Paljonko bruttotulosi tänä vuonna ja ammattisi?
Laske mukaan vielä joulukuussa mahdollisesti tuleva bruttotulosi. Pärjäätkö hyvin tuloillasi?
Kommentit (147)
Logistiikkajohtaja, n. 155000 €, pärjään hyvin.
Olen työterveyshoitaja yksityisellä puolella ja tienaan 35000 vuodessa. Tuttava toisella työnantajalla samoissa hommissa ja tienaa 42000. Sairaanhoitajien palkat kuulostaa aika huikeilta, mitä olen keskustelusta lukenut. Varmaan vaatii kaiken vapaa-ajan uhraamista työlle. Itse en siihen pystyisi, sen verran paljon arvostan omaa aikaa ja yhteistä aikaa perheen kanssa. Pistää kyllä kuitenkin miettimään. Jos tienaisi niin paljon kuin sairaanhoitajat, voisi palkata siivoojan ja muutakin arkea helpottavaa apua. Koulutuksen puolesta voisin työskennellä myös sairaanhoitajana. Tosin se itse työ ei kyllä oikein nappaa.
Ei kiire ilmeisesti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
34 000 euroa, osa-aikainen farmaseutti (n. 120h/kk). Pärjään erinomaisesti.
Et kai ole niitä pässejä jotka tulee lysymättåkin neuvomaan. Tiesitkö muuten että Suomessakin tehdään lääkerikoksia. Teitä on kyllä iian monta apteekeissa.
Liittyy aiheeseen miten? Teitä ruikuttajia on myös liikaa, menkää muualle, jos ei palvelu kelpaa. Jostain syystä paljon lääkkeitä käyttävät monisairaat ovat hyvin tyytyväisiä apuumme.
110 000€ , ohjelmistosuunnittelija / esimies.. Pärjään juuri ja juuri. Ne kenestä tämä on jotain vittuilua, niin tiedoksi että yleensä suurien tulojen mukana tulee myös suuret menot. Ei nämä 800 tonnin asunnot maksa itseään ja 3 prosentin korot tuntuu täälläkin.
42000 e, taloussihteeri + jotain keikkahommia lisänä
11 000€ vanhuuseläkeläinen, pakko on pärjätä kun ei enempää ole.
48 000e varastotyöntekijänä, sisältää tosin paljon ylitöitä. Pärjään ylitöiden ansiosta, mutta työajat ja vapaa-ajan puute verottavat terveyttä.