Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko bruttotulosi tänä vuonna ja ammattisi?

Vierailija
19.12.2022 |

Laske mukaan vielä joulukuussa mahdollisesti tuleva bruttotulosi. Pärjäätkö hyvin tuloillasi?

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion lehtori, 54 000 e.

Vierailija
122/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitaja vajaat 60000 €

Täällä sairaanhoitajat ja lähihoitajat esittää aika kovia tuloja.

Valehteleeko ne? Jos ei valehtele niin mitä on se jatkuva lakkouhkailu ja alanvaihdolla hehkuttaminen?

Kuten kerroin jo omassa viestissäni niin mun lähihoitajan vuosiansio sisältää vuorolisiä ja paljon ylitöitä. Jos en tekisin lainkaan ylitöitä, niin vuosiansio olisi n.31 000€. Päivätyössä selkeästi vähemmän. Mä kolmivuorotyötä tekevänä lähihoitajana tienaan enemmän kuin meidän päivätyötä tekevä sairaanhoitaja. Työantaja Attendo.

Mutta pitäähän ne ylityöpalkatkin laskea mukaan. Monet ylemmät toimihenkilöt tekee todella paljon ylitöitä, eikä niistä makseta yhtään extraa, eli ne ylityökorvaukset on peruspalkassa mukana. Pitäisi siis puhua aina siitä todellisesta palkasta ylityökorvauksineen. On epäreilua verrata teidän peruspalkkaa ilman ylityökorvauksia sellaiseen, joka ei saa ylitöistä mitään korvausta.

Siis ylempi toimihenkilö tienaa 60000e, tekee ylitöitä, mutta niistä ei makseta. Sairaanhoitaja tienaa 40000e ja saa erinäisiä lisiä ja korvauksia 20000e. Onko reilua valittaa?

Missä mä väitin, että ei tarvitse maksettuja ylitöitä laskea mukaan. Kunhan nyt vain kerroin, että mun lähihoitajalle isot vuosiansiot sisältää vuorolisiä ja paljon ylitöitä. Ei ilman ylitöitä niin paljon saisi. Kun aiemmin ketjussa kerroin siis vuosiansioni, niin kyllä se sisälsi ihan kaikki mun saamat tulot enkä jättänyt mitään pois. Miksi olisi jättänyt jotakin pois?

No tuo kommentti nyt oli tarkoitettu yleiseen keskusteluun sairaanhoitajien palkoista. Sinä vain mainitsit nuo ylityökorvaukset, mistä tuli mieleen, että hoitajien palkoista puhuttaessa yleisesti unohdetaan, että saavat kaikesta mahdollisesta lisiä ja korvauksia, mitä muut eivät saa. Ei siis nyt sinulle sinänsä kohdistettu tuo kommentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajien palkkausjärjestelmä on kyllä tosi erikoinen. Yksi tuttava selvitti sitä, mutten tajunnut.

On tietty työaika, lisätunnit, lisätehtävät, peruspalkka, henkilökohtainen suoriutuminen... Eli vaikka on 2 opettajaa, saattavat saada samasta työstä eri palkkaa.

Vierailija
124/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehityspäällikkö, 156.000e

Vierailija
125/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja, sisätaudit. Noin 76000 euroa. Hyvin pärjään tuolla summalla.

Vierailija
126/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimittaja

noin 65000 €

Vierailija
127/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajien palkkausjärjestelmä on kyllä tosi erikoinen. Yksi tuttava selvitti sitä, mutten tajunnut.

On tietty työaika, lisätunnit, lisätehtävät, peruspalkka, henkilökohtainen suoriutuminen... Eli vaikka on 2 opettajaa, saattavat saada samasta työstä eri palkkaa.

Ja ikälisät.

Mitä vanhemmaksi ja laiskemmaksi tulet, sen enemmän tienaat. Erikoinen on kyllä systeemi.

Vierailija
128/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sari Sairaanhoitaja ja Kadonnut Palkkakuoppa.

Vierailija
129/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhojengi päällikkö 1,550 000€

Vierailija
130/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sairaanhoitajat ja lähihoitajat esittää aika kovia tuloja.

Valehteleeko ne? Jos ei valehtele niin mitä on se jatkuva lakkouhkailu ja alanvaihdolla hehkuttaminen?

Kuten kerroin jo omassa viestissäni niin mun lähihoitajan vuosiansio sisältää vuorolisiä ja paljon ylitöitä. Jos en tekisin lainkaan ylitöitä, niin vuosiansio olisi n.31 000€. Päivätyössä selkeästi vähemmän. Mä kolmivuorotyötä tekevänä lähihoitajana tienaan enemmän kuin meidän päivätyötä tekevä sairaanhoitaja. Työantaja Attendo.

Mutta pitäähän ne ylityöpalkatkin laskea mukaan. Monet ylemmät toimihenkilöt tekee todella paljon ylitöitä, eikä niistä makseta yhtään extraa, eli ne ylityökorvaukset on peruspalkassa mukana. Pitäisi siis puhua aina siitä todellisesta palkasta ylityökorvauksineen. On epäreilua verrata teidän peruspalkkaa ilman ylityökorvauksia sellaiseen, joka ei saa ylitöistä mitään korvausta.

Siis ylempi toimihenkilö tienaa 60000e, tekee ylitöitä, mutta niistä ei makseta. Sairaanhoitaja tienaa 40000e ja saa erinäisiä lisiä ja korvauksia 20000e. Onko reilua valittaa?

Ja sit osa ylemmistä toimihenkilöistä ei edes tienaa noin paljon. Mun palkka on järjestökentällä 45000 €/v eikä ole ihmeemmin toiveita, että se siitä nousisi. Enkä saa mitään lisiä mistään, työt kulkee kuitenkin koko ajan mukana.

Et alkaa tuntua käsittämättömältä sairaanhoitajien palkkavalitus.

Vierailija
131/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sari Sairaanhoitaja ja Kadonnut Palkkakuoppa.

Tänä vuonna on saanut tehdä töitä niin paljon kuin on halunnut. Mun anoppi on sh, siirtyi viimeisiksi vuosiksi ennen eläkettä keikkahoitajaksi ja tekee tänä vuonna yli 100 000 euron tilin. Eikä ole ainoa.

Vierailija
132/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos nämä summat on totta, niin mitä ihmettä te valitatte palkasta???!

Teen vaativaa asiantuntijatyötä, koulutusta on enemmän kuin sairaanhoitajalla ja en yllä näihin tuloihin.

Luulen, että tänne ei kirjoita nyt ne, jotka tekevät pelkkää päivätyötä. Itsellä ansioita nostaa se, että teen oikeasti todella paljon ylitöitä. Hälytysrahat ovat parhaimmillaan olleet 250€/vuoro. Sen lisäksi teen toki öitä, iltoja, juhlapyhiä ja todella paljon myös viikonloppuja. Mulla on melko usein yhden päivän vapaita ja ilta-aamu siirtymiä. Yövuorojen jälkeen on yleensä vain yksi vapaa ja siirtymä heti aamuun. Että sikäli se raha ei välttämättä tule helpoimman mahdollisen kaavan mukaan.

Ei varmasti tule helpoimman mukaan. Mut tajuatko mikä etuoikeus tuo on, että voit suoraan vaikuttaa itse palkkakuitin summaan työnteolla? Aika monella alalla ei voi.

Vierailija
133/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajien palkat nousi, sitähän kaikki halusikin, eikö? Eli mitä ihmettä valitatte?

Vierailija
134/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos nämä summat on totta, niin mitä ihmettä te valitatte palkasta???!

Teen vaativaa asiantuntijatyötä, koulutusta on enemmän kuin sairaanhoitajalla ja en yllä näihin tuloihin.

Olet siis töissä myös yöt, joulut ja juhannukset?

Teen tosiaan vaativaa asiantuntijatyötä. Tietyt asiat on mun vastuulla ja kyllä, olen vastuussa niistä myös yöt, joulut ja juhannukset. Voin valita itse, milloin teen töitä, mutta työt seuraa mukana, ei ne jää työpaikalle niin kuin sairaanhoitajalla. En myöskään voi tehdä lisätienestejä yhtä kätevästi kuin sairaanhoitaja. On tainnut mennä teillä vähän yli tuo palkasta valitus.

Vierailija
135/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

54320e, sairaanhoitaja

Miten on noin paljon?

Vierailija
136/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Croksi  jalkainen työläinen , 15000e vuosi vedän röökiä silmät luimussa ja puukenkä myös kopisee

Vierailija
137/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on sh. Tekee keikkaa lääkärinä vanhainkodilla. Tienaa jopa 40 eur tunnilta. Jos joku sh on palkkakuopassa, niin voi katsoa peiliin. Nyt voi halutessaan netota hoitoalalla.

Itse rokotin oman työn lisäksi, maksoivat 28 eur tunti.

Vierailija
138/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni on sh. Tekee keikkaa lääkärinä vanhainkodilla. Tienaa jopa 40 eur tunnilta. Jos joku sh on palkkakuopassa, niin voi katsoa peiliin. Nyt voi halutessaan netota hoitoalalla.

Itse rokotin oman työn lisäksi, maksoivat 28 eur tunti.

Siis lähärinä. Ennakoiva syöttö....

Vierailija
139/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapatyötön Igorin hokija. Tuet 22.000 euroa vuodessa.

Vierailija
140/147 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli bruttotulot yli 6k kuukaudessa. Varmaan tähän sisältyy vuorotyötä jne.? Silloin kun itse opiskelin sairanhoitajaksi, niin taivastelimme lääkäreiden yli viiden tonnin palkkoja. Niin ne ajat muuttuu. Toki inflaatiokin vaikuttaa. Vaihdoin sittemmin alaa kaupalliselle puolelle ja päällikkötehtävissä tienaan hieman alle 50 000 bruttona vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi