Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko bruttotulosi tänä vuonna ja ammattisi?

Vierailija
19.12.2022 |

Laske mukaan vielä joulukuussa mahdollisesti tuleva bruttotulosi. Pärjäätkö hyvin tuloillasi?

Kommentit (147)

Vierailija
101/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 13000e sossun tukia ja olen sossun elätti betonikuutiossa.

Vierailija
102/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko ihan tosissasi, että minä tai joku muu vastaa tuohon kysymykseesi rehellisesti? Jos luulet niin, niin erehdyt. Minun bruttotuloni on 123.000 euroo. Paljonko sinun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko ihan tosissasi, että minä tai joku muu vastaa tuohon kysymykseesi rehellisesti? Jos luulet niin, niin erehdyt. Minun bruttotuloni on 123.000 euroo. Paljonko sinun?

Hei, miten olet näin fiksu! Vinkkejä?

Vierailija
104/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 000, työskentelen sosiaaliohjaajana kunnan lapsiperhepalveluissa (sosionomi AMK). Pärjään, mutta alanvaihto on mielessä :D

Vierailija
105/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

42.000e, operaattorina jalostamolla. Pärjään.

106/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna tulee jäämään johonkin 49-50 tonnia välille bruttotulot. Roskakuski, pärjään ihan ok.

Vierailija
107/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

62.000 euroa

Terveydenhoitaja

Eikös terveydenhoitajat tee usein päivätyötä? Ei ainakaan öitä. Vähän uskomattomalta nyt kuulostaa. Tunnen uran loppusuoralla olevan työterveyshoitajan, eikä saanut kuin alle 40000e.

Päivätyötä teen ja satunaisia keikkoja toisaalla.

Sama

Vierailija
108/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitaja vajaat 60000 €

Täällä sairaanhoitajat ja lähihoitajat esittää aika kovia tuloja.

Valehteleeko ne? Jos ei valehtele niin mitä on se jatkuva lakkouhkailu ja alanvaihdolla hehkuttaminen?

Kuten kerroin jo omassa viestissäni niin mun lähihoitajan vuosiansio sisältää vuorolisiä ja paljon ylitöitä. Jos en tekisin lainkaan ylitöitä, niin vuosiansio olisi n.31 000€. Päivätyössä selkeästi vähemmän. Mä kolmivuorotyötä tekevänä lähihoitajana tienaan enemmän kuin meidän päivätyötä tekevä sairaanhoitaja. Työantaja Attendo.

Vierailija
109/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin vastasin rehellisesti kun lähihoitajan kerroin tuloni. 

Vierailija
110/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehteleeko ne? Jos ei valehtele niin mitä on se jatkuva lakkouhkailu ja alanvaihdolla hehkuttaminen?

Kuten kerroin jo omassa viestissäni niin mun lähihoitajan vuosiansio sisältää vuorolisiä ja paljon ylitöitä. Jos en tekisin lainkaan ylitöitä, niin vuosiansio olisi n.31 000€. Päivätyössä selkeästi vähemmän. Mä kolmivuorotyötä tekevänä lähihoitajana tienaan enemmän kuin meidän päivätyötä tekevä sairaanhoitaja. Työantaja Attendo.

Kyllä lisät tekee paljon ja pitääkin tehdä. Itse sh kotihoidossa. Mulla päivätyö. Meidän lähärit tienaa selvästi enemmän, mutta tekevätkin kolmea vuoroa.

Vierailija
111/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

62.000 euroa

Terveydenhoitaja

Eikös terveydenhoitajat tee usein päivätyötä? Ei ainakaan öitä. Vähän uskomattomalta nyt kuulostaa. Tunnen uran loppusuoralla olevan työterveyshoitajan, eikä saanut kuin alle 40000e.

Päivätyötä teen ja satunaisia keikkoja toisaalla.

Sama

Rokotuksia liki 30 euron tuntipalkalla? Tätä tarjottiin itsellekin, mutta en tarttunut.

Vierailija
112/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 690. Myyjä. Ylin palkkaluokka ja pelkkää yö/iltavuoroa joista tulee lisät.

Vierailija
113/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta pitäähän ne ylityöpalkatkin laskea mukaan. Monet ylemmät toimihenkilöt tekee todella paljon ylitöitä, eikä niistä makseta yhtään extraa, eli ne ylityökorvaukset on peruspalkassa mukana. Pitäisi siis puhua aina siitä todellisesta palkasta ylityökorvauksineen. On epäreilua verrata teidän peruspalkkaa ilman ylityökorvauksia sellaiseen, joka ei saa ylitöistä mitään korvausta.

Siis ylempi toimihenkilö tienaa 60000e, tekee ylitöitä, mutta niistä ei makseta. Sairaanhoitaja tienaa 40000e ja saa erinäisiä lisiä ja korvauksia 20000e. Onko reilua valittaa?

Vierailija
114/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

39000, sairaanhoitaja. Paljon ylitöitä. Tuntipalkka on surkea. Ilman vuorotyö lisiä ja ylityökorvauksia en pärjäisi, koska olen perheellinen.

Vierailija
115/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

39000 tänä vuonna, vaihdellut 37000 - 45000e välissä. Kuorma-auton kuljettaja isossa firmassa.

Vierailija
116/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

39000, sairaanhoitaja. Paljon ylitöitä. Tuntipalkka on surkea. Ilman vuorotyö lisiä ja ylityökorvauksia en pärjäisi, koska olen perheellinen.

No aika huono kyllä. Mulla vain aamuvuoroa, tosin myös la ja su. Lisäksi hälytysrahoja. Reippaasti yli 40 000 sain tänä vuonna.

Vierailija
117/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellyy kirjoitti:

39000 tänä vuonna, vaihdellut 37000 - 45000e välissä. Kuorma-auton kuljettaja isossa firmassa.

Ja pärjään kyllä

Vierailija
118/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

175.000 euroa, ja sama nettona.  

https://tinyurl.com/v9tzz5na

Vierailija
119/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

28200, palkanlaskija kunnalla.

Vierailija
120/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta pitäähän ne ylityöpalkatkin laskea mukaan. Monet ylemmät toimihenkilöt tekee todella paljon ylitöitä, eikä niistä makseta yhtään extraa, eli ne ylityökorvaukset on peruspalkassa mukana. Pitäisi siis puhua aina siitä todellisesta palkasta ylityökorvauksineen. On epäreilua verrata teidän peruspalkkaa ilman ylityökorvauksia sellaiseen, joka ei saa ylitöistä mitään korvausta.

Siis ylempi toimihenkilö tienaa 60000e, tekee ylitöitä, mutta niistä ei makseta. Sairaanhoitaja tienaa 40000e ja saa erinäisiä lisiä ja korvauksia 20000e. Onko reilua valittaa?

Missä mä väitin, että ei tarvitse maksettuja ylitöitä laskea mukaan. Kunhan nyt vain kerroin, että mun lähihoitajalle isot vuosiansiot sisältää vuorolisiä ja paljon ylitöitä. Ei ilman ylitöitä niin paljon saisi. Kun aiemmin ketjussa kerroin siis vuosiansioni, niin kyllä se sisälsi ihan kaikki mun saamat tulot enkä jättänyt mitään pois. Miksi olisi jättänyt jotakin pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä