Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tukevasti keski-ikäiset naiset: mistä te aidosti ilahdutte?

Vierailija
19.12.2022 |

Pitäisi keksiä joku oikein spessu lahja keski-ikäiselle naiselle, jolla on jo oikeastaan kaikkea. Koruja, asusteita, astioita, koriste-esineitä häneltä löytyy jo omasta takaa.

Haluaisin hankkia jotain, mikä aidosti ilahduttaisi. Ideoita?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liput johonkin itse valitsemaansa teatteriin, konserttiin tms. ja sinä lähdet mukaan seuraksi.

Vierailija
22/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 51v eli varmaankin tarkoittamaasi ikäluokkaa? Iso osa noista tuossa ehdotetuista saa itsellä inhonväristykset aikaiseksi: laavureissu, oopperaliput, Chanelin yms. huivi tai toi äänikirja lahjakortti. Eikä sulla ollut tuossa budjettiakaan.. mutta tuossa yhdessä nuo ehdotukset käyttötavarasta: viini, kynttilöitä (ei hajustettu!), suklaa olisi kivoja. Samoin vaikka yhteinen illallinen jossain ravintolassa (voin itse maksaa omat kuluni, mutta että järjestää tuon tapaamisen olisi jo ihana ajatus).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukevasti iso läjä suklaata, mieluusti belgialaista.

Vierailija
24/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisen miehen palvelut voisivat olla ilahduttavaa. Saisi kerrankin kunnolla.

Vierailija
25/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni se on lähinnä ajatus, että lahjan antaja on muistanut minua. Joten aika sama lopulta mitä ostaa. Joku hyvä kirja esim. on aina kiva. Mutta tosiaan, kun on kaikkea tarpeellista jo, ja rahaa hankkia itse mitä haluaa, ei sillä lahjan sisällöllä ole niin kauheasti loppujen lopuksi merkitystä.

Periaateessa, mutta itse en ainakaan haluaisi mitään tarpeetonta tai turhaa.

Vierailija
26/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso jouluinen kukka-asetelma, johon on myös ympätty viherkasveja, joista hän voi Joulun jälkeen saada kestäviä, monivuotisia viherkasveja.

Kukkien kanssa et voi mennä vikaan. Naiset mieltävät kukkiin suuren tunnelatauksen. Kukkien kanssa et voi mennä vikaan. Älä kuitenkaan osta kaktusta: tappaa tunnelman.

Älä vain osta eroottisia alusasuja, ellet ole aivan varma.

Vierailija
27/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukevasti? Miksi pitää olla ylipainoinen?

Ap ei tarkoita massaa, vaan sitä, että ikää on sen verran, että on selvästi keski-ikäinen, mielestäni 50v ja yli.

Joo, näin. Henkilö on yli 50v. Ap

Vierailija
28/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai asusteita voi olla liikaa? Ei edimerkiksi yhtään Chanelin, Diorin tai Hermesin huivia mahdu minnekään?

no mä en käytä mitään asusteita. jos saisin jonkun tommosen, niin varmaan hilloisin sitä jossain kaapissa, kun en ilkeisi myydäkään, kun se on lahja.

Vierailija
29/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen on, minkälaisista asioista pitää, mitä harrastaa. Minä tykkäisin, että multa ihan tiedusteltais vinkkiä, inhoan tarpeettomia lahjoja.

Vierailija
30/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisen miehen palvelut voisivat olla ilahduttavaa. Saisi kerrankin kunnolla.

Onko tämä trollausta, vai ostaako joku oikeasti prostituoidun palvelun naiselle lahjaksi?

Vierailija
31/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylä tai hieronta.

Vierailija
32/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie romanttiselle illalliselle, hyvät käytöstavat, kynttilät, ruusut js pukeudut itse tyylikkäästi.

Itse olisin ihan pähkinöinä

Vierailija
33/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin olisin sanonut että punaviini. Mutta valitettavasti sairastuin ja lääkäri kielsi alkoholin toistaiseksi..

Minulla on kyllä rahaa ostaa mitä tarvitsen mutta en malta. Siksi ilahtuisin lahjakortista kahvilaan tai vaikka kukkakauppaan. Jo 10 eurolla voi saada kahvin ja kakkupalan tai jotain kukkia. Myös ihan R kiskan lahjakortti jolla voisin ostaa jonkun sisustuslehden irtonumeron.

Nainen olen ja 55 v.

Vierailija
34/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö hyvässä hotellissa, oopperaliput, lahjakortti illalliselle, hemmotteluhoito day spassa...jotain elämyksellistä.

Vierailija
35/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olenko tukevasti keski-ikäinen, mutta tukeva ja nainen, joten uskallan vastata.

Rakastan lukemista, joten kirja ilahduttaisi kovasti. 20 e:lla ei uutta kirjaa ehkä saa, mutta divarista/kirpparilta pari kolmekin.

Tykkää neuloa, joten muutama kerä jotain laadukasta 100% villalankaa olisi ihana lahja.

Keräilen muistikirjoja, eli kaunis muistikirja ja laadukas kynä ilahduttaisivat myös.

Leikkokukkakimppu olisi myös ihana lahja. Antajan itse sitomana vielä ihanampi.

Piirrän, joten mikä tahansa siihen liittyvä ilahduttaisi, esim. luonnoslehtiö, muutama hyvä lyijykynä tms.

Eli anna jotain saajan harrastuksiin liittyvää niin ei voi pahasti mennä vikaan.

Vierailija
36/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanoisin että mieti harrastusten kautta. Esim itse harrastan puutarhanhoitoa ja joku aiheeseen liittyvä kirja olisi ihana, tai laadukas puutarhaessu (jossa on taskuja) tai joku puutarhatyökalu. Mutta ei mitään kiinatavaraa, ne ei kestä ja on siksi vähän turhia. Harrastaako ruuanlaittoa, kalastusta tai neulomista? Esim jotkut paremmat neulontapuikot tai joku kiva kannellinen kori, jossa lankakeriä jne.

Vierailija
37/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yhteinen tekeminen, liikunnallista tai luontoon / kulttuuriin liittyvää. Kahvi, punaviini, kynttilät, servetit ja kukat toimii aina. Eli aineeton tai kuluva asia :) Uusia tavaroita en kaipaa.

Vierailija
38/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgialaista suklaata pieni elegantti rasia. Jos on rakkaussuhde niin sydämenmuotoisia suklaamakeisia tms.

Kukka-asetelma.

Kuoharia vaaleanpunaisessa pullossa tms. Tai jotain likööriä koristeellisessa pullossa.

Ja tosiaan, jos on lemmikeitä niin niitä voi huomioida. Koiralle siankorvia ja kissille sheebaa.

Vierailija
39/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooppera- tai konserttiliput kuulostaa mukavalta.

Keski-ikä ei tarkoita sitä, että aletaan automaattisesti pitämään oopperasta, se on aika vaativa laji Itse valitsen mielummin kunnon stand up -shown :) ja aika moni tuntemani leski-ikäinen valitsee mielummin hevifestarit :)

Vierailija
40/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai asusteita voi olla liikaa? Ei edimerkiksi yhtään Chanelin, Diorin tai Hermesin huivia mahdu minnekään?

no mä en käytä mitään asusteita. jos saisin jonkun tommosen, niin varmaan hilloisin sitä jossain kaapissa, kun en ilkeisi myydäkään, kun se on lahja.

Sitä kuuluu hillota. Ne on sijoitus minkä arvo nousee.