Paljonko bruttotulosi tänä vuonna ja ammattisi?
Laske mukaan vielä joulukuussa mahdollisesti tuleva bruttotulosi. Pärjäätkö hyvin tuloillasi?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja vajaat 60000 €
Siis jos nämä summat on totta, niin mitä ihmettä te valitatte palkasta???!
Teen vaativaa asiantuntijatyötä, koulutusta on enemmän kuin sairaanhoitajalla ja en yllä näihin tuloihin.
Luulen, että tänne ei kirjoita nyt ne, jotka tekevät pelkkää päivätyötä. Itsellä ansioita nostaa se, että teen oikeasti todella paljon ylitöitä. Hälytysrahat ovat parhaimmillaan olleet 250€/vuoro. Sen lisäksi teen toki öitä, iltoja, juhlapyhiä ja todella paljon myös viikonloppuja. Mulla on melko usein yhden päivän vapaita ja ilta-aamu siirtymiä. Yövuorojen jälkeen on yleensä vain yksi vapaa ja siirtymä heti aamuun. Että sikäli se raha ei välttämättä tule helpoimman mahdollisen kaavan mukaan.
Älkää nyt kaikkea uskoko, yli puolet feeluttaa. Mukava palsta kuitenkin, voi hymyillä itsekseen.
Noin 160k. Käyttöpäällikkö. Pärjäähän tuolla, etenkin kun ei tarvitse asua Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
62.000 euroa
Terveydenhoitaja
Yksityisellä vai rokotuksilla? Neuvolassa peruspalkka oli 2900 eur.
Vierailija kirjoitti:
34 000 euroa, osa-aikainen farmaseutti (n. 120h/kk). Pärjään erinomaisesti.
Et kai ole niitä pässejä jotka tulee lysymättåkin neuvomaan. Tiesitkö muuten että Suomessakin tehdään lääkerikoksia. Teitä on kyllä iian monta apteekeissa.
Vierailija kirjoitti:
108500, projektipäällikkö, pärjään
Täällä toinen projektipäällikkö, n. 90000e. Kyllä pärjään minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hoitajat valittaa näillä palkoilla?
Itse henkilöstöasiantuntija, 41 500€.
No itse ihmettelen ammattititteliäsi. Tunnet henkilöt jotka töissä. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hoitajat valittaa näillä palkoilla?
Itse henkilöstöasiantuntija, 41 500€.Koska sairaanhoitajan peruspalkka ei ole hääppöinen. Kaikki tähän ketjuun vastanneista hoitajista ovat mitä ilmeisemmin tehneet vuorotyötä. Tänä vuonna tilanteesta johtuen on maksettu myös paljon erilaisia määräaikaisia tai kertaluontoisia kertakorvauksia ja hälytysrahoja.
So? Noinhan se menee meillä muillakin.
Ei me silti vonguta, että "surkeat palkat meillä", jos vuosiansio on 54 tonnia. Itsehän saan puolet siitä, vaikka painan öitä ja viikonloppuja yhtälailla.
En ole koskaan ruikuttanut palkastani, vaikka olen sitä mieltä ettei peruspalkka ole kummoinen. Mutta hoitajista on edelleen hirveä pula, joten siitä vaan kaikki hoitoalalle jos se ja palkkaus houkuttelee.
42500 lähihoitaja. Vuorotyötä mutta myös vapaita viikonloppuja ja juhlapyhiä on.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja vajaat 60000 €
Täällä sairaanhoitajat ja lähihoitajat esittää aika kovia tuloja.
Valehteleeko ne? Jos ei valehtele niin mitä on se jatkuva lakkouhkailu ja alanvaihdolla hehkuttaminen?
Vierailija kirjoitti:
62.000 euroa
Terveydenhoitaja
Eikös terveydenhoitajat tee usein päivätyötä? Ei ainakaan öitä. Vähän uskomattomalta nyt kuulostaa. Tunnen uran loppusuoralla olevan työterveyshoitajan, eikä saanut kuin alle 40000e.
94k€, myyntijohtaja. Pärjään, mutten ylenpalttisesti.
Maanviljelijä, 18 000 näyttäisi jäävän tuloa. Pärjää miten pärjää.
Pärjääminen riippunee aika paljon myös siitä, että kuinka monta henkilöä ko. palkalla täytyy elättää. Yksikin johtaja sanoi, että kaikki menee, vaikka palkka varmasti olikin sinänsä hyvä, ja ihan tavallista elämää maalla eli, ei mitään ökyelämää. Vaimonsa oli todella pienituloinen ja lapsia tyyliin neljä, ja olivat silloin teinejä.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajan keskipalkka täällä Norjassa tällä hetkellä on noin 567 000 kruunua vuodessa joka tekee noin
54204 euroa. Tähän päälle tulee vuorolisät kuten yö- lauantai- pyhätyölisät. Itselläni on kaikki viisi ikälisää joten tienaan enemmän kuin tuo keskipalkka.
Lähdin tänne 27 vuotta sitten.
https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000005976538.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajan keskipalkka täällä Norjassa tällä hetkellä on noin 567 000 kruunua vuodessa joka tekee noin
54204 euroa. Tähän päälle tulee vuorolisät kuten yö- lauantai- pyhätyölisät. Itselläni on kaikki viisi ikälisää joten tienaan enemmän kuin tuo keskipalkka.
Lähdin tänne 27 vuotta sitten.
https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000005976538.html
Ruoka puolet kalliinpaa.
27700 e/vuosi, mukana lopputili😂 Koulun keittiössä keittiötyöntekijänä, nyt tosiaan vaihdoin alaa jossa hintsusti parempi palkka...
Pärjään kyllä yllättävän hyvin mutta lapsiperheenä meitä myös tuetaan hyvin. 👍
110 000 euroa, ylijohtaja valtiolla.
62.000 euroa
Terveydenhoitaja