Paljonko bruttotulosi tänä vuonna ja ammattisi?
Laske mukaan vielä joulukuussa mahdollisesti tuleva bruttotulosi. Pärjäätkö hyvin tuloillasi?
Kommentit (147)
Yrittäjä. 37 000€ suomessa, toisessa maassa paljon enemmän.
20 000, osa - aikainen ravintola-alalla. Lounaspaikka. Pakko pärjätä!
Ministeri, 12000 / kk, en pärjää siksi laadin erilaisia tukia ilman tulorajoja jotka kohdistuvat todellisuudessa minulle itselleni siis... ja veronmaksajat eivät sitä huomaa... heh heh
500000 ruplaa ja ilmaiset mustat teet. Pitkiä päiviä, työaika 7.00 - 23.00.
Sairaanhoitaja 48 200, pärjään hyvin.
30 000€ ja vakahoitaja.
Pärjään, koska mies.
Koronaokotteita tuottavan yrityksen omistaja... tulot 75000000000 vuodessa... minulla menee hyvin miten teillä muilla?
n. 46 000€
Rekkakuski.
Normaalisti ei ole noin paljon, mutta niin paljon porukkaa on lähtenyt firmasta pois ja lisää ei saa, että ihan hemmetisti tuli tehtyä tänä vuonna ylitöitä.
Kelan 9 e päiväpalkalla olen orjatyössä
130 000 liikevaihto mutta koska Oy, elän n 3000 kk nettopalkalla suht kurjasti. Suomi on huono maa yrittää. Kuntoutusyrittäjä, ei työntekijöitä lisäkseni.
Hyter kirjoitti:
Oikeesti nyt kun katsoo..hoitajien palkataan on ok.Verrataan muihin mitä vongutte.Tän tulot 16500kk.Vuodessa se on verot maksut puolet.Vähän alle käteen.Ammatti on kusettaja.
Yleensä hoitajien palkassa pitää muistaa se, että palkka koostuu isossa osin lisistä, eli tehdään vuorotyötä. Silloin sen palkan on oltava isompi kuin päivähommissa, muuten ei kukaan niitä töitä tekisikään.
Opettaja.45000. Remppalaina ja kahden asunnon vastikkeet. Pärjään.
Vaimo tienaa lähihoitajana 55 000e bruttona tänä vuonna .Minä it ukkona 38 000e...
alempaan sosiaaliluokkaan kuuluvana eläkeläisenä pääomatulot ovat tältä vuodelta 81000 euroa ja eläkettä kertyy 24000 euroa vuodessa.
28000 € ,hyvin pärjään.
T.eläkeläinen
n 19.000 e. Eläkkeellä. Pärjään, on velaton asunto ja säästöjä.
Nettotulot 6000 euroa jotka tienasin kalastamalla. Lisäksi saan työttömyyssrahan.