Paljonko bruttotulosi tänä vuonna ja ammattisi?
Laske mukaan vielä joulukuussa mahdollisesti tuleva bruttotulosi. Pärjäätkö hyvin tuloillasi?
Kommentit (147)
27000 tk eläke. Hyvin pärjään, velkaa kakkosasuntoon 3700e
76,285.58, asiakkuuspäällikkö. Pärjään ihan hyvin, olen tosin tällä hetkellä ainperheen oa tienaava kun mies aloittelee yritystoimintaa joten entiseen verrattuna jolloin mies tienasi suunnilleen saman verran, tämä on aika tiukkaa.
66 te. Arkkitehti lähellä eläkettä.
22 800€, työkyvyttömyyseläkkeellä.
Pärjään, koska miehen tulot sitten tässä vielä mukana. Hän on insinööri ammatiltaa, vuositulot n. 65 000€.
Eläke 27000
Velaton asunto.
Ei huolta.
68 te, lukion opo. Pärjään oikein hyvin, lainat loppusuoralla ja puoliso erittäin hyvätuloinen.
95000€ projektinjohtaja
Vähän tekee tiukkaa
120000 projektipäällikkö rakennusalalla.
49 000, it-ala. Pärjään ok (iso perhe).
Vierailija kirjoitti:
Useita yli 100k vuodessa tienaavia taas ja notkuvat vauvapalstalla?? Luulin köyhien huviksi palstaa.
Olen itsekin ihmetellyt miten köyhillä on varaa täällä notkua aikaa kuluttamassa. Luulisi kiinnostavan käyttää tämäkin aika tilanteensa parantamiseen. Itse olen noita yli 100 t€ tienaavia ja on siis varaa ollakin täällä.
27 700, 3-vuorotyö kaupassa. Pärjätään. Miehellä on hiukan isommat tulot, eikä ole lainoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hoitajat valittaa näillä palkoilla?
Itse henkilöstöasiantuntija, 41 500€.Koska sairaanhoitajan peruspalkka ei ole hääppöinen. Kaikki tähän ketjuun vastanneista hoitajista ovat mitä ilmeisemmin tehneet vuorotyötä. Tänä vuonna tilanteesta johtuen on maksettu myös paljon erilaisia määräaikaisia tai kertaluontoisia kertakorvauksia ja hälytysrahoja.
So? Noinhan se menee meillä muillakin.
Ei me silti vonguta, että "surkeat palkat meillä", jos vuosiansio on 54 tonnia. Itsehän saan puolet siitä, vaikka painan öitä ja viikonloppuja yhtälailla.
Vierailija kirjoitti:
54320e, sairaanhoitaja
Ja teilläkö liian pienet palkat?
Sairaanhoitajan keskipalkka täällä Norjassa tällä hetkellä on noin 567 000 kruunua vuodessa joka tekee noin
54204 euroa. Tähän päälle tulee vuorolisät kuten yö- lauantai- pyhätyölisät. Itselläni on kaikki viisi ikälisää joten tienaan enemmän kuin tuo keskipalkka.
Lähdin tänne 27 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja vajaat 60000 €
Siis jos nämä summat on totta, niin mitä ihmettä te valitatte palkasta???!
Teen vaativaa asiantuntijatyötä, koulutusta on enemmän kuin sairaanhoitajalla ja en yllä näihin tuloihin.
Vierailija kirjoitti:
Lossikuski.
N. 40 000€/v
Kyllä pärjään.
Romanttinen ammatti 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja vajaat 60000 €
Siis jos nämä summat on totta, niin mitä ihmettä te valitatte palkasta???!
Teen vaativaa asiantuntijatyötä, koulutusta on enemmän kuin sairaanhoitajalla ja en yllä näihin tuloihin.
Olet siis töissä myös yöt, joulut ja juhannukset?
N. 42000. Pärjään, mutta tänä vuonna tehnyt tiukkaa kun ei ole säästöjä ja useampana kuukautena ollut yllättäviä isoja menoja, kuten autoon liittyviä menoja, hajonneita kodinkoneita, mätkyjä edelliseltä vuodelta kun tulot olivat repaleiset.
Vaikka en tienaa yli 100k vuodessa, niin en mä silti köyhä ole. Tienaan n.39 000 joten ei noilla tuloilla köyhä ole.