mieleen. Alusvaatteet menee samaan kategoriaan.

Minä sain lahjaksi Skinbased liukulumikengät, ja itse ajattelin ostaa puisen vaellussauvan. Itselleni siis.

Noin muuten tässä melko varhaisessa keski-iässä (44) koko joulu- ja lahjavouhotus on menettänyt merkityksensä.

Vierailija
76/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu aika paljon ihmisestä ja hänen mieltymyksistään. Itse kyllä ilahtuisin siitä ravintolalahjakortista! Moni voisi tykätä lahjakortista kirjakauppaan. Herkkukori, johon kokoat laadukkaampaa kahvia, suklaata jne. olisi myös toimiva.

Minä inhoan lahjakortteja! Ne jää useimmiten minulla käyttämättä ja se tietysti harmittaa. Tai jos saan käytetyksi, niin siihen liittyy aina kova stressi, kun se kortti on vain johonkin tiettyyn paikkaan tai vielä kamalampaa jos pitää valita jostain nettisivustolta ensin että mihin sen käyttää, kun mihinkään niistä ei olisi tarvetta eikä halua. 

Korkeintaan jonkun Prisman lahjakortin voisin käyttää kohtalaisen helposti. 

Vierailija
77/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitä joku juttu hänen harrastuksistaan, ei tarvitse olla kalliskaan. Itse ihastuisin jostain uudesta kauniista uistimesta - tai vaappujen tekopaketista, tee itse oma vaappusi! Minä harrastan uistelua.

Ei, ei ja ei! Ne harrastakseen liittyvät jutut ovat aina olleet täysiä huteja. Tulee vaan paha mieli, kun toinen on tuhlannut rahansa turhaan. Itsellä on ennestään joku parempi vastaava tai sitten se on niin vierestä, ettei sille ole mitään käyttöä.

Vierailija
78/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukevat siiderivalaat

Vierailija
79/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso jouluinen kukka-asetelma, johon on myös ympätty viherkasveja, joista hän voi Joulun jälkeen saada kestäviä, monivuotisia viherkasveja.

Kukkien kanssa et voi mennä vikaan. Naiset mieltävät kukkiin suuren tunnelatauksen. Kukkien kanssa et voi mennä vikaan. Älä kuitenkaan osta kaktusta: tappaa tunnelman.

Älä vain osta eroottisia alusasuja, ellet ole aivan varma.

Silkkaa paskaa tuo, mitä kukista väität. Minä olen hortonomi  ja puutarha-alalla töissä ja voin vakuuttaa, että viimeinen asia, mitä olen koskaan halunnut lahjaksi, on kukat. En tykännyt kukkien saamisesta edes ennen koulutusta, vielä vähemmän nykyään kun tiedän mitä eettisiä ongelmia varsinkin leikkokukkien tuotantoon liittyy.

Enkä todellakaan halua niitä surkeita viherkasveja, joita valmiissa asetelmissa on. Kasvatan itse omat huonekasvini siemenestä.

Emmekä me muutenkaan elä mitään 50-lukua, suurin osa naisista EI liitä kukkiin mitään sen kummempaa tunnelatausta, lahjana siis. Toki minäkin olen kiintynyt OMIIN kasveihini, mutta en saa mitään kiksejä siitä, että Jormapetteri tuo minulla luudan kasvien sukuelimistä.

Summa summarum: Ihan kaiken kanssa voi mennä vikaan. Naiset ovat yksilöitä (jännä ja yllättävä tieto, ymmärrän), ja tykkäävät eri asioista. Täytyy tietää, mistä lahjan saaja tykkää.

Vierailija
80/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso jouluinen kukka-asetelma, johon on myös ympätty viherkasveja, joista hän voi Joulun jälkeen saada kestäviä, monivuotisia viherkasveja.

Kukkien kanssa et voi mennä vikaan. Naiset mieltävät kukkiin suuren tunnelatauksen. Kukkien kanssa et voi mennä vikaan. Älä kuitenkaan osta kaktusta: tappaa tunnelman.

Älä vain osta eroottisia alusasuja, ellet ole aivan varma.

Voi mennä pahasti pieleen. Joku hyasintti on vihon viimeinen, minkä haluan. Kaktus puolestaan kelpaisi hyvin.